Tilbage til HIFI4ALL.DK 24. april 2024 | 00:18   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af min hjemmebiograf
 HIFI4ALL Forum : Billeder af min hjemmebiograf
Emne Emne: 15 årigs Efterskolebio (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
lockheed
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 04 August 2006
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 244
Sendt: 16 November 2006 kl. 20:38 | IP-adresse registreret  


Nu har jeg set alle jer andres total fede hjemmebiografer, og setup´s, men jeg har længe også godt ville vise mit efterskoleværelse frem.
Så jeg prøver lige at se om jeg kan finde ud af at tilføje et par billeder.

Forstærker helt ude til højre, er en yamaha surround reciever, ca 3 år gammel, den har 100W i hver af de 5 udgange. Er en af de ting der MEGET snart bliver skiftet ud med en af de nyere Denon forstærkere, kommer nok til januar ca

Til venstre har vi øverst en Technics ClassA forstærkere, den er der rimelig meget ryk i
Under de har jeg en Onkyo surround reciever med 2x110 watt og så har den 40 watt i center, og 35 i baghøjttalerudgangene, og så har den 4 udgange til som jeg ikke ved hvad skal bruges til hehe. Men det er ikke Bilkawatt

Men jeg har en forforstærker, som jeg forhåbentlig snart får ned på min efterskole, og så har jeg en plan om at køre en forstærker p. kanal, altså fronterne 1 kanal, og baghøjttalerne 1 kanal, og sub en kanal, og Centerhøjttaleren den sidste kanal, altså ligesom i en rigtig biograf.

Mine fronthøjttalere er et Par B&O højttalere med 10" bas, og en stor mellemtoneenhed, og så bedst af alt er der 2 diskanter. Jeg synes de spiller godtNu har jeg set alle jer andres total fede hjemmebiografer, og setup´s, men jeg har længe også godt ville vise mit frem.
Så jeg prøver lige at se om jeg kan finde ud af at tilføje et par billeder.

Forstærker helt ude til højre, er en yamaha surround reciever, ca 3 år gammel, den har 100W i hver af de 5 udgange. Er en af de ting der MEGET snart bliver skiftet ud med en af de nyere Denon forstærkere, kommer nok til januar ca

Til venstre har vi øverst en Technics ClassA forstærkere, den er der rimelig meget ryk i
Under de har jeg en Onkyo surround reciever med 2x110 watt og så har den 40 watt i center, og 35 i baghøjttalerudgangene, og så har den 4 udgange til som jeg ikke ved hvad skal bruges til hehe. Men det er ikke Bilkawatt

Men jeg har en forforstærker, som jeg forhåbentlig snart får ned på min efterskole, og så har jeg en plan om at køre en forstærker p. kanal, altså fronterne 1 kanal, og baghøjttalerne 1 kanal, og sub en kanal, og Centerhøjttaleren den sidste kanal, altså ligesom i en rigtig biograf.

Mine fronthøjttalere er et Par B&O højttalere med 10" bas, og en stor mellemtoneenhed, og så bedst af alt er der 2 diskanter. Jeg synes de spiller godt, mine STORE sorte højttalere med en fuldtone enhed kunne i hvert faldet ikke være maed, og så undskyld at jeg ikke også fik den anden B&O højttaler med, men den står længere ovre til venstre. . Baghøjttalerne er en lille yamaha højttaler, og så en Lille jamohøjttaler(trænger til udskiftning)
Men alt i alt så synes jeg faktisk at det spiller rigtigt godt, mine fronthøjttalere skal jo næsten ikkelave noget, altså kun lyse toner, og de bliver matchet rigtigt godt af min aktive subwoofer, og iøvrigt så er det med at give 4-5-6 tusinde for en baghøjttaler efter min mening fuldstændigt tosset, fordi de skal jo ikke lave en skid, kun lige hvis der flyver et fly forbi i baggrunden nårman ser film eller sådanne noget, og det er jo i forvejen "beskidte" lyde. Men jo jo det er indrømmet mine baghøjttalere kunne alligevel godt trænge til udskiftning.
Jeg skal også have en ny centerhøjttaler, har kigget lidt på en Dali Concept, den synes jeg spiller ret godt, såå vi får at se, men ny center bliver nok først når jeg har fået forforstærkeren hjem, fordi så skal det i hvert faldet være en center i super kvalitet, så kan godt være at det bliver en noget finere model end den der Dali Concept. Vi får at se...

Lidt mørkt billede, men man kan se forstærkerne igen

Her er den så Min Barco 801 graphics CRT projektor.
Jeg er super glad for den.
Og frem for alt - Rørene i den er i god stand
Alle i proffer ved godt hvad den kan tage af opløsning og alt det der men vil lige tilføje alligevel 1600x1200 kan den tage, men resten, det undlader jeg at skrive.
Men jeg synes at den har et super godt billede, specilet hvis den bliver fodret med det helt korrekte signal.
Jeg har lige nu sat den til enten Computeren, eller min Xbox 360, og heldigvis ikke via hverken s-vhs kabel eller Composite, men via VGA kabel, meget smart faktisk, synes at billedet når jeg ser almindelige film på min Xbox er super godt, men helt ligeså godt som hvis jeg sætter min computer til i opløsningen 1280x960 og ser en HD trailer bliver det langt fra.
Der er det simpelthen bedre end i en biograf synes jeg helt ærligt, mere skarpt, og flottere farver, selvom det bare er en hvid væg jeg bruger, synes nemlig ikkelige at pengepungen rækker til et prof lærred i 120" , når det samtidig også ser virkelig flot ud på væggen..


Super godt billede efter min mening. opløsning (1280x960)

Synes det stod rigtigt godt da jeg bladrede forbi dette billede (opløsning 1280x960)

Det kan i vel nok selv se hvad er   Opløsning igen på 1280x960

Her har vi den så, min subwoofer Den består af en 15" basenhed på hver side, og hver enhed skulle i det rigtige kabinet skulle kunne komme helt ned på 15hz, men sådanne en kabinet har jeg ikke plads til
Men jeg synes i hvert faldet at den spiller rigtigt godt bare som den er nu, selvom det blot er et midlertidigt kabinet enhederne er i...
Den er gjort aktiv med en af forstærkerne.
Kunne ikke få begge enheder med på billedet, og det er også et lidt gammelt billede


Her er min nye subwoofer under konstruktion, Glæder mig godt nok til at få den færdig.. Der skal 1 stk. 15" enhed i, i den ene ende, så skulle der gerne komme noget dybbas, og det skulle blive noget kraftigere end den jeg har nu.
Ud over den her på billedet, skal jeg bygge en kasse magen til, fordi jeg har jo to stk. 15" bas enheder. Så det bliver godt nok spændende at høre hvordan det vil lyde med to store kabinetter med 1 stk. 15" i hver Hvilken farve den skal være kan jeg ikke rigtigt bestemme mig for


Og her er mit lille projekt hehe. Det er en Electrohome ecp 3100 jeg har stående, men desværre virker det grønne rør ikke, og hvorfor aner jeg ikke, men der er brændt hul på fosforen, men derfor burde røret jo virke alligevel ?
Men den ville jeg rigtig gerne få til at køre igen en dag, synes nemlig at den havde et godt billede :D




Lidt mørkt billede, men man kan se forstærkerne igen

Her er den så Min Barco 801 graphics CRT projektor.
Jeg er super glad for den.
Og frem for alt - Rørene i den er i god stand
Alle i proffer ved godt hvad den kan tage af opløsning og alt det der, så det undlader jeg at skrive.
Men jeg synes at den har et super godt billede, specilet hvis den bliver fodret med det helt korrekte signal.
Jeg har lige nu sat den til enten Computeren, eller min Xbox 360, og heldigvis ikke via hverken s-vhs kabel eller Composite, men via VGA kabel, meget smart faktisk, synes at billedet når jeg ser almindelige film på min Xbox er super godt, men helt ligeså godt som hvis jeg sætter min computer til i opløsningen 1280x960 og ser en HD trailer bliver det langt fra.
Der er det simpelthen bedre end i en biograf synes jeg helt ærligt, mere skarpt, og flottere farver, selvom det bare er en hvid væg jeg bruger, synes nemlig ikkelige at pengepungen rækker til et prof lærred i 120" , når det samtidig også ser virkelig flot ud på væggen..


Super godt billede efter min mening. opløsning (1280x960)

Synes det stod rigtigt godt da jeg bladrede forbi dette billede (opløsning 1280x960)

Det kan i vel nok selv se hvad er   Opløsning igen på 1280x960

Her har vi den så, min subwoofer Den består af en 15" basenhed på hver side, og hver enhed skulle i det rigtige kabinet skulle kunne komme helt ned på 15hz, men sådanne en kabinet har jeg ikke plads til
Men jeg synes i hvert faldet at den spiller rigtigt godt bare som den er nu, selvom det blot er et midlertidigt kabinet enhederne er i...
Den er gjort aktiv med en af forstærkerne.
Kunne ikke få begge enheder med på billedet, og det er også et lidt gammelt billede


Her er min nye subwoofer under konstruktion, Glæder mig godt nok til at få den færdig.. Der skal 1 stk. 15" enhed i, i den ene ende, så skulle der gerne komme noget dybbas, og det skulle blive noget kraftigere end den jeg har nu.
Ud over den her på billedet, skal jeg bygge en kasse magen til, fordi jeg har jo to stk. 15" bas enheder. Så det bliver godt nok spændende at høre hvordan det vil lyde med to store kabinetter med 1 stk. 15" i hver Hvilken farve den skal være kan jeg ikke rigtigt bestemme mig for


Og her er mit lille projekt hehe. Det er en Electrohome ecp 3100 jeg har stående, men desværre virker det grønne rør ikke, og hvorfor aner jeg ikke, men der er brændt hul på fosforen, men derfor burde røret jo virke alligevel ?
Men den ville jeg rigtig gerne få til at køre igen en dag, synes nemlig at den havde et godt billede :D




Sorry har vist lige fået byttet om på noget af teksten, så det står oven over hvert billede.

Skriv hvad i synes, og ris og ros er tilladt...


__________________
Barco 801 graphics Yamaha B&O Onkyo ClassA forstærker
http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=46245&PN=1
Til top Vis lockheed's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lockheed Besøg lockheed's Websted
 
lockheed
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 04 August 2006
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 244
Sendt: 16 November 2006 kl. 20:39 | IP-adresse registreret  

Tror vist lige at jeg fik tilføjet de billeder et par for mange gange 

Det må i undskylde


__________________
Barco 801 graphics Yamaha B&O Onkyo ClassA forstærker
http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=46245&PN=1
Til top Vis lockheed's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lockheed Besøg lockheed's Websted
 
Jean M Jarre
Lukket konto
Lukket konto

Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 03 Oktober 2004
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 1148
Sendt: 16 November 2006 kl. 20:47 | IP-adresse registreret  

Det er fandeme et seriøst setup når man kun er 15 år, rigtig fedt at se

 

Mvh

JmJ

 

Til top Vis Jean M Jarre's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jean M Jarre
 
Andreas KBH
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 26 Januar 2006
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 469
Sendt: 16 November 2006 kl. 20:49 | IP-adresse registreret  

Det skal admin. nok ordne for dig...

Men det er sgu klasse, når man er 15  så er det bare nogle gode Ladies ind i mørket og se lidt kærlighed



__________________
Venligst Andreas

Back home in a cold country...
Til top Vis Andreas KBH's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Andreas KBH
 
lockheed
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 04 August 2006
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 244
Sendt: 16 November 2006 kl. 20:54 | IP-adresse registreret  

lockheed skrev:

Nu har jeg set alle jer andres total fede hjemmebiografer, og setup's, men jeg har l�nge ogs� godt ville vise mit efterskoleværelse frem.
Så jeg prøver lige at se om jeg kan finde ud af at tilføje et par billeder.
.

Forstærker helt ude til højre, er en yamaha surround reciever, ca 3 år gammel, den har 100W i hver af de 5 udgange. Er en af de ting der MEGET snart bliver skiftet ud med en af de nyere Denon forstærkere, kommer nok til januar ca

Til venstre har vi �verst en Technics ClassA forst�rkere, den er der rimelig meget ryk i
Under de har jeg en Onkyo surround reciever med 2x110 watt og s� har den 40 watt i center, og 35 i bagh�jttalerudgangene, og s� har den 4 udgange til som jeg ikke ved hvad skal bruges til hehe. Men det er ikke Bilkawatt

Men jeg har en forforst�rker, som jeg forhåbentlig snart får ned på min efterskole, og s� har jeg en plan om at k�re en forst�rker p. kanal, alts� fronterne 1 kanal, og baghøjttalerne 1 kanal, og sub en kanal, og Centerh�jttaleren den sidste kanal, alts� ligesom i en rigtig biograf.

Mine fronthøjttalere er et Par B&O højttalere med 10" bas, og en stor mellemtoneenhed, og s� bedst af alt er der 2 diskanter. Jeg synes de spiller godt, mine STORE sorte højttalere med en fuldtone enhed kunne i hvert faldet ikke være med, og så undskyld at jeg ikke også fik den anden B&O h�jttaler med, men den st�r l�ngere ovre til venstre. . Bagh�jttalerne er en lille yamaha h�jttaler, og så en Lille jamohøjttaler(trænger til udskiftning)
Men alt i alt s� synes jeg faktisk at det spiller rigtigt godt, mine fronth�jttalere skal jo n�sten ikkelave noget, alts� kun lyse toner, og de bliver matchet rigtigt godt af min aktive subwoofer, og iøvrigt så er det med at give 4-5-6 tusinde for en bagh�jttaler efter min mening fuldst�ndigt tosset, fordi de skal jo ikke lave en skid, kun lige hvis der flyver et fly forbi i baggrunden n�rman ser film eller s�danne noget, og det er jo i forvejen "beskidte" lyde. Men jo jo det er indr�mmet mine bagh�jttalere kunne alligevel godt tr�nge til udskiftning.
Jeg skal ogs� have en ny centerh�jttaler, har kigget lidt p� en Dali Concept, den synes jeg spiller ret godt, såå vi får at se, men ny center bliver nok f�rst n�r jeg har f�et forforst�rkeren hjem, fordi så skal det i hvert faldet være en center i super kvalitet, så kan godt være at det bliver en noget finere model end den der Dali Concept. Vi får at se...

Lidt mørkt billede, men man kan se forstærkerne igen

Her er den s� Min Barco 801 graphics CRT projektor.
Jeg er super glad for den.
Og frem for alt - Rørene i den er i god stand
Alle i proffer ved godt hvad den kan tage af opl�sning og alt det der men vil lige tilf�je alligevel 1600x1200 kan den tage, men resten, det undlader jeg at skrive.
Men jeg synes at den har et super godt billede, specilet hvis den bliver fodret med det helt korrekte signal.
Jeg har lige nu sat den til enten Computeren, eller min Xbox 360, og heldigvis ikke via hverken s-vhs kabel eller Composite, men via VGA kabel, meget smart faktisk, synes at billedet n�r jeg ser almindelige film på min Xbox er super godt, men helt ligeså godt som hvis jeg s�tter min computer til i opl�sningen 1280x960 og ser en HD trailer bliver det langt fra.
Der er det simpelthen bedre end i en biograf synes jeg helt ærligt, mere skarpt, og flottere farver, selvom det bare er en hvid væg jeg bruger, synes nemlig ikkelige at pengepungen r�kker til et prof l�rred i 120" , når det samtidig også ser virkelig flot ud på væggen..


Super godt billede efter min mening. opl�sning (1280x960)

Synes det stod rigtigt godt da jeg bladrede forbi dette billede (opl�sning 1280x960)

Det kan i vel nok selv se hvad er   Opl�sning igen p� 1280x960

Her har vi den s�, min subwoofer Den best�r af en 15" basenhed p� hver side, og hver enhed skulle i det rigtige kabinet skulle kunne komme helt ned p� 15hz, men s�danne en kabinet har jeg ikke plads til
Men jeg synes i hvert faldet at den spiller rigtigt godt bare som den er nu, selvom det blot er et midlertidigt kabinet enhederne er i...
Den er gjort aktiv med en af forst�rkerne.
Kunne ikke f� begge enheder med p� billedet, og det er ogs� et lidt gammelt billede


Her er min nye subwoofer under konstruktion, Glæder mig godt nok til at få den færdig.. Der skal 1 stk. 15" enhed i, i den ene ende, så skulle der gerne komme noget dybbas og det skulle blive noget kraftigere end den jeg har nu.
Ud over den her på billedet, skal jeg bygge en kasse magen til, fordi jeg har jo to stk. 15" bas enheder. Så det bliver godt nok sp�ndende at h�re hvordan det vil lyde med to store kabinetter med 1 stk. 15" i hver Hvilken farve den skal v�re kan jeg ikke rigtigt bestemme mig for


Og her er mit lille projekt hehe. Det er en Electrohome ecp 3100 jeg har st�ende, men desv�rre virker det gr�nne r�r ikke, og hvorfor aner jeg ikke, men der er br�ndt hul p� fosforen, men derfor burde røret jo virke alligevel ?
Men den ville jeg rigtig gerne have til at køre igen en dag, synes nemlig at den havde et godt billede :D



Sorry har vist lige f�et byttet om p� noget af teksten, s� det st�r oven over hvert billede.

Skriv hvad i synes, og ris og ros er tilladt...


__________________
Barco 801 graphics Yamaha B&O Onkyo ClassA forstærker
http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=46245&PN=1
Til top Vis lockheed's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lockheed Besøg lockheed's Websted
 
lockheed
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 04 August 2006
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 244
Sendt: 16 November 2006 kl. 20:55 | IP-adresse registreret  

HEHE MANGE MANGE tak...

Jo tak det kunne jeg i hver faldet godt tænke mig at en Admin gjorde hehe, nu troede jeg at jeg sad og redigerede, og så viser den bare det HELE igen haha.
Det er jeg sku ked af gutter


__________________
Barco 801 graphics Yamaha B&O Onkyo ClassA forstærker
http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=46245&PN=1
Til top Vis lockheed's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lockheed Besøg lockheed's Websted
 
TeeZaZ
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 Juni 2006
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 52
Sendt: 17 November 2006 kl. 11:07 | IP-adresse registreret  

sikke et stort værelse du har på efterskolen, mit efterskoleværelse er jo 10 gange mindre.... sikke et nice setup at have på værelset, der er sikkert bedre end det skole selv har ;) det ultimative filmsted på skolen :)

Til top Vis TeeZaZ's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af TeeZaZ
 
Hurin
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 April 2006
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 465
Sendt: 17 November 2006 kl. 11:24 | IP-adresse registreret  

Det er meget imponerende. Jeg vil da håbe, at du får noget mere plads, da dit udstyr virker meget overdimentioneret i forhold til rummets størrelse. For nu at sige det pænt ;-)

 

Istedet for et lærred kunne du bruge CRT lærredmaling.

http://www.screenstore.dk/product_info.php?products_id=443

Til top Vis Hurin's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hurin
 
lockheed
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 04 August 2006
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 244
Sendt: 17 November 2006 kl. 12:11 | IP-adresse registreret  

Ohr jo tak for rådet.

Ja der er mange ting på mit værelse, men der er alligevel ok plads efter min mening, men kunne godt tænke mig et stort værelse.



__________________
Barco 801 graphics Yamaha B&O Onkyo ClassA forstærker
http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=46245&PN=1
Til top Vis lockheed's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lockheed Besøg lockheed's Websted
 
sHaCk_kO
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 17 Januar 2006
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 1488
Sendt: 17 November 2006 kl. 17:54 | IP-adresse registreret  

ser fint ud, en ny center ville nok være godt

__________________
Primare-Thule-Rega-VA-Velodyne-Panasonic BD35
:o)
Til top Vis sHaCk_kO's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af sHaCk_kO
 
MC_Disko
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 August 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 383
Sendt: 17 November 2006 kl. 20:11 | IP-adresse registreret  

efterskole ?? er meningen med efterskole ikke at man skal nyde det sociale liv ? 

da jeg var på efterskole måtte vi da intet have med af computer, tv osv. men okay, efterskoler er forskellige..

men flot ser det ud.. vildt af en 15 årige


__________________
Se min lille bio her.
Til top Vis MC_Disko's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MC_Disko
 
hyksi
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 17 November 2006
Lokalitet: Øerne
Status: Offline
Indlæg: 76
Sendt: 17 November 2006 kl. 20:13 | IP-adresse registreret  

Heyy oskar det ser p***e godt ud og det lyder p***e godt når man er inde på dit vrælse og høre din musik og når vi ser film på dit værelse og det med din nye baskasse lad os se og få lavet den færdig så vi kan høre så godt musik hos dig
Til top Vis hyksi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hyksi
 
no-limit
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 26 November 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 826
Sendt: 18 November 2006 kl. 21:58 | IP-adresse registreret  

Hehe, det ser sgu rimelig vildt ud, hvis jeg havde vidst det livet på en efterskole så sådan ud, så ønsker man næsten at man havde taget på efterskole. 

Men er den ikke lidt bette den seng? medmindre du kan lide at lægge tæt selvfølgelig...

Morten

Til top Vis no-limit's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af no-limit
 
lockheed
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 04 August 2006
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 244
Sendt: 19 November 2006 kl. 20:45 | IP-adresse registreret  

Neej sengen er skam helt normal. 90 cm i bredden, og 2 m i længden tror jeg det er .

Men kan i ikke uddybe lidt, og komme med råd til forbedringer, eller sådanne noget?


__________________
Barco 801 graphics Yamaha B&O Onkyo ClassA forstærker
http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=46245&PN=1
Til top Vis lockheed's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lockheed Besøg lockheed's Websted
 
znefi
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 10 Januar 2005
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 492
Sendt: 19 November 2006 kl. 21:00 | IP-adresse registreret  

hold da k**t

da jeg var på efterskole havde skolen en biograf som faktisk var ok men ikke noget i den stil der. dengang var det stort når bare man havde et stort anlæg på værelset men så var man sku ikke populær hos lærene.

 

Til top Vis znefi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af znefi
 
mathias 2
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 03 Juni 2006
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 1669
Sendt: 19 November 2006 kl. 21:05 | IP-adresse registreret  

hvad siger din værelses kammerat til at du har alt det? (hvis du altså har sådan en)

hvilken efterskole er du går på?



__________________
Til top Vis mathias 2's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mathias 2
 
lockheed
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 04 August 2006
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 244
Sendt: 19 November 2006 kl. 21:30 | IP-adresse registreret  

Jeg har ingen værelseskammerat hehe, men en nabo har jeg, men han klager stort set aldrig, kun hvis jeg skal teste subwoofer hehe..

jo men min efterskole har også deres egen "biograf" eller hvad man kan kalde det, det er bare en stille og rolig lcd projektor, og så et surround sound fra aldi til et par tusind hehe

En lille efterskole på lolland, her er ret kedeligt, så var nødt til at gøre et eller andet for at få underholdningen i hus.

MANGE tak for rosen (:


__________________
Barco 801 graphics Yamaha B&O Onkyo ClassA forstærker
http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=46245&PN=1
Til top Vis lockheed's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lockheed Besøg lockheed's Websted
 
Hattori Hanzo
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 16 November 2004
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 1950
Sendt: 19 November 2006 kl. 22:00 | IP-adresse registreret  



Kan kun sige "hatten af"..mht. setup og så din alder....flot klaret må man sige


__________________
"Everyone is entitled to their own opinion, but not their own facts"


Til top Vis Hattori Hanzo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hattori Hanzo
 
lockheed
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 04 August 2006
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 244
Sendt: 19 November 2006 kl. 22:05 | IP-adresse registreret  

taaak 


Savner stadig lidt uddybelse.

Men er MEGET beæret over det fine ros.


__________________
Barco 801 graphics Yamaha B&O Onkyo ClassA forstærker
http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=46245&PN=1
Til top Vis lockheed's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lockheed Besøg lockheed's Websted
 
Bloodhound
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 August 2004
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 127
Sendt: 19 November 2006 kl. 22:26 | IP-adresse registreret  

lockheed skrev:
jo men min efterskole har også deres egen "biograf" eller hvad man kan kalde det, det er bare en stille og rolig lcd projektor, og så et surround sound fra aldi til et par tusind hehe


Lyder meget som mit...
Til top Vis Bloodhound's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bloodhound
 

Side af 3 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes