Tilbage til HIFI4ALL.DK 18. maj 2024 | 04:58   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: Handel hos streamtech? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
sigma6
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum


Bruger siden: 07 April 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 1611
Sendt: 25 April 2010 kl. 14:59 | IP-adresse registreret  

Encore skrev:
Jakobsen skrev:
QWERTY126 skrev:

rattanhuset skrev:
Hejsa er der nogle af jer der som har handlet hos Streamtech.dk og hvordan har jeres oplevelse af
handlen været... evt. nogle som har haft brug for videre service eller hjælp fra dem efter handel er gennemført?


Havde en SB3 som gik i stykker efter garantien - fik en ny af Streamtech Gratis !!! Super service



 

det lyder som super service ...


men må stadig sige .. de nød til at justere prisen efter de andre internetbutikker ..ja det må de da selv om ...


men jeg har lige købt SB Touch og en USB harddisc og købte den netop ikke hos streamtech af samme grundde tager
2275,- og jeg gav 1953,-


det er over 300kr det er lige nok til 2store bøffer og en OK flaske rødvineller 2 nye plader ........


men respekt for den service...



Jeg vil godt gi' 10% ekstra for god service (det betyder jo heller ikke at man ikke kan forsøge at forhandle, i hvert fald ved
lidt større køb ). God service betyder jo også at man sparer en masse ærgrelser, og det er virkelig penge værd IMHO ...

 

I det tilfælde jeg taler om, og har linket til, drejer det sig jo ikke om 10%

Og igen.....hvilken service er det de giver? Hvis jeg har problemer med at få et produkt til at køre, ringer jeg da bare til producenten. Det er som regl en dansk helpline.

Men hvis du vil give 1000 kr for at ringe til streamtech i stedet  for netgear, så  skal jeg da ikke blande mig!

Til top Vis sigma6's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af sigma6
 
Encore
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 09 Januar 2008
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 964
Sendt: 25 April 2010 kl. 17:36 | IP-adresse registreret  

sigma6 skrev:
Encore skrev:
Jakobsen skrev:
QWERTY126 skrev:

rattanhuset skrev:
Hejsa er der nogle af jer der som har handlet hos Streamtech.dk og hvordan har jeres oplevelse af
handlen været... evt. nogle som har haft brug for videre service eller hjælp fra dem efter handel er gennemført?


Havde en SB3 som gik i stykker efter garantien - fik en ny af Streamtech Gratis !!! Super service



 


det lyder som super service ...


men må stadig sige .. de nød til at justere prisen efter de andre internetbutikker ..ja det må de da selv om
...


men jeg har lige købt SB Touch og en USB harddisc og købte den netop ikke hos streamtech af samme grundde tager
2275,- og jeg gav 1953,-


det er over 300kr det er lige nok til 2store bøffer og en OK flaske rødvineller 2 nye plader ........


men respekt for den service...


Jeg vil godt gi' 10% ekstra for god service (det betyder jo heller ikke at man ikke kan forsøge at forhandle, i
hvert fald ved lidt større køb ). God service betyder jo også at man sparer en
masse ærgrelser, og det er virkelig penge værd IMHO ...


 


I det tilfælde jeg taler om, og har linket til, drejer det sig jo ikke om 10%


Og igen.....hvilken service er det de giver? Hvis jeg har problemer med at få et produkt til at køre, ringer jeg da bare til
producenten. Det er som regl en dansk helpline.


Men hvis du vil give 1000 kr for at ringe til streamtech i stedet  for netgear, så  skal jeg da ikke blande mig!



Den prisforskel som Jakobsen var i størrelsesorden 10% og ikke så mange kroner. Det kan godt være at jeg ville tænke
anderledes hvis det det var mere. Men det ville komme meget an på hvilken situation jeg stod i. Streamtech har jo nok mere
erfaring end Netgear med at bruge og tilpasse computergear til lyd, så det kunne godt blive et argument for mig. Et andet
argument er muligheden for at afprøve tingene. Jeg har tidligere haft en Transporter på prøve i 2 uger fra Streamtech, og
mens jeg gik og ventede på at Duet'ten skulle lande, lånte jeg gratis en SB3 i et par måneder, selvom det viste sig at de kun
havde en helt ny tilbage at låne mig.
Til top Vis Encore's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Encore
 
Jakobsen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 Maj 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 1780
Sendt: 25 April 2010 kl. 19:00 | IP-adresse registreret  

Encore skrev:
Jakobsen skrev:
QWERTY126 skrev:

rattanhuset skrev:
Hejsa er der nogle af jer der som har handlet hos Streamtech.dk og hvordan har jeres oplevelse af
handlen været... evt. nogle som har haft brug for videre service eller hjælp fra dem efter handel er gennemført?


Havde en SB3 som gik i stykker efter garantien - fik en ny af Streamtech Gratis !!! Super service




det lyder som super service ...


men må stadig sige .. de nød til at justere prisen efter de andre internetbutikker ..ja det må de da selv om ...


men jeg har lige købt SB Touch og en USB harddisc og købte den netop ikke hos streamtech af samme grundde tager
2275,- og jeg gav 1953,-


det er over 300kr det er lige nok til 2store bøffer og en OK flaske rødvineller 2 nye plader ........


men respekt for den service...



Jeg vil godt gi' 10% ekstra for god service (det betyder jo heller ikke at man ikke kan forsøge at forhandle, i hvert fald ved
lidt større køb ). God service betyder jo også at man sparer en masse ærgrelser, og det er virkelig penge værd IMHO ...

nu er det også 15%  ...

OG de jo ikke eneret på god service ..

Til top Vis Jakobsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jakobsen Besøg Jakobsen's Websted
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes