Sendt: 23 Februar 2009 kl. 13:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Svaret fra Entreq blev at de i hvert fald sørgede for at deres produkter var "færdige" inden de forlod dem, og at de ikke kunne svare for hvordan en forhandler har opbevaret dem.
Det mest sandsynlige er naturligvis at jeg på en eller anden måde har fået dem udsat for fugt, og at det må være årsagen.
Jeg har også fået prøvet med hårtørrer og møbelpolish, men intet af det hjalp det mindste. En af mine naboer har dog lidt forstand på de små fine ting, så måske han kan komme op med en løsning.
Men årsagen til at jeg vil gøre noget ved det er i bund og grund at jeg måske vil prøve noget nyt, dvs. jeg skal af med mine BCG. Vassagohifi har også allerede givet mig en byttepris, så den går jeg og tygger på, mens jeg afventer en afgørelse vedr. noget bonus der skal til for at kunne lave byttet (der skal selvfølgelig kroner oveni ).
|