Tilbage til HIFI4ALL.DK 29. marts 2024 | 15:07   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af min hjemmebiograf
 HIFI4ALL Forum : Billeder af min hjemmebiograf
Emne Emne: NAD-Dali stuen: 2014 update (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 12
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Dief
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 Februar 2004
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 1214
Sendt: 25 Oktober 2007 kl. 22:13 | IP-adresse registreret  

Hold da maul......... Har ikke en dyt forstand på paraboler, men det der ligner da noget der kan modtage signaler fra Mars

Skal man bruge sådan en for at opsnappe HD-kanaler??

Mvh

Dief



__________________
Bio
Mit DIY
hj.side
Til top Vis Dief's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Dief Besøg Dief's Websted
 
Offcourse_dk26
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 11 August 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 1750
Sendt: 26 Oktober 2007 kl. 10:04 | IP-adresse registreret  

Principielt kan man godt modtage signaler fra Mars med den..
Men jeg tror så man burde gå lidt op!! i størrelse.. hvad med 9.3 meter:





Men til alm. sat.brug kan man nøjes med MEGET mindre:


Og så evt. på pæl bag kirsebærtræet.. tror det svinger for meget med vinden hvis det sidder I træet.



Man kan også gøre meget for at camoflere den:

an kan godt spraymale en sat-disk


eller få en i "metal-net" som man kan se igennem.
Eller putte cover på:

Så kan den gemmes godt i haven skulle jeg mene!

------
Ja - men det er da i første omgang med at få så meget som muligt via det udstyr man har.

Da der kom Fibernet på min vej valgte jeg IKKE at få det, da jeg har det for mig bedste produkt, som allerede virker Jeg orker ikke at være beta-tester for hverken IP-tv eller lignende prodkter. Jeg venter til der er klart bedre alternativer, ellers gider jeg ikke skifte. Der kan jo også blive bøvl med ens setup hvis der skal skiftes meget ud ..


Offcourse - en glad parabol-ejer! ... med lange indlæg undskyld Plenty .....



__________________
If it´s lame - i´m not to blame

Stue-bio 7.1. Sunfire 12"sub. 50"8gen.pioneer Kuro. B&W 803s2 monoblok biamp + rega apollo cd
Til top Vis Offcourse_dk26's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Offcourse_dk26
 
Exxtreme
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 22 September 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 1694
Sendt: 26 Oktober 2007 kl. 12:19 | IP-adresse registreret  

Dief skrev:

Hold da maul......... Har ikke en dyt forstand på paraboler, men det der ligner da noget der kan modtage signaler fra Mars

Skal man bruge sådan en for at opsnappe HD-kanaler??

Mvh

Dief

Nej man kan sagtens tage HD kanaler med en lille standard parabolskærm...

Til top Vis Exxtreme's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Exxtreme Besøg Exxtreme's Websted
 
Plenty
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 September 2007
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 194
Sendt: 26 Oktober 2007 kl. 12:28 | IP-adresse registreret  

Der er sku da gået parabol i den her

Som udgangspunkt, er det ikke en parabol løsning jeg ønsker, men en digital-jord løsning - Nogle der har erfaringer på dette område....

Offcourse-> takker for de mange illustrationer.... sådan en 9.3meter er da lige sagen, hvis man anyway opfører en ordenlig hjemmebio på 50kvm midt i haven



__________________
Min NAD + DALI "Stealth Bio"
Til top Vis Plenty's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Plenty Besøg Plenty's Websted
 
Exxtreme
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 22 September 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 1694
Sendt: 26 Oktober 2007 kl. 13:44 | IP-adresse registreret  

Hvis det ikke skal være Parabol (DVB-S) er der DVB-C (kabel-tv) og DVB-T (mastebaseret) tilbage... DVB-C kan du kun få fra TDC eller Stofa, så hvis du ikke har TDC Kabel-tv (Yousee) eller Stofa... Ja så er sidste mulighed at du selv fanger de 4 digitale kanaler vi har i DK over DVB-T... Nemlig DR1, DR2, TV2 og Tegnsprog... Dem kan du selv fange med en antenne, eller også høre om din antenneforening sender nogle kanaler ud i DVB-T... Det er der en del der gør...
Til top Vis Exxtreme's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Exxtreme Besøg Exxtreme's Websted
 
Plenty
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 September 2007
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 194
Sendt: 26 Oktober 2007 kl. 15:26 | IP-adresse registreret  

Exxtreme skrev:
Hvis det ikke skal være Parabol (DVB-S) er der DVB-C (kabel-tv) og DVB-T (mastebaseret) tilbage... DVB-C kan du kun få fra TDC eller Stofa, så hvis du ikke har TDC Kabel-tv (Yousee) eller Stofa... Ja så er sidste mulighed at du selv fanger de 4 digitale kanaler vi har i DK over DVB-T... Nemlig DR1, DR2, TV2 og Tegnsprog... Dem kan du selv fange med en antenne, eller også høre om din antenneforening sender nogle kanaler ud i DVB-T... Det er der en del der gør...

Har som tidligere skrevet: Stofa, og er klar over de tilbyder StofaExtra, hvor de sender kanalerene ud digitalt, samt tilbyder et par HD kanaler, desværre tilbyder min antenne forening ikke dette, men må jo tage det op på generalt forsamling i april. Hvis eneste alternativ er YouSee, så tror jeg bare jeg venter og ser.

Har overvejet og smide en lille antenne op på loftet og selv fange de "gratis" digi kanaler. Dog kan jeg ikke lige se nogen nem løsning, når jeg så vil skifte mellen signalet fra min DVB-T modtager og mit stofa signal.



__________________
Min NAD + DALI "Stealth Bio"
Til top Vis Plenty's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Plenty Besøg Plenty's Websted
 
Exxtreme
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 22 September 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 1694
Sendt: 26 Oktober 2007 kl. 16:57 | IP-adresse registreret  

Jeg er ikke inde i hvordan stofa's koncept hænger sammen, jeg troede det var ligesom Yousee... Altså uden om lokale antenneforeninger...

Ja det må i da tage op så... Hvis altså ikke du vil leve med at have en lille 60 cm skærm hængende...

Nu ved jeg ikke hvordan signalet hos Stofa er, men Canal Digital er rost mange steder fordi de er den udbyder der komprimerer signalet mindst = bedst billedkvalitet, og må sige at jeg ikke kunne ænske mig et skarpere billede... Slet ikke på de 6 HD kanaler jeg har...

Til top Vis Exxtreme's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Exxtreme Besøg Exxtreme's Websted
 
Plenty
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 September 2007
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 194
Sendt: 26 Oktober 2007 kl. 17:02 | IP-adresse registreret  

Exxtreme skrev:

Jeg er ikke inde i hvordan stofa's koncept hænger sammen, jeg troede det var ligesom Yousee... Altså uden om lokale antenneforeninger...

Ja det må i da tage op så... Hvis altså ikke du vil leve med at have en lille 60 cm skærm hængende...

Nu ved jeg ikke hvordan signalet hos Stofa er, men Canal Digital er rost mange steder fordi de er den udbyder der komprimerer signalet mindst = bedst billedkvalitet, og må sige at jeg ikke kunne ænske mig et skarpere billede... Slet ikke på de 6 HD kanaler jeg har...

Det er taget til efteretning  Altid godt med nogle alternativer. Men som udgagngspunkt vil jeg ligge ud med at sende et brev til de lokale

 

Foresten med henblik på omskiftning mellem DVB-T og mit stofa signal hvis nogen har en god idé er jeg meget interresseret i at hører nærmere (mit tv har inbygget DVB-T)



__________________
Min NAD + DALI "Stealth Bio"
Til top Vis Plenty's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Plenty Besøg Plenty's Websted
 
Offcourse_dk26
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 11 August 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 1750
Sendt: 26 Oktober 2007 kl. 20:13 | IP-adresse registreret  

Hvis dit TV har indbygget DVB-T-tuner, skal du blot føre et "luft-antenne"-signal ind i tvéts tuner
 (evt. samle det i en boks sammen med Stofa-signalet), og så "zappe" på den måde dit TV nu engang gør det.. om du skal forbi en menu, eller kan samle både alm. kanaler og DVB-T kanaler på samme kanal-liste / favorit-liste etc. ved jeg ikke.. hvad siger manualen?

Held og lykke med det - og undskyld misbrug af plads til tallerkener   ()  

Offcourse




__________________
If it´s lame - i´m not to blame

Stue-bio 7.1. Sunfire 12"sub. 50"8gen.pioneer Kuro. B&W 803s2 monoblok biamp + rega apollo cd
Til top Vis Offcourse_dk26's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Offcourse_dk26
 
Plenty
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 September 2007
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 194
Sendt: 27 Oktober 2007 kl. 15:44 | IP-adresse registreret  

Offcourse_dk26 skrev:
Hvis dit TV har indbygget DVB-T-tuner, skal du blot føre et "luft-antenne"-signal ind i tvéts tuner
 (evt. samle det i en boks sammen med Stofa-signalet), og så "zappe" på den måde dit TV nu engang gør det.. om du skal forbi en menu, eller kan samle både alm. kanaler og DVB-T kanaler på samme kanal-liste / favorit-liste etc. ved jeg ikke.. hvad siger manualen?

Held og lykke med det - og undskyld misbrug af plads til tallerkener   ()  

Offcourse


Manual ??? Hvad er det? Det er da absolut sidste udvej  Har ikke fået læst på det... Men tænkte på sådan en box, ved bare ikke hvad det skulle være for en box !?



__________________
Min NAD + DALI "Stealth Bio"
Til top Vis Plenty's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Plenty Besøg Plenty's Websted
 
Offcourse_dk26
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 11 August 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 1750
Sendt: 27 Oktober 2007 kl. 15:54 | IP-adresse registreret  

Mon der er noget til hindre for at lægge det ind i en passiv samle-fordele-boks, (2-fordeler der bruges "omvendt" 2-->1.
<-- Sådan en med F-stik  (  )
  er bedre end en med alm. stik-->

Jeg skulle mener de ligger på forskellige frekvensebånd, kabel-tv og luftantenne-signalerne. Men det kan da godt være der kan opstå interferrens mellem nogle kanaler?!

Det har jeg ikke styr på, så skal man have en kanal-frekvens-liste for dir kabel-net, samt frekvenser for DVB-T (og evt. også andre kanaler via luftantenne der kan tages i dit område?.

Ellers mener jeg at frekvensen for en "ren" dvb-t antenne er anderledes (højere) end normal luftantenne, og dermed formodentligt også end normalt kabel-tv, hvorfor du godt kan samle det i 1 kabel, og så lade dine indbyggede DVB-t og alm. tuner bruge de forskellige signalkilder (Kabel-tv og DVB-T-antenne) til hver deres formål.

Om kanalerne så skal tilgås forskelligt i dit tv er op til "trial & Error" eller Manuellaen!


Er der nogen der kan finde de omtalte frekvens-oversigter.. kommer vel an på hvilket kabel-net du er tilkoblet, samt hvilke sendere du modtager DVB-T signalerne fra!:

Det kan jeg ikke lige finde.. "Sønderjylland er jo stort - trods alt.

Mvh. Offcourse


__________________
If it´s lame - i´m not to blame

Stue-bio 7.1. Sunfire 12"sub. 50"8gen.pioneer Kuro. B&W 803s2 monoblok biamp + rega apollo cd
Til top Vis Offcourse_dk26's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Offcourse_dk26
 
Plenty
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 September 2007
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 194
Sendt: 27 Oktober 2007 kl. 16:37 | IP-adresse registreret  

Mine kanaler via stofatv:

Kanal Frekvens
Pakke 1 Pakke 2
ZDF S15 / 259,25 MHz        X X
Kabel 1 K6 / 182,25 MHz   X X
DR 2 K9 / 203,25 MHz   X X
RTL S18 / 280,25 MHz   X X
N3 S16 / 266,25 MHz   X X
PRO 7 S14 / 252,25 MHz   X X
ARD S13 / 245,25   X X
SAT 1 S17 / 273,25 MHz   X X
DR1 K5 / 175,25 MHz   X X
Playhouse Disney ( Testkanal ) S9 / 161,25 MHz   X X
TV 2 K8 / 196,25 MHz   X X
RTL 2 S21 / 303,25 MHz   X X
VOX S19 / 287,25 MHz   X X
Super RTL S22 / 311,25 MHz   X X
TV 3+ K60 / 783,25 MHz     X
Discovery K40 / 623,25 MHz     X
TV 3 K29 / 535,25 MHz     X
Kanal 5 K62 / 799,25 MHz     X
Cartoon network K64 / 815,25 MHz     X
BBC Prime K21 / 471,25 MHz     X
MTV K55 / 743,25 MHz     X
TV1000 (*) S20     X
EuroSport K45 / 663,25 MHz     X
TV 1000 Cinema (*) S23     X
TV2 ZULU K31 / 551,25 MHz     X
TV2 Sport K68 / 847,25 MHz     X
CNN K53 / 727,25 MHz     X
National Geographic K66 / 831,25 MHz     X
SBS NET K10 / 210,25 MHz   X X

Tror det er sydfyns senderen, der er næmmest at fange fra mig, ellers åbenrå senderen, men kender ikke det digitale frekvens område.

Men du har nok ret, at hvis de ligger langt fra hinanden, er det "bare" at samle dem, også lade tvét om jobbet !



__________________
Min NAD + DALI "Stealth Bio"
Til top Vis Plenty's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Plenty Besøg Plenty's Websted
 
Iron Man
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 23 August 2006
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 714
Sendt: 28 Oktober 2007 kl. 09:44 | IP-adresse registreret  

Hej Plenty!

Til lykke med dit system, det er en flot og ikke mindst gennemtænkt løsning.

Jeg er ikke i tvivl om, at det vil give mange gode stunder foran skærmen.

Til top Vis Iron Man's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Iron Man
 
Offcourse_dk26
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 11 August 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 1750
Sendt: 28 Oktober 2007 kl. 15:26 | IP-adresse registreret  

He er et link:
DVB-T senderfrekvenser

her er et andet:
DVB-T med egen Antenne

her er oversigt:.. Kan du ikke prøve at placere den sender du tror det er, og så se om der er sammenfald. Er der ikke det, så ville jeg prøve at samle det (evt. i et billigt alm. "2-fordeler" stik.

Jeg kan ikke lige regne ud hvilken by der ligger hvor i forhold til dig.. så stærk er min geografi heller ikke  (Hvor ligger f.eks. Rø henne?)
**********************************************************

Frekvens-oversigt

Hovedsendere

sender Kanal MHz Effekt (kW) Polarisation
Hadsten 44 658  50 Lodret *)
Hedensted 54 738  50 Vandret
Jyderup 65 826  50 Vandret
København 51 714  50 Vandret
Nakskov 66 834  16 Vandret
Nibe 29 538  50 Vandret
59 778  25 Vandret
Svendborg 25 506  25 Vandret
Thisted 31 554  25 Lodret **)
Tolne 29 538  10 Vandret
Tommerup 25 506  50 Vandret
Varde 54 738  40 Vandret
Viborg 47 682  32 Vandret
Videbæk 48 690  50 Vandret
Vordingborg 66 834  50 Vandret
Åbenrå 37 602  50 Vandret
Århus 44 658 1 Lodret *)

 

Al vandret polarisation er uændret i forhold til TV 2-signalet

*) Ændret polarisation i forhold til TV 2-signalet

**) Denne polarisation er uændret i forhold til TV 2-signalet

 

Hjælpesendere pr. 1. juli 2006




 

Sender Kanal MHz Effekt (W) Polarisation
Fredrikshavn
29
538
50
Lodret
Gudhjem
59
778
50
Lodret
Hadsund
29
538
50
Lodret
Hammeren
59
778
100
Lodret
Helsingør
51
714
200
Lodret
Hobro
29
538
50
Lodret
Kalundborg
65
826
100
Lodret
Kolding
54
738
200
Lodret
Lemvig
48
690
10
Lodret
Læsø
22
482
80
Lodret
Silkeborg
44
658
50
Lodret
Skamlebæk
65
826
30
Lodret
Struer
48
690
50
Lodret
Vejle
54
738
200
Lodret
Viborg By
47
682
50
Lodret




Mvh. Offcourse


__________________
If it´s lame - i´m not to blame

Stue-bio 7.1. Sunfire 12"sub. 50"8gen.pioneer Kuro. B&W 803s2 monoblok biamp + rega apollo cd
Til top Vis Offcourse_dk26's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Offcourse_dk26
 
Plenty
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 September 2007
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 194
Sendt: 29 Oktober 2007 kl. 15:52 | IP-adresse registreret  

Iron man -> Takker, det er allerede begyndt sin afbetaling til mig iform af gode billede/lyd oplevelser.... Dejligt.... Dog er stuen ikke helt færdig endnu, men er da kommet lidt længere i dag (Hader mm arbejde... cm det ved man da hvad er )

Offcourse-> Må testes en dag !



__________________
Min NAD + DALI "Stealth Bio"
Til top Vis Plenty's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Plenty Besøg Plenty's Websted
 
Offcourse_dk26
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 11 August 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 1750
Sendt: 05 November 2007 kl. 15:09 | IP-adresse registreret  

Men hvad - indtil videre ser det bare fedt ud.

Er der sket noget siden sidst? - eller spiller det bare derudaf med DVD etc.
Har du fået HD-tv indenfor dørene endnu?.


Det ser altså stadig super fedt ud - det hele passer bare som fod i hose.
Har du mulighed for at blænde af for vinduet i baggrunden, eller er det ikke noget problem?

mvh. Offcourse


__________________
If it´s lame - i´m not to blame

Stue-bio 7.1. Sunfire 12"sub. 50"8gen.pioneer Kuro. B&W 803s2 monoblok biamp + rega apollo cd
Til top Vis Offcourse_dk26's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Offcourse_dk26
 
Plenty
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 September 2007
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 194
Sendt: 06 November 2007 kl. 18:35 | IP-adresse registreret  

Offcourse -> Det går fremad. Hvis det hele klapper, kan jeg tage nye billeder af hele stuen næste weekend. Så vil det kun være, billeder på vægge, lamper og en plade oven på ½ muren der mangler.

Har ikke fået HD-tv ind af døren. Bliver nok ikke lige forløbig, medmindre antenneforeniningen finder udaf noget i nærmeste fremtid.

Kan ikke blænde de 2 vinduer af, men sys ikke det er et problem. Det billede du har smidt ind her er taget ca. kl 12 middag, så kun der det er et problem, og der er jeg alligevel på arbjede

Men jo det spiller bare derudad... Har erhvervet mig et par musik dvdér som har givet lyd til arbejde her søndag og mandag. (Har også haft et børneværelse der skulle være færdig)



__________________
Min NAD + DALI "Stealth Bio"
Til top Vis Plenty's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Plenty Besøg Plenty's Websted
 
Offcourse_dk26
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 11 August 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 1750
Sendt: 06 November 2007 kl. 21:14 | IP-adresse registreret  

Har du hørt Eagles- When Hell freezes over - det er en af de suverænt bedste musik-indspilninger der findes., hvis man er til deres musik. Hotel California står bare så kanon flot i hele rummet at det er lige til at græde over. Hold da op. Prøv det.. Musik i surround er bare federe, hvis det er lavet ordentligt i mixet - og det er Eagles´musik til UG... eller 12 eller hvad det hedder nu om dage!


Glæder mig til nye pics senere på ugen


Mvh. Offcourse


__________________
If it´s lame - i´m not to blame

Stue-bio 7.1. Sunfire 12"sub. 50"8gen.pioneer Kuro. B&W 803s2 monoblok biamp + rega apollo cd
Til top Vis Offcourse_dk26's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Offcourse_dk26
 
sterler
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 02 September 2006
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 185
Sendt: 06 November 2007 kl. 21:49 | IP-adresse registreret  

Halløj- Ja.. eagles er bare fed, men prøv farewell tour live from Melbourne- super fed optagelse, Hotel california kanon nummer... evt, phil collins
fare well tour... bedste musik dvd EVER... mvh sterler
Til top Vis sterler's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af sterler
 
Plenty
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 September 2007
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 194
Sendt: 06 November 2007 kl. 21:55 | IP-adresse registreret  

Blev presset hårdt herinde fra... nævner ingen navne

Så lod mig presse og fik lige smid møbler ned, efter en rare tømmer have savet lister til for mig... Så nu skal de bare spartles og males igen, og hul listerne skal liiige have lidt akryl på bagsiden, så kører det.... Så her er status pt.
(Subben er midlertidig i skammekrog, så den hverken for maling eller spartel på sig)



__________________
Min NAD + DALI "Stealth Bio"
Til top Vis Plenty's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Plenty Besøg Plenty's Websted
 

<< Forrige Side af 12 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes