Sendt: 26 Juli 2007 kl. 20:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har ligeledes forsøgt at få fat i hificable.dk maaange gange - jeg havde bestilt 2 stk. P-1000S Plus og forudbetalt dem.
Efter lang ventetid modtog jeg nedenstående:
Ja det er som du skriver en dybt beklagelig situation som vi på ingen måde er stolte af. Sagen er den at B&O og Shyler technologies (som står bag Murano audio) er løbet ind i nogen uoverenstemmelser, det betyder at Murano ikke kan levere i øjeblikket hvilket vil sige at vi ikke kan få flere blokke hjem. Vi har kæmpet en brav kamp for at rede et parti mere hjem men det er desværre ikke lykkedes.
Det er en trist situation for alle parter, vi har fundet et kvalitets produkt med meget stor efterspørgsel og havde glædet os til at sælge en masse og ordrene og forespørgslerne er da også væltet ind. Vores kunder er naturligvis skuffede over ikke at kunne købe de annoncerede produkter og jeg formøde at både B&O og Murano går glip af en stor omsætning.
Det skal retfærdigvis siges, at jeg uden problemer har fået tilbageført min indbetaling - men ingen forstærkere .
MVH
KennethPE
|