Tilbage til HIFI4ALL.DK 7. maj 2024 | 02:42   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af min hjemmebiograf
 HIFI4ALL Forum : Billeder af min hjemmebiograf
Emne Emne: ’stue bio’ (denon, podspeakers, clic) (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 5
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
mathias 2
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 03 Juni 2006
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 1669
Sendt: 08 September 2006 kl. 14:39 | IP-adresse registreret  

det ser sku da rigtig godt ud med sort/hvid! ligner næsten sådan et rum man kunne bruge til et hifi livstilsblad eller sådan noget. rigtig fedt!



__________________
Til top Vis mathias 2's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mathias 2
 
Nobody
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Maj 2006
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 693
Sendt: 08 September 2006 kl. 14:42 | IP-adresse registreret  

Endnu engang

Det ser rigtigt flot, og stilfuldt ud. Som taget ud af BoBedre.

Flot kabelarbejde



__________________
Nobody is perfect. I´m Nobody !

Til top Vis Nobody's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nobody Besøg Nobody's Websted
 
soegaard2000
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 19 November 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 75
Sendt: 08 September 2006 kl. 15:00 | IP-adresse registreret  

Sjældent har man set en så flot integreret bio i en normal stue! Jeg aner både klassiske stole og nyklassiske lamper

Mange bruger jo en masse penge på hardwaren men glemmer ofte omgivelserne. Denne bio, synes jeg, har det hele. Lækker indretning og nøje udvalgte komponenter som understreger den klasse denne bio befinder sig i.

....den lejlighed lugter lidt af lækkert og lyst nybyggeri?!

Til top Vis soegaard2000's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af soegaard2000
 
xtort
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 07 Maj 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 337
Sendt: 08 September 2006 kl. 18:14 | IP-adresse registreret  

mange tak for alle roserne - de gjorde min kone glad!

\ulrik



__________________
'stue bio' (denon, podspeakers, clic)

film
Til top Vis xtort's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af xtort Besøg xtort's Websted
 
xtort
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 07 Maj 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 337
Sendt: 28 September 2006 kl. 09:23 | IP-adresse registreret  

så blev der bestilt en ny receiver (denon avr-2807) hos digitalo.de...

__________________
'stue bio' (denon, podspeakers, clic)

film
Til top Vis xtort's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af xtort Besøg xtort's Websted
 
sigaard
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 Januar 2006
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 284
Sendt: 30 September 2006 kl. 12:12 | IP-adresse registreret  

Lækkert integreret.. jeg kan kun give alle de andre ret.. de pod-speakers er nu lækre..

Men hvordan er lyden i dem.. jeg har aldrig hørt dem spille..

Og hvad måtte du smide for sættet!!

sigaard



__________________
Min Bio..

Min Filmsamling..
Til top Vis sigaard's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af sigaard
 
LPH.
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 Marts 2006
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 169
Sendt: 30 September 2006 kl. 13:02 | IP-adresse registreret  

Hejsa

Lækker stue og har hørt godt om podspeakers da en af mine kammier lige har anskaffet sig nogle, ved dog ik lige om det er samme model/type... Hvordan sidder i iforhold til TV'et? for mig at se kan i ikke side lige overfor det, men nærmere i en 45graders vinkel. Hvordan er det?

-LPH



__________________
-LPH
Til top Vis LPH.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af LPH. Besøg LPH.'s Websted
 
xtort
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 07 Maj 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 337
Sendt: 30 September 2006 kl. 15:01 | IP-adresse registreret  

sigaard skrev:

Lækkert integreret.. jeg kan kun give alle de andre ret.. de pod-speakers er nu lækre..

Men hvordan er lyden i dem.. jeg har aldrig hørt dem spille..

Og hvad måtte du smide for sættet!!

sigaard

tak for de pæne ord...

jeg er godt tilfreds med lyden (specielt efter jeg investerede i sub'en), der passer fint til mit behov - spiller ikke så højt mere, da jeg har en lille dreng...

hele sættet koster vist omkring kr. 15000 (inkl. vægbeslag) hos hifi-klubben - kan ikke lige finde kviteringerne (er ikke købt på samme tid).

\ulrik



__________________
'stue bio' (denon, podspeakers, clic)

film
Til top Vis xtort's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af xtort Besøg xtort's Websted
 
xtort
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 07 Maj 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 337
Sendt: 30 September 2006 kl. 15:05 | IP-adresse registreret  

LPH. skrev:

Hejsa

Lækker stue og har hørt godt om podspeakers da en af mine kammier lige har anskaffet sig nogle, ved dog ik lige om det er samme model/type... Hvordan sidder i iforhold til TV'et? for mig at se kan i ikke side lige overfor det, men nærmere i en 45graders vinkel. Hvordan er det?

-LPH

tak igen, for de fine ord... 

jeg sidder i en stol lige overfor tv'et og min kone ligge på sofaen, med en vinkel på ca. de 45 grader og hun klager ikke...  

bruger nu også selv sofaen til tider og er fint tilfreds med det. dog duer det ikke, hvis man ligger med hovedet i den anden ende...

nu bruges tv'et i øvrigt også kun til at se nyhederne på (stort set da) og så lige matador for tiden...

\ulrik



__________________
'stue bio' (denon, podspeakers, clic)

film
Til top Vis xtort's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af xtort Besøg xtort's Websted
 
sigaard
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 Januar 2006
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 284
Sendt: 01 Oktober 2006 kl. 11:01 | IP-adresse registreret  

xtort skrev:
LPH. skrev:

Hejsa

Lækker stue og har hørt godt om podspeakers da en af mine kammier lige har anskaffet sig nogle, ved dog ik lige om det er samme model/type... Hvordan sidder i iforhold til TV'et? for mig at se kan i ikke side lige overfor det, men nærmere i en 45graders vinkel. Hvordan er det?

-LPH

tak igen, for de fine ord... 

jeg sidder i en stol lige overfor tv'et og min kone ligge på sofaen, med en vinkel på ca. de 45 grader og hun klager ikke...  

bruger nu også selv sofaen til tider og er fint tilfreds med det. dog duer det ikke, hvis man ligger med hovedet i den anden ende...

nu bruges tv'et i øvrigt også kun til at se nyhederne på (stort set da) og så lige matador for tiden...

\ulrik

Matador skal man sgu følge med i.. så er det sådan set ligemeget hvordan fjernsynet hænger!!

 



__________________
Min Bio..

Min Filmsamling..
Til top Vis sigaard's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af sigaard
 
Pugholm
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 10 Juli 2006
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 733
Sendt: 01 Oktober 2006 kl. 11:06 | IP-adresse registreret  

Ville sku ønske det var mit Men når man kun er 13, og ikke tjener særlig mange penge

Så er det sku svært

Hvad har du givet for alle højttalerne? Og den Denon? Er den noget værd?

 

Til top Vis Pugholm's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Pugholm Besøg Pugholm's Websted
 
Emi_one
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 08 August 2006
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 298
Sendt: 01 Oktober 2006 kl. 11:09 | IP-adresse registreret  

Det ser sgu fedt ud med de podspeakers der.

__________________
Tømmer!
Til top Vis Emi_one's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Emi_one
 
Pugholm
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 10 Juli 2006
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 733
Sendt: 01 Oktober 2006 kl. 11:12 | IP-adresse registreret  

Hvad for en reciever skal du have næste gang? Lige nu har jeg en Marantz SR4600, som driver

2 Cerwin vega ve-12f.

Men kan godt mærke at jeg mangler en smule effekt

 



__________________
Marantz & Vega!

Pugholms HiFi
Til top Vis Pugholm's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Pugholm Besøg Pugholm's Websted
 
xtort
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 07 Maj 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 337
Sendt: 01 Oktober 2006 kl. 11:55 | IP-adresse registreret  

sigaard skrev:
Matador skal man sgu følge med i.. så er det sådan set ligemeget hvordan fjernsynet hænger!!

så sandt, som det er sagt!



__________________
'stue bio' (denon, podspeakers, clic)

film
Til top Vis xtort's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af xtort Besøg xtort's Websted
 
xtort
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 07 Maj 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 337
Sendt: 01 Oktober 2006 kl. 11:59 | IP-adresse registreret  

Pugholm skrev:

Ville sku ønske det var mit Men når man kun er 13, og ikke tjener særlig mange penge

Så er det sku svært

Hvad har du givet for alle højttalerne? Og den Denon? Er den noget værd?

du skal nu ikke klage - i din alder var mit tv stadig sort/hvid...

højtalerne kostede vist omkring kr. 15.000...

ang. denon'en så nærmer den sig kraftigt pensions alderen - har også tjent mig trofast siden november 2000...  har nu været meget godt tilfreds med den, men glæder mig til at se (læs: høre), hvad den nye kan byde på...

\ulrik



__________________
'stue bio' (denon, podspeakers, clic)

film
Til top Vis xtort's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af xtort Besøg xtort's Websted
 
xtort
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 07 Maj 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 337
Sendt: 01 Oktober 2006 kl. 11:59 | IP-adresse registreret  

Emi_one skrev:
Det ser sgu fedt ud med de podspeakers der.

tak



__________________
'stue bio' (denon, podspeakers, clic)

film
Til top Vis xtort's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af xtort Besøg xtort's Websted
 
xtort
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 07 Maj 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 337
Sendt: 01 Oktober 2006 kl. 12:02 | IP-adresse registreret  

Pugholm skrev:

Hvad for en reciever skal du have næste gang? Lige nu har jeg en Marantz SR4600, som driver

2 Cerwin vega ve-12f.

Men kan godt mærke at jeg mangler en smule effekt

 

den nye receiver er en denon avr-2807( http://www.hifi4all.dk/content/templates/nyheder.asp?article id=1224&zoneid=1),

som jeg har en del forventninger til... den skulle ankomme fra tyskland på tirsdag...

\ulrik

ps. har set (og rost) dit setup - super må man sige!!!



__________________
'stue bio' (denon, podspeakers, clic)

film
Til top Vis xtort's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af xtort Besøg xtort's Websted
 
LPH.
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 Marts 2006
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 169
Sendt: 01 Oktober 2006 kl. 13:23 | IP-adresse registreret  

xtort skrev:
LPH. skrev:

Hejsa

Lækker stue og har hørt godt om podspeakers da en af mine kammier lige har anskaffet sig nogle, ved dog ik lige om det er samme model/type... Hvordan sidder i iforhold til TV'et? for mig at se kan i ikke side lige overfor det, men nærmere i en 45graders vinkel. Hvordan er det?

-LPH

tak igen, for de fine ord... 

jeg sidder i en stol lige overfor tv'et og min kone ligge på sofaen, med en vinkel på ca. de 45 grader og hun klager ikke...  

bruger nu også selv sofaen til tider og er fint tilfreds med det. dog duer det ikke, hvis man ligger med hovedet i den anden ende...

nu bruges tv'et i øvrigt også kun til at se nyhederne på (stort set da) og så lige matador for tiden...

\ulrik

Okay. Det er nemlig fordi at jeg overvejer at købe fladskærmstv og hvis du ser min tråd (billederne) så kan du se at hvis jeg hænger det flat på væggen så kommer den der sidder i den lille sofa til at se skævt på tv'et. Derfor havde jeg tænkt på sådan et beslag hvor tv'et kunne drejes lidt, hvis du forstår hvor jeg vil hen.

-LPH



__________________
-LPH
Til top Vis LPH.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af LPH. Besøg LPH.'s Websted
 
Pugholm
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 10 Juli 2006
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 733
Sendt: 01 Oktober 2006 kl. 17:07 | IP-adresse registreret  

Hey Hvad må du slippe for den fede Denon?

__________________
Marantz & Vega!

Pugholms HiFi
Til top Vis Pugholm's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Pugholm Besøg Pugholm's Websted
 
xtort
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 07 Maj 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 337
Sendt: 01 Oktober 2006 kl. 21:24 | IP-adresse registreret  

LPH. skrev:
xtort skrev:
LPH. skrev:

Hejsa

Lækker stue og har hørt godt om podspeakers da en af mine kammier lige har anskaffet sig nogle, ved dog ik lige om det er samme model/type... Hvordan sidder i iforhold til TV'et? for mig at se kan i ikke side lige overfor det, men nærmere i en 45graders vinkel. Hvordan er det?

-LPH

tak igen, for de fine ord... 

jeg sidder i en stol lige overfor tv'et og min kone ligge på sofaen, med en vinkel på ca. de 45 grader og hun klager ikke...  

bruger nu også selv sofaen til tider og er fint tilfreds med det. dog duer det ikke, hvis man ligger med hovedet i den anden ende...

nu bruges tv'et i øvrigt også kun til at se nyhederne på (stort set da) og så lige matador for tiden...

\ulrik

Okay. Det er nemlig fordi at jeg overvejer at købe fladskærmstv og hvis du ser min tråd (billederne) så kan du se at hvis jeg hænger det flat på væggen så kommer den der sidder i den lille sofa til at se skævt på tv'et. Derfor havde jeg tænkt på sådan et beslag hvor tv'et kunne drejes lidt, hvis du forstår hvor jeg vil hen.

-LPH

var lige inde at kigge - ser meget fint ud (kan nu godt lide, når folk får det hele passer sammen og bio'en ikke bliver for dominerende)... nå, ang. beslag. overvejede selv et drejeligt et af slagsen, men opgave det alligevel, da det virkede på mig som om, at tv'et kommer endnu længere fra vægen, end det gør med et almindeligt beslag. jeg har ikke oplevet 'problemer' med at se fra en vikel på ca. 45 grader og et par meters afstand...



__________________
'stue bio' (denon, podspeakers, clic)

film
Til top Vis xtort's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af xtort Besøg xtort's Websted
 

<< Forrige Side af 5 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes