Tilbage til HIFI4ALL.DK 28. april 2024 | 17:31   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Afstemninger - Polls
 HIFI4ALL Forum : Afstemninger - Polls
Emne Emne: Lyder netkabler forskelligt? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Spørgsmålet: Kan du høre forskel på forskellige netkabler på din effektforstærker?
Poll valg Stemmer Afstemningsresultat
80 [60,61%]
52 [39,39%]
Dette emne er lukket; der kan ikke stemmes

Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
ulrikmm
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Maj 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1100
Sendt: 29 Oktober 2008 kl. 15:00 | IP-adresse registreret  

Inspireret af tråden om tweaks og kantskæring ad CD skiver.....

Giv din mening til kende, så vi kan finde ud af om netkabelforskelle er hørbare blandt forums brugere -  og fortæl om dine oplevelser af forskellige 230 V netkabler.

Hvis du synes netkabler lyder forskelligt, må du gerne give et bud på hvorfor (psykologisk/fysisk/elektrisk effekt).

Mvh Ulrikmm


Til top Vis ulrikmm's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ulrikmm
 
Pierre
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Januar 2005
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 3547
Sendt: 29 Oktober 2008 kl. 16:21 | IP-adresse registreret  

Hvorfor de lyder forskelligt skal jeg ikke gøre mig kolg på, men af erfaringer ved jeg at de lyder forskelligt. ikke altid det dyerste der er det bedste og i nogle tilfælde kan det også blive ringere end det alm. medfølgende netkabel. Men så er der de gange hvor man bare må hovsa det lyder sku da godt det her

Jeg vil dog også sige at man skal op i en vis pris/ kvalitet før det er hørbart



__________________
Vin & Vinyl
Til top Vis Pierre's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Pierre
 
Asklepios
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 02 April 2008
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 611
Sendt: 02 November 2008 kl. 08:48 | IP-adresse registreret  

Pierre skrev:

Hvorfor de lyder forskelligt skal jeg ikke gøre mig kolg på, men af erfaringer ved jeg at de lyder forskelligt. ikke altid det dyerste der er det bedste og i nogle tilfælde kan det også blive ringere end det alm. medfølgende netkabel. Men så er der de gange hvor man bare må hovsa det lyder sku da godt det her

Jeg vil dog også sige at man skal op i en vis pris/ kvalitet før det er hørbart



Pris/kvalitet på kablet, eller på ens setup?

__________________
Mange hilsener

Simon

B&O, ProAc, Rega & Sonos

Atlas
Til top Vis Asklepios's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Asklepios
 
Kenneth_P
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Anmelder i Fidelity og på nomono.dk

Bruger siden: 03 Maj 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 325
Sendt: 02 November 2008 kl. 09:13 | IP-adresse registreret  

Netkabler lyder meget forskelligt. Det er dog ikke altid de dyre netkabler der er gode. Et billigt netkabel kan godt lyde bedre i et bestemt setup, end et noget dyrere et af slagsen gør. Efter min mening skal et netkabel altid prøves i eget anlæg før eventuelt køb.

Jeg har haft gode erfaringer med disse kabler (hørt og testet i eget setup, eller fremmed setup):

  • Xindak PC-03 (varmt, blødt og luftigt) (ca. 500 kr.)
  • Nordost Magus (klart og detaljeret) (ca. 1800 kr.)
  • Nordost Shiva (nøgent, stramt og detaljer) (ca. 3000 kr.)
  • Nordost Vishnu (nøgent, stramt, mange detaljer og ekspanderet lydbillede) (ca. 6000 kr.)
  • Nordost Brahma (nøgent, stramt, rigtig mange detaljer og kæmpe lydbillede) (ca. 12.000 kr.)
  • Nordost Valhalla (nøgent, stramt, rigtig mange detaljer og ekstremt stort lydbillede) (ca. 30.000 kr.)
  • Nordost Odin (nøgent, stramt, luftigt, ekstremt detaljeniveau og et massivt kæmpe lydbillede) (ca. 60-70.000 kr.)

Jag har haft knap så gode erfaringer med dette kabel (hørt og testet i eget setup):

  • Vincent Power-Cable (mudret, mørk og uoverskuelig lyd)(Har dog hørt dette i andet setup, hvor det faktisk gjorde det helt okay)

Alle disse kabler (på nær Odin og Valhalla) er testet i følgende setup:

  • Marantz SA11S1, Pass Labs X1, GamuT D200, Martin Logan Summit, Nordost kabler, PS Audio Power Plant Premier.
  • Marantz CD-17, Dynaudio Audience 52SE, Transparent signalkabler, MIT højttalerkabler.

Odin og Valhalla er hørt og testet i dette (fremmed) setup:

  • GamuT CD-3, GamuT I-150, Martin Logan CLX 25, Nordost kabler, Nordost Thor.

Jag har dog hørt flere end disse, men med disse føler jeg at jeg har fået et fair indtryk. Jeg håber disse erfaringer kan hjælpe lidt.



__________________
Mange hilsner,
Kenneth

Skribent/anmelder i Fidelity og på nomono.dk/.se
Til top Vis Kenneth_P's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kenneth_P Besøg Kenneth_P's Websted
 
cube
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 16 Januar 2007
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 351
Sendt: 02 November 2008 kl. 09:28 | IP-adresse registreret  

har et tillægsspørgsmål, nu hedder poll-overskriften "Kan du høre forskel på forskellige netkabler på din effektforstærker" - er der mest at hente ved at sætte det på effektforstærker???...

je
g har to af de lidt billigere audioquest NRG-2EU netkabler, dem har jeg sat i cd og forforstærker og ladt mine monoblokke køre på alm. netkabler... i øvrigt kan jeg ikke høre forskel i lyden hvis jeg bytter rundt på placeringen af netkablerne, men kunne da være interessant om der er en mest korrekt teoretisk placering... ved signal- og højttalerkabler synes jeg derimod der kan være stor forskel, men kan jo være de auidioquest netkabler ikke rykker det store ;)
Til top Vis cube's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af cube
 
Acer
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 06 Juni 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 3734
Sendt: 02 November 2008 kl. 11:27 | IP-adresse registreret  

Har bl.a. haft No Shiva og Vishnu på besøg og kan nikke genkendede til Kenneth's erfaringer . Kører selv med Jorma da det giver utroligt meget for pengene syntes jeg. Har mindre gode erfaringer med det røde hospitalskabel som nogen er så begejstret for, syntes det lyder klemt og fiset på mit setup

__________________
Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
Til top Vis Acer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Acer
 
gl.jas
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 19 Oktober 2003
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 1469
Sendt: 02 November 2008 kl. 11:37 | IP-adresse registreret  

cube skrev:
har et tillægsspørgsmål, nu hedder poll-overskriften "Kan du høre forskel på forskellige netkabler på din effektforstærker" - er der mest at hente ved at sætte det på effektforstærker???...

Jeg har personligt oplevet den største effekt på netop forstærkersiden, uanset om vi taler integreret eller rent effekttrin. Forklaringen er jeg ikke 100% så det...

Mht. netkabler har stikkene ganske stor betydning:

Som Acer har jeg heller ikke god erfaring med det såkaldte "hospitalskabel". Har iøvrigt et til salg af selv samme årsag.



__________________
My other toy has tits.
                                                                               
    
Til top Vis gl.jas's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gl.jas
 
jørstad
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 26 April 2003
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 240
Sendt: 02 November 2008 kl. 12:27 | IP-adresse registreret  

hvor får bedst strøm fra .   Fynsværket / dong/ eller andre udbyder .

tror at jeg vil prøve med nogle batterier

Til top Vis jørstad's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jørstad
 
Tommy21
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 16 Juli 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 597
Sendt: 02 November 2008 kl. 13:09 | IP-adresse registreret  

Kenneth_P skrev:

Netkabler lyder meget forskelligt. Det er dog ikke altid de dyre netkabler der er gode. Et billigt netkabel kan godt lyde bedre i et bestemt setup, end et noget dyrere et af slagsen gør. Efter min mening skal et netkabel altid prøves i eget anlæg før eventuelt køb.

Jeg har haft gode erfaringer med disse kabler (hørt og testet i eget setup, eller fremmed setup):

  • Xindak PC-03 (varmt, blødt og luftigt) (ca. 500 kr.)
  • Nordost Margus (klart og detaljeret) (ca. 1800 kr.)
  • Nordost Shiva (nøgent, stramt og detaljer) (ca. 3000 kr.)
  • Nordost Vishnu (nøgent, stramt, mange detaljer og ekspanderet lydbillede) (ca. 6000 kr.)
  • Nordost Brahma (nøgent, stramt, rigtig mange detaljer og kæmpe lydbillede) (ca. 12.000 kr.)
  • Nordost Valhalla (nøgent, stramt, rigtig mange detaljer og ekstremt stort lydbillede) (ca. 30.000 kr.)
  • Nordost Odin (nøgent, stramt, luftigt, ekstremt detaljeniveau og et massivt kæmpe lybillede) (ca. 60-70.000 kr.)

Jag har haft knap så gode erfaringer med dette kabel (hørt og testet i eget setup):

  • Vincent Power-Cable (mudret, mørk og uoverskuelig lyd)

Alle disse kabler (på nær Odin og Valhalla) er testet i følgende setup:

  • Marantz SA11S1, Pass Labs X1, GamuT D200, Martin Logan Summit.
  • Marantz CD-17, Dynaudio Audience 52SE.

Odin og Valhalla er hørt og testet i dette (fremmed) setup:

  • GamuT CD-3, GamuT I-150, Martin Logan CLX 25.

Jag har dog hørt flere end disse, men med disse føler jeg at jeg har fået et fair indtryk. Jeg håber disse erfaringer kan hjælpe lidt.

Hvis man betaler 70.000 for et strømkabel skal man da ihvertfald skynde sig at gå til lægen og få undersøgt hovedet



__________________
Setup
MartinLogan Vantage, Motif, Fresco i, encore TF
Parasound A21
Parasound C1 Processor
Oppo Bdp-95

Ps3, xbox 360, Wii, PsP
Til top Vis Tommy21's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Tommy21
 
Sjoenne
Lukket konto
Lukket konto

Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 20 Oktober 2005
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline
Indlæg: 1871
Sendt: 02 November 2008 kl. 13:14 | IP-adresse registreret  

jørstad skrev:

hvor får bedst strøm fra .   Fynsværket / dong/ eller andre udbyder .


tror at jeg vil prøve med nogle batterier



Batterier giver noget af det dårligste vekselspænding du kan forestille dig hehe
Til top Vis Sjoenne's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sjoenne
 
Kenneth_P
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Anmelder i Fidelity og på nomono.dk

Bruger siden: 03 Maj 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 325
Sendt: 02 November 2008 kl. 14:17 | IP-adresse registreret  

Tommy21 skrev:
Kenneth_P skrev:

Netkabler lyder meget forskelligt. Det er dog ikke altid de dyre netkabler der er gode. Et billigt netkabel kan godt lyde bedre i et bestemt setup, end et noget dyrere et af slagsen gør. Efter min mening skal et netkabel altid prøves i eget anlæg før eventuelt køb.

Jeg har haft gode erfaringer med disse kabler (hørt og testet i eget setup, eller fremmed setup):

  • Xindak PC-03 (varmt, blødt og luftigt) (ca. 500 kr.)
  • Nordost Margus (klart og detaljeret) (ca. 1800 kr.)
  • Nordost Shiva (nøgent, stramt og detaljer) (ca. 3000 kr.)
  • Nordost Vishnu (nøgent, stramt, mange detaljer og ekspanderet lydbillede) (ca. 6000 kr.)
  • Nordost Brahma (nøgent, stramt, rigtig mange detaljer og kæmpe lydbillede) (ca. 12.000 kr.)
  • Nordost Valhalla (nøgent, stramt, rigtig mange detaljer og ekstremt stort lydbillede) (ca. 30.000 kr.)
  • Nordost Odin (nøgent, stramt, luftigt, ekstremt detaljeniveau og et massivt kæmpe lybillede) (ca. 60-70.000 kr.)

Jag har haft knap så gode erfaringer med dette kabel (hørt og testet i eget setup):

  • Vincent Power-Cable (mudret, mørk og uoverskuelig lyd)

Alle disse kabler (på nær Odin og Valhalla) er testet i følgende setup:

  • Marantz SA11S1, Pass Labs X1, GamuT D200, Martin Logan Summit.
  • Marantz CD-17, Dynaudio Audience 52SE.

Odin og Valhalla er hørt og testet i dette (fremmed) setup:

  • GamuT CD-3, GamuT I-150, Martin Logan CLX 25.

Jag har dog hørt flere end disse, men med disse føler jeg at jeg har fået et fair indtryk. Jeg håber disse erfaringer kan hjælpe lidt.

Hvis man betaler 70.000 for et strømkabel skal man da ihvertfald skynde sig at gå til lægen og få undersøgt hovedet

Ja det kan jeg på en måde godt give dig ret i, men nogle bruger jo millioner på deres setup, og går også gerne det sidste stykke og giver 60-70.000 kr. for et netkabel. Nogle går endda så vidt, at de giver 100.000 kr. for ca. 5 m Odin, fordi det har den optimale lyd. Det lyder jo sindsygt, men der er faktisk noget om snakken.



__________________
Mange hilsner,
Kenneth

Skribent/anmelder i Fidelity og på nomono.dk/.se
Til top Vis Kenneth_P's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kenneth_P Besøg Kenneth_P's Websted
 
Kenneth_P
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Anmelder i Fidelity og på nomono.dk

Bruger siden: 03 Maj 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 325
Sendt: 02 November 2008 kl. 14:28 | IP-adresse registreret  

cube skrev:
har et tillægsspørgsmål, nu hedder poll-overskriften "Kan du høre forskel på forskellige netkabler på din effektforstærker" - er der mest at hente ved at sætte det på effektforstærker???...

je
g har to af de lidt billigere audioquest NRG-2EU netkabler, dem har jeg sat i cd og forforstærker og ladt mine monoblokke køre på alm. netkabler... i øvrigt kan jeg ikke høre forskel i lyden hvis jeg bytter rundt på placeringen af netkablerne, men kunne da være interessant om der er en mest korrekt teoretisk placering... ved signal- og højttalerkabler synes jeg derimod der kan være stor forskel, men kan jo være de auidioquest netkabler ikke rykker det store ;)

På ML Summit var Xindak PC-03 en meget dårlig idé. Lydbilledet skrumpede, og det blev lige blødt nok. Nordost strømkablerne var derimod en god idé på Summit.

Nordost Valhalla var bestemt også en god idé på ML CLX 25. Større lydbillede, flere detaljer og klarere tredimensionalitet. Og hvorfor ikke betale ca. 60.000 kr. for 2 sæt Valhalla strømkabler, når man betaler 220.000 kr. for et sæt højtalere?

Jeg har stort set oplevet et lige så stort udbytte ved cd-afspiller, forforstærker og effektforstærker. Men det er dog ikke sikkert at det er det samme strømkabel der skal benyttes.

Der er bestemt mange strømkabler derude, jeg godt kunne tænke mig at snuse lidt nærmere til.



__________________
Mange hilsner,
Kenneth

Skribent/anmelder i Fidelity og på nomono.dk/.se
Til top Vis Kenneth_P's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kenneth_P Besøg Kenneth_P's Websted
 
ulrikmm
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Maj 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1100
Sendt: 02 November 2008 kl. 14:30 | IP-adresse registreret  

Er ML som du nævner Martin Logan elektrostater? Er netkablet blot til højspændingsforsyningen, eller har de indbyggede effektforstærkere?

Mvh Ulrikmm
Til top Vis ulrikmm's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ulrikmm
 
Acer
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 06 Juni 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 3734
Sendt: 02 November 2008 kl. 14:32 | IP-adresse registreret  

Som gl.jas skriver så oplevede jeg også størst effekt på forstærkeren, ved ikke om det hænger sammen med at den komponent trækker mest strøm men et netkabels forbedringer (eller forværringer) høres tydeligst her

__________________
Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
Til top Vis Acer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Acer
 
Kenneth_P
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Anmelder i Fidelity og på nomono.dk

Bruger siden: 03 Maj 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 325
Sendt: 02 November 2008 kl. 14:41 | IP-adresse registreret  

ulrikmm skrev:
Er ML som du nævner Martin Logan elektrostater? Er netkablet blot til højspændingsforsyningen, eller har de indbyggede effektforstærkere?

Mvh Ulrikmm

Ja det er Martin Logan jeg mener.

I Summit er det både til højspændingsforsyningerne og de to ICE power forstærkere (til basserne) der sidder i hver højtaler.

I CLX 25 er det kun til de to højspændingsforsyninger der sidder i hver højtaler, da de ikke har nogle aktiv bassektion.



__________________
Mange hilsner,
Kenneth

Skribent/anmelder i Fidelity og på nomono.dk/.se
Til top Vis Kenneth_P's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kenneth_P Besøg Kenneth_P's Websted
 
ulrikmm
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Maj 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1100
Sendt: 02 November 2008 kl. 16:36 | IP-adresse registreret  

Det jeg fisker efter er flg.: En del elektrostater kan spille en tid uden tilkoblet højspændingsforsyning, fordi afladningen af membranen er ret langsom. Så jeg vil høre om du har prøvet at høre eventuelle lytteforskellen mellem at have det gode netkabel koblet på - og fra?

Det ville jo være rigtig interessant hvis flg. var oplevelsen:

"dårligt netkabel" = dårlig lyd
"godt netkabel" = god lyd
Intet netkabel = præcis samme gode lyd?

På den måde kunne du jo medvirke til at finde ud af om god lyd ved netop det netkabel skyldes at det ingen egeneffekt har på lyden - eller at det sætter et helt specielt godt fingeraftryk på lyden.

Det er jo et eksperiment, der ikke rigtig lader sig gøre på forstærkere.

Til top Vis ulrikmm's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ulrikmm
 
Kenneth_P
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Anmelder i Fidelity og på nomono.dk

Bruger siden: 03 Maj 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 325
Sendt: 02 November 2008 kl. 17:28 | IP-adresse registreret  

ulrikmm skrev:
Det jeg fisker efter er flg.: En del elektrostater kan spille en tid uden tilkoblet højspændingsforsyning, fordi afladningen af membranen er ret langsom. Så jeg vil høre om du har prøvet at høre eventuelle lytteforskellen mellem at have det gode netkabel koblet på - og fra?

Det ville jo være rigtig interessant hvis flg. var oplevelsen:

"dårligt netkabel" = dårlig lyd
"godt netkabel" = god lyd
Intet netkabel = præcis samme gode lyd?

På den måde kunne du jo medvirke til at finde ud af om god lyd ved netop det netkabel skyldes at det ingen egeneffekt har på lyden - eller at det sætter et helt specielt godt fingeraftryk på lyden.

Det er jo et eksperiment, der ikke rigtig lader sig gøre på forstærkere.

Det lyder som et rigtig sjovt forsøg, men jeg tror ikke det kan lades sig gøre. I hvert fald ikke her hos mig. Når man spiller uden netkablet monteret, det vil sige uden kontakt til lysnettet, så spiller højtaleren meget tamt. Derfor ville dette forsøg nok ikke rigtig give noget godt resultat.

Bassektionen spille jo heller ikke med, hvilket jo gør det umuligt at bedømme lyden på en fair måde.



__________________
Mange hilsner,
Kenneth

Skribent/anmelder i Fidelity og på nomono.dk/.se
Til top Vis Kenneth_P's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kenneth_P Besøg Kenneth_P's Websted
 
kaso
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 23 August 2005
Status: Offline
Indlæg: 959
Sendt: 25 November 2008 kl. 12:07 | IP-adresse registreret  

Mangler vi nu ikke også at få afgjort om luftledninger eller jordkabler til huset giver bedst lyd?

Og er kulkraft bedre end vind-el?

etc.

 

(PS. Nej - jeg tror ikke, at 1m kabel ud af de måske 50.000 m kabel fra el-værket har den fjerneste betydning for lyden!)

Til top Vis kaso's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kaso
 
Stephan.Brandt
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 24 Februar 2008
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 65
Sendt: 25 November 2008 kl. 12:22 | IP-adresse registreret  

kaso skrev:

(PS. Nej - jeg tror ikke, at 1m kabel ud af de måske 50.000 m kabel fra el-værket har den fjerneste betydning for lyden!)



Jeg giver dig ret, at den sidste meter ikke har meget kvalitet af lyden men hvis du har mega mange kabler liggende tror jeg det handler om hvor godt skærmet de er.. Jeg har da haft tilfælde med brum på HT SW og bare ved at flytte net kabler fra hinanden eller fra kan man undgå det. Så jeg tror ikke det handler om hvor godt kobber eller sølv eller guld, der er i kablet men hvorgodt skærmet det er.. Men jeg kan jo tage fejl..

Stephan


__________________
Naim unitiqute 2
Emotiva XPA-2
Til top Vis Stephan.Brandt's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Stephan.Brandt
 
Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 25 November 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 6376
Sendt: 25 November 2008 kl. 12:55 | IP-adresse registreret  

Har de der konstruerer audioudstyr ikke glemt at bruge dyre netkabler på deres oscilloskop? 

Hvis de får forkerte måleresultater, grundet ikke eksotisk fremstilling af oscilloskopets netkabel, er vi jo lige vidt...
Til top Vis Spencer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Spencer
 

Side af 2 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes