Tilbage til HIFI4ALL.DK 16. maj 2024 | 18:48   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af min hjemmebiograf
 HIFI4ALL Forum : Billeder af min hjemmebiograf
Emne Emne: NAD + Dali concept i lejlighed (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
poul_madsen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 04 August 2004
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 77
Sendt: 02 August 2008 kl. 20:16 | IP-adresse registreret  

Hej folkens..

Synes det var på tide jeg beskrev hvad mange af mine penge går til.

Kæresten og jeg bor i en lejlighed i Slagelse og sådan har vi sat vores stue sammen.



Desværre eneste måde at stille anlæg'et på, som I kan se til højre i billedet.



Øverst en NAD T515 som bruger til DVD & CD via HDMI over til TV'et.
Så en NAD T741 5.1 surround forstærker som bruges som forforstærker for effektforstærkerne samt til center og bag.
Så 2 NAD 216 THX, så der er en til hver front.



Her fra anden vinkel.



Min ene front. Dali concept 8



Center Dali CT samt Wii og Xbox Elite



Bag Dali concept 2



Dali Concept Sub 12



TV Toshiba 42 WL-67 Z



Stuen fra en side



Stuen fra anden side, desværre er billedet taget lidt skævt.

Jeg kommer fra en tid med NAD og Cerwin Vega. Har både haft DC15, AL-750, VS15, men er nu endt med Dali concept serien. Jeg har fået et helt løft som jeg ikke troede var muligt. lyden der kommer herfra er blød og rar og ikke mindst lav, ja forstår mig ret. det kan spille op til en god fest, men jeg nyder også at nuancerne kommer frem ved lav volume, hvilket var totalt umuligt ved vegaerne.

Håber I tager godt i mod tekst og billederne, jeg opdatere naturligvis løbende med hvilke kaber der er brugt osv osv.

Kom gerne med forslag og gode ideer.


__________________
Polle
Til top Vis poul_madsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af poul_madsen Besøg poul_madsen's Websted
 
StefanR
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 17 Maj 2008
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 511
Sendt: 02 August 2008 kl. 20:43 | IP-adresse registreret  

Dét ser ud til at være helt i orden.

Jeg kan forestille mig at du er gået fra en masse god larm til en masse god lyd nu med Dali.
Med de komponenter du har nu, vil det da nok kun være recieveren der kan komme på tale at skulle opgradere. Måske senere hen skaffe en ren forforstærker og så lidt ekstra effektblokke til center og bag?

Til top Vis StefanR's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af StefanR
 
DC-Z93
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 11 Februar 2004
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 84
Sendt: 02 August 2008 kl. 22:04 | IP-adresse registreret  

Det ser virkelig flot og godt ud

Og tillykke med den "rigtige" lyd

Til top Vis DC-Z93's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af DC-Z93
 
Larsen69
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket efter eget ønske

Bruger siden: 12 Februar 2008
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 229
Sendt: 02 August 2008 kl. 22:21 | IP-adresse registreret  

Nydeligt NAD-setup!

Er det en NAD HTRM jeg aner på sofabordet?



__________________
Cerwin-Vega, KRK, NAD.
________

Citat Casper_W: "Cerwin Vega er bygget til at spille højt - ellers græder de"
Til top Vis Larsen69's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Larsen69
 
interfacelift
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket, eget ønske!

Bruger siden: 07 Oktober 2006
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 2226
Sendt: 03 August 2008 kl. 13:11 | IP-adresse registreret  

Det ser rigtig flot ud. Fin opstilling osv. Meget rent design. Flot.
Til top Vis interfacelift's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af interfacelift
 
Fernandez
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 10 August 2004
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 184
Sendt: 03 August 2008 kl. 13:26 | IP-adresse registreret  

Meget fint og nydeligt setup

m.v.h

Ronni



__________________
mine DVD`er ikke opdateret

Min HjemmeBio
Til top Vis Fernandez's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Fernandez
 
poul_madsen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 04 August 2004
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 77
Sendt: 03 August 2008 kl. 15:49 | IP-adresse registreret  

#StefanR

Først tak for dit svar.. Ja du har helt ret, den reviever er ved at have lidt år på banen, men klare det nu ok. Jeg har et ønske om en ny med HDMI switch og det hele men det koster jo min. 10K så det bliver vist ved med at være et ønske lidt endnu. Jeg har også tænkt på at købe en af de helt store og så fjerne de 2 216'ere. Bare fordi de ikke bliver brugt nok, det musik jeg hører og de film vi ser er slet slet ikke nok i forhold til hvad der står og samler støv heh.

#DC-Z93

Mange tak, det er squ rart at man har fået et løft så man sidder med lukkede øjne og smiler og nyder musikken.

#Larsen69

Nej det er det desværre ikke.. det er nok fjernbe. til zaptoren du ser.. Du kan se min flotte samling af alt for mange fjernbet. her..

#interfacelift..

Mange tak for dit svar :)

#Fernandez

Mange tak, godt andre end mig kan se det funker



__________________
Polle
Til top Vis poul_madsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af poul_madsen Besøg poul_madsen's Websted
 
BjarkeHedegaard
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 23 September 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1575
Sendt: 03 August 2008 kl. 20:56 | IP-adresse registreret  

Hvis du havde prøvet CLS-serien fra CV ville du vide at CV godt kan spille lavt også! Men ja, rigtig flot anlæg! Kan forestille mig de fronthøjttalere godt kan sparke lidt fra sig med sådan en gang effekt foran?  Tror du ikke du kunne få en del mere nuancer og detaljer hvis du skiftede CD-afspilleren?

__________________
Mvh Bjarke Hedegaard
Til top Vis BjarkeHedegaard's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af BjarkeHedegaard
 
poul_madsen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 04 August 2004
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 77
Sendt: 04 August 2008 kl. 14:42 | IP-adresse registreret  

BjarkeHedegaard skrev:
Hvis du havde prøvet CLS-serien fra CV ville du vide at CV godt kan spille lavt også! Men ja, rigtig flot anlæg! Kan forestille mig de fronthøjttalere godt kan sparke lidt fra sig med sådan en gang effekt foran?  Tror du ikke du kunne få en del mere nuancer og detaljer hvis du skiftede CD-afspilleren?

 

Smag og behag er heldigvis forskelligt.. Jeg har hørt CLS serien og det var ikke noget jeg brød mig om, så har faktisk givet dem en chance, for har altid kun haft de "gamle" vega'er, som jeg så også har været meget glad for...

 

Jo en ren CD afspiller ville klart være på sin plads, håber måske på NAD får lavet noget BlueRay, så ryger T515'eren og så bliver der måske plads / råd til en NAD CD afspiller.



__________________
Polle
Til top Vis poul_madsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af poul_madsen Besøg poul_madsen's Websted
 
interfacelift
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket, eget ønske!

Bruger siden: 07 Oktober 2006
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 2226
Sendt: 04 August 2008 kl. 14:51 | IP-adresse registreret  

CLS serien spiller en del ringere end concept serien.. Det vil jeg meget gerne skrive under på. Så hans skift har bestemt ikke været uden grund. Cls kan IKKE spille lavt på samme måde som concept kan ( og de fleste andre i prisklassen for den sags skyld ).

Til top Vis interfacelift's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af interfacelift
 
BjarkeHedegaard
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 23 September 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1575
Sendt: 04 August 2008 kl. 16:49 | IP-adresse registreret  

interfacelift skrev:

CLS serien spiller en del ringere end concept serien.. Det vil jeg meget gerne skrive under på. Så hans skift har bestemt ikke været uden grund. Cls kan IKKE spille lavt på samme måde som concept kan ( og de fleste andre i prisklassen for den sags skyld)

Kan man jo ikke sige med mindre man er lidt ignorant.  Kommer an på en lang række faktorer, og nej selvfølgelig er de ikke lige så gode som Conceptserien til at spille lavt. - Og da slet ikke hvis vi snakker om klassisk musik med en lang række strenginstrumenter der skal leveres neutralt. Du kan dog ikke partout sige at CLS er en ringe højttaler, for den er dælme bedre end noget andet hifiklubben har, til goa trance. Men omvendt har hifiklubben fandme også mange ringe højttalere!  (Deriblandt Concept-serien som, imho, er Dalis ringeste)



__________________
Mvh Bjarke Hedegaard
Til top Vis BjarkeHedegaard's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af BjarkeHedegaard
 
interfacelift
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket, eget ønske!

Bruger siden: 07 Oktober 2006
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 2226
Sendt: 04 August 2008 kl. 17:26 | IP-adresse registreret  

BjarkeHedegaard skrev:
interfacelift skrev:

CLS serien spiller en del ringere end concept serien.. Det vil jeg meget gerne skrive under på. Så hans skift har bestemt ikke været uden grund. Cls kan IKKE spille lavt på samme måde som concept kan ( og de fleste andre i prisklassen for den sags skyld)

Kan man jo ikke sige med mindre man er lidt ignorant.  Kommer an på en lang række faktorer, og nej selvfølgelig er de ikke lige så gode som Conceptserien til at spille lavt. - Og da slet ikke hvis vi snakker om klassisk musik med en lang række strenginstrumenter der skal leveres neutralt. Du kan dog ikke partout sige at CLS er en ringe højttaler, for den er dælme bedre end noget andet hifiklubben har, til goa trance. Men omvendt har hifiklubben fandme også mange ringe højttalere!  (Deriblandt Concept-serien som, imho, er Dalis ringeste)

Nej. Det kan man sige hvis man har nogle nogenlunde velfungerende ører som er vant bedre. Jeg har bla. haft haydn, som også lyder alt for ringe. Jeg synes også concept lyder en smule ringe, men det er intet sammelignet cv på lave niveauer. De er beregnet til at spille højt, og burde tvinges ind i et forsamlingshus med nogle pa forstærkere. Andet fortjener det ikke. Tak, og sorry for OT

 

Til top Vis interfacelift's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af interfacelift
 
BjarkeHedegaard
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 23 September 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1575
Sendt: 04 August 2008 kl. 17:39 | IP-adresse registreret  

interfacelift skrev:
Nej. Det kan man sige hvis man har nogle nogenlunde velfungerende ører som er vant bedre. Jeg har bla. haft haydn, som også lyder alt for ringe. Jeg synes også concept lyder en smule ringe, men det er intet sammelignet cv på lave niveauer. De er beregnet til at spille højt, og burde tvinges ind i et forsamlingshus med nogle pa forstærkere. Andet fortjener det ikke. Tak, og sorry for OT

Sikke en kliché. Fordi du har en anden præference end jeg, betyder det ikke du har bedre ører?  Hvad pokker er det for en logik? Er selv i gang med nogle super liniære højttalere som skal bruges til alt det andet end techno. Det er bare synd at man kan bilde sig selv ind, at man er bedre end andre (har bedre ører og svaret på alt) ved at høre klassisk musik på standerhøjttalere eller hvad pokker din præference nu er. Lad dig aldrig narres til at tro du nyder musik mere end personer som jeg, der nyder techno. :) For så lyder du mest af alt som en indoktrineret religiøs, som aldrig kommer til at se ting fra flere vinkler og derfor aldrig kommer til at få indsigt i de mange forskellige nuancer af musik. Og så har jeg mest af alt, ondt af dig.

Hvis dit svar nu bliver, at CV ikke er liniære, eller at de har meget opbrydning, ikke spiller fasekorrekt etc. så spar dig. :) Jeg ved ALT om den slags, og elsker alligevel lyden af CV, også selvom mine ører er vant til korrekt lyd. Jeg har bare en præference der hedder 2 anlæg da jeg ikke føler ét kan opfylde mine krav.

Update:

*Fnis* Så har du surroundanlæg! Så må du da ikke bilde dig ind dine ører er vant til noget overvældende.

 

Jeg vil ikke diskutere yderligere på dette, da jeg ikke ønsker at ødelægge overtegnede's indlæg om hans, ellers, udmærkede anlæg.



__________________
Mvh Bjarke Hedegaard
Til top Vis BjarkeHedegaard's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af BjarkeHedegaard
 
interfacelift
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket, eget ønske!

Bruger siden: 07 Oktober 2006
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 2226
Sendt: 04 August 2008 kl. 19:21 | IP-adresse registreret  

Haha.. Jeg har surroundsetup fordi jeg har investeret i en projektor til 50.000 kr, så det må siges at være en god investering når man tænker på MINE preferæncer. Jeg bilder mig ikke ind at jeg har bedre ører end nogen. Du har bare bildt dig selv ind at cerwin vega formår at spille godt musik på lave niveauer, hvilket de ikke gør. Hvis jeg havde nok plads og holdt fest ofte ville jeg uden tvivl have nogle cerwin vega og nogle kraftige forstærkere, men siden intet af det er tilfældet må jeg indrømme at min investering ikke kunne være bedre gjort end den jeg har foretaget. Desuden er det du ser på i tråden solgt, så "kom igen". Jeg skifter snarest til mere seriøst setup, som spiller MEGET bas, men samtidig kan formidle musik bare en smule.

Og mine ører vant til noget overvældende. Det har jeg ikke påstået, og desuden så tror jeg det banker dine cv i stereo

Men bare vent til om nogle måneder og lad os så se din mening.

Ved du alt om min slags? Jamen det er godt for dig. Jeg startede selv med cerwin vega som ganske ung og synes også dengang det lød udmærket. Men oh hvor tog jeg fejl.

 

______________________________

 

Trådstarter. Jeg tænkte på, hvad for nogle kabler bruger du egentlig? Er det noget du går op i ?

Og hvad synes du om din Wii ? jeg overvejer selv en.

Til top Vis interfacelift's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af interfacelift
 
poul_madsen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 04 August 2004
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 77
Sendt: 05 August 2008 kl. 14:42 | IP-adresse registreret  

Så så drenge... Vi har som sagt alle vores egen smag for musik og hvordan vi bedømmer lyd.. Jeg føler jeg er gået noget op i lyd kvalitet og ned i lyd tryk. For mig har det skabt mere balance i lyden. Jeg kommer som sagt fra en Cerwin Vega verden, og kender meget til deres forskellige modeler, og der er altså en grund til de "gamle" modeller er mest eftersøgt på brugt markedet samt er der jo noget vægt og pris der har været til fordel for de "gamle" modeller. Dali'erne tilbyder mig det jeg ønsker i et stue anlæg, jeg har et (ikke oprettet endnu) NAD + Vega anlæg i computer rummet, det passer til mit behov derinde med masser hård bas og vildt lydtryk, men igen, der skal fyres godt op for volumen. Venligst start et forum indlæg hvis I ønsker at uddybe jeres meninger i denne debat, og hold det her til hvad det er

#interfacelift

En wii er sindsyg sjov, jeg troede aldrig det kunne være så sjovt, men der er en grund til den sælger som den gør, den er jo langt foran både Sony & Microsoft omkring sjove spil hvor grafikken så halter lidt, men det gør ikke så meget, for den er sjov som den "lover". Kan KLART anbefale den, især fordi ekstra udstyr er til at betale, hvis du skal have flere controllere til at spille mere end 1... hvis du kommer forbi Slagelse er du mere end velkommen til at prøve min.



__________________
Polle
Til top Vis poul_madsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af poul_madsen Besøg poul_madsen's Websted
 
interfacelift
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket, eget ønske!

Bruger siden: 07 Oktober 2006
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 2226
Sendt: 05 August 2008 kl. 14:46 | IP-adresse registreret  

poul_madsen skrev:

Så så drenge... Vi har som sagt alle vores egen smag for musik og hvordan vi bedømmer lyd.. Jeg føler jeg er gået noget op i lyd kvalitet og ned i lyd tryk. For mig har det skabt mere balance i lyden. Jeg kommer som sagt fra en Cerwin Vega verden, og kender meget til deres forskellige modeler, og der er altså en grund til de "gamle" modeller er mest eftersøgt på brugt markedet samt er der jo noget vægt og pris der har været til fordel for de "gamle" modeller. Dali'erne tilbyder mig det jeg ønsker i et stue anlæg, jeg har et (ikke oprettet endnu) NAD + Vega anlæg i computer rummet, det passer til mit behov derinde med masser hård bas og vildt lydtryk, men igen, der skal fyres godt op for volumen. Venligst start et forum indlæg hvis I ønsker at uddybe jeres meninger i denne debat, og hold det her til hvad det er

#interfacelift

En wii er sindsyg sjov, jeg troede aldrig det kunne være så sjovt, men der er en grund til den sælger som den gør, den er jo langt foran både Sony & Microsoft omkring sjove spil hvor grafikken så halter lidt, men det gør ikke så meget, for den er sjov som den "lover". Kan KLART anbefale den, især fordi ekstra udstyr er til at betale, hvis du skal have flere controllere til at spille mere end 1... hvis du kommer forbi Slagelse er du mere end velkommen til at prøve min.

Mange tak skal du have, dog kommer jeg aldrig forbi slagelse. Tror faktisk der er en bekendt der har en, ham kan jeg evt. lige opsøge.

Til top Vis interfacelift's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af interfacelift
 
BjarkeHedegaard
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 23 September 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1575
Sendt: 05 August 2008 kl. 21:52 | IP-adresse registreret  

interfacelift skrev:

Haha.. Jeg har surroundsetup fordi jeg har investeret i en projektor til 50.000 kr, så det må siges at være en god investering når man tænker på MINE preferæncer. Jeg bilder mig ikke ind at jeg har bedre ører end nogen. Du har bare bildt dig selv ind at cerwin vega formår at spille godt musik på lave niveauer, hvilket de ikke gør. Hvis jeg havde nok plads og holdt fest ofte ville jeg uden tvivl have nogle cerwin vega og nogle kraftige forstærkere, men siden intet af det er tilfældet må jeg indrømme at min investering ikke kunne være bedre gjort end den jeg har foretaget. Desuden er det du ser på i tråden solgt, så "kom igen". Jeg skifter snarest til mere seriøst setup, som spiller MEGET bas, men samtidig kan formidle musik bare en smule.

Og mine ører vant til noget overvældende. Det har jeg ikke påstået, og desuden så tror jeg det banker dine cv i stereo

Men bare vent til om nogle måneder og lad os så se din mening.

Ved du alt om min slags? Jamen det er godt for dig. Jeg startede selv med cerwin vega som ganske ung og synes også dengang det lød udmærket. Men oh hvor tog jeg fejl.

*Dybt suk* Tror mest af alt du ignorerer hvad jeg skriver? Jeg siger jo ikke CV er bedre end dit anlæg? Jeg ved ikke alt om din slags? HVor kom det fra?

Jeg tror ikke dit snurrerundt lyd kan banke helt vildt meget. Men mine CV er sandsynligvis én af de ting, de kan banke. Om det er tilfældet med mine DIY, tvivler jeg mere på. :)

Jeg kører 2 systemer fordi jeg elsker techno ved ekstremt høje niveauer (CV) og lækker rock med akustisk guitar (liniær DIY). Get it now?  Jeg har aldrig syntes CV lød godt som allroundhøjttaler, og har heller aldrig påstået det. Jeg ved dog at CLS-serien er noget af det bedste til netop dette. - Her er det nok vigtigt jeg påpeger, at det er ift. andre CV, for ellers kan det være dette også skal misforståes.

Fik jeg i grunden nævnt at jeg er vild med dit NAD-rack Poul?



__________________
Mvh Bjarke Hedegaard
Til top Vis BjarkeHedegaard's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af BjarkeHedegaard
 
poul_madsen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 04 August 2004
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 77
Sendt: 13 August 2008 kl. 11:00 | IP-adresse registreret  

BjarkeHedegaard skrev:
interfacelift skrev:

Haha.. Jeg har surroundsetup fordi jeg har investeret i en projektor til 50.000 kr, så det må siges at være en god investering når man tænker på MINE preferæncer. Jeg bilder mig ikke ind at jeg har bedre ører end nogen. Du har bare bildt dig selv ind at cerwin vega formår at spille godt musik på lave niveauer, hvilket de ikke gør. Hvis jeg havde nok plads og holdt fest ofte ville jeg uden tvivl have nogle cerwin vega og nogle kraftige forstærkere, men siden intet af det er tilfældet må jeg indrømme at min investering ikke kunne være bedre gjort end den jeg har foretaget. Desuden er det du ser på i tråden solgt, så "kom igen". Jeg skifter snarest til mere seriøst setup, som spiller MEGET bas, men samtidig kan formidle musik bare en smule.

Og mine ører vant til noget overvældende. Det har jeg ikke påstået, og desuden så tror jeg det banker dine cv i stereo

Men bare vent til om nogle måneder og lad os så se din mening.

Ved du alt om min slags? Jamen det er godt for dig. Jeg startede selv med cerwin vega som ganske ung og synes også dengang det lød udmærket. Men oh hvor tog jeg fejl.

*Dybt suk* Tror mest af alt du ignorerer hvad jeg skriver? Jeg siger jo ikke CV er bedre end dit anlæg? Jeg ved ikke alt om din slags? HVor kom det fra?

Jeg tror ikke dit snurrerundt lyd kan banke helt vildt meget. Men mine CV er sandsynligvis én af de ting, de kan banke. Om det er tilfældet med mine DIY, tvivler jeg mere på. :)

Jeg kører 2 systemer fordi jeg elsker techno ved ekstremt høje niveauer (CV) og lækker rock med akustisk guitar (liniær DIY). Get it now?  Jeg har aldrig syntes CV lød godt som allroundhøjttaler, og har heller aldrig påstået det. Jeg ved dog at CLS-serien er noget af det bedste til netop dette. - Her er det nok vigtigt jeg påpeger, at det er ift. andre CV, for ellers kan det være dette også skal misforståes.

Fik jeg i grunden nævnt at jeg er vild med dit NAD-rack Poul?

 

Tak, jeg har også drømt om det rack i mange år, har stille og roligt bygget det op når der har været en NAD 216 til salg til en god penge.. Nu drømmen mere mod en samlet ond forstærker i stedet for det modul opbygget..

 

hilsen Poul



__________________
Polle
Til top Vis poul_madsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af poul_madsen Besøg poul_madsen's Websted
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes