Tilbage til HIFI4ALL.DK 18. april 2024 | 03:03   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
 HIFI4ALL Forum : Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
Emne Emne: Dynaudio, Unison Research & ??? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 29
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
jimmyhp
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 Marts 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 34
Sendt: 04 Marts 2008 kl. 21:48 | IP-adresse registreret  

Hej,

Der er sket fine forandringer i setupet må man nok sige

Jeg har også købt en rega planar2 og der skal også skiftes PU og det bliver nok den samme som din (Tekni-fi k1), mangler bare lige kontanterne..
Til top Vis jimmyhp's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jimmyhp
 
Rune|WildChild
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 September 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 937
Sendt: 03 April 2008 kl. 15:12 | IP-adresse registreret  

Så har jeg rent faktisk fået købt mig en lejlighed sammen med kæresten, så vi ENDELIG har fået en ordentlig stue. Det har givet et meget bedre perspektiv og styr på bassen, gipsvægge gør virkelig noget for at absorbere bassen, så det er lækkert der er gipsvægge bag højtalerne.
Derudover har jeg efter lang tids tovtrækkeri med Fona fået mit Philips 26PF5320 erklæret totalskadet, og har i stedet fået et Sony KDL 32T3000, så det er skisme lækkert nok..


Sony KDL 32T3000

Resten får i bare i en bunke..









Den ser en smule indeklemt ud, men det gør faktisk ikke så meget, lyden bliver ikke smadret, og der er mere plads end det ser ud til på billedet.. Så ingen ko på isen her..


Lige lidt fine terminaler..

Og så en masse ligegyldige billeder








Kom gerne med lidt kommentarer, gode som dårlige Jeg er ihvertfald godt tilfreds, og endelig har jeg fået styr på lyden, og setuppet er jeg blevet rigtig glad for, eneste ting jeg kunne tænke mig var en Maia effekt og en lænestol, men det arbejdes der på


__________________
Dynaudio Focus 140, Bladelius Tyr MKII, Rega Apollo, Xindak SC0.1
Mit setup
Til top Vis Rune|WildChild's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Rune|WildChild Besøg Rune|WildChild's Websted
 
Jakobsen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 Maj 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 1780
Sendt: 03 April 2008 kl. 15:27 | IP-adresse registreret  

Rune|WildChild skrev:










Kom gerne med lidt kommentarer, gode som dårlige Jeg er ihvertfald godt tilfreds, og endelig har jeg fået styr på lyden, og setuppet er jeg blevet rigtig glad for, eneste ting jeg kunne tænke mig var en Maia effekt og en lænestol, men det arbejdes der på

Hej Rune

dejligt setup

du vil med stor forbedring skifte Planet ud til Apollo den er bedre på alle punkter

din planet er egentlig ok men kedelig i forhold til Apollo

er set til fornutig penge på brugtmarkedet

Til top Vis Jakobsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jakobsen Besøg Jakobsen's Websted
 
Rune|WildChild
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 September 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 937
Sendt: 03 April 2008 kl. 15:44 | IP-adresse registreret  

Jakobsen skrev:

Rune|WildChild skrev:

Billede fjernet

Kom gerne med lidt kommentarer, gode som dårlige Jeg er ihvertfald godt tilfreds, og endelig har jeg fået styr på lyden, og setuppet er jeg blevet rigtig glad for, eneste ting jeg kunne tænke mig var en Maia effekt og en lænestol, men det arbejdes der på

Hej Rune

dejligt setup

du vil med stor forbedring skifte Planet ud til Apollo den er bedre på alle punkter

din planet er egentlig ok men kedelig i forhold til Apollo

er set til fornutig penge på brugtmarkedet



Det har du nok ret i, synes dog jeg er godt tilfreds med den Planet, vil hellere kaste penge efter Maia'en og så tage en Apollo bagefter.. Men hvad faen, efter vi har købt lejlighed er jeg økonomisk bundet på fødder og hænder Det siger kæresten ihvertfald.. Såå der går nok lidt før der sker nogen investeringer på det område..


__________________
Dynaudio Focus 140, Bladelius Tyr MKII, Rega Apollo, Xindak SC0.1
Mit setup
Til top Vis Rune|WildChild's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Rune|WildChild Besøg Rune|WildChild's Websted
 
Two Chanel
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 19 September 2007
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 388
Sendt: 03 April 2008 kl. 15:46 | IP-adresse registreret  

..... Og så se at få smidt de messing-børger ud, bag på dine højttalere Skift dem ud med et stykke HT kabel. Sådanne bøjler er kun med, for at højttalerne kan sige noget, men singelwire kabel...

Og så generelt mere luft til dine HTere.

Ellers nice Rega...... Og ja..... APOLLO RULES

Til top Vis Two Chanel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Two Chanel
 
Rune|WildChild
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 September 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 937
Sendt: 03 April 2008 kl. 17:22 | IP-adresse registreret  

Two Chanel skrev:

..... Og så se at få smidt de messing-børger ud, bag på dine højttalere Skift dem ud med et stykke HT kabel. Sådanne bøjler er kun med, for at højttalerne kan sige noget, men singelwire kabel...

Og så generelt mere luft til dine HTere.

Ellers nice Rega...... Og ja..... APOLLO RULES



Ja det med kablet har jeg kigget på flere gange, men hvordan med at montere andet kabel, end det der er trukket ud til højtaleren?? Er det en god løsning?
Det med luft til højtalerne, der vil jeg give dig ret med den højre højtaler, her kan jeg dog ikke gøre så meget, der er 40-45 cm til bagvæggen og så 20 cm til begge sider.. Den venstre burde have rigeligt med plads den har 40-45 cm til bagvæggen 20 cm til højre side og 2 m til venstre, så der burde ikke være noget at komme efter

Og mht. den Apollo så synes jeg sgu ikke der er så stor forskel, måske det bare er mig der er imbecil, men da jeg besluttede mig for Planet'en havde jeg lyttet på Apollo og synes den eneste store forskel jeg kunne finde var en helvedes lang load tid på Apolloen..


__________________
Dynaudio Focus 140, Bladelius Tyr MKII, Rega Apollo, Xindak SC0.1
Mit setup
Til top Vis Rune|WildChild's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Rune|WildChild Besøg Rune|WildChild's Websted
 
Two Chanel
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 19 September 2007
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 388
Sendt: 03 April 2008 kl. 17:43 | IP-adresse registreret  

Rune|WildChild skrev:
Two Chanel skrev:

..... Og så se at få smidt de messing-børger ud, bag på dine højttalere Skift dem ud med et stykke HT kabel. Sådanne bøjler er kun med, for at højttalerne kan sige noget, men singelwire kabel...

Og så generelt mere luft til dine HTere.

Ellers nice Rega...... Og ja..... APOLLO RULES



Ja det med kablet har jeg kigget på flere gange, men hvordan med at montere andet kabel, end det der er trukket ud til højtaleren?? Er det en god løsning?
Det med luft til højtalerne, der vil jeg give dig ret med den højre højtaler, her kan jeg dog ikke gøre så meget, der er 40-45 cm til bagvæggen og så 20 cm til begge sider.. Den venstre burde have rigeligt med plads den har 40-45 cm til bagvæggen 20 cm til højre side og 2 m til venstre, så der burde ikke være noget at komme efter

Og mht. den Apollo så synes jeg sgu ikke der er så stor forskel, måske det bare er mig der er imbecil, men da jeg besluttede mig for Planet'en havde jeg lyttet på Apollo og synes den eneste store forskel jeg kunne finde var en helvedes lang load tid på Apolloen..

Ja loadetiden er helt til hest Men ly den er dejlig neutral og medrivene (tøs a )

Du kan eventuelt klippe spaderne af dine kabler og føre kablet (hvis der er plads) igennem den nederste terminal, og så afisolere et lille stykke kabel, lige der hvor terminalen rammer..... Get it 

Til top Vis Two Chanel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Two Chanel
 
wildstyle
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum


Bruger siden: 04 Januar 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 2249
Sendt: 03 April 2008 kl. 20:15 | IP-adresse registreret  

Hej Rune!

Tillykke med den nye stue, det ser super ud.
Kom endeligt med flere billeder når du er kommet helt på plads.

Må være himmelsk at være kommet af med betonvæggene og det mærkeligt-formede rum.

Er basporten placeret foran eller bag på dine GS20'ere? Hvis de sidder bag på, har du så ikke problemer med bassen, når de står så tæt op ad bagvæggen?

Og smid da også lige et par billeder uden frontstof, hva'?
Til top Vis wildstyle's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af wildstyle
 
Rune|WildChild
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 September 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 937
Sendt: 04 April 2008 kl. 07:30 | IP-adresse registreret  

wildstyle skrev:
Hej Rune!

Tillykke med den nye stue, det ser super ud.
Kom endeligt med flere billeder når du er kommet helt på plads.

Må være himmelsk at være kommet af med betonvæggene og det mærkeligt-formede rum.

Er basporten placeret foran eller bag på dine GS20'ere? Hvis de sidder bag på, har du så ikke problemer med bassen, når de står så tæt op ad bagvæggen?

Og smid da også lige et par billeder uden frontstof, hva'?


Jow tak jow tak.. Det er dejligt at have fået en normal stue Og hvad mener du med været kommet helt på plads?!?! Synes du ikke der ser fint ud Ej, har faktisk lige sat TV'et op på væggen igår, så nu går jeg bare og venter på at få solgt det gamle beslag så jeg kan få lidt penge til en dækskinne..
Mht. GS20'erne så er der både basport foran og bagpå, og det giver faktisk ingen problemer som de står nu (det synes jeg i hvert fald ikke), desuden er 40-45 cm fra bagvæggen vel heller ikke "tæt på væggen"?? Det synes kæresten da i hvert fald ikke


__________________
Dynaudio Focus 140, Bladelius Tyr MKII, Rega Apollo, Xindak SC0.1
Mit setup
Til top Vis Rune|WildChild's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Rune|WildChild Besøg Rune|WildChild's Websted
 
wildstyle
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum


Bruger siden: 04 Januar 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 2249
Sendt: 04 April 2008 kl. 10:22 | IP-adresse registreret  

Rune|WildChild skrev:
wildstyle skrev:
Hej Rune!

Tillykke med den nye stue, det ser super ud.
Kom endeligt med flere billeder når du er kommet helt på plads.

Må være himmelsk at være kommet af med betonvæggene og det mærkeligt-formede rum.

Er basporten placeret foran eller bag på dine GS20'ere? Hvis de sidder bag på, har du så ikke problemer med bassen, når de står så tæt op ad bagvæggen?

Og smid da også lige et par billeder uden frontstof, hva'?


Jow tak jow tak.. Det er dejligt at have fået en normal stue Og hvad mener du med været kommet helt på plads?!?! Synes du ikke der ser fint ud Ej, har faktisk lige sat TV'et op på væggen igår, så nu går jeg bare og venter på at få solgt det gamle beslag så jeg kan få lidt penge til en dækskinne..
Mht. GS20'erne så er der både basport foran og bagpå, og det giver faktisk ingen problemer som de står nu (det synes jeg i hvert fald ikke), desuden er 40-45 cm fra bagvæggen vel heller ikke "tæt på væggen"?? Det synes kæresten da i hvert fald ikke


Jeg lagde mærke til at der var lidt rodet inde i rummet ved siden af stuen, så gik ud fra at i ikke er kommet helt på plads endnu. Men no offence, jeres stue er rigtig fin!

Dog mangler du nogle billeder fra sweetspot, det er et must Rune! Og nu du er igang, så også et par billeder af det ny-ophængte TV. Vi er ikke nemme at tilfredstille herinde.

Det er altid noget at der er også at basport foran, så er de noget nemmere at have med at gøre. Som du selv sagde tidligere, så snyder billederne vidst. Det ser i hvert fald ikke ud som om der er 45 cm. fra væg til højtaler. Men jeg synes også at det er nok. Mine højtalere står normalt også kun placeret ca. 45-50 cm. fra bagvæggen og jeg oplever ikke problemer med bulderbas.
Det er jo trods alt også en stue og det er ikke altid det er lige fedt, at de står en halv kilometer ude i rummet, har jeg ret?
Til top Vis wildstyle's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af wildstyle
 
Rune|WildChild
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 September 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 937
Sendt: 04 April 2008 kl. 10:42 | IP-adresse registreret  

wildstyle skrev:
Rune|WildChild skrev:
wildstyle skrev:
Hej Rune!

Tillykke med den nye stue, det ser super ud.
Kom endeligt med flere billeder n�r du er kommet helt p� plads.

M� v�re himmelsk at v�re kommet af med betonv�ggene og det m�rkeligt-formede rum.

Er basporten placeret foran eller bag p� dine GS20'ere? Hvis de sidder bag p�, har du s� ikke problemer med bassen, n�r de st�r s� t�t op ad bagv�ggen?

Og smid da ogs� lige et par billeder uden frontstof, hva'?


Jow tak jow tak.. Det er dejligt at have f�et en normal stue Og hvad mener du med v�ret kommet helt p� plads?!?! Synes du ikke der ser fint ud Ej, har faktisk lige sat TV'et op p� v�ggen ig�r, s� nu g�r jeg bare og venter p� at f� solgt det gamle beslag s� jeg kan f� lidt penge til en d�kskinne..
Mht. GS20'erne s� er der b�de basport foran og bagp�, og det giver faktisk ingen problemer som de st�r nu (det synes jeg i hvert fald ikke), desuden er 40-45 cm fra bagv�ggen vel heller ikke "t�t p� v�ggen"?? Det synes k�resten da i hvert fald ikke


Jeg lagde m�rke til at der var lidt rodet inde i rummet ved siden af stuen, s� gik ud fra at i ikke er kommet helt p� plads endnu. Men no offence, jeres stue er rigtig fin!

Dog mangler du nogle billeder fra sweetspot, det er et must Rune! Og nu du er igang, s� ogs� et par billeder af det ny-oph�ngte TV. Vi er ikke nemme at tilfredstille herinde.

Det er altid noget at der er ogs� at basport foran, s� er de noget nemmere at have med at g�re. Som du selv sagde tidligere, s� snyder billederne vidst. Det ser i hvert fald ikke ud som om der er 45 cm. fra v�g til h�jtaler. Men jeg synes ogs� at det er nok. Mine h�jtalere st�r normalt ogs� kun placeret ca. 45-50 cm. fra bagv�ggen og jeg oplever ikke problemer med bulderbas.
Det er jo trods alt ogs� en stue og det er ikke altid det er lige fedt, at de st�r en halv kilometer ude i rummet, har jeg ret?


Det var sgu da også satans at jeg lige skal fange den sidste flyttekasse på billeder Men hvis der er nogen der har brug for noget Vogles vægophæng, nogle Jumbobøger (60+), malelærred eller andet godt fra kassen så sig til, hehe, kan sgu ikke komme af med indholdet af den kasse og der er ikke plads i kælderen mere
Og ja hvis du spørger kæresten er hun nok også enig med dig i at de ikke skal stå længere ude i rummet, men det er sgu også okay for mg..
Sweet spot billeder kommer ligeså snart jeg får min lænestol, min sweetspotslænestol.. Så kan i også lige få en 360'er af rummet..


__________________
Dynaudio Focus 140, Bladelius Tyr MKII, Rega Apollo, Xindak SC0.1
Mit setup
Til top Vis Rune|WildChild's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Rune|WildChild Besøg Rune|WildChild's Websted
 
wildstyle
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum


Bruger siden: 04 Januar 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 2249
Sendt: 04 April 2008 kl. 10:56 | IP-adresse registreret  

Rune|WildChild skrev:
wildstyle skrev:
Rune|WildChild skrev:
wildstyle skrev:
Hej Rune!

Tillykke med den nye stue, det ser super ud.
Kom endeligt med flere billeder n�r du er kommet helt p� plads.

M� v�re himmelsk at v�re kommet af med betonv�ggene og det m�rkeligt-formede rum.

Er basporten placeret foran eller bag p� dine GS20'ere? Hvis de sidder bag p�, har du s� ikke problemer med bassen, n�r de st�r s� t�t op ad bagv�ggen?

Og smid da ogs� lige et par billeder uden frontstof, hva'?


Jow tak jow tak.. Det er dejligt at have f�et en normal stue Og hvad mener du med v�ret kommet helt p� plads?!?! Synes du ikke der ser fint ud Ej, har faktisk lige sat TV'et op p� v�ggen ig�r, s� nu g�r jeg bare og venter p� at f� solgt det gamle beslag s� jeg kan f� lidt penge til en d�kskinne..
Mht. GS20'erne s� er der b�de basport foran og bagp�, og det giver faktisk ingen problemer som de st�r nu (det synes jeg i hvert fald ikke), desuden er 40-45 cm fra bagv�ggen vel heller ikke "t�t p� v�ggen"?? Det synes k�resten da i hvert fald ikke


Jeg lagde m�rke til at der var lidt rodet inde i rummet ved siden af stuen, s� gik ud fra at i ikke er kommet helt p� plads endnu. Men no offence, jeres stue er rigtig fin!

Dog mangler du nogle billeder fra sweetspot, det er et must Rune! Og nu du er igang, s� ogs� et par billeder af det ny-oph�ngte TV. Vi er ikke nemme at tilfredstille herinde.

Det er altid noget at der er ogs� at basport foran, s� er de noget nemmere at have med at g�re. Som du selv sagde tidligere, s� snyder billederne vidst. Det ser i hvert fald ikke ud som om der er 45 cm. fra v�g til h�jtaler. Men jeg synes ogs� at det er nok. Mine h�jtalere st�r normalt ogs� kun placeret ca. 45-50 cm. fra bagv�ggen og jeg oplever ikke problemer med bulderbas.
Det er jo trods alt ogs� en stue og det er ikke altid det er lige fedt, at de st�r en halv kilometer ude i rummet, har jeg ret?


Det var sgu da også satans at jeg lige skal fange den sidste flyttekasse på billeder Men hvis der er nogen der har brug for noget Vogles vægophæng, nogle Jumbobøger (60+), malelærred eller andet godt fra kassen så sig til, hehe, kan sgu ikke komme af med indholdet af den kasse og der er ikke plads i kælderen mere
Og ja hvis du spørger kæresten er hun nok også enig med dig i at de ikke skal stå længere ude i rummet, men det er sgu også okay for mg..
Sweet spot billeder kommer ligeså snart jeg får min lænestol, min sweetspotslænestol.. Så kan i også lige få en 360'er af rummet..


Du må bare på genbrugeren med den kasse så, dog ikke beslaget. Det burde du da kunne få solgt.  Der kan du jo passende finde din nye (gamle) lænestol også.
Til top Vis wildstyle's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af wildstyle
 
Kane
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 03 Maj 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 472
Sendt: 09 Maj 2008 kl. 14:15 | IP-adresse registreret  

Kan de passe man har set Miraen på KSB?

Hvad skal der ske?

Til top Vis Kane's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kane
 
Two Chanel
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 19 September 2007
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 388
Sendt: 09 Maj 2008 kl. 14:43 | IP-adresse registreret  

Rune|WildChild skrev:
Jakobsen skrev:

Rune|WildChild skrev:

Billede fjernet

Kom gerne med lidt kommentarer, gode som dårlige Jeg er ihvertfald godt tilfreds, og endelig har jeg fået styr på lyden, og setuppet er jeg blevet rigtig glad for, eneste ting jeg kunne tænke mig var en Maia effekt og en lænestol, men det arbejdes der på

Hej Rune

dejligt setup

du vil med stor forbedring skifte Planet ud til Apollo den er bedre på alle punkter

din planet er egentlig ok men kedelig i forhold til Apollo

er set til fornutig penge på brugtmarkedet



Det har du nok ret i, synes dog jeg er godt tilfreds med den Planet, vil hellere kaste penge efter Maia'en og så tage en Apollo bagefter.. Men hvad faen, efter vi har købt lejlighed er jeg økonomisk bundet på fødder og hænder Det siger kæresten ihvertfald.. Såå der går nok lidt før der sker nogen investeringer på det område..

hej

jeg ville også gå efter en maia effekt, i stedet for cd upgrade

den bedste rega amp løsning efter min mening, er cursa preamp og 2 stk. maia effekter (bi-amp) så har du lidt at stile efter



__________________
Med venlig hilsen
Til top Vis Two Chanel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Two Chanel
 
Rune|WildChild
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 September 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 937
Sendt: 09 Maj 2008 kl. 14:45 | IP-adresse registreret  

Kane skrev:

Kan de passe man har set Miraen på KSB?

Hvad skal der ske?



Ja jeg ved sgu heller ikke helt hvad der skal ske Der var en der henvendte sig på min Planet, så hvis jeg kan komme af med Mira'en, så overvejer jeg enten Bladelius eller Densen..
Derudover leger jeg lidt med tanken om Dynaudio Focus 140 eller noget Sonus Faber, har lidt kig på Minuetto og Concertino...

Så nu må vi, det er slet ikke sikkert der sker noget, for er godt tilfreds med lyden, det er bare trangen til nyt der melder sig


__________________
Dynaudio Focus 140, Bladelius Tyr MKII, Rega Apollo, Xindak SC0.1
Mit setup
Til top Vis Rune|WildChild's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Rune|WildChild Besøg Rune|WildChild's Websted
 
Kane
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 03 Maj 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 472
Sendt: 09 Maj 2008 kl. 15:03 | IP-adresse registreret  

Rune|WildChild skrev:
Kane skrev:

Kan de passe man har set Miraen på KSB?

Hvad skal der ske?



Ja jeg ved sgu heller ikke helt hvad der skal ske Der var en der henvendte sig på min Planet, så hvis jeg kan komme af med Mira'en, så overvejer jeg enten Bladelius eller Densen..
Derudover leger jeg lidt med tanken om Dynaudio Focus 140 eller noget Sonus Faber, har lidt kig på Minuetto og Concertino...

Så nu må vi, det er slet ikke sikkert der sker noget, for er godt tilfreds med lyden, det er bare trangen til nyt der melder sig

Den trang kender man jo kun alt for godt - det kan hurtigt blive dyrt. Men det lyder da spændende synes jeg. Hvad synes du egentligt om dit højtalerkabel - noget du kan anbefale?

Til top Vis Kane's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kane
 
Rune|WildChild
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 September 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 937
Sendt: 09 Maj 2008 kl. 15:06 | IP-adresse registreret  

Kane skrev:
Rune|WildChild skrev:
Kane skrev:

Kan de passe man har set Miraen på KSB?

Hvad skal der ske?



Ja jeg ved sgu heller ikke helt hvad der skal ske Der var en der henvendte sig på min Planet, så hvis jeg kan komme af med Mira'en, så overvejer jeg enten Bladelius eller Densen..
Derudover leger jeg lidt med tanken om Dynaudio Focus 140 eller noget Sonus Faber, har lidt kig på Minuetto og Concertino...

Så nu må vi, det er slet ikke sikkert der sker noget, for er godt tilfreds med lyden, det er bare trangen til nyt der melder sig

Den trang kender man jo kun alt for godt - det kan hurtigt blive dyrt. Men det lyder da spændende synes jeg. Hvad synes du egentligt om dit højtalerkabel - noget du kan anbefale?



Jeg fik det i sin tid ret billigt, mener det var omkring 450 kr og jeg synes til den pris så klarer det opgaven virkelig godt.. Der er fint hul igennem og det farver ikke lyden mærkbart.. Ydermere er det jo i en røvlækker kvalitet, så alt i alt er jeg godt tilfreds.. Eneste anke er at jumpers bagtil koster 750 kr Hvilket jeg er for nærrigtil at betale..


__________________
Dynaudio Focus 140, Bladelius Tyr MKII, Rega Apollo, Xindak SC0.1
Mit setup
Til top Vis Rune|WildChild's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Rune|WildChild Besøg Rune|WildChild's Websted
 
wildstyle
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum


Bruger siden: 04 Januar 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 2249
Sendt: 09 Maj 2008 kl. 15:47 | IP-adresse registreret  

Rune|WildChild skrev:
Kane skrev:

Kan de passe man har set Miraen på KSB?

Hvad skal der ske?



Ja jeg ved sgu heller ikke helt hvad der skal ske Der var en der henvendte sig på min Planet, så hvis jeg kan komme af med Mira'en, så overvejer jeg enten Bladelius eller Densen..
Derudover leger jeg lidt med tanken om Dynaudio Focus 140 eller noget Sonus Faber, har lidt kig på Minuetto og Concertino...

Så nu må vi, det er slet ikke sikkert der sker noget, for er godt tilfreds med lyden, det er bare trangen til nyt der melder sig


Uha, spændende sager du har i kiggerten. Hvad for noget Densen tænker du på? B110, B150?

Dynaudio kender jeg ikke meget til, men Sonus Faber er jo toplækkert.
Til top Vis wildstyle's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af wildstyle
 
Rune|WildChild
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 September 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 937
Sendt: 09 Maj 2008 kl. 15:53 | IP-adresse registreret  

wildstyle skrev:
Rune|WildChild skrev:
Kane skrev:

Kan de passe man har set Miraen på KSB?

Hvad skal der ske?



Ja jeg ved sgu heller ikke helt hvad der skal ske Der var en der henvendte sig på min Planet, så hvis jeg kan komme af med Mira'en, så overvejer jeg enten Bladelius eller Densen..
Derudover leger jeg lidt med tanken om Dynaudio Focus 140 eller noget Sonus Faber, har lidt kig på Minuetto og Concertino...

Så nu må vi, det er slet ikke sikkert der sker noget, for er godt tilfreds med lyden, det er bare trangen til nyt der melder sig


Uha, spændende sager du har i kiggerten. Hvad for noget Densen tænker du på? B110, B150?

Dynaudio kender jeg ikke meget til, men Sonus Faber er jo toplækkert.


Jeg hadede Dynaudio, ind til for lidt tid siden da jeg var i TC, der fik jeg demonstreret Focus 140 og C1, og f**k jeg tabte kæben, C1 er efter min mening nok lige så lækker som Helicon 300 og L3, dog har jeg ikke så mange slanter.. Og så er det jo lækkert at du får 95% af C1 i Focus 140, som efter min mening også har et mere lækkert design..
Mht. Densen, så skulle det meget gerne være en B110, har overvejet floe's B150, men synes sgu det er for dyrt, vil nu ellers gerne have den ekstra power..


__________________
Dynaudio Focus 140, Bladelius Tyr MKII, Rega Apollo, Xindak SC0.1
Mit setup
Til top Vis Rune|WildChild's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Rune|WildChild Besøg Rune|WildChild's Websted
 
Kane
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 03 Maj 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 472
Sendt: 09 Maj 2008 kl. 16:02 | IP-adresse registreret  

B110 er også rigtig lækker synes jeg - den lyttede jeg også en del til i efteråret da jeg var på udkig efter forstærker.

Hvad så med cd - hvad gør du der, også Densen?

Til top Vis Kane's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kane
 

<< Forrige Side af 29 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes