Tilbage til HIFI4ALL.DK 8. maj 2024 | 21:41   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
 HIFI4ALL Forum : Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
Emne Emne: Busk(s) Reference (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 13
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Ole_M
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar
Tidl. The Elite

Bruger siden: 18 Februar 2007
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1084
Sendt: 09 Marts 2008 kl. 09:27 | IP-adresse registreret  

Det ser sgu lækkert ud dit setup...
Til top Vis Ole_M's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ole_M
 
Busk
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar
Tidl. Branchemedlem - Dobb.prof. MWB1977

Bruger siden: 05 April 2006
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 1463
Sendt: 09 Marts 2008 kl. 09:30 | IP-adresse registreret  

Deeablo skrev:

Jeg må ærligt indrømme, tingene er lækre....og for at citere fættere fra fast and the furious " not a bad way to spend 60000 dollars"....

Så....125 kg kan altså have waf effekt LOL

Min kæreste er heldigvis mere til Audiovector og Electrocompaniet...som mig.

Men det er fedt det sæt du har uden tvivl...gad godt at høre det en dag, men der er lidt langt.

Waf faktor er ikke noget problem i dette hus. I skrivende stund står dette jo i stuen, i den anden halvdel af stuen står der et sæt Dali Dacapo, Dali 7a, Dynaudio aktive studie monitor, kef-bailey transmitionslinie og er ikke sluttet til.

 i den mindre stue (biografen) står der nomalt et 7.2setup med selvbyg fra morel og scan speak, med denon dvd 3930 og avr 3808 plus en carver a500x til at drive subberne, men det er ikke i brug lige nu da min lillebrors projekt er ved at blive lyttet til der inde (160kg selvbyg se denne tråd http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=50867) som bliver drevet af min egen forforstærker og en gammel luxman cd med rør og en kraftigt udbygget l.c audio the end millenium mk2.

I køkkenet står der kef reference model one (gulvhøjttalere), med Cambridge discmagic 1, dac 3, c500 og p500 på.

I soveværelset står der Dali 18a med marantz pm80 mk2 ki, med marantz cd spille, dejligt med klasse a i soveværelset. og så er der en masse som ikke er sluttet til og omkring 20-30 højttalere enhedder og rigtig meget elektronik som ikke er frærdig bygget. har også 2stk Icepower 500a og 2 1000a som jeg er igang med at finder strømforsyninger til.

Og konen er med på det hele og elsker at forarve veninderne med det.



__________________
Marantz SA-7S1
Marantz SC-7S2
Marantz MA-9S2
B&W Nautilus 800 Sig. TE

www.busk-audio.dk Opdateret 18.Jan 2010
--------------------------------
Vestsjællands HiFi-Klub
www.vshk.dk
Til top Vis Busk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Busk Besøg Busk's Websted
 
Busk
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar
Tidl. Branchemedlem - Dobb.prof. MWB1977

Bruger siden: 05 April 2006
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 1463
Sendt: 09 Marts 2008 kl. 09:31 | IP-adresse registreret  

Deeablo skrev:

Jeg må ærligt indrømme, tingene er lækre....og for at citere fættere fra fast and the furious " not a bad way to spend 60000 dollars"....

Så....125 kg kan altså have waf effekt LOL

Min kæreste er heldigvis mere til Audiovector og Electrocompaniet...som mig.

Men det er fedt det sæt du har uden tvivl...gad godt at høre det en dag, men der er lidt langt.

Vi kan altid finde ud af et lyt en dag hvis det skulle være.



__________________
Marantz SA-7S1
Marantz SC-7S2
Marantz MA-9S2
B&W Nautilus 800 Sig. TE

www.busk-audio.dk Opdateret 18.Jan 2010
--------------------------------
Vestsjællands HiFi-Klub
www.vshk.dk
Til top Vis Busk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Busk Besøg Busk's Websted
 
André Jensen
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 01 September 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 2153
Sendt: 09 Marts 2008 kl. 09:32 | IP-adresse registreret  

Busk skrev:

PS.: husk at for at have en ordentlig højttaler, skal den være tungere end en selv, helst dobbelt .

Enten er du ikke ret høj, eller du er meget slank. Du vejer under 62.5 kg. 

MVH

Til top Vis André Jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af André Jensen
 
Busk
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar
Tidl. Branchemedlem - Dobb.prof. MWB1977

Bruger siden: 05 April 2006
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 1463
Sendt: 09 Marts 2008 kl. 09:33 | IP-adresse registreret  

Managuense skrev:

Hej Busk .

Det ser simpelthen bare kanon godt ud det der

Der findes en del fede højttalere på market .....og imo har du valgt de fedeste

Stort tillykke herfra !

mvh

Mange tak, er også vildt glad for det, går aldrig af med de højttalere.



__________________
Marantz SA-7S1
Marantz SC-7S2
Marantz MA-9S2
B&W Nautilus 800 Sig. TE

www.busk-audio.dk Opdateret 18.Jan 2010
--------------------------------
Vestsjællands HiFi-Klub
www.vshk.dk
Til top Vis Busk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Busk Besøg Busk's Websted
 
Busk
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar
Tidl. Branchemedlem - Dobb.prof. MWB1977

Bruger siden: 05 April 2006
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 1463
Sendt: 09 Marts 2008 kl. 09:34 | IP-adresse registreret  

Novisad skrev:
Hej Busk hvad er enlig kampvægten på de  hter. de tungeste jeg har haft er på 80 kg vær.

mvh

125kg pr. stk. og jeg vejer i skrivende stund 62kg  



__________________
Marantz SA-7S1
Marantz SC-7S2
Marantz MA-9S2
B&W Nautilus 800 Sig. TE

www.busk-audio.dk Opdateret 18.Jan 2010
--------------------------------
Vestsjællands HiFi-Klub
www.vshk.dk
Til top Vis Busk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Busk Besøg Busk's Websted
 
Busk
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar
Tidl. Branchemedlem - Dobb.prof. MWB1977

Bruger siden: 05 April 2006
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 1463
Sendt: 09 Marts 2008 kl. 10:04 | IP-adresse registreret  

Så blev der i går aftes og nat holdt "ØL og Hi-Fi hos Busk" endnu en gang. Dette arangement blev første gang afholdt sidste år, og var fordi mine kollegaer i hi-fi klubben gerne ville se en nørds hus . Denne gang dog med lidt få deltagere men hyggeligt var det. Aftenen bød på kamp mellem Denon DCD-SA1 og Acuphase DP-67, Bencmark dac som afløser for cd-afspillernes indbyggede, og til sidst men afsolut ikke mindst, bi-amping med 2 stk Denon PMA-SA1.

Første blev der kæmpet på cd-afspillere, men ingen vinder blev fundet, Denon var mere korrekt med lidt mere bund i den lave ende, Acuphase spillede mere varmt og kælede mere for stemmer og spredte lidt mere hygge, vi blev enige om at vi kunne leve med begge dele uden at blive ked af det.

Næste test var Bensmark dac-en, her skette der en del forbedring, mest på accuphase men også en smule på Denon, virkelig utroligt, fed lille dac, og den kom også til at spille en rolle senere.

Se nu der, så røg skribenten, den linselus, ind i billedet. Sidste test BI-AMPING, først lod vi Accuphase lege forforstærker da den jo har variabel ud, balanceret til toppen, ubalanceret til bunden. Der havde forud for dette forsøg været lidt diskution om dette ville give noget, men det gjorde det, vupti og simsalabim mere kontrol mere åbenhed og detaljer. Senere blev der kørt med Denon CD og bensmark dac som forforstærker, et lille løft i lyden lidt mere kontrol. Stor enighed om at dette måtte være den mest korekte tonektrol man kan få .

Det er sikkert og første gang i verdenen at nogen har været mærkelige nok til at sætte 2 PMA-SA1 til nogen steder, audionord skal da også lige sendes en lille hilsen.

Der blev spillet længe og højt, og sådan to dejlige forstærkere bliver varme 43grader målte drengenes bade termometer på toppen af den øverste forstærker.

Dejlig aften, der røg meget musik på spillerne og der blev nyt både øl og whiskey i fornuftige mængder. Husk af whiskey blev opfundet ved et forsøg på at lave medicin, ergo må meget medicin være = meget godt for helbredet, så det må være ølene der giver tømmermænd .

Takker for god ro og orden. Busk



__________________
Marantz SA-7S1
Marantz SC-7S2
Marantz MA-9S2
B&W Nautilus 800 Sig. TE

www.busk-audio.dk Opdateret 18.Jan 2010
--------------------------------
Vestsjællands HiFi-Klub
www.vshk.dk
Til top Vis Busk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Busk Besøg Busk's Websted
 
Novisad
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar
Dobb.profil Sonic

Bruger siden: 22 April 2005
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 2090
Sendt: 09 Marts 2008 kl. 10:38 | IP-adresse registreret  

Hej igen Busk det ser dælme ud tilat være en fed aften, hmmm jeg må igang med den Whiskey.

mvh
Til top Vis Novisad's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Novisad
 
jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 6631
Sendt: 09 Marts 2008 kl. 10:57 | IP-adresse registreret  

Nice.

Men de højttaler fortjener bedre.

 

Til top Vis jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jensen
 
winter
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 02 September 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1611
Sendt: 09 Marts 2008 kl. 10:59 | IP-adresse registreret  

jensen skrev:

Nice.

Men de højttaler fortjener bedre.

 

 

Enig en Pass lab 350 ville gore undervaerker.

Til top Vis winter's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af winter
 
jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 6631
Sendt: 09 Marts 2008 kl. 11:08 | IP-adresse registreret  

winter skrev:
jensen skrev:

Nice.

Men de højttaler fortjener bedre.

 

 

Enig en Pass lab 350 ville gore undervaerker.

Der skal mere til at live dem op.

Har hørt D800 på 1000 og 600,5 og på krell 700 og 402.

Skal snart høre dem på 200,5.

Også til busk.

Ja 125kg er trals, solgte en amp på 125kg  1 stk DD1812 på 190kg og 1 sæt avalon indra 125kg alt skulle på 1 sal, det er trals, også når tunge amps eller højttaler skal op på 3 4 5 sal.

Tungt hifi er ikke sjovt når det skal leveres, men sjovt når det er på plads og spiller.

Til top Vis jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jensen
 
Sjoenne
Lukket konto
Lukket konto

Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 20 Oktober 2005
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline
Indlæg: 1871
Sendt: 09 Marts 2008 kl. 11:09 | IP-adresse registreret  

Flotte er de sgu!

De skal da have noget vildt forstærkning eller noget.....

det er bare at hoste op med slanterne: http://audiomarkt.de/_markt/item.php?id=8235723574&

Til top Vis Sjoenne's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sjoenne
 
Busk
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar
Tidl. Branchemedlem - Dobb.prof. MWB1977

Bruger siden: 05 April 2006
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 1463
Sendt: 09 Marts 2008 kl. 11:22 | IP-adresse registreret  

Jeg tror i skulle høre hvad den Denon amp kan med de højttalere, jeg er normalt fortaler for at man ikke kan få effekt nok, men af og til støder man på de modsætninger der bekræfter regelen, her er der et par Japan på lykkeris og Sake der har ramt helt rigtigt. Højttalerne kræver en del af forstærkeren og før havde jeg 300w pr. side, men nu med 50 har jeg mere kontrol. . Skal jeg have noget andet bliver det 2 accuphase a60.

Busk Audio

Og intet koldt og klinisk udstyr ind i Busk Audio´s hifi slot.



__________________
Marantz SA-7S1
Marantz SC-7S2
Marantz MA-9S2
B&W Nautilus 800 Sig. TE

www.busk-audio.dk Opdateret 18.Jan 2010
--------------------------------
Vestsjællands HiFi-Klub
www.vshk.dk
Til top Vis Busk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Busk Besøg Busk's Websted
 
jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 6631
Sendt: 09 Marts 2008 kl. 11:33 | IP-adresse registreret  

Busk skrev:

Jeg tror i skulle høre hvad den Denon amp kan med de højttalere, jeg er normalt fortaler for at man ikke kan få effekt nok, men af og til støder man på de modsætninger der bekræfter regelen, her er der et par Japan på lykkeris og Sake der har ramt helt rigtigt. Højttalerne kræver en del af forstærkeren og før havde jeg 300w pr. side, men nu med 50 har jeg mere kontrol. . Skal jeg have noget andet bliver det 2 accuphase a60.

Busk Audio

Og intet koldt og klinisk udstyr ind i Busk Audio´s hifi slot.

Nej w er ikke alt.

Men lige B&W skal have noget der kan noget ud over det normale.

Jeg har hørt B&W tit på Denon, men det er jo smag og behag.

Min ynglings amp er også kun på 30w.

Til top Vis jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jensen
 
Friman
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 25 August 2005
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 608
Sendt: 10 Marts 2008 kl. 14:11 | IP-adresse registreret  

Hey Busk

Tak for i lørdags. Hyggeligt med en masse hifi snak og en spændende lytter....

Der er nok ikke ret mange andre der har rodet med lige den konstellation vi fik banket sammen der...

Vil gerne lige give mit besyv med omkring amp/højttaler. Det er korrekt at B&W generelt skal have store kraftige amps for at spille, men efter at have hørt forskellige setups med B&W (har selv 804S, kammerat med 802D, og Busk´s m.fl.) så er det LANGT vigtigere at forstærkerne er strømstærke og frem for alt vellydende!

Har drevet mine egne med alt fra 8watts class T, Accuphase A60, Nad M3, Lyngdorf m.fl., og det er samme resultat hver gang. Det er de strømstærke og musikalske der vinder og giver bedste resultat, men man kan sagtens få rigtig flot lyd med selv de små Trends TA10!

Men Busk´s amp driver 800erne rigtig fint. Bevares, ekstrem jordskælvs lydtryk og pistolskuds-dynamik kan da givetvis opnås med voldsommere amps, men sagen er den, at Denon har flækket en super vellydende forstærker sammen, som sgtens magter relativt store lydtryk uden at lydbilledet falder sammen.

Min pointe er at de velkonstruerede men måske lidt små rent effektmæssigt, ofte har en mere besnærende og musikalsk gengivelse, og i mine øre er det det sidste der er det vigtigste!

Mvh.

Jens

Til top Vis Friman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Friman
 
Busk
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar
Tidl. Branchemedlem - Dobb.prof. MWB1977

Bruger siden: 05 April 2006
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 1463
Sendt: 10 Marts 2008 kl. 14:37 | IP-adresse registreret  

Selv tak Jens, det var en sjov aften.

__________________
Marantz SA-7S1
Marantz SC-7S2
Marantz MA-9S2
B&W Nautilus 800 Sig. TE

www.busk-audio.dk Opdateret 18.Jan 2010
--------------------------------
Vestsjællands HiFi-Klub
www.vshk.dk
Til top Vis Busk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Busk Besøg Busk's Websted
 
Deeablo
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 15 September 2006
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 579
Sendt: 11 Marts 2008 kl. 18:48 | IP-adresse registreret  

Busk skrev:
[QUOTE=Deeablo]

Jeg må ærligt indrømme, tingene er lækre....og for at citere fættere fra fast and the furious " not a bad way to spend 60000 dollars"....

Så....125 kg kan altså have waf effekt LOL

Min kæreste er heldigvis mere til Audiovector og Electrocompaniet...som mig.

Men det er fedt det sæt du har uden tvivl...gad godt at høre det en dag, men der er lidt langt.

Waf faktor er ikke noget problem i dette hus. I skrivende stund står dette jo i stuen, i den anden halvdel af stuen står der et sæt Dali Dacapo, Dali 7a, Dynaudio aktive studie monitor, kef-bailey transmitionslinie og er ikke sluttet til.

 i den mindre stue (biografen) står der nomalt et 7.2setup med selvbyg fra morel og scan speak, med denon dvd 3930 og avr 3808 plus en carver a500x til at drive subberne, men det er ikke i brug lige nu da min lillebrors projekt er ved at blive lyttet til der inde (160kg selvbyg se denne tråd http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=50867) som bliver drevet af min egen forforstærker og en gammel luxman cd med rør og en kraftigt udbygget l.c audio the end millenium mk2.

I køkkenet står der kef reference model one (gulvhøjttalere), med Cambridge discmagic 1, dac 3, c500 og p500 på.

I soveværelset står der Dali 18a med marantz pm80 mk2 ki, med marantz cd spille, dejligt med klasse a i soveværelset. og så er der en masse som ikke er sluttet til og omkring 20-30 højttalere enhedder og rigtig meget elektronik som ikke er frærdig bygget. har også 2stk Icepower 500a og 2 1000a som jeg er igang med at finder strømforsyninger til.

Og konen er med på det hele og elsker at forarve veninderne med det.

Er jeg helt gal på den hvis jeg tror din hobby er HIFI????



__________________
Electrocompaniet eci-2
Xindak Muse 1.2 (usa)
Audio Innovations alto
Nordost flatline
kommer snart Audiovector MI3
Til top Vis Deeablo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Deeablo
 
tarup 13
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 07 Oktober 2005
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 1646
Sendt: 11 Marts 2008 kl. 19:02 | IP-adresse registreret  

Busk skrev:

Jeg tror i skulle høre hvad den Denon amp kan med de højttalere, jeg er normalt fortaler for at man ikke kan få effekt nok, men af og til støder man på de modsætninger der bekræfter regelen, her er der et par Japan på lykkeris og Sake der har ramt helt rigtigt. Højttalerne kræver en del af forstærkeren og før havde jeg 300w pr. side, men nu med 50 har jeg mere kontrol. . Skal jeg have noget andet bliver det 2 accuphase a60.

Busk Audio

Og intet koldt og klinisk udstyr ind i Busk Audio´s hifi slot.

Hej Busk

Hvis du køber 2 accuphase a60, så kommer jeg sgu' og hører dit anlæg. Jeg ville næsten ikke være misundelig



__________________
B&W 801, VPI Scout m. transfiguration phoenix PU,EAR riaa, Pass 150 int. amp. Ayre cd, VDH Clearwater dobbelt, yter signalkabeler, Samsung 50"plasma tv. AKG 271.
Til top Vis tarup 13's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tarup 13 Besøg tarup 13's Websted
 
interfacelift
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket, eget ønske!

Bruger siden: 07 Oktober 2006
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 2226
Sendt: 11 Marts 2008 kl. 19:16 | IP-adresse registreret  

tarup 13 skrev:
Busk skrev:

Jeg tror i skulle høre hvad den Denon amp kan med de højttalere, jeg er normalt fortaler for at man ikke kan få effekt nok, men af og til støder man på de modsætninger der bekræfter regelen, her er der et par Japan på lykkeris og Sake der har ramt helt rigtigt. Højttalerne kræver en del af forstærkeren og før havde jeg 300w pr. side, men nu med 50 har jeg mere kontrol. . Skal jeg have noget andet bliver det 2 accuphase a60.

Busk Audio

Og intet koldt og klinisk udstyr ind i Busk Audio´s hifi slot.

Hej Busk

Hvis du køber 2 accuphase a60, så kommer jeg sgu' og hører dit anlæg. Jeg ville næsten ikke være misundelig

du har da noget fint udstyr stående, deribland mahler

Til top Vis interfacelift's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af interfacelift
 
Busk
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar
Tidl. Branchemedlem - Dobb.prof. MWB1977

Bruger siden: 05 April 2006
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 1463
Sendt: 11 Marts 2008 kl. 19:18 | IP-adresse registreret  

Deeablo skrev:
Busk skrev:
[QUOTE=Deeablo]

Jeg må ærligt indrømme, tingene er lækre....og for at citere fættere fra fast and the furious " not a bad way to spend 60000 dollars"....

Så....125 kg kan altså have waf effekt LOL

Min kæreste er heldigvis mere til Audiovector og Electrocompaniet...som mig.

Men det er fedt det sæt du har uden tvivl...gad godt at høre det en dag, men der er lidt langt.

Waf faktor er ikke noget problem i dette hus. I skrivende stund står dette jo i stuen, i den anden halvdel af stuen står der et sæt Dali Dacapo, Dali 7a, Dynaudio aktive studie monitor, kef-bailey transmitionslinie og er ikke sluttet til.

 i den mindre stue (biografen) står der nomalt et 7.2setup med selvbyg fra morel og scan speak, med denon dvd 3930 og avr 3808 plus en carver a500x til at drive subberne, men det er ikke i brug lige nu da min lillebrors projekt er ved at blive lyttet til der inde (160kg selvbyg se denne tråd http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=50867) som bliver drevet af min egen forforstærker og en gammel luxman cd med rør og en kraftigt udbygget l.c audio the end millenium mk2.

I køkkenet står der kef reference model one (gulvhøjttalere), med Cambridge discmagic 1, dac 3, c500 og p500 på.

I soveværelset står der Dali 18a med marantz pm80 mk2 ki, med marantz cd spille, dejligt med klasse a i soveværelset. og så er der en masse som ikke er sluttet til og omkring 20-30 højttalere enhedder og rigtig meget elektronik som ikke er frærdig bygget. har også 2stk Icepower 500a og 2 1000a som jeg er igang med at finder strømforsyninger til.

Og konen er med på det hele og elsker at forarve veninderne med det.

Er jeg helt gal på den hvis jeg tror din hobby er HIFI????

Jep, hi-fi siger mig ingenting



__________________
Marantz SA-7S1
Marantz SC-7S2
Marantz MA-9S2
B&W Nautilus 800 Sig. TE

www.busk-audio.dk Opdateret 18.Jan 2010
--------------------------------
Vestsjællands HiFi-Klub
www.vshk.dk
Til top Vis Busk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Busk Besøg Busk's Websted
 

<< Forrige Side af 13 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes