Tilbage til HIFI4ALL.DK 28. marts 2024 | 16:38   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
 HIFI4ALL Forum : Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
Emne Emne: Et rør(ende) setup (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 14
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Sveske
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 22 Januar 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 2337
Sendt: 27 Juni 2007 kl. 13:29 | IP-adresse registreret  

Alt tæller!

__________________

Guide til billedupload
Til top Vis Sveske's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sveske
 
Zakken
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Juni 2005
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 765
Sendt: 29 Juni 2007 kl. 16:55 | IP-adresse registreret  

Hurra, mit internet virker igen, det skal lige fejres med et par billeder i lousy kvalitet.

Min densen B100, og som effektforstærker en B300. iøjeblikket bruger jeg B100 som passiv forforstærker, men skal prøve at have den til at drive mellemtone og diskant, mens jeg så lader B300 tage sig af basserne.

Og JA, jeg ønsker mig vildt et ordentligt rack, men synes Hifiklubbens er noget skrald til prisen.

 

Og sådan ser der ud i en kraftig komprimeret billedkvalitet. Stuen er såmænd ganske lys og venlig.

Densen er stadig kun inde på prøve, jeg er stadig meget i tvivl, men jeg fornemmer, at jeg bliver gladere og gladere for lyden, så mon ikke de bliver?

Til top Vis Zakken's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Zakken
 
Tante Berg
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 12 April 2006
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 2247
Sendt: 30 Juni 2007 kl. 07:06 | IP-adresse registreret  

Zakken:Tillykke med dit nye internet.Nu er du med på det sidste nye Du snakkede om at ha' to anlæg i stuen.Det har jeg selv.Jeg har faktisk tre.Der er lige plads,efter at TV'et fik det røde kort Det er faktisk fedt at ha' mere end et setup,også fordi jeg har så mange kilder,som alligevel ikke kan være i et enkelt apparat.
Jeg kender en der for nyligt gik fra Densen/Mark Levinson direkte til Tandberg.....og han er en glad og tilfreds mand idag Nu er det ikke for at promovere Tandberg overfor dig,Zakken,men du ku' jo prøve det......uden at skille dig af med det du har.
De B&W'ere,er de til den lyse side,eller er de til den lidt mørkere side,sådan lydmæssigt?Det er jo vigtigt at det ikke bliver øretrættende....personligt er jeg ikke til for meget diskant og tynd bas.Jeg vil ha' en go' solid bas og en diskant som ikke trætter ørerne.Det har jeg altid haft
Bliv endelig ved med at købe 'second hand'.Jeg undrer mig stadig over at jeg aldrig før har købt brugt,før sidste år....hvad jeg ikke har brugt af penge på nyt grej før i tiden.....
Din placering af din pladespiller er 'fræk' Jeg har godt nok sat hylder op på væggen til mine to,men mere gør jeg ikke ud af det.Det du gør der er mere som jeg selv ville gøre det,hvis ikke det lige var fordi jeg ikke vil ha' noget stående oven på den flotte palisander-reciever(TR2075) som jeg har    

__________________
'Før eller siden ender du alligevel med Tandberg' http://www.youtube.com/watch?v=PN2tncOLdKE
Til top Vis Tante Berg's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Tante Berg
 
dytti
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 10 November 2003
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 495
Sendt: 30 Juni 2007 kl. 08:47 | IP-adresse registreret  

Hatten af for et fedt "low budget" anlæg, og for en god stemningsfyldt tråd om samme.

Jeg er selv indehaver af et sådan "lavprisanlæg" http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=54365&K W og nyder at læse om andres.
Lad os endelig få mere fra samme skuffe på banen.

Hvor langt fra væggen tillader din usædvanligt usædvanlige kone, at stille ht'erne?

Jeg har på fornemmelsen at her kunne fru Andersen lære noget

 



__________________
Må vellyden dale over jer
Til top Vis dytti's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dytti Besøg dytti's Websted
 
Zakken
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Juni 2005
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 765
Sendt: 30 Juni 2007 kl. 09:48 | IP-adresse registreret  

Tante Berg skrev:
Zakken:Tillykke med dit nye internet.Nu er du med på det sidste nye Du snakkede om at ha' to anlæg i stuen.Det har jeg selv.Jeg har faktisk tre.Der er lige plads,efter at TV'et fik det røde kort Det er faktisk fedt at ha' mere end et setup,også fordi jeg har så mange kilder,som alligevel ikke kan være i et enkelt apparat.
Jeg kender en der for nyligt gik fra Densen/Mark Levinson direkte til Tandberg.....og han er en glad og tilfreds mand idag Nu er det ikke for at promovere Tandberg overfor dig,Zakken,men du ku' jo prøve det......uden at skille dig af med det du har.
De B&W'ere,er de til den lyse side,eller er de til den lidt mørkere side,sådan lydmæssigt?Det er jo vigtigt at det ikke bliver øretrættende....personligt er jeg ikke til for meget diskant og tynd bas.Jeg vil ha' en go' solid bas og en diskant som ikke trætter ørerne.Det har jeg altid haft
Bliv endelig ved med at købe 'second hand'.Jeg undrer mig stadig over at jeg aldrig før har købt brugt,før sidste år....hvad jeg ikke har brugt af penge på nyt grej før i tiden.....
Din placering af din pladespiller er 'fræk' Jeg har godt nok sat hylder op på væggen til mine to,men mere gør jeg ikke ud af det.Det du gør der er mere som jeg selv ville gøre det,hvis ikke det lige var fordi jeg ikke vil ha' noget stående oven på den flotte palisander-reciever(TR2075) som jeg har    

 

Jo tak skal du dælme ha, man er næsten helt afskåret fra omverdenen når nettet er nede.

 

Dit setup er intet mindre end imponerende, og den dag jeg falder over en second hand Tandberg reciever, vil jeg love dig, at den ryger hjem til afprøvning, og falder lyden ud til Tandbergs fordel vil jeg ikke være bleg for at sælge ud af resten af anlægget.

 

B&Wérne er vist lidt til den lyse side, uden dog at være trættende. Jeg var blevet lidt træt af den bulderbas der var I konens elskede Cerwin Vegaer, så jeg synes de er et skridt fremad. Vegaerne står i skammekrogen i stuen, indtil i morgen hvor en heldig mand i Varde får dem leveret af mig for en flad 50er. Jeg skal levere dem hjemme hos hans kæreste, gad vide om hun ved hvor store de er?

 

Placeringen af pladespilleren er mest af nød. Jeg har endnu ikke fundet et second hand rack til at samle hele molevitten i. Pønser lidt på at lave det selv af nogle tykke planker.

 

Hvordan er det lige med Tandberg, er de alle med Din stik eller er de suppleret af Phonostik?

Jeg kiggede faktisk lidt på en Tandberg forforstærker på Ebay, den var nu ret rimelig i pris, jeg tror den gik for 1600.-. Hvad ville være rimeligt at gi for sådan en?

 

Til top Vis Zakken's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Zakken
 
Zakken
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Juni 2005
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 765
Sendt: 30 Juni 2007 kl. 10:02 | IP-adresse registreret  

dytti skrev:

Hatten af for et fedt "low budget" anlæg, og for en god stemningsfyldt tråd om samme.

Jeg er selv indehaver af et sådan "lavprisanlæg" http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=54365&K W og nyder at læse om andres.
Lad os endelig få mere fra samme skuffe på banen.

Hvor langt fra væggen tillader din usædvanligt usædvanlige kone, at stille ht'erne?

Jeg har på fornemmelsen at her kunne fru Andersen lære noget

 

 

Det er dælme også for dårligt....... Jeg har luret på din tråd siden du lagde den op, men har endnu ikke kommenteret.(mest fordi jeg har været uden internet i over en uge........)

Til konens store fortrydelse elsker jeg at købe brugt, det være sig i diverse genbrugsbutikker, Qxl og Ebay. Heldigvis har hun lært at lytte til musikken, og er den første til at fortælle mig om hun synes det lyder bedre end det gamle. Efterhånden som hun har lyttet til de sidste indkøb, er hun holdt op med at brokke sig over den manglende fjernbetjening, og de mange lysende knapper

Desværre må jeg give hende ret i at mit Densen mildt sagt ikke er særligt velholdt, og jeg overvejer derfor at gøre noget drastisk ved det(Slibe, male, spartle).

Det med placeringen af højttalere er ikke noget hun blander sig i. Jeg har fået lov at bruge den væg anlægget står på, men hun glemte at sætte en grænse for hvor langt ud jeg måtte brede mig..

 

Hvordan trækker dine monoblokke dine B&W? Jeg havde selv kig på dem hos en forhandler nede i Esbjerg, men han havde vist tabt jordforbindelsen, da jeg spurgte om prisen.

Udsat for det enorme pres fra Tanten, skal der også noget Tandberg ind over, når je engang får fundet noget på hylden hos discount hifi klubben.(Røde kors, Frelsens hær og kirkens korshær)

 

 

Til top Vis Zakken's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Zakken
 
Tante Berg
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 12 April 2006
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 2247
Sendt: 30 Juni 2007 kl. 10:42 | IP-adresse registreret  

Zakken:Jeg har ikke den store erfaring med Tandberg's recievere på ret meget andet end Tandberg's højttalere.Faktisk har jeg kun hørt en eneste 'fremmed' højttaler på Tandberg,nemlig min go'e gamle F3 Trapez X,som nu står hos Tunghør og spiller med.....well,en Tandberg reciever(TR2055) Og det lyder fedt!
Det hele drejer sig om synergi mellem reciever/forstærker og højttalere.Igen kan jeg kun sige,at har man som jeg Tandberg i alle led,så er man solgt til stanglakrids.Det er svært at forestille sig at lyden kan blive meget bedre(jeg leder ikke mere efter god lyd,da jeg har super lyd her ).
TR2075 og TR2055 spiller vel egentligt lidt til den lyse side,i forhold til de lidt ældre TR10XX og Huldra 10,bare for at nævne et par stykker.Så det er ikke sikkert at det er verdens bedste match,at spille på f.eks TR2055/TR2075 på dine B&W'er.... Jeg ved det ikke,men jeg fornemmer at det måske vil blive lidt for meget i toppen,måske?Hvis dine B&W'er ikke er alt for tunge at drive,så vil jeg foreslå dig at prøve en Huldra 10(25 Watt) eller en TR10XX(35 Watt).Du skal ikke lade dig afskrække af de lave Watt-angivelser.Det er Tandberg-Watt Hvis dine B&W'er er tunge at drive,så kunne det måske godt være et godt match med TR2075/TR2055(de sidste to tal angiver Watt i 8 Ohm.Det samme med TR10XX,dog med TR1000 og TR1010 som undtagelser ).
Den forstærker som du spottede på eBay,var det en 3012A(100 Watt)?Det gætter jeg næsten på at det må ha' været,til prisen?Hvis det var,så var det billigt.Jeg synes at de har det med at koste det dobbelte....Jeg har selv haft en 3012A for mange år siden(mit første møde med Tandberg),og jeg var meget tilfreds.Altså lige til jeg fik to Tandberg mono-blokke på hver 180 Watt
Jeg vil anbefale dig at starte i det små mht til Tandberg.Prøv f.eks. TR200,TR220 eller Huldra 10,sammen med et sæt Hifi System 10,11,12 eller 20.Du ville tabe underkæben,med garanti!! Husk at aktivere loudness,og så lige justere tonekontrollerne(bassen lidt ned,og evt lidt op med diskanten) Med din næse for en billig handel og lidt tålmodighed,så kan reciever+højttaler erhverves for mellem 200-800 kroner Så får du prøvet det af,og derfra er det bare at gå på jagt efter lidt større grej,hvis det er det du vil ha'.
Hvis vi ikke boede så langt fra hinanden,så havde du hørt mit grej allerede Nu er du jo bosiddende i Jylland og af en eller anden grund er der bare mere Tandberg i Jylland end der er herovre i det københavnske......Du har bedre kort på hånden,til en go' Tandberg-handel......heldige asen!

__________________
'Før eller siden ender du alligevel med Tandberg' http://www.youtube.com/watch?v=PN2tncOLdKE
Til top Vis Tante Berg's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Tante Berg
 
Tante Berg
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 12 April 2006
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 2247
Sendt: 01 Juli 2007 kl. 08:27 | IP-adresse registreret  

Zakken:Du spurgte til stik på Tandberg.Alle recievere har som minimum DIN-stik,fra midt i 60'erne og frem til 1978,hvor de sidste analoge recievere kom.Men de store modeller som Huldra 8,TR10XX,TR2055,TR2075(og MkII) samt TR2080 har både DIN-stik og RCA-stik,hvilket er imponerende,synes jeg
TR2055,TR2075 og TR2080 har kun skrueterminaler til højttalerledningerne.TR10XX har både skrueterminaler OG DIN-indgange for højttaler-stik .De mindre recievere har alle DIN-indgange for højttalere.

Forresten,Zakken,så er der en Tandberg 1600X på dansk qxl lige nu.Den kører godt nok ikke rundt,men det er nok kun størknet fedt,gætter jeg på......startbud 10 kroner

__________________
'Før eller siden ender du alligevel med Tandberg' http://www.youtube.com/watch?v=PN2tncOLdKE
Til top Vis Tante Berg's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Tante Berg
 
Zakken
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Juni 2005
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 765
Sendt: 11 August 2007 kl. 08:34 | IP-adresse registreret  

Så fandt endnu et loppefund vej til mit ydmyge setup. So far er de på prøve, indtil jeg beslutter mig for, om lyden passer mig. HF 275 Helios fra dansk Audio Teknik.

Glæden ved at gå og rode i genbrugsbutikkerne bliver bare større og større.

 

Stereoperspektivet er faldet helt på plads, og diskanten er i mine ører blød og lyttevenlig. Ihverfald set i forhold til mine B&W som vistnok er på vej på udskiftningsbænken.

Jeg foreslog konen, at vi fik surround, nu hvor vi alligevel har så mange højttalere og effektforstærkere til at stå, men hendes eneste ord var: Få så solgt det L...

Og et nært af Dynaudio diskanten.

Og indtil videre er jeg kommet igennem den stabel cdére og endnu flere lper.

Nu mangler jeg bare at få købt højttalerkabel, så jeg kan få biwiret dem. Diskanten til min B-100 og bassen på min B-300.

 

Til top Vis Zakken's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Zakken
 
Sveske
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 22 Januar 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 2337
Sendt: 12 August 2007 kl. 12:24 | IP-adresse registreret  

De er (igen) bare smadder flotte! Og det er jo fedt, konen også har forelsket sig i dem (det læste jeg her, til dem der undrer sig). Hvor fandt du dem?
Genbrug er bare det bedste, især når man finder noget guf.

__________________

Guide til billedupload
Til top Vis Sveske's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sveske
 
Zakken
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Juni 2005
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 765
Sendt: 14 August 2007 kl. 17:09 | IP-adresse registreret  

Sveske skrev:
De er (igen) bare smadder flotte! Og det er jo fedt, konen også har forelsket sig i dem (det læste jeg her, til dem der undrer sig). Hvor fandt du dem?
Genbrug er bare det bedste, især når man finder noget guf.

Jamen, som du selv udemærket godt ved, så findes der ikke bedre Hifi forretninger end genbrugsforretninger. Det kniber lidt med garantien, men til gengæld er priserne meget venlige. Udvalget er sommetider også lidt tyndt, men hvor finder man ellers en brugt Pioneer båndoptager fra først i 70érne til en flad 50.-? (Nej, jeg har ikke købt den, men den står derude på hylden endnu, og jeg er fristet til at slæbe den med hjem hver gang jeg er der).

Jeg er dog endnu ikke faldet over noget ædelt Tandberg, som et andet royalt medlem på denne side har en vis fetish for.

 

Til top Vis Zakken's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Zakken
 
Novisad
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar
Dobb.profil Sonic

Bruger siden: 22 April 2005
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 2090
Sendt: 14 August 2007 kl. 17:31 | IP-adresse registreret  

hej Zakken jeg ville høre om du ikke kan tage flerer billeder af dine nye fund må sige de er yderst smukke ...

 

 

Til top Vis Novisad's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Novisad
 
Zakken
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Juni 2005
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 765
Sendt: 14 August 2007 kl. 18:28 | IP-adresse registreret  

Novisad skrev:

hej Zakken jeg ville høre om du ikke kan tage flerer billeder af dine nye fund må sige de er yderst smukke ...

 

 

Jamen for pokker da det er jo rart at være i solen.

Og så lige et par nærbilleder, kameraet er også et billigt et, så undskyld kvaliteten.

Det er dælme en speciel måde at hænge en diskant til tørre på.

Jeg er bare helt vild med den mellemtone.

Om en bas...... Hva er den i grunden lavet af?

Jeg skal afsted efter nye kabler til biwiring, men den lokale genbrugsbutik havde ingen Van den Hul på lager.

Det var lidt billeder, dovenskaben gjorde, at jeg ikke vendte dem rundt. De er SINDSYGT tunge.

 

Til top Vis Zakken's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Zakken
 
Novisad
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar
Dobb.profil Sonic

Bruger siden: 22 April 2005
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 2090
Sendt: 14 August 2007 kl. 18:40 | IP-adresse registreret  

huha det er godt nok fede speakers fortæl  om lyden ....
Til top Vis Novisad's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Novisad
 
Morten014
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 Juli 2007
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 1151
Sendt: 14 August 2007 kl. 20:20 | IP-adresse registreret  

hej et fedt setup syntes jeg  jeg er også i gang med at sammensætte et sourround anlæg med brugte ting så det er rat og se hvordan andre gør og få lidt inspiration ... det er dejligt at se at der er andre som køber brugt også

Mvh. Morten

Til top Vis Morten014's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Morten014
 
Zakken
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Juni 2005
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 765
Sendt: 14 August 2007 kl. 21:11 | IP-adresse registreret  

Novisad skrev:
huha det er godt nok fede speakers fortæl  om lyden ....

Jamen, de lyder jo bare godt. 

Meget neutralt, bassen er ikke superdyb, men stram og kontrolleret. Diskanten er fuldstændig fri for fnidder, og S lyde. Min B&W er lidt skarpe i diskanten, men alle kanterne er slebet af med skiftet fra B&W til genbrugs guldet

Jeg havde lige Dark side of the moon på min pladespiller, og specielt nummeret Time knaldede igennem med en intensitet jeg aldrig har hørt på det nummer før. Jeg tror heller ikke min nabo har hørt det så klart før.

Jeg venter lige med at lytte mere til i morgen tidlig. Jeg har gerne 1 1/2 time fra konen er kørt på arbejde til jeg skal afsted, og der bliver der virkeligt lyttet igennem.

Til top Vis Zakken's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Zakken
 
Zakken
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Juni 2005
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 765
Sendt: 14 August 2007 kl. 21:15 | IP-adresse registreret  

Morten014 skrev:

hej et fedt setup syntes jeg  jeg er også i gang med at sammensætte et sourround anlæg med brugte ting så det er rat og se hvordan andre gør og få lidt inspiration ... det er dejligt at se at der er andre som køber brugt også

Mvh. Morten

Hejsa, og tusind tak for de pæne ord.

Lige surround har jeg ikke så meget erfaring med. Min tidligere forforstærker Sony 1000esd havde noget surround indbygget, men jeg brugte den nu kun som stereoforstærker. Lige nu står den oppe på skabet sammen med min Yamaha effektforstærker og afventer at ryge på QXL.

Det er altid dejlig at finde tingene brugt, men mangler man noget specielt, så kan det dælme være en lang sej kamp at finde det.

Jeg mangler bare et rack, ny riaa, nye kabler, ny cd afspiller......... listen vil nok alligevel ingen ende tage.

Til top Vis Zakken's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Zakken
 
Morten014
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 Juli 2007
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 1151
Sendt: 14 August 2007 kl. 21:41 | IP-adresse registreret  

det var så lidt...

køber du kun på Qxl/ebay??

Til top Vis Morten014's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Morten014
 
jan_stevns
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 16 December 2005
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 3852
Sendt: 14 August 2007 kl. 22:15 | IP-adresse registreret  

Zakken skrev:

Jeg havde lige Dark side of the moon på min pladespiller, og specielt nummeret Time knaldede igennem med en intensitet jeg aldrig har hørt på det nummer før. Jeg tror heller ikke min nabo har hørt det så klart før.

Når du snakke rom "dark side of the moon" - går jeg stærkt ud fra det er Pink Floyd du mener ;)

 

sad lige og lyttede til en af deres endnu ældre skiver

 

 



__________________
-Jan@tecdata.dk
..... en Rigtig Receiver vejer over 30 Kg
Til top Vis jan_stevns's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jan_stevns Besøg jan_stevns's Websted
 
Sveske
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 22 Januar 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 2337
Sendt: 15 August 2007 kl. 00:11 | IP-adresse registreret  

Vi er enige om, at det er "Piper at the Gates of Dawn" og "a Saucerful of Secrets" der er smidt sammen på det album, ikke? Jeg har endnu ikke skaffet dette (a nice pair) album, så jeg kan ikke sammenligne - er der nogen stor forskel?

__________________

Guide til billedupload
Til top Vis Sveske's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sveske
 

<< Forrige Side af 14 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes