Forfatter |
|
Svend P Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4620
|
Sendt: 05 Maj 2007 kl. 21:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
priboj skrev:
Hej -
ville lige hoere hvordan det gaar / hvor langt i er kommet ? |
|
|
Du må nok leve med at du er den eneste der mener det er en vigtig sag. Vi andre lever fint med layoutet som det er.
Er det virkelig den største hindring for at du kan bruge siden tilfredsstillende?
|
Til top |
|
|
hi-sonny-fi Udelukket fra forum

Bruger siden: 01 September 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1886
|
Sendt: 05 Maj 2007 kl. 22:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det vil jeg også nok sige... I min verden er det da ikke andet end en bagetel.
|
Til top |
|
|
Administrator Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3105
|
Sendt: 06 Maj 2007 kl. 11:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
priboj skrev:
|
|
Det står stadigvæk som et muligt opdaterings-punkt på to-do-listen. Jeg skal dog ikke lægge skjul på, at det ikke er særlig højt rangeret, da jeg ærlig talt ser det som noget af en bagatel...
|
Til top |
|
|
nhj4 Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 11 December 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 3481
|
Sendt: 06 Maj 2007 kl. 18:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Svend P skrev:
priboj skrev:
Hej -
|
|
Du må nok leve med at du er den eneste der mener det er en vigtig sag. Vi andre lever fint med layoutet som det er.
Er det virkelig den største hindring for at du kan bruge siden tilfredsstillende? |
|
|
Jeg syntes at det ville være rat vis det blev lavet, så nu er vi to, der sikkert nogle EDB nørder der lige kan fikse det lille problem, så svært kan det da ikke være når man først har fået det lært   
|
Til top |
|
|
Svend P Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4620
|
Sendt: 06 Maj 2007 kl. 18:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
nhj4 skrev:
Svend P skrev:
priboj skrev:
Hej -
|
|
Er det virkelig den største hindring for at du kan bruge siden tilfredsstillende?
|
|
|
Jeg syntes at det ville være rat vis det blev lavet, så nu er vi to, der sikkert nogle EDB nørder der lige kan fikse det lille problem, så svært kan det da ikke være når man først har fået det lært   
|
|
|
Jeg ville ikke ane hvad jeg skulle bruge funktionen til. Jeg bruger ikke "mine indlæg" til at følge med i tråde i, og det er næppe det som funktionen er tiltænkt til.
|
Til top |
|
|
nhj4 Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 11 December 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 3481
|
Sendt: 06 Maj 2007 kl. 20:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Svend P skrev:
nhj4 skrev:
Svend P skrev:
priboj skrev:
Hej -
|
|
|
|
|
|
|
|
Jeg ville ikke ane hvad jeg skulle bruge funktionen til. Jeg bruger ikke "mine indlæg" til at følge med i tråde i, og det er næppe det som funktionen er tiltænkt til. vi er jo et par stykker der ved vad vi vil bruge denne funktion til   
|
|
|
|
Til top |
|
|
priboj Udelukket fra forum

Bruger siden: 27 September 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 859
|
Sendt: 11 Maj 2007 kl. 19:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Administrator skrev:
priboj skrev:
|
|
Det står stadigvæk som et muligt opdaterings-punkt på to-do-listen. Jeg skal dog ikke lægge skjul på, at det ikke er særlig højt rangeret, da jeg ærlig talt ser det som noget af en bagatel... |
|
|
Det er jeg da ked af at hoere at du ser det og der med os som bagateller , vi bruger jo din side og err derfor ogsaa intraseret i at det skal gaa den godt. Men hvis vi kommer med efter min mening gode ideer; ok jeg holder frem over mine ideer for mig selv og det er det sidste jeg vil skrive i denne traad: Undskyld jeg ulejige dig det skal og vil ikke ske igen ... __________________ lyd er mit liv... musik er min dyd...
|
Til top |
|
|
Administrator Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3105
|
Sendt: 11 Maj 2007 kl. 19:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
priboj skrev:
Administrator skrev:
priboj skrev:
|
|
Det står stadigvæk som et muligt opdaterings-punkt på to-do-listen. Jeg skal dog ikke lægge skjul på, at det ikke er særlig højt rangeret, da jeg ærlig talt ser det som noget af en bagatel... |
|
|
Det er jeg da ked af at foere at du ser det og der med os som bagateller , vi bruger jo din side og err derfor ogsaa intraseret i at det skal gaa den godt. Men hvis vi kommer med efter min mening gode ideer; ok jeg holder frem over mine ideer for mig selv og det er det sidste jeg vil skrive i denne traad: Undskyld jeg ulejige dig det skal og vil ikke ske igen ... |
|
|
Hej Nilas, Vi er naturligvis glade for, når brugere giver respons på sitet i forbindelse med forbedringer og ændringer - det må du endelig ikke tage fejl af. Der er imidlertidig rigeligt med arbejde i sitet i det daglige, så emner vi ikke finder helt så presserende kommer desværre sidst på listen. For lige at skære det helt ud i pap og korrigere din ovenstående bemærkning omkring bagateller: Såfremt der ingen brugere var - ja, så var der heller intet site! Så nej, brugerne er bestemt ikke bagateller, men dem som er incitamentet for det store stykke frivillige arbejde, som dagligt bliver lagt i sitet. Der er naturligvis ikke nogen grund til at undskylde - det ville da alt andet lige, være tosset såfremt en bruger sad inde med en fremragende idé, som bare ventede på at blive ført ud i livet! God weekend!
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 11 Maj 2007 kl. 21:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har endret i teksten på lyd og jeg , saa nu skulle det være på plads.
det var jo bare en "bagatell"
så kom jeg aligevel til at skrive på denne tråd igen men .... jo bare ...
__________________ lyd er mit liv... musik er min dyd...
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 09 August 2007 kl. 20:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
der er noget orange noget i venstre side som igen ser ud som "ulæst" og u-indtræsant.... det er det måske for dig, men den er der enu...
bare en opmundring på din dag .... Jeg ønsker alle der får dennne indformation en god weekendt...
|
Til top |
|
|
Sjoenne Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 20 Oktober 2005 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 1870
|
Sendt: 09 August 2007 kl. 20:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
rattanhuset skrev:
...så kommer der mail hjem til mig OG en sms på mobilen... |
|
|
Det med SMS'en er da ikke en ting der bliver sendt herfra eller? Det kan da kun være din mail-server.
Ellers vil jeg da gerne vide hvordan det lader sig gøre.
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 15 November 2007 kl. 18:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Når man mener eb sag er god må man jo blive ved ik ...  men jeg er nu så langt at servere er købt he he  er på vej lol
|
Til top |
|
|