Forfatter |
|
TapeConnection Lukket konto
Lukket efter brugers ønske!
Bruger siden: 30 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4163
|
Sendt: 11 Oktober 2006 kl. 21:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mastervol skrev:
Sådan halvt om halvt. Det kunne da godt være at de ville bakke op ligesom TC gør med lokaler, udstyr osv. |
|
|
Bare lige for at udrydde evt. misforståelser, så er det ikke meningen at jeg vil blande mig i selve klub-arbejdet, eller at klubben skal have nogen relation overhovedet til butikken - en klub skal være uafhængig, ellers kan det være lige meget. Dét jeg ville var sådan set bare at være en mulighed for at få adgang til skiftende udstyr, så der er en chance for at klubben ikke går død så snart man har besøgt hinanden et par gange. Jeg er sikker på at mine kolleger i branchen også meget gerne bakker op om den slags tiltag, vi ønsker jo alle at så mange som muligt lægger øre til vores grej. Jeg har bare indtryk af at jer brugere er meget tilbageholdende med at henvende sig til branchemedlemmer for at få lov til at lytte "for sjov" - måske fordi man ikke vil være til unødig besvær? Anywayz, klub eller ej - kom ud af busken, og brug os noget mere! Vi kan lide det, kan vi! __________________ Mvh. TC
www.tapeconnection.dk
Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
|
Til top |
|
|
hi-sonny-fi Udelukket fra forum
Bruger siden: 01 September 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1887
|
Sendt: 11 Oktober 2006 kl. 22:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hehe det er så i orden Otto. Det skal vi nok!
Men vi skulle jo så nok mødes alle sammen og få en sludre om hifi og klub styrelse. Glæder mig allerede.
Men 15 medlemmer. det er da okay.
|
Til top |
|
|
FHWac Forum Bruger
Bruger siden: 07 November 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 390
|
Sendt: 11 Oktober 2006 kl. 22:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, lad os mødes.
|
Til top |
|
|
rattanhuset Forum Bruger
Bruger siden: 09 Juni 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 4050
|
Sendt: 11 Oktober 2006 kl. 22:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hi-Sonny-Fi skrev:
Hehe det er så i orden Otto. Det skal vi nok!
Men vi skulle jo så nok mødes alle sammen og få en sludre om hifi og klub styrelse. Glæder mig allerede.
Men 15 medlemmer. det er da okay.
|
|
|
Jeg synes 15 er et flot tal på så få dage selvom nogle måske ikke har så meget tid og overskud til at deltage. Selv har jeg efter nogle dages tænken, sådan at jeg desværre ikke har den ville tid til at prioriterere en sådan klub grundet forskellige arbejdstider og en masse andre ting. Men hvis man feks hen af vejen fik lavet det sådan at der var nogle som tog sig af at lave nogle arrangementer på den ene eller anden måde, enten privat eller "ude i byen" i samarbejde med diverse butikker som kunne have noget interessant grej, og man så kommunikerede de ud på en eller anden måde, evt. herinde eller via en hjemmeside, når der foregår noget, så vil jeg gøre mit for at deltage så meget som muligt. Men jeg har desværre ikke tiden til at "stå i spidsen" for en sådan klub sådan som mit liv ser ud pt.
|
Til top |
|
|
clauskok Forum Bruger
Bruger siden: 12 Marts 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 452
|
Sendt: 11 Oktober 2006 kl. 22:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kunne da også godt tænke mig at hoppe med på vognen!! Det lyder som et godt projekt!!
__________________ Cambridge & Vienna Stuen
|
Til top |
|
|
Solformørkelsen Udelukket fra forum
Tidl. cvo2004
Bruger siden: 06 Oktober 2006 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 61
|
Sendt: 12 Oktober 2006 kl. 09:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jamen så lad os se hvad det kan udvikle sig til, jeg er også med på den.
Hilsen Øffe
|
Til top |
|
|
ManicMiner Udelukket fra forum
Bruger siden: 24 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3488
|
Sendt: 12 Oktober 2006 kl. 10:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Sir Round Forum Bruger
Bruger siden: 19 Januar 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 349
|
Sendt: 12 Oktober 2006 kl. 13:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er helt sikker med.
|
Til top |
|
|
AndreasCB Forum Bruger
Bruger siden: 28 December 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 436
|
Sendt: 12 Oktober 2006 kl. 14:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
mathias 2 skrev:
AndreasCB skrev:
Jeg er faktisk også klar hvis det er!
Er 18 år og bor i en lille by lige uden for Århus!
|
|
|
hvilken? jeg bor i Lystrup... (guncity) |
|
|
Jeps Gun City
|
Til top |
|
|
AndreasCB Forum Bruger
Bruger siden: 28 December 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 436
|
Sendt: 12 Oktober 2006 kl. 14:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Men er også helt klar hvis det er...
|
Til top |
|
|
jkjaers Forum Bruger
Bruger siden: 15 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2357
|
Sendt: 12 Oktober 2006 kl. 14:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lyder da spændende - glæder mig til at se et oplæg.
__________________ Venlig hilsen Jesper
"Er du i tvivl? Så gear ned og giv gas"
|
Til top |
|
|
hi-sonny-fi Udelukket fra forum
Bruger siden: 01 September 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1887
|
Sendt: 16 Oktober 2006 kl. 22:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nåee tiden flyver afsted så skal vi se om dette snart kan blive til noget.
Jeg har kort forhørt mig omkring den gamle Aarhus HifiKlub som efter sigende bestod af 20 medlemmer og de var det delt op i 3 grupper.
En bestyrelse som bestemte hvordan det skulle køres osv. (alt det praktiske) En inkassor fordi man betalte et beløb hver måned eller hver kvartal. Også bare de normale medlemmer.
Er det en måde i andre kunne tænke sig at forsætte med, eller har i andre ideer???
|
Til top |
|
|
mathias 2 Forum Bruger
Bruger siden: 03 Juni 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1669
|
Sendt: 16 Oktober 2006 kl. 22:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hi-Sonny-Fi skrev:
Nåee tiden flyver afsted så skal vi se om dette snart kan blive til noget.
Jeg har kort forhørt mig omkring den gamle Aarhus HifiKlub som efter sigende bestod af 20 medlemmer og de var det delt op i 3 grupper.
En bestyrelse som bestemte hvordan det skulle køres osv. (alt det praktiske) En inkassor fordi man betalte et beløb hver måned eller hver kvartal. Også bare de normale medlemmer.
Er det en måde i andre kunne tænke sig at forsætte med, eller har i andre ideer???
|
|
|
jeg synes faktisk ikke der skal betales sådan "en gang om måneden", så hellere give lidt flere penge når der er ture og sådan. hva' siger i om det? __________________
|
Til top |
|
|
rattanhuset Forum Bruger
Bruger siden: 09 Juni 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 4050
|
Sendt: 16 Oktober 2006 kl. 22:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
mathias 2 skrev:
Hi-Sonny-Fi skrev:
Nåee tiden flyver afsted så skal vi se om dette snart kan blive til noget.
Jeg har kort forhørt mig omkring den gamle Aarhus HifiKlub som efter sigende bestod af 20 medlemmer og de var det delt op i 3 grupper.
En bestyrelse som bestemte hvordan det skulle køres osv. (alt det praktiske) En inkassor fordi man betalte et beløb hver måned eller hver kvartal. Også bare de normale medlemmer.
Er det en måde i andre kunne tænke sig at forsætte med, eller har i andre ideer???
|
|
|
jeg synes faktisk ikke der skal betales sådan "en gang om måneden", så hellere give lidt flere penge når der er ture og sådan. hva' siger i om det?
|
|
|
Det synes jeg umiddelbart også lyder som en bedre idé. Problemet ved noget som dette kan så være at "klubben" aldrig ved hvor mange penge der er til diverse arrangementer. Feks hvis man skal til en anden by. Det kan nemp komme til at koste det samme uanset om men er 5 eller 15 som skal afsted. Så derfor er jeg lidt bange for, hvis man laver det på den måde, så vil der hen over tid blive en masse aflyste arrangementer med det faktum at der står nogle folk som måske gerne vil afsted, men som ikke har råd til at dele udgifterne ud på feks 5 i stedet for alle 15 medlemmer... Men jo, jeg kan godt se hvad du mener og jeg er i og for sig enig. Jeg kan dog bare se nogle minusser ved det.
|
Til top |
|
|
quad Forum Bruger
Bruger siden: 16 Oktober 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1002
|
Sendt: 16 Oktober 2006 kl. 22:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er formalia ikke noget vi kan tale om når vi mødes?
__________________ So long and thanks for all the fish.
|
Til top |
|
|
Kim Forum Bruger
Bruger siden: 18 Juni 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 521
|
Sendt: 16 Oktober 2006 kl. 22:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja lad os hellere finde en dato og et sted at mødes.
|
Til top |
|
|
hi-sonny-fi Udelukket fra forum
Bruger siden: 01 September 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1887
|
Sendt: 16 Oktober 2006 kl. 22:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
rattanhuset skrev:
mathias 2 skrev:
Hi-Sonny-Fi skrev:
Nåee tiden flyver afsted så skal vi se om dette snart kan blive til noget.
Jeg har kort forhørt mig omkring den gamle Aarhus HifiKlub som efter sigende bestod af 20 medlemmer og de var det delt op i 3 grupper.
En bestyrelse som bestemte hvordan det skulle køres osv. (alt det praktiske) En inkassor fordi man betalte et beløb hver måned eller hver kvartal. Også bare de normale medlemmer.
Er det en måde i andre kunne tænke sig at forsætte med, eller har i andre ideer???
|
|
|
jeg synes faktisk ikke der skal betales sådan "en gang om måneden", så hellere give lidt flere penge når der er ture og sådan. hva' siger i om det?
|
|
|
Det synes jeg umiddelbart også lyder som en bedre idé. Problemet ved noget som dette kan så være at "klubben" aldrig ved hvor mange penge der er til diverse arrangementer. Feks hvis man skal til en anden by. Det kan nemp komme til at koste det samme uanset om men er 5 eller 15 som skal afsted. Så derfor er jeg lidt bange for, hvis man laver det på den måde, så vil der hen over tid blive en masse aflyste arrangementer med det faktum at der står nogle folk som måske gerne vil afsted, men som ikke har råd til at dele udgifterne ud på feks 5 i stedet for alle 15 medlemmer... Men jo, jeg kan godt se hvad du mener og jeg er i og for sig enig. Jeg kan dog bare se nogle minusser ved det.
|
|
|
Hvis man kun skal betale når der er tur så kommer vi aldrig på nogle ture! Desværre.
Når vi skal på en tur så er vi kun de samme 5 der kan eller vil. Man skal vide hvor meget man har at gøre godt med. Der kan være mange meninger om det. Men betaler man ikke for en slags medlemsskab så går det hele i opløsning. Og vi bliver hver gang de samme 5 der vil på tur. De andre er fulde af undskyldninger. Pengene kommer jo aligevel en selv til gode, også ved man at dem der er medlem og som betaler, at de også klar på at deltage.
|
Til top |
|
|
hi-sonny-fi Udelukket fra forum
Bruger siden: 01 September 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1887
|
Sendt: 16 Oktober 2006 kl. 22:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kim skrev:
Ja lad os hellere finde en dato og et sted at mødes. |
|
|
Jeg har efterårs ferie såååå! Skal dog arbejde fredag og lørdag i denne uge.
|
Til top |
|
|
mathias 2 Forum Bruger
Bruger siden: 03 Juni 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1669
|
Sendt: 16 Oktober 2006 kl. 23:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hi-Sonny-Fi skrev:
rattanhuset skrev:
mathias 2 skrev:
Hi-Sonny-Fi skrev:
Nåee tiden flyver afsted så skal vi se om dette snart kan blive til noget.
Jeg har kort forhørt mig omkring den gamle Aarhus HifiKlub som efter sigende bestod af 20 medlemmer og de var det delt op i 3 grupper.
En bestyrelse som bestemte hvordan det skulle køres osv. (alt det praktiske) En inkassor fordi man betalte et beløb hver måned eller hver kvartal. Også bare de normale medlemmer.
Er det en måde i andre kunne tænke sig at forsætte med, eller har i andre ideer???
|
|
|
jeg synes faktisk ikke der skal betales sådan "en gang om måneden", så hellere give lidt flere penge når der er ture og sådan. hva' siger i om det?
|
|
|
Det synes jeg umiddelbart også lyder som en bedre idé. Problemet ved noget som dette kan så være at "klubben" aldrig ved hvor mange penge der er til diverse arrangementer. Feks hvis man skal til en anden by. Det kan nemp komme til at koste det samme uanset om men er 5 eller 15 som skal afsted. Så derfor er jeg lidt bange for, hvis man laver det på den måde, så vil der hen over tid blive en masse aflyste arrangementer med det faktum at der står nogle folk som måske gerne vil afsted, men som ikke har råd til at dele udgifterne ud på feks 5 i stedet for alle 15 medlemmer... Men jo, jeg kan godt se hvad du mener og jeg er i og for sig enig. Jeg kan dog bare se nogle minusser ved det.
|
|
|
Hvis man kun skal betale når der er tur så kommer vi aldrig på nogle ture! Desværre.
Når vi skal på en tur så er vi kun de samme 5 der kan eller vil. Man skal vide hvor meget man har at gøre godt med. Der kan være mange meninger om det. Men betaler man ikke for en slags medlemsskab så går det hele i opløsning. Og vi bliver hver gang de samme 5 der vil på tur. De andre er fulde af undskyldninger. Pengene kommer jo aligevel en selv til gode, også ved man at dem der er medlem og som betaler, at de også klar på at deltage.
|
|
|
hehe, den idé blev vidst hurtigt stemt ned... __________________
|
Til top |
|
|
mathias 2 Forum Bruger
Bruger siden: 03 Juni 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1669
|
Sendt: 16 Oktober 2006 kl. 23:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hi-Sonny-Fi skrev:
Kim skrev:
Ja lad os hellere finde en dato og et sted at mødes. |
|
|
Jeg har efterårs ferie såååå! Skal dog arbejde fredag og lørdag i denne uge.
|
|
|
ja der er sku' også dømt ferie her! (folkeskole-ferie i ved nok) __________________
|
Til top |
|
|