Tilbage til HIFI4ALL.DK 5. maj 2024 | 15:04   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
 HIFI4ALL Forum : Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
Emne Emne: Casa Brok (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 33
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Scatcat
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 17 Juni 2003
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 2539
Sendt: 20 Maj 2008 kl. 19:45 | IP-adresse registreret  

brok skrev:
KrammeAcoustics skrev:

Brok: Hvad gør du ved de pågens, for at få dem til at smage af noget ? er det dine magiske hænders berøring, eller pifter du dem op med et "for os" endnu ukendt krydderi ?  Har prøvet pågens, men melder pas og går tilbage til bagerens wienerbrød igen.  PÅÅÅGG'.

Se, nu spørger du jo aldeles frækt ind til min helt private og dybt hemmelige hemmelighed

Den hemmelighed holder jeg helt og aldeles for mig selv, men skal blot nævne, at giflerne kortvarigt befinder sig et hemmeligt sted, inden de serveres

Fordelene ved Pågen er utallige:

  • Pågen kan nærmest ikke gå i fordærv, formentligt grundet det usædvanligt generøse indhold af E-numre.
  • Pågen-Posen er tæt nok til at overleve en grønlændervending i kajak, både i Grønland og mere tempereret farvand såsom svenske søer, støre badekar etc.
  • Pågen bevarer den gode smag, selv efter en hel dag i lommen.
  • Pågen kan varmes i ovnen... men det er ikke nødvendigt.
  • Pågen smager endnu bedre efter polering (nogen vælger dog blot at kæle blidt for dem).
  • Pågen blir bedre, jo højere man skruer op for musikken.

Og hermed er blot tilbage at konstatere, at Pågen Kanelgifler er high end mad af bedste kaliber

Hygge,

Brok

Oh du højagtede broder og Ridder brok. Forglem ej at Pågens også er perfekt til en basport i en hvilken som helst højttaler....



__________________
Mvh Michael
"Det er underordnet hvad du har, bare du er tilfreds og det lyder godt"
Til top Vis Scatcat's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Scatcat Besøg Scatcat's Websted
 
erla
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum


Bruger siden: 29 Juli 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1081
Sendt: 20 Maj 2008 kl. 20:08 | IP-adresse registreret  

KrammeAcoustics skrev:
Brok: Hvad gør du ved de pågens, for at få dem til at smage af noget ? er det dine magiske hænders berøring, eller pifter du dem op med et "for os" endnu ukendt krydderi ?  Har prøvet pågens, men melder pas og går tilbage til bagerens wienerbrød igen.  PÅÅÅGG'.

Nu er det jo med Pågens som med hifi - ikke alle kan høre de fine nuancer og forbedring ved nypudsede sikringer eller kabler der koster der samme som en mindre familiebil.

Lige så med Pågens - og det interessante er, at der har vist sig en direkte sammenhæng mellem ægte hifi-nydere og Pågenspisere... vi må derfor konkludere, at du nok ikke kan høre - desværre  

/erla

Til top Vis erla's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af erla Besøg erla's Websted
 
interfacelift
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket, eget ønske!

Bruger siden: 07 Oktober 2006
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 2226
Sendt: 20 Maj 2008 kl. 21:22 | IP-adresse registreret  

 Torben

 Brok

 Præsten

 Plafitracer

 Scatcat

Til top Vis interfacelift's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af interfacelift
 
Scatcat
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 17 Juni 2003
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 2539
Sendt: 20 Maj 2008 kl. 21:44 | IP-adresse registreret  

interfacelift skrev:

 Torben

 Brok

 Præsten

 Plafitracer

 Scatcat

Hmmm. Prøv igen



__________________
Mvh Michael
"Det er underordnet hvad du har, bare du er tilfreds og det lyder godt"
Til top Vis Scatcat's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Scatcat Besøg Scatcat's Websted
 
interfacelift
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket, eget ønske!

Bruger siden: 07 Oktober 2006
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 2226
Sendt: 20 Maj 2008 kl. 21:52 | IP-adresse registreret  

Scatcat skrev:
interfacelift skrev:

 Torben

 Brok

 Præsten --- scatcat

 Plafitracer

 Scatcat --- Præsten

Hmmm. Prøv igen

Til top Vis interfacelift's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af interfacelift
 
niklasthedolphi
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum


Bruger siden: 13 Oktober 2007
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 217
Sendt: 20 Maj 2008 kl. 22:54 | IP-adresse registreret  

Må jeg spørge om der er nogen herinde der har erfaring med eller ligefrem testresultater med andre kanelgifler end lige dem af fabrikatet Pågens?

Hvad med Kohberg eller andre.

Hvilke fordele er der, hvilke ulemper.
Støjer de mere?
Krummer de mere?
Kan de dunkes i kaffen?
Kan de evt. også dunkes i te eller pepsi max.?
Hvad med prisen?
Hvem forhandler dem.
Kan de med fordel importeres?
Hvordan er indpakningen?
Skal de varmes på anden vis en Pågens?

Jeg ved det er mange spørgsmål men emnet er jo ligeså uudtømmeligt som kabel debat f.eks.

Kom endelig med indspark.

"dolph"
Til top Vis niklasthedolphi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af niklasthedolphi
 
KrammeAcoustics
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 Marts 2006
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 1442
Sendt: 20 Maj 2008 kl. 23:05 | IP-adresse registreret  

Scatcat skrev:
Oh du højagtede broder og Ridder brok. Forglem ej at Pågens også er perfekt til en basport i en hvilken som helst højttaler....

Særligt anvendeligt ved juletid, en liflig duft af kanel breder sig i hjemmet, når Søren Banjomus spilles for max. skrue.

brok skrev:

Den hemmelighed holder jeg helt og aldeles for mig selv, men skal blot nævne, at giflerne kortvarigt befinder sig et hemmeligt sted, inden de serveres

Jeg vil ikke vide mere om det mørke sted, men jeg er sikker på at de pågens, som jeg smagte havde været der.

Mht. quiz'en så er jeg sikker på at der er tale om en kvinde med stor barm, i den stribede skjorte.

 

Til top Vis KrammeAcoustics's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af KrammeAcoustics
 
Chr. R.
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 28 Oktober 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 1113
Sendt: 20 Maj 2008 kl. 23:11 | IP-adresse registreret  

niklasthedolphi skrev:
Må jeg spørge om der er nogen herinde der har erfaring med eller ligefrem testresultater med andre kanelgifler end lige dem af fabrikatet Pågens?

Hvad med Kohberg eller andre.

Hvilke fordele er der, hvilke ulemper.
Støjer de mere?
Krummer de mere?
Kan de dunkes i kaffen?
Kan de evt. også dunkes i te eller pepsi max.?
Hvad med prisen?
Hvem forhandler dem.
Kan de med fordel importeres?
Hvordan er indpakningen?
Skal de varmes på anden vis en Pågens?

Jeg ved det er mange spørgsmål men emnet er jo ligeså uudtømmeligt som kabel debat f.eks.

Kom endelig med indspark.

"dolph"

Der ER forskel, og det skyldes nok primært den verdenskendte kok der står bag bagværket:



__________________
M.v.h.
Christian
Til top Vis Chr. R.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Chr. R. Besøg Chr. R.'s Websted
 
søren N
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 April 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 1475
Sendt: 21 Maj 2008 kl. 09:52 | IP-adresse registreret  

Ja der har været meget gætteri omkring denne liflige wienerbrøds agrigat agtige, mundfuld af himlen. Og en mundfuld af himlen er faktisk hvad det er. Hollandske forskere har faktisk bevist at den familie der ejer det selskab, der laver pågen giflen, nedstammer fra den kok der lavede den sidste nadver til Jesus. hvis man bare er det mindste bekendt med hollandsk, vil man også hurtigt falde over ordet Pågen. Det stammer fra det latinske ord Aagen, der betyder guds Å-syn. På hollandsk putter man et P foran alle ord, når man skal sætte det i fler-tal. Derfor PÅGEN (i gudernes Å-syn) en mundfuld af himlen.


__________________
"Musikken frem for alt"
Mit Anlæg, kig forbi

Er du hifi-kræsen?
Til top Vis søren N's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af søren N
 
Brok
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 Marts 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 3131
Sendt: 21 Maj 2008 kl. 10:00 | IP-adresse registreret  

niklasthedolphi skrev:
Må jeg spørge om der er nogen herinde der har erfaring med eller ligefrem testresultater med andre kanelgifler end lige dem af fabrikatet Pågens?

Hvad med Kohberg eller andre.

Hvilke fordele er der, hvilke ulemper.
Støjer de mere?
Krummer de mere?
Kan de dunkes i kaffen?
Kan de evt. også dunkes i te eller pepsi max.?
Hvad med prisen?
Hvem forhandler dem.
Kan de med fordel importeres?
Hvordan er indpakningen?
Skal de varmes på anden vis en Pågens?

Jeg ved det er mange spørgsmål men emnet er jo ligeså uudtømmeligt som kabel debat f.eks.

Kom endelig med indspark.

"dolph"

Netop analogien til kabler og sikringer er mere oplagt end de fleste aner!

Der findes en række wannabe alternativer, men disse er dog alle at betragte som seconda i forhold til originalen. Kohbergs variant ser måske på overfladen tilnærmelsesvist lækrere ud, men det er tydeligt, at man her netop er gået efter design, fremfor ydelse. Kohberg-gifler er bedst egnede til at dunke i te, og da gerne en type med rom i, for at tage den lidt flade, kedelige smag af giflen. alternativerne, hvis man da i realiteten kan kalde dem alternativer, støjer langt mere, muligvis grundet forvrængning (og da IKKE af den ørevenlige, 2. harmoniske slags). Krummen i disse er vanskeligt kontrollerbar, og kræver ofte justering for blot at fungere nogenlunde. Krummen i Pågen er tillige klart overlegen, hvad punch og hug i mellemgulvet angår.

Den store, og afgørende forskel på kabeldebatter og spørgsmålet om alternativer til Pågen gifler er, at sidstnævnte reelt ikke er en diskussion værd, idet der ikke findes sådanne. Alternativer, altså.

Teoretikeren vil da fremture, at "Der kan da ikke være forskel på den ene og den anden portion kagedej, indeholdende akkurat de samme ingredienser i afstemte mål! Vis mig en måling, tosse!".

Hvortil puristen med direkte adgang til sit sanseapparat, ham med det brede verdenssyn, livsklogskaben og den ultimative indsigt responderer: "Prøv nu bare at smage... stol på det, du oplever... tro på dig selv."

Akkurat som nogle livsfornægtere i ramme alvor påstår, at der ikke er forskel på vin, idet de jo da alle er fremstillet på basis af druesaft, vil nogle stakkels ignoranter indvende, at der ingen forskel er på Pågen gifler og de bemærkelsesvist ringe efterligninger, som andre producenter producerer i deres produktion. Hertil er blot at konstatere, at disse stakkels mennesker har brug for al den støtte og vejledning, samfundet kan mønstre, for det er da næsten synd for dem... eller... Det har jo da i det mindste den heldige sidegevinst, at NETTO's slagtilbud på 225 grams poser kan købes, selv et kvarter efter butikkens åbning. Og det er jo ikke så ringe endda.Big smile

Forsøg med blindsmagning har været forsøgt adskillige gange, og resultatet har været entydigt:
Det har aldrig været muligt at gennemføre en egentlig test, idet glæden ved testobjektet har taget overhånd, og samtlige tilgængelige Pågen gifler har været spist, inden en egentlig sammenligning med mere lødige mærker kunne påbegyndes. Egentlige testresultater er derfor ikke tilgængelige, og bliver det formentlig heller ikke i denne mellemistid.

Summasummarum:

Hvis du har anlæg for at afsløre selv de mindste nuancer, og mundgrej der er fintfølende nok, fremtryller Pågen et væld af detaljer på en sort, sort baggrund. Det er ikke en kunstig reproduktion, men den ægte vare. Det er ganske enkelt virkeligheden, og kun virkeligheden, du smager. Fat det nu.

Hygge,

Brok - som forventer en henvendelse fra Pågen, med henblik på livstidssponsorat



__________________
Skodgrej og popmusik

Der findes 3 slags mennesker, dem som kan tælle og dem som ikke kan tælle
Til top Vis Brok's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brok Besøg Brok's Websted
 
Sjoenne
Lukket konto
Lukket konto

Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 20 Oktober 2005
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline
Indlæg: 1871
Sendt: 21 Maj 2008 kl. 16:23 | IP-adresse registreret  

brok skrev:

niklasthedolphi skrev:
Må jeg spørge om der er nogen herinde der har erfaring med eller ligefrem testresultater med andre kanelgifler end lige dem af fabrikatet Pågens?Hvad med Kohberg eller andre.Hvilke fordele er der, hvilke ulemper.Støjer de mere?Krummer de mere?Kan de dunkes i kaffen?Kan de evt. også dunkes i te eller pepsi max.?Hvad med prisen?Hvem forhandler dem.Kan de med fordel importeres?Hvordan er indpakningen?Skal de varmes på anden vis en Pågens?Jeg ved det er mange spørgsmål men emnet er jo ligeså uudtømmeligt som kabel debat f.eks.Kom endelig med indspark."dolph"


Netop analogien til kabler og sikringer er mere oplagt end de fleste aner!


Der findes en række wannabe alternativer, men disse er dog alle at betragte som seconda i forhold til originalen. Kohbergs variant ser måske på overfladen tilnærmelsesvist lækrere ud, men det er tydeligt, at man her netop er gået efter design, fremfor ydelse. Kohberg-gifler er bedst egnede til at dunke i te, og da gerne en type med rom i, for at tage den lidt flade, kedelige smag af giflen. alternativerne, hvis man da i realiteten kan kalde dem alternativer, støjer langt mere, muligvis grundet forvrængning (og da IKKE af den ørevenlige, 2. harmoniske slags). Krummen i disse er vanskeligt kontrollerbar, og kræver ofte justering for blot at fungere nogenlunde. Krummen i Pågen er tillige klart overlegen, hvad punch og hug i mellemgulvet angår.


Den store, og afgørende forskel på kabeldebatter og spørgsmålet om alternativer til Pågen gifler er, at sidstnævnte reelt ikke er en diskussion værd, idet der ikke findes sådanne. Alternativer, altså.


Teoretikeren vil da fremture, at "Der kan da ikke være forskel på den ene og den anden portion kagedej, indeholdende akkurat de samme ingredienser i afstemte mål! Vis mig en måling, tosse!".


Hvortil puristen med direkte adgang til sit sanseapparat, ham med det brede verdenssyn, livsklogskaben og den ultimative indsigt responderer: "Prøv nu bare at smage... stol på det, du oplever... tro på dig selv."


Akkurat som nogle livsfornægtere i ramme alvor påstår, at der ikke er forskel på vin, idet de jo da alle er fremstillet på basis af druesaft, vil nogle stakkels ignoranter indvende, at der ingen forskel er på Pågen gifler og de bemærkelsesvist ringe efterligninger, som andre producenter producerer i deres produktion. Hertil er blot at konstatere, at disse stakkels mennesker har brug for al den støtte og vejledning, samfundet kan mønstre, for det er da næsten synd for dem... eller... Det har jo da i det mindste den heldige sidegevinst, at NETTO's slagtilbud på 225 grams poser kan købes, selv et kvarter efter butikkens åbning. Og det er jo ikke så ringe endda.Big smile


Forsøg med blindsmagning har været forsøgt adskillige gange, og resultatet har været entydigt:Det har aldrig været muligt at gennemføre en egentlig test, idet glæden ved testobjektet har taget overhånd, og samtlige tilgængelige Pågen gifler har været spist, inden en egentlig sammenligning med mere lødige mærker kunne påbegyndes. Egentlige testresultater er derfor ikke tilgængelige, og bliver det formentlig heller ikke i denne mellemistid.


Summasummarum:


Hvis du har anlæg for at afsløre selv de mindste nuancer, og mundgrej der er fintfølende nok, fremtryller Pågen et væld af detaljer på en sort, sort baggrund. Det er ikke en kunstig reproduktion, men den ægte vare. Det er ganske enkelt virkeligheden, og kun virkeligheden, du smager. Fat det nu.


Hygge,


Brok - som forventer en henvendelse fra Pågen, med henblik på livstidssponsorat



"Sjoenne ruller rundt på gulvet og griner"

En dolph og en Brok der diskuterer highend-bagværk! Det er fandeme for sjovt!! Jeg er glad for at niklasthedolphi endelig kunne bringe nogle konkrete emner på banen vedr. Pågens - vi kan jo ikke have at det hele går op i religion og smag og behag

Da jeg ikke drikker kaffe, er det også begrænset hvad jeg får indtaget af disse små velduftende godbidder - måske det kunne være indgangsvinklen til mit kommende kaffe-drikkeri?
Til top Vis Sjoenne's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sjoenne
 
Brok
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 Marts 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 3131
Sendt: 29 Maj 2008 kl. 09:23 | IP-adresse registreret  

Sjoenne skrev:

"Sjoenne ruller rundt på gulvet og griner"

En dolph og en Brok der diskuterer highend-bagværk! Det er fandeme for sjovt!! Jeg er glad for at niklasthedolphi endelig kunne bringe nogle konkrete emner på banen vedr. Pågens - vi kan jo ikke have at det hele går op i religion og smag og behag

Da jeg ikke drikker kaffe, er det også begrænset hvad jeg får indtaget af disse små velduftende godbidder - måske det kunne være indgangsvinklen til mit kommende kaffe-drikkeri?

Sjoenne-mayn:

Som andre har været inde på, er Pågen giflerne fremragende at dunke i kaffekruset, og anbefalingen skal derfor lyde, at du sikrer et rigeligt lager heraf, inden du kaster dig ud i kafferiets faldgruber. Husk blot at sørge for både god udluftning og nært ophold ved toilet, idet netop kaffe for utrænede maver kan afstedkomme akut "løbetrang"... Det er dog oftest et resultat af dårlige råvarer og en alt for rudhåndet dosering af de sarte bønner. Kom glad til Casa Brok (hvis du da ellers snart kan tage dig sammen), og få en smagsprøve på lidt forskelligt. Måske vi osse kunne høre et stykke med skoddårlig muzak af en art

Hygge,

Brok



__________________
Skodgrej og popmusik

Der findes 3 slags mennesker, dem som kan tælle og dem som ikke kan tælle
Til top Vis Brok's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brok Besøg Brok's Websted
 
Brok
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 Marts 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 3131
Sendt: 18 Juli 2008 kl. 17:58 | IP-adresse registreret  

Status i Det Skøre Hus:

1. Formentlig ny cd-dims på vej. Og yderligere en DAC.
2. Der overvejes seriøst en harddiskbaseret løsning til primær musikafspilning.
3. Cuba er et vanvittigt spændende land, og cigarerne og rom er rørende billigt.
4. Brok er holdt op med at ryge! tobak, altså...

God sommer til alle.

Hygge,

Brok

 



__________________
Skodgrej og popmusik

Der findes 3 slags mennesker, dem som kan tælle og dem som ikke kan tælle
Til top Vis Brok's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brok Besøg Brok's Websted
 
Scatcat
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 17 Juni 2003
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 2539
Sendt: 19 Juli 2008 kl. 03:53 | IP-adresse registreret  

brok skrev:

Status i Det Skøre Hus:

1. Formentlig ny cd-dims på vej. Og yderligere en DAC.

  • Hmmm. Du er sq mærkelig


2. Der overvejes seriøst en harddiskbaseret løsning til primær musikafspilning.

  • Du er stadig mærkelig!!


3. Cuba er et vanvittigt spændende land, og cigarerne og rom er rørende billigt.

  • Hvorfor så komme tilbage til Danmark?????? Det går jo fint uden dig!


4. Brok er holdt op med at ryge! tobak, altså...

  • Det vil sige at sloganet "Hvilken bønne byder du uventede gæster" er passé?

God sommer til alle.

Hygge,

Brok

Anyway! Bliver interessant at se/høre resultaterne når det er. Og når jeg får landet min emotionelle luftfart senere. (du ved besked!)



__________________
Mvh Michael
"Det er underordnet hvad du har, bare du er tilfreds og det lyder godt"
Til top Vis Scatcat's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Scatcat Besøg Scatcat's Websted
 
Brok
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 Marts 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 3131
Sendt: 01 August 2008 kl. 20:16 | IP-adresse registreret  

Hmm...
Hvilken remote skal man nu vælge?

 



__________________
Skodgrej og popmusik

Der findes 3 slags mennesker, dem som kan tælle og dem som ikke kan tælle
Til top Vis Brok's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brok Besøg Brok's Websted
 
Brok
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 Marts 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 3131
Sendt: 01 August 2008 kl. 20:25 | IP-adresse registreret  

Et sted nord for København stod disse og ventede:

Og på plads i reolen:

dpa Enlightenment Drive og Enlightenment DX32 DAC. De er ved at være gennemvarme nu, og fungerer upåklageligt.
Lyden? Den vender vi tilbage til

Hygge,

Brok



__________________
Skodgrej og popmusik

Der findes 3 slags mennesker, dem som kan tælle og dem som ikke kan tælle
Til top Vis Brok's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brok Besøg Brok's Websted
 
virious
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 17 Oktober 2006
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 1508
Sendt: 01 August 2008 kl. 20:40 | IP-adresse registreret  

De ser da nu meget søde ud...

Farven er dog lidt obskur - sort eller blå?


Mvh.
Til top Vis virious's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af virious Besøg virious's Websted
 
Brok
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 Marts 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 3131
Sendt: 01 August 2008 kl. 20:57 | IP-adresse registreret  

virious skrev:
De ser da nu meget søde ud...

Farven er dog lidt obskur - sort eller blå?


Mvh.

Mest sort



__________________
Skodgrej og popmusik

Der findes 3 slags mennesker, dem som kan tælle og dem som ikke kan tælle
Til top Vis Brok's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brok Besøg Brok's Websted
 
Sjoenne
Lukket konto
Lukket konto

Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 20 Oktober 2005
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline
Indlæg: 1871
Sendt: 01 August 2008 kl. 21:47 | IP-adresse registreret  

Tillykke med æ' nye kazze knejt!

Det ser sgu fornemt ud, er DPA ikke fransk gear egentlig?
Til top Vis Sjoenne's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sjoenne
 
Brok
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 Marts 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 3131
Sendt: 01 August 2008 kl. 21:51 | IP-adresse registreret  

Sjoenne skrev:
Tillykke med æ' nye kazze knejt!

Det ser sgu fornemt ud, er DPA ikke fransk gear egentlig?

Takker Får'n, Bassemayn.

dpa er engelsk, og det til fingerspidserne. De fleste dpa-modeller gi'r gevaldige rap over nallerne, hvis ikke de er jordet. Men ikke denne her. Firmaet bag hed tidligere Deltec Precision Audio, men krakkede i startenb af 90'erne. Som en fugl fønix opstod dpa kort tid efter. Lidt samme historie som med Pink Triangle og Funk

Hygge,

Brok



__________________
Skodgrej og popmusik

Der findes 3 slags mennesker, dem som kan tælle og dem som ikke kan tælle
Til top Vis Brok's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brok Besøg Brok's Websted
 

<< Forrige Side af 33 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes