Tilbage til HIFI4ALL.DK 25. maj 2024 | 16:46   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
 HIFI4ALL Forum : Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
Emne Emne: ML - Classe - Wilson (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 23
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
golfdane
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 Marts 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 887
Sendt: 10 Oktober 2008 kl. 10:03 | IP-adresse registreret  

Henrik300 skrev:

Ikke et specielt godt rum da der er klinker på gulvet. Der er dog lagt et løst tæppe på foran musikken. Til gengæld er der kun 2.10 til loftet med synlige spær hvilket hælder til den bedre side.

Det hårde gulv var også det første jeg lagde mærke til. Godt at se du gør noget ved det. Din Copland er for lækker. Bruger ikke selv CD mere (SB3 med X-Ray DAC), men hvis jeg gjorde, ville jeg sgu' gerne have en Copland stående.

 

Til top Vis golfdane's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af golfdane
 
Henrik300
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 22 Februar 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 3209
Sendt: 10 Oktober 2008 kl. 12:11 | IP-adresse registreret  

golfdane skrev:
Henrik300 skrev:

Ikke et specielt godt rum da der er klinker på gulvet. Der er dog lagt et løst tæppe på foran musikken. Til gengæld er der kun 2.10 til loftet med synlige spær hvilket hælder til den bedre side.

Det hårde gulv var også det første jeg lagde mærke til. Godt at se du gør noget ved det. Din Copland er for lækker. Bruger ikke selv CD mere (SB3 med X-Ray DAC), men hvis jeg gjorde, ville jeg sgu' gerne have en Copland stående.

Hallo golfdane

Syntes ikke det er det store problem med for meget rumklang da der er mange lydstoppere rundt i lokalet.

Jeps den Copland er nice  men skulle man finde en flaskehals i mit nuværende system så er det den der halter efter ift. Plinius udstyret



__________________
Hilsen Henrik
Til top Vis Henrik300's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Henrik300 Besøg Henrik300's Websted
 
Savklinge
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 Marts 2007
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 607
Sendt: 11 Oktober 2008 kl. 23:17 | IP-adresse registreret  

         HEJ HENRIK 300!

   Går det stadigvæk godt med TAUTOROèn ?Smile

                 M V H      SAVKLINGE

Til top Vis Savklinge's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Savklinge
 
Henrik300
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 22 Februar 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 3209
Sendt: 11 Oktober 2008 kl. 23:27 | IP-adresse registreret  

Savklinge skrev:

         HEJ HENRIK 300!

   Går det stadigvæk godt med TAUTOROèn ?Smile

                 M V H      SAVKLINGE

Hej Savklinge

Det går rigtig godt, det er en meget velbygget og meget vellydende pre - noget som alle burde have muligheden for at prøve.



__________________
Hilsen Henrik
Til top Vis Henrik300's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Henrik300 Besøg Henrik300's Websted
 
MortenB
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. TRX850

Bruger siden: 13 December 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 963
Sendt: 12 Oktober 2008 kl. 12:54 | IP-adresse registreret  

Henrik300 skrev:
Savklinge skrev:

         HEJ HENRIK 300!

   Går det stadigvæk godt med TAUTOROèn ?Smile

                 M V H      SAVKLINGE

Hej Savklinge

Det går rigtig godt, det er en meget velbygget og meget vellydende pre - noget som alle burde have muligheden for at prøve.



Jeg faldt lige over endnu en anmeldelse af ''vores'' nye forforstærker Henrik..  http://www.dagogo.com/Plinius-Tautoro-SA201.html  Det er den anden anmeldelse jeg læser, og begge gange har anmelderen fremhævet, at der skal nogle bedre fødder til at realisere Tautoro's fulde potentiale. Noget tyder på, at der skal eksperimenteres lidt med kobling/afkobling...

Uden at ville hi-jack'e tråden, så er her lige lidt billeder af mit Plinius set-up. Der er mere på: http://www.hifi-musik.dk/?page=viewtopic&mode=reply& t=4341





Til top Vis MortenB's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MortenB
 
Henrik300
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 22 Februar 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 3209
Sendt: 12 Oktober 2008 kl. 15:20 | IP-adresse registreret  

Super fedt set up Morten - har jo set billederne før

Glæder mig til dine erfaringer mht. afkoblingen - skal nok skrive når jeg har prøvet mig lidt frem. Nu gælder det bare om at få den spillet til så vi rigtig kan få glæde af den.



__________________
Hilsen Henrik
Til top Vis Henrik300's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Henrik300 Besøg Henrik300's Websted
 
golfdane
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 Marts 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 887
Sendt: 14 Oktober 2008 kl. 12:52 | IP-adresse registreret  

Henrik300 skrev:
golfdane skrev:
Henrik300 skrev:

Ikke et specielt godt rum da der er klinker på gulvet. Der er dog lagt et løst tæppe på foran musikken. Til gengæld er der kun 2.10 til loftet med synlige spær hvilket hælder til den bedre side.

Det hårde gulv var også det første jeg lagde mærke til. Godt at se du gør noget ved det. Din Copland er for lækker. Bruger ikke selv CD mere (SB3 med X-Ray DAC), men hvis jeg gjorde, ville jeg sgu' gerne have en Copland stående.

Hallo golfdane

Syntes ikke det er det store problem med for meget rumklang da der er mange lydstoppere rundt i lokalet.

Det var primært reflektionen fra gulvet jeg havde i tankerne :) Der vil lyden nå frem en anelse forsinket (hvis vi antager at lyden bevæger sig ca. 50 cm længere end den direkte vej, vil lyden nå frem 1,5 ms senere (en halvperiode ved ca. 330 Hz)). Dæmpes denne reflektion, vil præcisionen i stereoperspektivet øges. Man kan dog godt gå "overboard", hvorved lyden vil dø lidt (hvis man dæmper for hårdt). Her skal man nok tænke i diffraktion istedet (at sprede reflektionen, hvorved kun en begrænset del reflekteres i retning af lyttepositionen).
Rumklang er ikke det store problem for de fleste, da vi jo ofte har møbler og andet sjov og ballade.

 

Til top Vis golfdane's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af golfdane
 
Henrik300
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 22 Februar 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 3209
Sendt: 15 Oktober 2008 kl. 08:11 | IP-adresse registreret  

golfdane skrev:
Henrik300 skrev:
golfdane skrev:
Henrik300 skrev:

Ikke et specielt godt rum da der er klinker på gulvet. Der er dog lagt et løst tæppe på foran musikken. Til gengæld er der kun 2.10 til loftet med synlige spær hvilket hælder til den bedre side.

Det hårde gulv var også det første jeg lagde mærke til. Godt at se du gør noget ved det. Din Copland er for lækker. Bruger ikke selv CD mere (SB3 med X-Ray DAC), men hvis jeg gjorde, ville jeg sgu' gerne have en Copland stående.

Hallo golfdane

Syntes ikke det er det store problem med for meget rumklang da der er mange lydstoppere rundt i lokalet.

Det var primært reflektionen fra gulvet jeg havde i tankerne :) Der vil lyden nå frem en anelse forsinket (hvis vi antager at lyden bevæger sig ca. 50 cm længere end den direkte vej, vil lyden nå frem 1,5 ms senere (en halvperiode ved ca. 330 Hz)). Dæmpes denne reflektion, vil præcisionen i stereoperspektivet øges. Man kan dog godt gå "overboard", hvorved lyden vil dø lidt (hvis man dæmper for hårdt). Her skal man nok tænke i diffraktion istedet (at sprede reflektionen, hvorved kun en begrænset del reflekteres i retning af lyttepositionen).
Rumklang er ikke det store problem for de fleste, da vi jo ofte har møbler og andet sjov og ballade.

Hej igen

Tak for indslaget men det er altså lidt sort snak for mig

Kunne du prøve at skive det igen i et andet sprog og evt. komme med et løsningsforslag hvis man kan det.



__________________
Hilsen Henrik
Til top Vis Henrik300's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Henrik300 Besøg Henrik300's Websted
 
golfdane
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 Marts 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 887
Sendt: 15 Oktober 2008 kl. 10:46 | IP-adresse registreret  

Henrik300 skrev:
golfdane skrev:
Henrik300 skrev:
golfdane skrev:
Henrik300 skrev:

Ikke et specielt godt rum da der er klinker på gulvet. Der er dog lagt et løst tæppe på foran musikken. Til gengæld er der kun 2.10 til loftet med synlige spær hvilket hælder til den bedre side.

Det hårde gulv var også det første jeg lagde mærke til. Godt at se du gør noget ved det. Din Copland er for lækker. Bruger ikke selv CD mere (SB3 med X-Ray DAC), men hvis jeg gjorde, ville jeg sgu' gerne have en Copland stående.

Hallo golfdane

Syntes ikke det er det store problem med for meget rumklang da der er mange lydstoppere rundt i lokalet.

Det var primært reflektionen fra gulvet jeg havde i tankerne :) Der vil lyden nå frem en anelse forsinket (hvis vi antager at lyden bevæger sig ca. 50 cm længere end den direkte vej, vil lyden nå frem 1,5 ms senere (en halvperiode ved ca. 330 Hz)). Dæmpes denne reflektion, vil præcisionen i stereoperspektivet øges. Man kan dog godt gå "overboard", hvorved lyden vil dø lidt (hvis man dæmper for hårdt). Her skal man nok tænke i diffraktion istedet (at sprede reflektionen, hvorved kun en begrænset del reflekteres i retning af lyttepositionen).
Rumklang er ikke det store problem for de fleste, da vi jo ofte har møbler og andet sjov og ballade.

Hej igen

Tak for indslaget men det er altså lidt sort snak for mig

Kunne du prøve at skive det igen i et andet sprog og evt. komme med et løsningsforslag hvis man kan det.

Et hårdt gulv vil reflektere lyden uden et nævneværdigt tab. Den reflekterede lyd vil derfor have næsten samme amplitude eller styrke som den direkte lyd. Da den reflekterede lyd vil bevæge sig en længere vej, vil nogle den direkte og den indirekte lyd delvist kunne udfase hinanden ved bestemte frekvenser (er der f.eks. en forskel i den længde lyden tilbagelægger på 50 cm, vil denne frekvens være ca. 330 Hz + de harmoniske deraf). Den direkte og den indirekte lyd vil være i modfase ved disse frekvenser. Det er den måde elektroniske høreværn virker. En højttaler i høreværnet vil generere et signal i modfase i forhold til det som øret påvirkes med, af udefra kommende lyd. Reguleringen på et sådan sæt høreværn, regulerer styrken på det fasevendte signal fra højttaleren, så det får samme styrke som det udefra kommende lydindtryk. 

Du kan vælge at dæmpe den direkte reflektion (fra gulv, sidevægge eller loft) med f.eks. et tæppe på gulvet, Rockfon på vægge eller i loft (vil gøre rummet mindre hårdt (mindre rumklang)). Du kan også sørge for, at reflekterende flader bryder lyden i andre retninger end lyttepositionen (en såkaldt diffuser). Ikke alle løsninger vil have en høj WAF:

http://www.customaudiodesigns.co.uk/diffusers.htm

En løsning kan være et reolsystem uden låger, gardiner, eller bare en ujævn overflade.

Mange gode artikler her, som forhåbentlig forklarer bedre end jeg kan:
http://www.customaudiodesigns.co.uk/help.htm

 

Til top Vis golfdane's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af golfdane
 
Henrik300
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 22 Februar 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 3209
Sendt: 15 Oktober 2008 kl. 12:46 | IP-adresse registreret  

golfdane skrev:
Henrik300 skrev:
golfdane skrev:
Henrik300 skrev:
golfdane skrev:
Henrik300 skrev:

Ikke et specielt godt rum da der er klinker på gulvet. Der er dog lagt et løst tæppe på foran musikken. Til gengæld er der kun 2.10 til loftet med synlige spær hvilket hælder til den bedre side.

Det hårde gulv var også det første jeg lagde mærke til. Godt at se du gør noget ved det. Din Copland er for lækker. Bruger ikke selv CD mere (SB3 med X-Ray DAC), men hvis jeg gjorde, ville jeg sgu' gerne have en Copland stående.

Hallo golfdane

Syntes ikke det er det store problem med for meget rumklang da der er mange lydstoppere rundt i lokalet.

Det var primært reflektionen fra gulvet jeg havde i tankerne :) Der vil lyden nå frem en anelse forsinket (hvis vi antager at lyden bevæger sig ca. 50 cm længere end den direkte vej, vil lyden nå frem 1,5 ms senere (en halvperiode ved ca. 330 Hz)). Dæmpes denne reflektion, vil præcisionen i stereoperspektivet øges. Man kan dog godt gå "overboard", hvorved lyden vil dø lidt (hvis man dæmper for hårdt). Her skal man nok tænke i diffraktion istedet (at sprede reflektionen, hvorved kun en begrænset del reflekteres i retning af lyttepositionen).
Rumklang er ikke det store problem for de fleste, da vi jo ofte har møbler og andet sjov og ballade.

Hej igen

Tak for indslaget men det er altså lidt sort snak for mig

Kunne du prøve at skive det igen i et andet sprog og evt. komme med et løsningsforslag hvis man kan det.

Et hårdt gulv vil reflektere lyden uden et nævneværdigt tab. Den reflekterede lyd vil derfor have næsten samme amplitude eller styrke som den direkte lyd. Da den reflekterede lyd vil bevæge sig en længere vej, vil nogle den direkte og den indirekte lyd delvist kunne udfase hinanden ved bestemte frekvenser (er der f.eks. en forskel i den længde lyden tilbagelægger på 50 cm, vil denne frekvens være ca. 330 Hz + de harmoniske deraf). Den direkte og den indirekte lyd vil være i modfase ved disse frekvenser. Det er den måde elektroniske høreværn virker. En højttaler i høreværnet vil generere et signal i modfase i forhold til det som øret påvirkes med, af udefra kommende lyd. Reguleringen på et sådan sæt høreværn, regulerer styrken på det fasevendte signal fra højttaleren, så det får samme styrke som det udefra kommende lydindtryk. 

Du kan vælge at dæmpe den direkte reflektion (fra gulv, sidevægge eller loft) med f.eks. et tæppe på gulvet, Rockfon på vægge eller i loft (vil gøre rummet mindre hårdt (mindre rumklang)). Du kan også sørge for, at reflekterende flader bryder lyden i andre retninger end lyttepositionen (en såkaldt diffuser). Ikke alle løsninger vil have en høj WAF:

http://www.customaudiodesigns.co.uk/diffusers.htm

En løsning kan være et reolsystem uden låger, gardiner, eller bare en ujævn overflade.

Mange gode artikler her, som forhåbentlig forklarer bedre end jeg kan:
http://www.customaudiodesigns.co.uk/help.htm

Super godt - tak for forklaringen det hjalp en del på forståelsen.

Jeg har masser af ujævne overflader i stuen så det er kun gulvet der er hårdt og jævnt dog med undtagelse af det tæppe der ligger imellem ht og sofaen.

Da de på linket er ikke særlig pæne at have hængende men hvad gør man ikke for musikken. Føler dog ikke at jeg har det store problem i min nuværende opstilling men det kan jo komme den dag man flytter.



__________________
Hilsen Henrik
Til top Vis Henrik300's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Henrik300 Besøg Henrik300's Websted
 
golfdane
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 Marts 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 887
Sendt: 15 Oktober 2008 kl. 14:12 | IP-adresse registreret  

Super, Henrik :)

Min første kommentar gik netop på det tæppe du sagde du havde mellem højttaler og lytteposistion, som et skridt i den rigtige retning.

Ja, vi kan godt blive enige om, at de angivne diffusorer ikke er specielt smarte, og de er veritable støvfangere.

Derhjemme har jeg et sæt ML Aerius i, som jo er dipole. Der har jeg dæmpet den primære reflektion fra bagvæggen med Rockwool terrænbat (50mm), som er limet på en masonitplade. De (ikke højttalerne) er herefter overtrukket med et stof i næsten samme farve som væggen (terrænbats er ikke specielt kønne). Det har virkelig strammet op på perspektivet. 

Du kan sågar få Rockfon plader med motiver på. Det var måske en idé som kunne optø den mest emsige viv? 

http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=66745&P N=2

Dine Plinius er for fede! Kunne godt få lov og erstatte det Holfi sæt jeg har. Det er efterhånden lidt bedaget....

 

Til top Vis golfdane's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af golfdane
 
Henrik300
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 22 Februar 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 3209
Sendt: 15 Oktober 2008 kl. 16:07 | IP-adresse registreret  

Fedt tak for linket - de er klart pænere end de første der var linket til og noget der kan gå an i et hvert hjem.

Her hvor jeg bor nu er kun en springbræt til en anden bolig så jeg køber ikke noget hertil også selvom det kunne forbedre lyden - måske markant for jeg ved fra min tidligere bolig hvor meget akustikken og rummet betyder for lyden.

Det er bare om at få  et sæt Plinius hjem, du bliver ikke skuffet. kik ind på messen i kbh. næste mdr. og se lidt på sagerne.



__________________
Hilsen Henrik
Til top Vis Henrik300's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Henrik300 Besøg Henrik300's Websted
 
Henrik300
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 22 Februar 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 3209
Sendt: 04 November 2008 kl. 23:23 | IP-adresse registreret  

Så er der spillet en 250 timer på den nye Plinius pre og hvilken forandring. Lige ud af kassen var jeg ikke vildt begejstret for den lidt mørke lyd.

Nu ca. 1 mdr. efter og en masser af timer er den lysnet op og lyder rigtig rigtig godt. Der er en super harmoni over hele frekvensgangen og det er en ren fornøjelse at lytte til mit set up. Det er klart det bedste jeg har haft indenfor i min stue. Sådan har man det måske altid, men den pre har virkelig åbnet for musikken så det er en rigtig glad mand der sidder her og lytter musik.

Mht. afkoblingen så har jeg prøvet mig lidt frem. Der er ikke den store forskel på blød og hård afkobling men jeg har valgt at have den hårde afkobling på preén og blød på cd og effekt.



__________________
Hilsen Henrik
Til top Vis Henrik300's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Henrik300 Besøg Henrik300's Websted
 
mn1974
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 16 September 2005
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 3517
Sendt: 05 November 2008 kl. 07:06 | IP-adresse registreret  

hej Henrik,

det ser ud som et meget kompetent setup. Funderede lidt over om der er klinker på dit gulv eller hur? Hvordan harmonerer det med akustikken iøvrigt? Hvor stort et rum spiller du i?

30 herz er det ikke nok i bunden?



__________________
mvh
Til top Vis mn1974's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mn1974 Besøg mn1974's Websted
 
Henrik300
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 22 Februar 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 3209
Sendt: 07 November 2008 kl. 21:42 | IP-adresse registreret  

mn1974 skrev:

hej Henrik,

det ser ud som et meget kompetent setup. Funderede lidt over om der er klinker på dit gulv eller hur? Hvordan harmonerer det med akustikken iøvrigt? Hvor stort et rum spiller du i?

30 herz er det ikke nok i bunden?

30 Hz er ikke nok  SOTAérne spiller faktisk fantastisk efter jeg har fået den pre og det er lidt vildt med 2 x 12 tommer sub og dertil 2 stk af dem...... men når der skal fyres lidt tråd af så er det fedt med de 12 tommer . Det skal siges at de er ikke tændt til normalt musiklytning.

Mht. rummet så er klinkerne ikke den store udfordirng - læs lidt længere tilbage i tråden hvor der er beskrivelse af netop denne problematik.



__________________
Hilsen Henrik
Til top Vis Henrik300's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Henrik300 Besøg Henrik300's Websted
 
Henrik300
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 22 Februar 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 3209
Sendt: 24 November 2008 kl. 17:44 | IP-adresse registreret  

Så er der blevet justeret lidt igen. Subben er sat ned på 50 Hz i deling og der er kommet spikes på subberne.

Dette har givet en lidt mere fast bund dog uden den store revolotion. Ellers er musikken nydt godt og grundigt her til eftermiddag hvilket jo altid er dejligt.

Må musikken være med jer derude.



__________________
Hilsen Henrik
Til top Vis Henrik300's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Henrik300 Besøg Henrik300's Websted
 
Henrik300
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 22 Februar 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 3209
Sendt: 26 November 2008 kl. 22:46 | IP-adresse registreret  

Så er der lidt friske billeder af spikes



__________________
Hilsen Henrik
Til top Vis Henrik300's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Henrik300 Besøg Henrik300's Websted
 
Novisad
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar
Dobb.profil Sonic

Bruger siden: 22 April 2005
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 2090
Sendt: 26 November 2008 kl. 23:22 | IP-adresse registreret  

Hej Henrik hvad oplever du til forskel efter du har sat det op på spikes.

mvh
Til top Vis Novisad's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Novisad
 
Henrik300
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 22 Februar 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 3209
Sendt: 26 November 2008 kl. 23:40 | IP-adresse registreret  

Novisad skrev:
Hej Henrik hvad oplever du til forskel efter du har sat det op på spikes.

mvh

Dette har givet en lidt mere fast bund dog uden den store revolotion.



__________________
Hilsen Henrik
Til top Vis Henrik300's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Henrik300 Besøg Henrik300's Websted
 
Novisad
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar
Dobb.profil Sonic

Bruger siden: 22 April 2005
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 2090
Sendt: 27 November 2008 kl. 09:18 | IP-adresse registreret  

Hej igen glemte at lige at rose dit fine anlæg det er virkelig lækre komponenter du har fået skruet dig sammen, hvordan er klangen på dit setup.

mvh
Til top Vis Novisad's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Novisad
 

<< Forrige Side af 23 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes