Tilbage til HIFI4ALL.DK 29. marts 2024 | 07:10   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af min hjemmebiograf
 HIFI4ALL Forum : Billeder af min hjemmebiograf
Emne Emne: Andvare’s 7.2 Bio (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 8
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Andvare
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 07 September 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 536
Sendt: 04 Januar 2009 kl. 10:49 | IP-adresse registreret  

Godt så - det er vil ved at være tid til en kommentar mere omkring de nye beboere i min hjemmebio.  Jeg vil starte med BDP-51. Den er jo stor og lækker at se på og fjernbetjeningen er også fin i forhold til prislejet. Jeg kan godt lig "kvali" fjernbetjeninger, men jeg mener ikke man skal gå for vidt i denne disciplin, især ikke til hjemmebio, hvor mange vil erstatte dem med en multifunktions model alligevel. Opsætningen sker nemt (i hvert fald over HDMI) - den finder selv ud af hvad min projekter kan forstå og vælger umiddelbart den bedste opløsning nemlig 1080/50i- jeg har forsøgt mig med 1080p men det kan BenQ ikke forstå. Jeg har sat projektoren til "real" som skulle svare til 1:1, men da der er tale om en 720p projekter (og da billedet ikke mangler noget) må der ske en scaling af billedet. Det undre mig dog at den ikke kan sende 720p ud?? jeg troede at alle BR afspillere kunne det?

DVD
Som DVD har jeg tidligere anvendt en Pioneer DV-585A som på købstidspunktet fik rigtig fine anmeldelser dog uden at nærme sig high-end.  Den var tilsluttet direkte til projektoren med component kable. Jeg har nu set nogle DVD film på den nye - både før og efter jeg har opdateret frimwære. Først vil jeg sige at jeg ikke har bemærket noget ved FrimWare opdateringen fra 1.08 til 1.21. Jeg har set Harry Potter 5 og  LoTR ex 1, samt nogle ældre Disney klassikere på DVD. Billedet er rigtig flot på Disney filmen, men det var det også på den gamle - der er tale om tegnede film uden "skarpe" kanter og med klare farver det ikke skal sammenlignes med virkeligheden, så der har jeg ikke oplevet så meget. Anderledes forholder det sig med Harry Potter og LoTR - det er er mest åbenlyst er at undertekster og rulletekster er blevet markant skabere - det kunne konen se uden at få hjælp!!! - LoTR har i forvejen super flotte billeder og jeg synes det var endnu tydeligere på BDP-51. Jeg har ikke lavet en A-B test, men jeg overvejer det - dog har jeg ikke to af den samme film... så det bliver lidt svært. Men som sagt var tekst det jeg lagde først mærke til - nok fordi det er noget af det der har irriteret mig mest. Først antog jeg at det kunne være fordi tekster bliver "lavet" i afspilleren og at det ikke havde så meget med den egentlige billedkvalitet - men det gælder også på rulle teksterne - de køre meget "klare" end før og køre mere roligt. Det undre mig faktisk, for projektoren får jo et "i" signal og ikke "p" som tidligere - nå, men jeg skal se LoTR ex  2 i aften og den har et par panoreringsscener som jeg tidligere har lagt mærke til (på den dårlige måde).  Generelt stråler LoTR med nogle fantastiske billeder og farver (jeg forstår ikke at de ikke er på BR endnu?)- Harry Potter var også flot, men der er ikke ligeså mange "wow" scener som i LoTR, om det så er "placebo" eller faktisk billedekvalitet ved jeg ikke, men jeg er super tilfreds.

MEN der er et lille punkt jeg vil kritisere - den er langsom. Det er ikke så meget opstarts og Load tid - det var jeg klar over og kan sagtens leve med (projektoren er lige så langsom) - men den er også langsom i navigationen i menuerne og "hakket" ved "lagskift" er meget tydeligt - tidligere var det kun mig der lagde mærke til det, men konen kommenterede det uopfordret. Det er sikkert en ting jeg vil vende mig til, men jeg under mig over det.

Blu Ray
Jeg har kun set en bluray film, Kung Fu Panda, som jo er en computeranimeret film. Den står super klart og flot og lyden er rigtig god - både på dansk DD5.1 og engelsk TrueHD5.1 - TrueHD er dog klart mere detaljeret  ved musik - i "almindelig" filmlyd er min fokus så meget på filmen at jeg ikke lige har bemærket det store - MEN det er altså kun på baggrund af EN film, som jeg ikke har set på DVD og om jeg derfor ikke har nogen reference for. Når jeg har set nogle flere BR film vil jeg kommentere lidt mere på det.



__________________
HD HjemmeBio

DIY-tønde
Til top Vis Andvare's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Andvare
 
Andvare
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 07 September 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 536
Sendt: 08 Januar 2009 kl. 22:18 | IP-adresse registreret  

Så er der bestilt lidt rysterøv fra Holland:

http://www.bmm-electronics.com/Product.asp?Product_ID=6003

så må jeg se om det er noget der virker...

Fruen bliver  når hun opdager det...



__________________
HD HjemmeBio

DIY-tønde
Til top Vis Andvare's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Andvare
 
Offcourse_dk26
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 11 August 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 1750
Sendt: 09 Januar 2009 kl. 00:02 | IP-adresse registreret  

Glæder mig til at høre om dine erfaringer  - måske skal jeg have endnu vildere sofa - der sidder "kun" 4 stk. Thansen-ting - m¨ske man skulle have 4 mere... så man ikke smadrer dem ved for meget effekt. jeg tror de kan bunde ud ved for heftig brug - og Hans J herinde i forummet har haft braget 2 stk. i stykker.. men fik dog byttere på garantien. Men de kan altså  splittes ad ved for megen srøm.. det kan man måske undgå ved at dele byrden ud på flere af de "små enheder" - ifht. en ægte buttkicker sm kræver min. 500w og er glad for 1500... uha..

men 4 shakers er dejligt - mon 8 er bedre - anybody ?

hvor mange henter du i Holland?

Mvh. Offcourse


__________________
If it´s lame - i´m not to blame

Stue-bio 7.1. Sunfire 12"sub. 50"8gen.pioneer Kuro. B&W 803s2 monoblok biamp + rega apollo cd
Til top Vis Offcourse_dk26's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Offcourse_dk26
 
Andvare
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 07 September 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 536
Sendt: 09 Januar 2009 kl. 17:16 | IP-adresse registreret  

Offcourse_dk26 skrev:
Glæder mig til at høre om dine erfaringer  - måske skal jeg have endnu vildere sofa - der sidder "kun" 4 stk. Thansen-ting - m¨ske man skulle have 4 mere... så man ikke smadrer dem ved for meget effekt. jeg tror de kan bunde ud ved for heftig brug - og Hans J herinde i forummet har haft braget 2 stk. i stykker.. men fik dog byttere på garantien. Men de kan altså  splittes ad ved for megen srøm.. det kan man måske undgå ved at dele byrden ud på flere af de "små enheder" - ifht. en ægte buttkicker sm kræver min. 500w og er glad for 1500... uha..

men 4 shakers er dejligt - mon 8 er bedre - anybody ?

hvor mange henter du i Holland?

Mvh. Offcourse
jamen jeg har da bestilt 4 - ligesom dig  - det er 8Ohm/50W versioner - så det bliver op til 200W lige i sofaen... Jeg glæder mig til at lege lidt med det. Efter at auto-setup på reciveren har foreslået en markant anden sub indstilling (og at det faktisk lyder bedre) - så mangler jeg noget fysisk bevægelse af sofaen - men mon ikke dette bliver endnu bedre  - Jeg håber

__________________
HD HjemmeBio

DIY-tønde
Til top Vis Andvare's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Andvare
 
Offcourse_dk26
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 11 August 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 1750
Sendt: 10 Januar 2009 kl. 10:40 | IP-adresse registreret  

Leveringstid`? - hvor længe til billeder 

De sersmarte ud ifht.at man ikke skal til at lave rammer til de - de kan vist skrues direkte i sofaens skelet.. og de har terminaler til ledningerne - istedet for småstik eller lodninger... g til biligere penge..

Ja  måske vil jeg opgradere in sofa  - alt efter erfaringerne her.

Glæder mig til at høre mere.

hvad var forresten forskellen på de tidligere sub-setup hos dig, og de nye indstillinger?
Niveau og delefrekvens går jeg ud fra.. men hvori ligger forskellen, og hvad er lytte-forskellen?

mvh. Offcourse


__________________
If it´s lame - i´m not to blame

Stue-bio 7.1. Sunfire 12"sub. 50"8gen.pioneer Kuro. B&W 803s2 monoblok biamp + rega apollo cd
Til top Vis Offcourse_dk26's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Offcourse_dk26
 
Andvare
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 07 September 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 536
Sendt: 10 Januar 2009 kl. 11:05 | IP-adresse registreret  

Offcourse_dk26 skrev:
Leveringstid`? - hvor længe til billeder 

De sersmarte ud ifht.at man ikke skal til at lave rammer til de - de kan vist skrues direkte i sofaens skelet.. og de har terminaler til ledningerne - istedet for småstik eller lodninger... g til biligere penge..

Ja  måske vil jeg opgradere in sofa  - alt efter erfaringerne her.

Glæder mig til at høre mere.
Jamen det gør jeg også  - jeg regner med at se kommer i løbet af næste uge... Konen har spurgt til hvad "den der gamle forstærker" laver i biffen... Det kan jo også være at der skal laves en mere diskret løsning - vi får se.

Citér:


hvad var forresten forskellen på de tidligere sub-setup hos dig, og de nye indstillinger?
Niveau og delefrekvens går jeg ud fra.. men hvori ligger forskellen, og hvad er lytte-forskellen?

mvh. Offcourse
- Først og fremmest er det niveau og så at der deles lidt dybere - jeg har tidigere kun kunne vælge 100 - 150 eller 200 Hz - nu kan jeg også vælge 80 og 50 Hz - det er fint nok, selvom fx Onkyo har mange flere muligheder... MEN den nye reciver laver også en fase justering - jeg tror det har noget med det at gøre.. Tidligere havde jeg ogås anvendt subens eget delefilter til at skære lidt i "toppen" - det gør jeg ikke mere. Jeg har dog justeret volumen 3 dB op igen (i forhold til auto setup) - jeg kan altså godt lig dyb bas - faktisk var min Hypex4.0 ved at tabe pusten - den gik oftere og oftere i strømbegrænsning - det lyder ikke godt - så jeg har nok givet den lidt for meget .

Et andet punkt er at reciveren har en mulighed for at dæmpe stående bølger i rummet - der kan "indsættes" 3 filtre med frekvens og Q værdi - en af disse dæmpninger (som jeg lige husker det)ligger ved 63 Hz; altså lige i overgangen fra sub til HT. Jeg har indtil videre kun justeret på volumen for sub og center - som begge har fået en tand op. jeg har kikket meget på din og Ingeniøres løsining med en Berringer og så måske erstatte Hypex'en med en brugt TacT effekt - som har været på KSB til 5k flere gange... MEn for nu er det altså sofaen der kommer under behandling...

 

 



__________________
HD HjemmeBio

DIY-tønde
Til top Vis Andvare's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Andvare
 
Andvare
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 07 September 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 536
Sendt: 12 Januar 2009 kl. 17:56 | IP-adresse registreret  

Så er betalingen trukket på visa - så kan det ikke vare længe inden der skal sofa-moddes



__________________
HD HjemmeBio

DIY-tønde
Til top Vis Andvare's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Andvare
 
Andvare
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 07 September 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 536
Sendt: 21 Januar 2009 kl. 17:49 | IP-adresse registreret  

Det tog lidt længe men endelig kom er der en pakke :

Og så ligee en ting mere – nogen gange kan man jo være lidt ekstra glad for W’et i WAF – hun skifter fra markedsføring i matas til at markedsføre:

jaa... Ungerne troede det var til dem...

Nå, jeg har ikke tid til at leget så meget med det i dag - men jeg regner helt sikkert med at der skal ske noget i weekenden

 



__________________
HD HjemmeBio

DIY-tønde
Til top Vis Andvare's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Andvare
 
Filmtossen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 November 2004
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 2022
Sendt: 21 Januar 2009 kl. 18:19 | IP-adresse registreret  

Ja sådan noget legetøj kan undertegnede godt blive lidt misundelig over....

__________________

*Mit setup*

*Mit gamle setup*


Til top Vis Filmtossen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Filmtossen
 
Andvare
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 07 September 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 536
Sendt: 22 Januar 2009 kl. 17:26 | IP-adresse registreret  

Ja jeg er helt tilfreds - underligt nok mener hendes mor, søster og veninder ikke det er helt så klart et femskridt???



__________________
HD HjemmeBio

DIY-tønde
Til top Vis Andvare's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Andvare
 
Andvare
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 07 September 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 536
Sendt: 22 Januar 2009 kl. 23:10 | IP-adresse registreret  

Så fik jeg prøvet lidt sofa shake - jeg har monteret 2 stk som drives i parallel. De drives af en gamle Kenwood stereoforstærker, som har rigligt med power... - det er for vildt - jeg skulle lige vende mig til det og skrue lidt ned for dem - Det er noget der virker. Jeg tror ikke det giver mening at installere de to andre - det er allerede temmelig vildt. Jeg kikkede lige noget af LoTR3 (EX-DVD) og Wanted (BR)... . Den scene med "olifanterne" er gået fra medium ok til HELT vildt... man kan mærke hvert et bump og det uden at subberne for huset til at slå revner.

Nå, jeg kan ikke nå mere leg i dag, men det er helt sikkert at der skal film på i morgen...

PS: jeg var lige forbi Fona og så at de havde flere BR til 150 - så jeg hev lige BladeRunner med hjem - det er længe siden jeg har set den og den skulle være ok på BR, så det glæder jeg min til.



__________________
HD HjemmeBio

DIY-tønde
Til top Vis Andvare's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Andvare
 
Andvare
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 07 September 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 536
Sendt: 04 Februar 2009 kl. 22:33 | IP-adresse registreret  

Godt så - kan i gætte hvad der mangler mest nu?...

Lærrede ? - Nej... Prøv igen.

hmmm.... JA - der mangler 2 "side" højtalere! - hvad er meningen med 7.1(2) hvis man kun har højtalere til 5.2? - end ikke sofashaker kan ikke kompencere for det!

Ja det er så her jeg står: Skal jeg bygge selv eller skal jeg købe? og hvis jeg skal købe; hvad skal jeg så gå efter: Almindelig eller dipole? - jeg har længe haft en svaghed for fx B&W DS3/DS6/DS/7 - og DS6 er til at finde på dba.dk... men de fleste er lidt ældre og har ikke fuld frekvensgang... Men der er jo også så meget andet... SSsszzuk...

Prisrammen er 2000 - 5000 for 2 - mindre er naturligvis bedre end mere - det hele indgår jo i en større forhandling forbrugsministeren...



__________________
HD HjemmeBio

DIY-tønde
Til top Vis Andvare's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Andvare
 
Filmtossen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 November 2004
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 2022
Sendt: 05 Februar 2009 kl. 14:52 | IP-adresse registreret  

Jeg ville nok gå efter en DM 601s2/s3, jeg har dem selv og er meget glad for dem.

Har prøvet dipole HT, og brød mig ikke rigtigt om det. (mener også at dipole var bedst til pro logic)



__________________

*Mit setup*

*Mit gamle setup*


Til top Vis Filmtossen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Filmtossen
 
sHaCk_kO
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 17 Januar 2006
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 1488
Sendt: 05 Februar 2009 kl. 15:27 | IP-adresse registreret  

har du 2 bodyshaker i overskud

__________________
Primare-Thule-Rega-VA-Velodyne-Panasonic BD35
:o)
Til top Vis sHaCk_kO's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af sHaCk_kO
 
Andvare
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 07 September 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 536
Sendt: 05 Februar 2009 kl. 17:52 | IP-adresse registreret  

sHaCk_kO skrev:
har du 2 bodyshaker i overskud
jaa... jeg har i hvert fald ikke lige noget at bruge de to sidste til, som det ser ud nu...



__________________
HD HjemmeBio

DIY-tønde
Til top Vis Andvare's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Andvare
 
Andvare
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 07 September 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 536
Sendt: 05 Februar 2009 kl. 17:55 | IP-adresse registreret  

Filmtossen skrev:

Jeg ville nok gå efter en DM 601s2/s3, jeg har dem selv og er meget glad for dem.

Har prøvet dipole HT, og brød mig ikke rigtigt om det. (mener også at dipole var bedst til pro logic)

jaa... jeg var blevet lidt lun på nogle brugte B&W DS6 - men så opdager jeg at de ikke har fuld frekvensgang, samt at de DS3 de har i Hifiklubben heller ikke har fuld frekvensgang i dipole mode...

jeg har jo et par gamle dm303 som bag ht - og det er jeg rigtig glad for - måske skulle jeg bage går efter dm601 - evt 4 så alle ss kanalerne bliver ens...



__________________
HD HjemmeBio

DIY-tønde
Til top Vis Andvare's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Andvare
 
Offcourse_dk26
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 11 August 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 1750
Sendt: 06 Februar 2009 kl. 10:02 | IP-adresse registreret  

Jeg tror også du kan finde 4 x 601ére indenfor den prisramme du har valgt- og de plejer at være gode og dynamiske til surround.
men hvor går grænsen for "fuld frekvensgang" i din verden? - de THX-agtige 80 Hz. eller vil du potentielt gerne længere ned?

Mvh. Offcourse.


__________________
If it´s lame - i´m not to blame

Stue-bio 7.1. Sunfire 12"sub. 50"8gen.pioneer Kuro. B&W 803s2 monoblok biamp + rega apollo cd
Til top Vis Offcourse_dk26's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Offcourse_dk26
 
Andvare
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 07 September 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 536
Sendt: 06 Februar 2009 kl. 23:27 | IP-adresse registreret  

Offcourse_dk26 skrev:
Jeg tror også du kan finde 4 x 601ére indenfor den prisramme du har valgt- og de plejer at være gode og dynamiske til surround.
men hvor går grænsen for "fuld frekvensgang" i din verden? - de THX-agtige 80 Hz. eller vil du potentielt gerne længere ned?

Mvh. Offcourse.
det er nu mere i den anden retning - der er flere dipole der kun går til 10kHz... Om jeg så kan høre det er en anden sag...

__________________
HD HjemmeBio

DIY-tønde
Til top Vis Andvare's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Andvare
 
Andvare
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 07 September 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 536
Sendt: 08 Februar 2009 kl. 14:22 | IP-adresse registreret  

Jeg har brugt nogle aftner på at vurdere hvad der skal ske... jagten på sidehøjtalere har tændt ønsket om nye fornter også - eller istædet (som også er foreslået tidligere). Samtidigt kom jeg til at tænke på at jeg faktisk har dele til et lille DIY projekt. Men så rejser spørgsmålet sig igen: Hvad skal jeg bygge? Side eller fronter? På den anden side er der en del 5.1 sæt på dba.dk - som kunne passe ind - så ville jeg bare stå med en center for meget - men jeg kunne i såfald teste om min center er så god som jeg synes ... Nå, jeg får i hvert fald set nogle BR film i biffen uden 7 kanaler - så må jeg jo bare se dem igen når jeg har fondet en løsning .

PS: Der har været et par forespørglser på minen "overskydelde" shakeres - og jeg har været lige ved at skippe dem videre - men jeg vil i første omgang beholde dem - jeg går nemlig også med tanker om at lave et par "gaming stole" - og der vil de nok passe godt ind...



__________________
HD HjemmeBio

DIY-tønde
Til top Vis Andvare's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Andvare
 
Andvare
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 07 September 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 536
Sendt: 18 April 2009 kl. 08:48 | IP-adresse registreret  

Så er der sket noget i biffen:

Der er noget rodet og kablerne er ikke kommet på plads endnu, men det kommer nok en dag .

Venstre kanal

Højre

Der er tale om et par 850 med to 8" basser pr side. Det er jo lidt af et skifte fra en lille 2-vejs B&W med en 6,5" mid-bas . . Min første tanke (da jeg så annoncen) var at jeg kunne hive de gamle enheder ud og bruge kabinetterne til noget DIY, men selvom de er godt 10 år gamle er de i fin stand og jeg ser ikke lige nogen grund til at gøre noget, lige med det samme.

Der kommer også lige et billede center og gear

Jeg har hentet min gamle DVD ind som cdspiller, da jeg synes BDP51'eren er for langsom det formål - jeg skifter ofte cd når jeg rigtig lytter, så det går ikke... Men det kan være jeg finder på noget endnu bedre senere. Den gamle Kenwood har jo fået rollen som sofa-ryste-forsyner og det klare den til UG - det er faktisk overkill da den er ganske kraftig - men effektioverskud gør jo ikke noget

Nogen vil så måske undre sig over at der kun er een Sub - det ville jo også være en skandale hvis jeg skulle nøjes med en sub...

Men der var faktisk ikke rigtig plads til mere end en sub "up front" - så den anden er flyttet om bag sofaen, hvor konen ikke var sen til at se den som et bord - med deraf følgende "pynt"   nå, men hvis det er prisen for at få lov til at beholde den, så må jeg jo udholde det.



__________________
HD HjemmeBio

DIY-tønde
Til top Vis Andvare's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Andvare
 

<< Forrige Side af 8 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes