Tilbage til HIFI4ALL.DK 5. maj 2024 | 07:17   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af min hjemmebiograf
 HIFI4ALL Forum : Billeder af min hjemmebiograf
Emne Emne: Den Fattige Teenager!! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Subsonic
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 06 April 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 69
Sendt: 19 Oktober 2006 kl. 20:49 | IP-adresse registreret  

zirio skrev:

...men altså jeg ved ikke lige hvadfor nogle problemet du tænker på Sonic?? .. jeg ved ikke om du havde tænkt dig jeg skulle fortælle hvad der har været galt med den alle gangene eller???

..jo hvis du er tid lyst og lejlighed , man er jo lidt nysgerrig, når man selv har en. Min skramler i blæserne, og syder meget - mest syden ved surround.



__________________
Mit Stereo anlæg
Mit surround Anlæg
Til top Vis Subsonic's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Subsonic
 
zirio
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 02 Oktober 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1256
Sendt: 19 Oktober 2006 kl. 22:19 | IP-adresse registreret  


hehe jeg har efterårsferie, så jeg har da lidt tid i overskud.. ved ikke hvor gammel du selv er?... når man første gang, der har var overdrevet meget støj og susen i mine ht'er.. altså virkelig meget mere end der normalt er på NAD-forstærker!.. så gik jeg selv ned og klagede.. så fik jeg en ny, og da jeg kom hjem, så ville den overhovedet ikke tænde, den var Overheated (bogstavlig talt, det stod der)...når men ned i HFK igen, og klage, og jeg synes fandeme det var for dårligt!.. når men jeg så fik jeg en ny... og den kom hjem, og jeg satte det hele til + min effekt (daværende NAD 214).. og det hele kørte super godt, i nogle måneder... så fik jeg en NAD 216 () og den skulle selvfølgelig skiftes ud med 214'eren, og der gik mine ht'er bare kolde!.. de kunne overhovedet ikke spille, da lød et kæmpe "brag" i subben, også skete der ikke mere!... også tænkte jeg selvfølgelig (OMG), men fandt ud af at det var udgangen der var gået istykker.. og så for 4 gange ned i HFK også gad jeg næsten ikke engang være sur mere, jeg var bare så skuffet.. men så fik jeg en SPRIT ny forstærker og siden har der ikke været noget problem...

Dog vil jeg lige pointere, at dealle været Demo-modeller..indtil jeg en helt ny, så har der ikke været noget siden... men skramel i blæseren, lyder da som om du skal ned og have den skiftet så!..
Til top Vis zirio's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af zirio
 
BjarkeHedegaard
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 23 September 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1575
Sendt: 24 September 2007 kl. 18:07 | IP-adresse registreret  

Hey there!

Ved godt det er længe siden der er nogen der har skrevet her, men synes lige jeg ville smide en kommentar og rose dit anlæg. (Det ligner noget der kan levere en god dyb bass og et dejlig højt lydtryk - mums! :D) Det minder om det jeg gerne selv vil arbejde mig mod, dog med CLS-215'erne. (Er i hvert fald den umiddelbare plan so far!)

mvh. Bjarke



__________________
Mvh Bjarke Hedegaard
Til top Vis BjarkeHedegaard's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af BjarkeHedegaard
 
zirio
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 02 Oktober 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1256
Sendt: 24 September 2007 kl. 18:50 | IP-adresse registreret  

Hej Bjarke tak for de pæne ord!:

Men jeg har oprettet en ny tråd!..Der er blevet lavet lidt om på systemet siden sidst!...

Her er linket:

Zirio's Underground - Opdateret 16/09- "HD Leeds the Way"

Anmeldelse af Onkyo TX-SR875

mvh Zirio

Til top Vis zirio's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af zirio
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 3
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes