Tilbage til HIFI4ALL.DK 19. maj 2024 | 21:04   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Analog lyd
 HIFI4ALL Forum : Analog lyd
Emne Emne: Beolab Penta (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
erlingt
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 December 2008
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 1532
Sendt: 07 Januar 2009 kl. 13:56 | IP-adresse registreret  

Jeg har både på dette forum samt andre B&O relaterede læst, at det skulle være en god ide, at udskifte/bypasse den indbyggede forstærker i B&O Penta højttalerene (den aktive udgave).

Da min den ene nu er begyndt at løbe varm - sikkert det kendte problem med tomgangsreguleringen - kunne det jo godt være det rigtige tidspunkt at overveje en sådan ombygning.

Anbefalingerne er meget gået på udskiftning til en ICEPower løsning, hvilket jo lyder spændende. Men det er ikke rigtigt lykkedes mig at finde forhandlere af disse effektforstærkere. Jeg vil derfor her på forum'et efterspørge nogle gode links til forhandlere af ICEPower forstærkere, samt evt. kommentarer og erfaringer med en sådan løsning.
Til top Vis erlingt's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af erlingt
 
Greekstar
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 02 April 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 236
Sendt: 07 Januar 2009 kl. 14:05 | IP-adresse registreret  

ellers kunne du smide hypex moduler i fra www.frequence-shop.dk. ICE sælges kun til OEM.

__________________
Mvh.
Til top Vis Greekstar's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Greekstar
 
Greekstar
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 02 April 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 236
Sendt: 07 Januar 2009 kl. 14:07 | IP-adresse registreret  

der var sq lidt ice her http://www.cadaudio.dk/cadpwmmodules.htm

__________________
Mvh.
Til top Vis Greekstar's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Greekstar
 
BjarkeHedegaard
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 23 September 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1575
Sendt: 08 Januar 2009 kl. 12:38 | IP-adresse registreret  

Synes det er synd med klasse D-løsninger til at trykke højttalere der dækker hele frekvensområdet i stedet for kun bassen.

Jeg kommer mig ikke over hvordan mine ører blev mishandlet af et par B&W 802D'ere på en Lyngdorf digital forstærker.

Nej, har ikke hørt Hypex på andet end subwoofere, så ja, det kan være de er bedre end Lyngdorf's løsninger.  Det er bare ærgerligt at smide penge i forstærkere som voldtager lydkvaliteten af højttalerne.



__________________
Mvh Bjarke Hedegaard
Til top Vis BjarkeHedegaard's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af BjarkeHedegaard
 
erlingt
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 December 2008
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 1532
Sendt: 08 Januar 2009 kl. 13:38 | IP-adresse registreret  

BjarkeHedegaard skrev:

Synes det er synd med klasse D-løsninger til at trykke højttalere der dækker hele frekvensområdet i stedet for kun bassen.

Jeg kommer mig ikke over hvordan mine ører blev mishandlet af et par B&W 802D'ere på en Lyngdorf digital forstærker.

Nej, har ikke hørt Hypex på andet end subwoofere, så ja, det kan være de er bedre end Lyngdorf's løsninger.  Det er bare ærgerligt at smide penge i forstærkere som voldtager lydkvaliteten af højttalerne.


Umiddelbart også mine tanker - men der er så mange andre "kloge" mennesker både her på forumet samt andre fora, som foreslår løsningen. Så derfor ville jeg benytte lejligheden til at "rundkaste" problematikken.

Så er der andre, der har lytte erfaringer med ICEPower i det fulde frekvensområde, vil jeg meget gerne høre om disse.
Til top Vis erlingt's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af erlingt
 
Peter Pan
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 04 Februar 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 20276
Sendt: 17 Januar 2009 kl. 00:06 | IP-adresse registreret  

Hej erlingt

BjarkeHedegaard øre må fejle noget :-)

Her finder du næsten alt om ICEpower moduler.

 Tryk på billedet.

Fjern tomgangs støj / brum fra BeoLab Penta, SÅDAN.
 
Lav dine BeoLab Penta om til BeoVox Penta ved at kassere bundforstærkerne, køb så 4 stk. ICEpower ASP trin, med de watt du har brug for, og dit støjproblem er garanteret løst.
 
Forstærkerne på BeoLab Penta 1-2-3 er baseret på en forældet forstærkerteknologi, og der er lavet for mange kompromiser, fordi de hele tiden skulle tilpasses Bang&Olufsens øvrige udvikling. Det du opnår ved dette forstærker skift er, en stor dynamik forbedring, og absolut ingen forstærker støj. Støj/signal forholdet er for dårligt på de gamle forstærker, når de så også begynder at forstærker en del af denne støj, mere og mere jo ælder de bliver, er det til sidst ikke til at holde ud, hvis man seriøst lytter til musik. 
 
Den øverste del, af højttalerne man så står tilbage med, bliver kun bedre og bedre, og hvis man loddet de lodninger om, der findes, er man godt kørende med et sæt BeoVox Penta, og ny indkøbte ICEpower trin, samt en subwoofer til at klare bassen fra de 55 Hz og ned til 20 Hz.
 
Hvis uheldet er ude, og der sker noget med højttaler enhederne, kan man stadig ved henvendelse til et BeoCenter få udskiftet de enheder der er defekte.
 
Arbejdsbeskrivelse til ændring af
BeoLab Penta til BeoVox Penta.
 
1) Læg beoLab Penta ned, og afmontere de 5 møtrikker.
 
_____________________________________
 
 
2) Kør forstærkeren til destruktion på genbrugsstationen.
 
 
_________________________________________
 
3) Afkort de 5 afstands jern, og skær nyt gevind.
 
 
_____________________________________
 
4) Genmonter foden.
 
 
_________________________________________
 
5) Vipti mikraklet er sket, et sæt BeoVox Penta.
 
 
___________________________________
 
Så ud og købe ICEpower forstærkertrin, se link.
 
God fornøjelse.
 
 
 
 
 
 


__________________
Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
Til top Vis Peter Pan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Peter Pan Besøg Peter Pan's Websted
 
Peter Pan
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 04 Februar 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 20276
Sendt: 17 Januar 2009 kl. 00:15 | IP-adresse registreret  

ICEpower + passive højttaler til B&O.

 



__________________
Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
Til top Vis Peter Pan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Peter Pan Besøg Peter Pan's Websted
 
BjarkeHedegaard
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 23 September 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1575
Sendt: 17 Januar 2009 kl. 14:58 | IP-adresse registreret  

Peter Pan skrev:
BjarkeHedegaard øre må fejle noget :-)

Haha! Det håber jeg da ikke de gør Peter!

Lyder som om du er meget inde i B&O grejet, og det er jeg bestemt ikke. Har slet ikke hørt Icepower. Men jeg ved, at jeg har haft en super skuffende oplevelse med klasse D forstærkere, og det var lige dét, jeg ville bringe på banen. Nu har jeg det personligt heller ikke så godt med Lyngdorf.

Hvorfor er det bedre med Icepower end en stor fed almindelig effektforstærker?



__________________
Mvh Bjarke Hedegaard
Til top Vis BjarkeHedegaard's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af BjarkeHedegaard
 
l´Blundt
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 20 September 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 905
Sendt: 17 Januar 2009 kl. 15:15 | IP-adresse registreret  

Bjarke: Er det ikke lidt imod ånden i hifi at udtale sig uden at have prøvet? Du har hørt klasse D en gang og dømmer så alt klasse D til at være dårligt. Der er stor forskel på Lyngdorf og Icepower, ligesom med de andre klasse D-teknologier.
Du har da vist lavet dig et par fornuftige DIY-højttalere. Kan jeg udtale at de er ringe fordi jeg har hørt et par ringe DIY en gang, nej vel.

Du skal være velkommen til at høre lidt Icepower her en gang hvis du får lyst. Det er garanteret ikke det bedste i verden. Men helt sikkert heller ikke det bedste der kan opnås med Icepower.

Mark Levinson har feks. lavet deres nyeste monster med Klasse D(mener bestemt det er Icepower). Primare har også lavet deres nye multikanal-effekt med Icepower. Dette betyder selvfølgelig ikke at det er verdens bedste teknologi, men efter min mening må det betyde at det ihvertfald ikke er dårligt.

Erlingt: Der er også et firma ved navn Midgard Audio i norge der sælger Icepower. Så er spørgsmålet bare hvilket design du bedst kan lide.
Og der er vist også nogle moduler til salg på KSB her på siden, hvis du har mod på selv at samle.


Mvh. l´Blundt
Til top Vis l´Blundt's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af l´Blundt
 
BjarkeHedegaard
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 23 September 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1575
Sendt: 17 Januar 2009 kl. 15:19 | IP-adresse registreret  

Jay l`Blundt skrev:
Bjarke: Er det ikke lidt imod ånden i hifi at udtale sig uden at have prøvet? Du har hørt klasse D en gang og dømmer så alt klasse D til at være dårligt. Der er stor forskel på Lyngdorf og Icepower, ligesom med de andre klasse D-teknologier.
Du har da vist lavet dig et par fornuftige DIY-højttalere. Kan jeg udtale at de er ringe fordi jeg har hørt et par ringe DIY en gang, nej vel.

Du skal være velkommen til at høre lidt Icepower her en gang hvis du får lyst. Det er garanteret ikke det bedste i verden. Men helt sikkert heller ikke det bedste der kan opnås med Icepower.

Mark Levinson har feks. lavet deres nyeste monster med Klasse D(mener bestemt det er Icepower). Primare har også lavet deres nye multikanal-effekt med Icepower. Dette betyder selvfølgelig ikke at det er verdens bedste teknologi, men efter min mening må det betyde at det ihvertfald ikke er dårligt.

Erlingt: Der er også et firma ved navn Midgard Audio i norge der sælger Icepower. Så er spørgsmålet bare hvilket design du bedst kan lide.
Og der er vist også nogle moduler til salg på KSB her på siden, hvis du har mod på selv at samle.


Mvh. l´Blundt

Det har du helt ret i. Det er også derfor jeg understreger, at jeg ikke har hørt udstyret. Mine udtalelser skal tages med et gran salt, og netop fordi jeg understreger hvad jeg har hørt, og hvad jeg ikke har hørt, skulle det gerne give læseren mulighed for at vægte mine ord korrekt. Jeg er simpelthen lidt skeptisk overfor teknikken.  Jeg vil med glæde høre dit udstyr. I en anden tråd, er formuleringen "digitalt gætteri" blevet brugt, og selvom jeg måske synes det er, at sætte det lidt på spidsen, synes jeg stadig det har en rigtighed. Jeg forestiller mig, at der må gå lidt tabt især i de høje frekvenser ved teknikken. Jeg synes på mange måder teknologien er genial fordi den er så effektiv, så når jeg engang skal ha' bygget mig en subwoofer, bliver det med hypex. Jeg mangler dog stadig at blive overbevist om teknikken når det drejer sig om hele frekvensområdet.



__________________
Mvh Bjarke Hedegaard
Til top Vis BjarkeHedegaard's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af BjarkeHedegaard
 
Pierre
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Januar 2005
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 3547
Sendt: 17 Januar 2009 kl. 15:31 | IP-adresse registreret  

BjarkeHedegaard skrev:

Synes det er synd med klasse D-løsninger til at trykke højttalere der dækker hele frekvensområdet i stedet for kun bassen.

Jeg kommer mig ikke over hvordan mine ører blev mishandlet af et par B&W 802D'ere på en Lyngdorf digital forstærker.

Kan godt forstå at du har fået en dårlig oplevelse hvad angår Klasse D når du kun har hørt det  med Lyngdorf og B&W 802D  Lyngdorf`s forstærkere kan slet ikke trække en tung højtaler som 802D den er lavet til at trække Lyngdorfs egne små højtalere

 



__________________
Vin & Vinyl
Til top Vis Pierre's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Pierre
 
Pierre
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Januar 2005
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 3547
Sendt: 17 Januar 2009 kl. 15:35 | IP-adresse registreret  

BjarkeHedegaard skrev:

Jay l`Blundt skrev:
Bjarke: Er det ikke lidt imod ånden i hifi at udtale sig uden at have prøvet? Du har hørt klasse D en gang og dømmer så alt klasse D til at være dårligt. Der er stor forskel på Lyngdorf og Icepower, ligesom med de andre klasse D-teknologier.
Du har da vist lavet dig et par fornuftige DIY-højttalere. Kan jeg udtale at de er ringe fordi jeg har hørt et par ringe DIY en gang, nej vel.

Du skal være velkommen til at høre lidt Icepower her en gang hvis du får lyst. Det er garanteret ikke det bedste i verden. Men helt sikkert heller ikke det bedste der kan opnås med Icepower.

Mark Levinson har feks. lavet deres nyeste monster med Klasse D(mener bestemt det er Icepower). Primare har også lavet deres nye multikanal-effekt med Icepower. Dette betyder selvfølgelig ikke at det er verdens bedste teknologi, men efter min mening må det betyde at det ihvertfald ikke er dårligt.

Erlingt: Der er også et firma ved navn Midgard Audio i norge der sælger Icepower. Så er spørgsmålet bare hvilket design du bedst kan lide.
Og der er vist også nogle moduler til salg på KSB her på siden, hvis du har mod på selv at samle.


Mvh. l´Blundt

Jeg forestiller mig, at der må gå lidt tabt især i de høje frekvenser ved teknikken.

det tager du helt fejl, det er nemlig i de høje frekvenser at ICEpower (Klasse D) har sin helt stor styrke. Det er åbent, rent og ultra flot oplkøst  



__________________
Vin & Vinyl
Til top Vis Pierre's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Pierre
 
Peter Pan
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 04 Februar 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 20276
Sendt: 17 Januar 2009 kl. 15:41 | IP-adresse registreret  

Hej BjarkeHedegaard
 
Jeg er meget glad for kombinationen 2 x ICEpower ASP 500 watt moduler, og mine to passive BeoLab Penta højttaler som suppleres med en sub. ICEpower moduler skal til spilles ca. 3-4 måneder før de yder deres bedste. Det er også sådan at der går ca. 3 timer før modulerne spiller optimalt, hvis de har stået uden 230V strøm.
 
Producenten kan lave en standby funktion på modulerne, men det gør de som oftest ikke, så jeg slukker aldrig min ICEpower stereo forstærker.
 
Så nu kommer fordelen som du kan læse på min lille beregning over strømforbrug, og beskrivelsen af forholdet mellem strøm input/ varme afledning/ lyd udbytte.
 
Hvad koster EL for 2 X 500 Watt ASP ICEpower moduler i standby. 
 
 
 
Jeg har konstateret at ASP ICEpower moduler giver den bedste lyd her og nu, når de aldrig bliver slukket.
 
Hvad koster det så at have 2 x 500 Watt stående tændt ??  
 
Her min beregning:
 
Et 500 Watt ASP ICEpower modul forbruger 3 W når der ikke spilles på det. 2 x 500 Watt bruger 6 W.
Regnestykket bliver så 365 dage gange 24 timer = 8760 timer gange 6 W. I min kommune betaler vi
1.92 Kr. for 1 kwh x 52.560 kwh = 100.92 Kr. pr. år.
 
Så mener jeg godt man kan forsvare at lade stereoforstærkeren stå med konstant strøm på.
 
OK så løber der jo lidt ekstra på, hver gang der bliver spillet musik, men billigt syntes jeg det er.
 

 
Det skal du vide:
 
Styr på energiforbruget med ICEpower® Bang & Olufsens forstærkerteknologi giver større ydeevne med et mindre energiforbrug.
Langt størstedelen af den effekt, som en forstærker tilføres, bliver til varme i stedet for at blive brugt effektivt. Det drejer sig om hele 99% af den tilførte effekt. Varmen skal væk fra forstærkeren, så den ikke brænder sammen, og derfor er forstærkere ofte udstyret med store køleplader. Det gælder dog ikke for ICEpower®, som er Bang & Olufsens forstærkerteknologi.
 
Forstærkeren bruger nemlig 10 gange så lidt strøm for at opnå den samme effekt som en almindelig forstærker. Det betyder, at forstærkeren på grund af den mindre effekttilførsel producerer langt mindre varme, hvorfor det ikke er nødvendigt med store køleplader. Miljøfordelene ses altså både ved det reducerede energiforbrug men også ved, at der spares materialer til køleplader.
 
Sammenligner man en BeoLab1, som er udstyret med ICEpower®, med et tilsvarende af Bang & Olufsens produkter, BeoLab Penta (uden ICEpower®), bliver miljøfordelene på effektforbruget meget tydelige.
 
Hvor BeoLab Penta bruger 24 W, når den er tændt, bruger BeoLab1 kun 14 W. Effektforbruget er altså faldet med 40 %, og det selvom BeoLab 1 har en maksimal ydeevne på hele 600 W mod kun 150 W i BeoLab Penta.
 

Se datablad for ICEpower500ASP i pdf file her

 


__________________
Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
Til top Vis Peter Pan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Peter Pan Besøg Peter Pan's Websted
 
Stanley
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 Januar 2006
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 3344
Sendt: 17 Januar 2009 kl. 15:42 | IP-adresse registreret  

Peter Pan skrev:

1) Læg beoLab Penta ned, og afmontere de 4 møtrikker.

 
 
Hvorfor ikke alle 5 ?
 
Peter Pan skrev:
 
3) Afkort de 4 afstands jern, og skær nyt gevind.
 
 

Hvorfor ikke bare demontere gevindstængerne helt, de er jo lige til at skrue ud. Foden monteres så med 5 alm. maskinskruer.

 

Til top Vis Stanley's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Stanley
 
BjarkeHedegaard
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 23 September 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1575
Sendt: 17 Januar 2009 kl. 15:43 | IP-adresse registreret  

Pierre skrev:
BjarkeHedegaard skrev:

Jay l`Blundt skrev:
Bjarke: Er det ikke lidt imod ånden i hifi at udtale sig uden at have prøvet? Du har hørt klasse D en gang og dømmer så alt klasse D til at være dårligt. Der er stor forskel på Lyngdorf og Icepower, ligesom med de andre klasse D-teknologier.
Du har da vist lavet dig et par fornuftige DIY-højttalere. Kan jeg udtale at de er ringe fordi jeg har hørt et par ringe DIY en gang, nej vel.

Du skal være velkommen til at høre lidt Icepower her en gang hvis du får lyst. Det er garanteret ikke det bedste i verden. Men helt sikkert heller ikke det bedste der kan opnås med Icepower.

Mark Levinson har feks. lavet deres nyeste monster med Klasse D(mener bestemt det er Icepower). Primare har også lavet deres nye multikanal-effekt med Icepower. Dette betyder selvfølgelig ikke at det er verdens bedste teknologi, men efter min mening må det betyde at det ihvertfald ikke er dårligt.

Erlingt: Der er også et firma ved navn Midgard Audio i norge der sælger Icepower. Så er spørgsmålet bare hvilket design du bedst kan lide.
Og der er vist også nogle moduler til salg på KSB her på siden, hvis du har mod på selv at samle.


Mvh. l´Blundt

Jeg forestiller mig, at der må gå lidt tabt især i de høje frekvenser ved teknikken.

det tager du helt fejl, det er nemlig i de høje frekvenser at ICEpower (Klasse D) har sin helt stor styrke. Det er åbent, rent og ultra flot oplkøst  

Når du snakker om, at forstærkeren er for dårligt dimensioneret, ville jeg forestille mig, at bassen ville blive slatten. Den var klippefast og lækker på de B&W'er, men mellemtonen og diskanten var til grin. Jeg ville synes det var synd hvis samme skete med Pentaerne som netop har en rigtig lækker mellemtone og diskant!



__________________
Mvh Bjarke Hedegaard
Til top Vis BjarkeHedegaard's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af BjarkeHedegaard
 
Pierre
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Januar 2005
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 3547
Sendt: 17 Januar 2009 kl. 15:56 | IP-adresse registreret  

Bjarke hedegaard:

Jeg har aldrig selv lige hørt Lyngdorf med 802D så kan ikke sige hvad der er gået galt ved din lytning, men min erfaring siger mig at Lyngdorf ikke spiller godt med store tunge højtalere, det har det aldrig gjort når jeg har lytte til den kombo. Men at bassen var fast og diskant og mellemtone var ringe forstår jeg ikke  



__________________
Vin & Vinyl
Til top Vis Pierre's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Pierre
 
BjarkeHedegaard
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 23 September 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1575
Sendt: 17 Januar 2009 kl. 16:03 | IP-adresse registreret  

Pierre skrev:
Bjarke hedegaard:

Jeg har aldrig selv lige hørt Lyngdorf med 802D så kan ikke sige hvad der er gået galt ved din lytning, men min erfaring siger mig at Lyngdorf ikke spiller godt med store tunge højtalere, det har det aldrig gjort når jeg har lytte til den kombo. Men at bassen var fast og diskant og mellemtone var ringe forstår jeg ikke  

Næh, synes også det er underligt. Nå, men må hellere få hørt mig noget ICEpower så jeg kan blive overbevist om, at det er Guds gave til menneskeheden!



__________________
Mvh Bjarke Hedegaard
Til top Vis BjarkeHedegaard's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af BjarkeHedegaard
 
Pierre
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Januar 2005
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 3547
Sendt: 17 Januar 2009 kl. 16:10 | IP-adresse registreret  

BjarkeHedegaard skrev:
Pierre skrev:
Bjarke hedegaard:

Jeg har aldrig selv lige hørt Lyngdorf med 802D så kan ikke sige hvad der er gået galt ved din lytning, men min erfaring siger mig at Lyngdorf ikke spiller godt med store tunge højtalere, det har det aldrig gjort når jeg har lytte til den kombo. Men at bassen var fast og diskant og mellemtone var ringe forstår jeg ikke  

Næh, synes også det er underligt. Nå, men må hellere få hørt mig noget ICEpower så jeg kan blive overbevist om, at det er Guds gave til menneskeheden!

Guds gave vil jeg ikke kalde det  Men har man ikke de +50K til en 200W ren klasse A forstærker så vil jeg i mange tilfælde fortrække Klasse D frem for AB, men det er der jo også delte meninger om



__________________
Vin & Vinyl
Til top Vis Pierre's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Pierre
 
Peter Pan
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 04 Februar 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 20276
Sendt: 17 Januar 2009 kl. 16:15 | IP-adresse registreret  

BjarkeHedegaard skrev:

Nå, men må hellere få hørt mig noget ICEpower så jeg kan blive overbevist om, at det er Guds gave til menneskeheden!

      



__________________
Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
Til top Vis Peter Pan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Peter Pan Besøg Peter Pan's Websted
 
Peter Pan
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 04 Februar 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 20276
Sendt: 17 Januar 2009 kl. 16:28 | IP-adresse registreret  

Stanley du har ganske ret, der er 5 gevindstængerne,
og selv følgelig kan man bruge 5 alm. maskinskruer.

 



__________________
Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
Til top Vis Peter Pan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Peter Pan Besøg Peter Pan's Websted
 

Side af 2 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes