Tilbage til HIFI4ALL.DK 16. april 2024 | 21:57   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Kommentarer til besøgsartikler
 HIFI4ALL Forum : Kommentarer til besøgsartikler
Emne Emne: Besøg i Elektronik & HiFi Teamwork shop (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
HIFI4ALL
Lukket konto
Lukket konto


Bruger siden: 14 November 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1301
Sendt: 16 August 2008 kl. 21:03 | IP-adresse registreret  

Undertegnede blev inviteret på besøg i HiFi Teamwork’s nye koncept-butik i Valby. Ideen bag den nye butik er at skabe nogle helt nye rammer for Vincent mærket på det danske marked. Besøget måtte gennemføres over flere dage, da snakken gik lystigt!

Læs hele besøgsartiklen her:
http://www.hifi4all.dk/content/templates/besogsartikler.asp? articleid=1919&zoneid=4

Til top Vis HIFI4ALL's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af HIFI4ALL
 
Mellemhjulet
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 07 April 2006
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 793
Sendt: 18 August 2008 kl. 10:48 | IP-adresse registreret  

"Kort fortalt er DC-servo’en, ifølge producenten, en vej uden om den store bank af ladelytter, så forstærkeren i princippet trækker strøm direkte fra lysnettet gennem trafo’en, som af samme årsag ikke behøver at være større end tilfældet er. Lidt a la switch mode strømforsyning. Strømmen føres altså direkte til udgangstrinnet, og i teorien står hele strømkapaciteten fra lysnettet til rådighed. På normale forstærkere skal al strøm gennem både trafo og ladelytter, og derfor skal de være kraftigere dimensioneret. Banken af ladelytter står til rådighed i parallel med DC-servo’en, når der skal trækkes pludselige strømme til kraftige udladninger."

Øhh, trækker strøm direkte fra lysnettet gennem en trafo, som så ikke behøver at være stor?

Hele strømkapaciteten fra lysnettet står til rådighed, og alligevel er "en bank af ladelytter når der skal trækkes pludselige strømme" nødvendig?

Er jeg den eneste der ikke fatter en meter?

 

Til top Vis Mellemhjulet's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mellemhjulet
 
HenrikW
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 April 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1177
Sendt: 18 August 2008 kl. 12:20 | IP-adresse registreret  

Og hvad er en DC-Servo? Vincent selv kalder det for en DC server...

Ayway så sidder der altså en 500VA ringkerne og i alt 80.000uF lade kapacitet, så det lyder da til at være en ganske normal strømforsyning. Anyway så kommer der vel altid strøm direkte fra lysnettet ind i traffoen i en forstærker?

Lyder mere som om "DC Server" snuser til hvad der komme ind på linieniveau og så laver et eller andet hekseri med volt/ampere til effektdelen, sakset fra vincet-tac.de:

"The new DC server unit determines the sound with optimised voltage and current supply."

Med mindre der er tale om en class-d så er der vel nogle ret bassale elektriske ting der skal være opfyldt mht. dimensionering af komponenterne før end den kan levere de tal der står på produktarket?

Mvh. Henrik



__________________
Focal - Denon - Onkyo - Uhn Tiss Uhn Tiss Uhn Tiss!
Mit Setup - Opdateret 22/1-2009
Til top Vis HenrikW's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af HenrikW
 
HenrikW
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 April 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1177
Sendt: 18 August 2008 kl. 13:43 | IP-adresse registreret  

Sådan er der jo så meget  Tvivler ikke på at Vincent SP-995 er relativt ond og lyder rigtig godt til pengene, men den psu snak lyder sgu rimelig mærkelig.

__________________
Focal - Denon - Onkyo - Uhn Tiss Uhn Tiss Uhn Tiss!
Mit Setup - Opdateret 22/1-2009
Til top Vis HenrikW's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af HenrikW
 
heltny
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar
Cujo m.fl.

Bruger siden: 08 Juni 2007
Lokalitet: Øerne
Status: Offline
Indlæg: 1341
Sendt: 18 August 2008 kl. 14:16 | IP-adresse registreret  

Det er vel ikke værre end f.eks Sund kan forklare hvad der menes med det 
Til top Vis heltny's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af heltny
 
NriK
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 27 April 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1781
Sendt: 18 August 2008 kl. 15:02 | IP-adresse registreret  

Siden en trafo kun kan overføre AC, og al energien fra lysnettet har form af AC, så kan det for det første ikke laves til DC uden en ensretter og en ladekapacitet - og dermed ikke være særlig meget mere direkte - og for det andet så har alle andre forstærkere vel også adgang til den fulde mængde strøm fra lysnettet - hvis deres transformator vel at mærke er stor nok til at overføre den.
Til top Vis NriK's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af NriK
 
Mercury
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 Januar 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 2173
Sendt: 18 August 2008 kl. 15:33 | IP-adresse registreret  

Katastrofe!

De skal agere lytterum/demorum for andre forretninger og så vil de ikke lave akustik!!!!!

Jeg synes det er for let købt med en udtalelse om at man bevist har stræbt efter en gennemsnitsakustik for at undgå skuffelser.

Det er da den mest håbløse holdning man kan have, det svarer til at at Ferari nægter at skifte over 3 gear da man jo alligevel ikke må køre så hurtigt.

Nej jeg tror og her tror jeg så faktisk uden at vide, at man ganske enkelt ikke har haft viljen eller evnen til at lave en optimal akustik og derved afsløre hvad elektronikken i virkeligheden ville være istand til at levere. Hvis man så bliver skuffet, ja så må det da være incitament til at gøre noget aktivt ved akustikken. Det udmeldte her er da en fæl "laveste fællesnævner - Jantelovsagtig" holdning.

Når alle ved at akustikken er den absolut største begrændsende faktor for god lyd, er det på grændsen til at tage folk ved næsen. Samtidig er det synes jeg illoyalt overfor de produkter man repræsenterer ikke at være istand til at demonstrere dem på bedste vis.

mvh M
Til top Vis Mercury's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mercury
 
CPH-R
Lukket konto
Lukket konto
Avatar

Bruger siden: 15 Maj 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 1700
Sendt: 18 August 2008 kl. 17:13 | IP-adresse registreret  

Tag dog lige at slappe lidt af…! Det lyder som om folk går efter personen, og det skal udvikles til en grim tråd.

 

hifi4all har lavet en besøgs artikel, at der så er et par linjer, den udsendte ”måske” formuler forkert, eller ikke helt på et teknisk niveau som ”nogle” kunne ønske ”skal vel ikke udløse; middelalder gabestok..??

 

Tag dog ind og besøg butikken, for at få en nærmere forklaring, eller for den sags skyld, lytte til tingene, for derigennem at høre om de akustiske omgivelser er så katastrofale…?

 

Personligt bruger jeg meget tid på denne side; og mener klart at det er befordrende for sidens appeal, at der er nogle appetit vækkere i form af nyheds omtaler og besøgs artikler.

Foruden sidens dejlige evne til at hjælpe hinanden, med alt indenfor hi-fi og billede ”hvis det er hardcore show-off folk vil skrive om findes der vel sider som wikipedia des lige.

 

Peter



__________________
INNOVATING not IMITATING
Til top Vis CPH-R's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af CPH-R
 
Mercury
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 Januar 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 2173
Sendt: 18 August 2008 kl. 17:21 | IP-adresse registreret  

CPH-R skrev:

Tag dog lige at slappe lidt af…! Det lyder som om folk går efter personen, og det skal udvikles til en grim tråd.

 

hifi4all har lavet en besøgs artikel, at der så er et par linjer, den udsendte ”måske” formuler forkert, eller ikke helt på et teknisk niveau som ”nogle” kunne ønske ”skal vel ikke udløse; middelalder gabestok..??

 

Tag dog ind og besøg butikken, for at få en nærmere forklaring, eller for den sags skyld, lytte til tingene, for derigennem at høre om de akustiske omgivelser er så katastrofale…?

 

Personligt bruger jeg meget tid på denne side; og mener klart at det er befordrende for sidens appeal, at der er nogle appetit vækkere i form af nyheds omtaler og besøgs artikler.

Foruden sidens dejlige evne til at hjælpe hinanden, med alt indenfor hi-fi og billede ”hvis det er hardcore show-off folk vil skrive om findes der vel sider som wikipedia des lige.

 

Peter


Skudt helt ved siden af, beklager!

Det er holdningen om at man hellere vil have en middelmådig akustik og så spise folk af med mellemvarelydkvalitet end at jage den ultimative performance et produkt kan yde med de opdragende oplevelser det så måtte have for kunder der ikke vil være i tvivl om at den hjemlige akustik er begrændsningen.
De sælger jo ikke elektronik til at kompensere for akustiske forhold, men det man må forvente er god gedigen teknologi. Det krydrer man så med en melding om ikke at skuffe folk, nej man fratager dem begejstringens mulighed på forhånd!

mvh M
Til top Vis Mercury's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mercury
 
CPH-R
Lukket konto
Lukket konto
Avatar

Bruger siden: 15 Maj 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 1700
Sendt: 18 August 2008 kl. 17:51 | IP-adresse registreret  

Mercury skrev:
CPH-R skrev:

Tag dog lige at slappe lidt af…! Det lyder som om folk går efter personen, og det skal udvikles til en grim tråd.

hifi4all har lavet en besøgs artikel, at der så er et par linjer, den udsendte ”måske” formuler forkert, eller ikke helt på et teknisk niveau som ”nogle” kunne ønske ”skal vel ikke udløse; middelalder gabestok..??

Tag dog ind og besøg butikken, for at få en nærmere forklaring, eller for den sags skyld, lytte til tingene, for derigennem at høre om de akustiske omgivelser er så katastrofale…?

Personligt bruger jeg meget tid på denne side; og mener klart at det er befordrende for sidens appeal, at der er nogle appetit vækkere i form af nyheds omtaler og besøgs artikler.

Foruden sidens dejlige evne til at hjælpe hinanden, med alt indenfor hi-fi og billede ”hvis det er hardcore show-off folk vil skrive om findes der vel sider som wikipedia des lige.

Peter


Skudt helt ved siden af, beklager!

Det er holdningen om at man hellere vil have en middelmådig akustik og så spise folk af med mellemvarelydkvalitet end at jage den ultimative performance et produkt kan yde med de opdragende oplevelser det så måtte have for kunder der ikke vil være i tvivl om at den hjemlige akustik er begrændsningen.
De sælger jo ikke elektronik til at kompensere for akustiske forhold, men det man må forvente er god gedigen teknologi. Det krydrer man så med en melding om ikke at skuffe folk, nej man fratager dem begejstringens mulighed på forhånd!

mvh M

Om jeg lytter til noget i et cykelskur eller betonrum..! vil jeg ikke kunne vurdere om det er noget for mig…. Jeg snuser i butikken men dømmer først i det givende rum, det skal spille i..? hvordan skal butikken vide, om jeg har en hård akustik eller er til over dæmpede rum.

 

Ville det have været bedre hvis de havde knaldet et par ”tåbelige og ubrugelige æggebakker op” og kastet et par absobenter på væggene..! for så ville de kunne proklamere, de havde tunet rummet….

 

PS: har du været inde og høre om der er så skrækkelige akustiske forhold..?

 



__________________
INNOVATING not IMITATING
Til top Vis CPH-R's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af CPH-R
 
Administrator
Administrator gruppe
Administrator gruppe
Avatar

Bruger siden: 25 Januar 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 3105
Sendt: 18 August 2008 kl. 18:29 | IP-adresse registreret  

Hej Gutter,

Det er ganske OK at der stilles saglige spørgsmål til det skrevne - men vi tolererer ikke at der bliver gået efter manden i stedet for bolden, samtidig med at debatten skal foregå i en god tone!

Den omtalte beskrivelse er formidlet ved besøget, måske det ikke er skarpt formuleret , men det er ikke noget at Mikkel Gige selv "opdigter" eller prøver at prakke "pøblen på". Kort og godt er det hvad samtalen har mundet ud i på skrift. Vi har sat de indvoldverede partnere i stævne for at få rede på formuleringen.

Der er slettet en række indlæg som ikke efterlever retningslinierne for brug af forum jf. personhetz og god tone. Undlad at oprette indlæg, såfremt ovenstående ikke kan efterleves. Lign. slettes uden varsel.

Fortsat god aften og debat!


Til top Vis Administrator's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Administrator Besøg Administrator's Websted
 
Mercury
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 Januar 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 2173
Sendt: 18 August 2008 kl. 18:38 | IP-adresse registreret  

CPH-R skrev:
Mercury skrev:
CPH-R skrev:

Tag dog lige at slappe lidt af…! Det lyder som om folk går efter personen, og det skal udvikles til en grim tråd.

hifi4all har lavet en besøgs artikel, at der så er et par linjer, den udsendte ”måske” formuler forkert, eller ikke helt på et teknisk niveau som ”nogle” kunne ønske ”skal vel ikke udløse; middelalder gabestok..??

Tag dog ind og besøg butikken, for at få en nærmere forklaring, eller for den sags skyld, lytte til tingene, for derigennem at høre om de akustiske omgivelser er så katastrofale…?

Personligt bruger jeg meget tid på denne side; og mener klart at det er befordrende for sidens appeal, at der er nogle appetit vækkere i form af nyheds omtaler og besøgs artikler.

Foruden sidens dejlige evne til at hjælpe hinanden, med alt indenfor hi-fi og billede ”hvis det er hardcore show-off folk vil skrive om findes der vel sider som wikipedia des lige.

Peter


Skudt helt ved siden af, beklager!

Det er holdningen om at man hellere vil have en middelmådig akustik og så spise folk af med mellemvarelydkvalitet end at jage den ultimative performance et produkt kan yde med de opdragende oplevelser det så måtte have for kunder der ikke vil være i tvivl om at den hjemlige akustik er begrændsningen.
De sælger jo ikke elektronik til at kompensere for akustiske forhold, men det man må forvente er god gedigen teknologi. Det krydrer man så med en melding om ikke at skuffe folk, nej man fratager dem begejstringens mulighed på forhånd!

mvh M

Om jeg lytter til noget i et cykelskur eller betonrum..! vil jeg ikke kunne vurdere om det er noget for mig…. Jeg snuser i butikken men dømmer først i det givende rum, det skal spille i..? hvordan skal butikken vide, om jeg har en hård akustik eller er til over dæmpede rum.

 

Ville det have været bedre hvis de havde knaldet et par ”tåbelige og ubrugelige æggebakker op” og kastet et par absobenter på væggene..! for så ville de kunne proklamere, de havde tunet rummet….

 

PS: har du været inde og høre om der er så skrækkelige akustiske forhold..?

 



Hvis du havde gidet at læse det jeg skrev ville du have set at det øjensynligt er et bevist valg ikke at lave god akustik, men acceptere halvdårlig almindelig gennemsnitlig akustik for at undgå at kunderne skulle blive skuffede. Forhold dig venligst til det du kan læse på siden her og ikke det du tilfældigvis digter dig frem til i din egen hjerne!

Hvordan ialverden kan du forestille dig at æggebakker eller tilfældigt anbragte absorbenter ville hjælpe på noget som helst. Jeg forstår ganske enkelt ikke man kan kalde sig branchemedlem og have så tåbelig et statement!

Vil du benægte at akustikken i lytterummet er den største hindring for optimal lyd af et givent anlæg?
Vil du benægte at det er muligt at frembringe en optimal akustik med diverse dæmpe og diffussionsmateriale?
Mener du at man bør bevist skal skjule hvor godt en komponent kan bringes til at lyde?
Tror du at det er muligt at frembringe en akustik som er bedre end "... den gennemsnitlige stue..."?

Prøv at forholde dig til dette, da det er det som er denne del af sagens kærne.

mvh M
Til top Vis Mercury's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mercury
 
Mellemhjulet
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 07 April 2006
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 793
Sendt: 19 August 2008 kl. 09:55 | IP-adresse registreret  

Administrator skrev:
Hej Gutter,

Det er ganske OK at der stilles saglige spørgsmål til det skrevne - men vi tolererer ikke at der bliver gået efter manden i stedet for bolden, samtidig med at debatten skal foregå i en god tone!


Den omtalte beskrivelse er formidlet ved besøget, måske det ikke er skarpt formuleret , men det er ikke noget at Mikkel Gige selv "opdigter" eller prøver at prakke "pøblen på". Kort og godt er det hvad samtalen har mundet ud i på skrift. Vi har sat de indvoldverede partnere i stævne for at få rede på formuleringen.

Når jeg læser artiklen, har jeg heller ikke nogen fornemelse af, at Mikkel Gige selv "opdigter" noget. Men jeg sidder med en klar fornemmelse af, at enten han blidt noget på ærmet, eller også er der noget der ikke er formidlet godt nok.

Jeg træder da nødig ind i denne Vincent hifi butik, da jeg gennem årene tit har været ude for en gang opblæst tekniskevås som led i salgstalen. Efter at have læst denne artikel, er min forståelse af denne butik, at man bliver udsat for sælgere med en noget alternativ tilgang til fysiske love. Samt at den udsendte reporter fra Hifi4All viderebringer dette vrøvl i noget blåøjet form.

Det kan naturligvis være mig, der er en sær størrelse. Men er jeg ikke det, er spørgsmålet vel snarere, om det fornuftige i at bringe en artikel med disse noget mærkværdige beskrivelser af strømforsyninger, der får både butik, Hifi4All og læsere, til at tabe lidt på det.

Jeg formoder da at artikler, der både gavner butik, reporter, Hifi4All samt læsere, er noget alle har interesse i.

Der er slettet en række indlæg som ikke efterlever retningslinierne for brug af forum jf. personhetz og god tone. Undlad at oprette indlæg, såfremt ovenstående ikke kan efterleves. Lign. slettes uden varsel.

Fortsat god aften og debat!

Til top Vis Mellemhjulet's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mellemhjulet
 
André Jensen
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 01 September 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 2153
Sendt: 19 August 2008 kl. 10:22 | IP-adresse registreret  

Gige du er en teknikørn. Jeg nyder virkligt at læse dine tekniskebeskrivelser, er du ingeniør ?.


Til top Vis André Jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af André Jensen
 
Thomas Sillesen
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Nerds.dk

Bruger siden: 29 April 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 1596
Sendt: 19 August 2008 kl. 10:29 | IP-adresse registreret  

Nu ved jeg ikke hvor mange der som CPH-R og undertegnede har prøvet at stå i en hifi butik og sælge hifi, men dem der har, vil sikkert nikke genkendende til at det eneste der kommer ud af super duper lytterum hvor alt er trimmet til perfektion, er at 99% af kunderne drager hjem med deres nye grej, og bliver dybt skuffede over at det ikke lyder godt hjemme.

Og reaktionen fra de fleste er så ikke at bygge huset om, møblere stuen helt anderledes eller lignende, nej, de tager den lette udvej, og leverer grejet tilbage. Og fremover holder de sig til et Schneider kompakt anlæg købt i Aldi, når det alligevel er så utroligt bøvlet at få god lyd.

Derimod er det en fornøjelse at demonstrere god lyd i normale lytterum, og opleve kunderne begejstret kontakter en bagefter, og måske ligefrem siger at det lyder endnu bedre hjemme hos mig !

Så har man vakt passionen hos kunden, og han kan efterfølgende langsomt tweake og gøre det endnu bedre i den takt, og på den måde han selv ønsker.

 

 

 



__________________
Med Venlig Hilsen

Thomas Sillesen
Til top Vis Thomas Sillesen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Thomas Sillesen
 
Groove
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 05 Marts 2004
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 1787
Sendt: 19 August 2008 kl. 10:37 | IP-adresse registreret  

Sørgeligt....de kritiske indlæg omkring artiklens vrøvl er slettet, men artiklen står stadig uredigeret....

Skal vi så ikke bare sige at det er sandheden....som vi føler den lige nu?

 



__________________
"Gentlemen! You can't fight in here, this is the war room!"
Til top Vis Groove's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Groove
 
MathiasFB
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. BOWA HiFi

Bruger siden: 02 Januar 2008
Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline
Indlæg: 1404
Sendt: 19 August 2008 kl. 10:39 | IP-adresse registreret  

Thomas Sillesen skrev:

Nu ved jeg ikke hvor mange der som CPH-R og undertegnede har prøvet at stå i en hifi butik og sælge hifi, men dem der har, vil sikkert nikke genkendende til at det eneste der kommer ud af super duper lytterum hvor alt er trimmet til perfektion, er at 99% af kunderne drager hjem med deres nye grej, og bliver dybt skuffede over at det ikke lyder godt hjemme.

Og reaktionen fra de fleste er så ikke at bygge huset om, møblere stuen helt anderledes eller lignende, nej, de tager den lette udvej, og leverer grejet tilbage. Og fremover holder de sig til et Schneider kompakt anlæg købt i Aldi, når det alligevel er så utroligt bøvlet at få god lyd.

Derimod er det en fornøjelse at demonstrere god lyd i normale lytterum, og opleve kunderne begejstret kontakter en bagefter, og måske ligefrem siger at det lyder endnu bedre hjemme hos mig !

Så har man vakt passionen hos kunden, og han kan efterfølgende langsomt tweake og gøre det endnu bedre i den takt, og på den måde han selv ønsker.

Det er også en rigtig fin måde at demonstrere på  

Jeg tænker ofte på, om butikkerne har tweaket deres lytterum - akkustisk korrekt, da det jo snyder en del.



__________________
Mvh Mathias Boesgaard
Til top Vis MathiasFB's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MathiasFB Besøg MathiasFB's Websted
 
Chr. R.
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 28 Oktober 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 1113
Sendt: 19 August 2008 kl. 12:38 | IP-adresse registreret  

Mellemhjulet skrev:
Administrator skrev:
Hej Gutter,

Det er ganske OK at der stilles saglige spørgsmål til det skrevne - men vi tolererer ikke at der bliver gået efter manden i stedet for bolden, samtidig med at debatten skal foregå i en god tone!


Den omtalte beskrivelse er formidlet ved besøget, måske det ikke er skarpt formuleret , men det er ikke noget at Mikkel Gige selv "opdigter" eller prøver at prakke "pøblen på". Kort og godt er det hvad samtalen har mundet ud i på skrift. Vi har sat de indvoldverede partnere i stævne for at få rede på formuleringen.

Når jeg læser artiklen, har jeg heller ikke nogen fornemelse af, at Mikkel Gige selv "opdigter" noget. Men jeg sidder med en klar fornemmelse af, at enten han blidt noget på ærmet, eller også er der noget der ikke er formidlet godt nok.

Jeg træder da nødig ind i denne Vincent hifi butik, da jeg gennem årene tit har været ude for en gang opblæst tekniskevås som led i salgstalen. Efter at have læst denne artikel, er min forståelse af denne butik, at man bliver udsat for sælgere med en noget alternativ tilgang til fysiske love. Samt at den udsendte reporter fra Hifi4All viderebringer dette vrøvl i noget blåøjet form.

Det kan naturligvis være mig, der er en sær størrelse. Men er jeg ikke det, er spørgsmålet vel snarere, om det fornuftige i at bringe en artikel med disse noget mærkværdige beskrivelser af strømforsyninger, der får både butik, Hifi4All og læsere, til at tabe lidt på det.

Jeg formoder da at artikler, der både gavner butik, reporter, Hifi4All samt læsere, er noget alle har interesse i.

Der er slettet en række indlæg som ikke efterlever retningslinierne for brug af forum jf. personhetz og god tone. Undlad at oprette indlæg, såfremt ovenstående ikke kan efterleves. Lign. slettes uden varsel.

Fortsat god aften og debat!

@Mellemhjulet: Virker "Citer" knappen ikke hos dig



__________________
M.v.h.
Christian
Til top Vis Chr. R.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Chr. R. Besøg Chr. R.'s Websted
 
Sund
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 07 Januar 2005
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline
Indlæg: 1635
Sendt: 20 August 2008 kl. 11:44 | IP-adresse registreret  

Hifi Teamwork takker for interessen for vores butik, produkter og vejledning. Vi bliver altid glade når nogen interesserer sig for det vi går og pusler med.

Omtalte kredsløb – Vincent’s DC server – er et lille kredsløb der, dynamisk i forhold til signalet, direkte føder udgangstransistorerne med den energi de behøver. Det har en stabiliserende effekt på strømforsyningen og er lydmæssigt forbedrende på forstærkerne kredsløbet bruges i. Hvis der har været misforståelser i formidlingen påtager vi os det fulde ansvar for ikke at have informeret Mikkel  i tilstrækkeligt omfang og på rigtig måde.

Akustikken er ”work in constant progress” idet det generelt er nødvendigt at gøre noget løbende, men ikke at optimere det til det enkelte anlæg. Flere setups i samme rum der ofte er udsat for udveksling af de enkelte komponenter i opsætningen for at kunne finde den for kunderne rigtige opsætning, gør det nødvendigt at lade det være en løbende proces.

Vi glæder os selvfølgelig til at se alle interesserede kunder og kritikere, positive såvel som negative, i butikken. Så har vi en mulighed for at lære endnu mere om hvordan vi kan gøre det bedre for vore produkter, hvilket i al beskedenhed er vores mål. At vi ved samme lejlighed får en mulighed for at præsentere vores produkter for de der kommer  lever vi med uden at kny.

Mvh. Hifi Teamwork



__________________
mvh sund,

Kun de der har noget at skjule ønsker begrænsninger.

De, der siger det er umuligt, skal ikke forstyrre dem der er igang med det.
__________________
I'm only in it for the music.
Til top Vis Sund's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sund
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes