Tilbage til HIFI4ALL.DK 20. maj 2024 | 03:34   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
 HIFI4ALL Forum : Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
Emne Emne: 21" DIY sub, B&W og Pass Labs (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Filmtosse
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 15 Juni 2004
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 934
Sendt: 01 Maj 2009 kl. 15:37 | IP-adresse registreret  

Det var da et udsevanlig kedeligt setup du har dig der, det gad jeg da godt nok bare slet ikke eje

Føj hvor er det da lækkert



__________________
Mit
Til top Vis Filmtosse's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Filmtosse
 
Claus_DK
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 29 April 2005
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 610
Sendt: 09 Maj 2009 kl. 19:46 | IP-adresse registreret  

Fedt setup. Er helt vildt med de subs der!

Må man spørge hvad selve enhederne koster? og hos hvem købte du dem?



__________________

Til top Vis Claus_DK's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Claus_DK
 
Savklinge
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 Marts 2007
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 607
Sendt: 09 Maj 2009 kl. 21:52 | IP-adresse registreret  

                 HEJ Denzel4u!

     De ser da godt nok seje ud de subberWink, også farven sort og hvid,

Ja B & W erne er da også  FLOTTE, nu kender jeg ikke så meget til B & W

men er begge basser aktive ?     De der Passèr ser da godt nok RÅ udBig smile

                           M V H      SAVKLINGE

Til top Vis Savklinge's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Savklinge
 
Denzel4u
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 02 Marts 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 37
Sendt: 09 Maj 2009 kl. 23:48 | IP-adresse registreret  

Tak for de pæne tilbagemeldinger

Enhederne er et sæt Precision Devices 2150 21" enheder:
http://www.precisiondevices.co.uk/showdetails.asp?id=16
Jeg gav cirka 8000,- kroner for at få dem sendt hertil fra England, jeg handlede hos bluearan.co.uk og det gik rimeligt smertefrit. Fik dem med DHL, og det største problem var næsten at få dem båret op på 5. sal, de vejer 35 kilo stykket.....

Jeg kan rent faktisk ikke helt huske hvordan 800Derens bassystem er skruet sammen, mener de begge er aktive, men at de har forskellige delefrekvenser. Og de kan bestemt også spille bas helt alene, de har bare brug for lidt hjælp når de 18Hz skal deles med naboerne ved realistiske lydtryk
Til top Vis Denzel4u's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Denzel4u
 
Torben
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 02 April 2003
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 440
Sendt: 10 Maj 2009 kl. 00:37 | IP-adresse registreret  

Hej,

Det ser jo godt ud dit setup. Kender selv til Transporter og PurePower 700i, og jeg er enig i at PurePower er en stor forbedring.

Men det undre mig at du har:

Separat strømgruppe til anlæg med Klangmodul "hifi" sikring
Netstøjsfilter
Når du har en PurePower 2000i strømrenser

Er det nødvendig med separat gruppe og netstøjfilter, når strømmen alligevel bliver lavet om i PurePower? Eller havde du det før du fik dig en PurePower?

Mvh
Torben

Til top Vis Torben's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Torben
 
Jakobsen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 Maj 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 1780
Sendt: 10 Maj 2009 kl. 09:42 | IP-adresse registreret  

Torben skrev:

Hej,

Det ser jo godt ud dit setup. Kender selv til Transporter og PurePower 700i, og jeg er enig i at PurePower er en stor forbedring.

Men det undre mig at du har:

Separat strømgruppe til anlæg med Klangmodul "hifi" sikring
Netstøjsfilter
Når du har en PurePower 2000i strømrenser

Er det nødvendig med separat gruppe og netstøjfilter, når strømmen alligevel bliver lavet om i PurePower? Eller havde du det før du fik dig en PurePower?

Mvh
Torben

umiddelbart ja ...

ved flere "test" af strømrensere er summen den samme strømkabler spiller stadig meget ind..og hvis ikke lige så meget stadig ...

jeg læste en test i hifi+ med strømkabler ... jeg mener det var med PS Audio PPP

Det var med "Crystal Cables" i hvertilfælde ... de prøvede med samme kabel til alle apparater
jeg mener de var det mindste strømkabel eller anden mindste fra deres side (piccolo)
og så tog de deres topmodel ... og prøvede så at bytte det ind alle steder ...

der hvor det gav størst effekt var fra stikkontakten hen til strømrenseren

.........

har selv klangmodul og "hifisikringer" + 2,5 kvadrat skærmet fra tavle til anlæg

det gav en forbedring ........ mere ro og ligesom man fik lidt flere watt

Til top Vis Jakobsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jakobsen Besøg Jakobsen's Websted
 
Torben
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 02 April 2003
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 440
Sendt: 10 Maj 2009 kl. 10:43 | IP-adresse registreret  

Jakobsen skrev:
Torben skrev:

Hej,

Det ser jo godt ud dit setup. Kender selv til Transporter og PurePower 700i, og jeg er enig i at PurePower er en stor forbedring.

Men det undre mig at du har:

Separat strømgruppe til anlæg med Klangmodul "hifi" sikring
Netstøjsfilter
Når du har en PurePower 2000i strømrenser

Er det nødvendig med separat gruppe og netstøjfilter, når strømmen alligevel bliver lavet om i PurePower? Eller havde du det før du fik dig en PurePower?

Mvh
Torben

umiddelbart ja ...

ved flere "test" af strømrensere er summen den samme strømkabler spiller stadig meget ind..og hvis ikke lige så meget stadig ...

jeg læste en test i hifi+ med strømkabler ... jeg mener det var med PS Audio PPP

Det var med "Crystal Cables" i hvertilfælde ... de prøvede med samme kabel til alle apparater
jeg mener de var det mindste strømkabel eller anden mindste fra deres side (piccolo)
og så tog de deres topmodel ... og prøvede så at bytte det ind alle steder ...

der hvor det gav størst effekt var fra stikkontakten hen til strømrenseren

.........

har selv klangmodul og "hifisikringer" + 2,5 kvadrat skærmet fra tavle til anlæg

det gav en forbedring ........ mere ro og ligesom man fik lidt flere watt

Hej,

Jeg vil gerne tro at en ny gruppe og "hifisikringer" giver bedre lyd. Men hvis man nu har en PurePower, så gi'r det ingen mening og have ny gruppe mm. Purepower laver vekselstrøm om til jævnstrøm og ligger det på de batterier den har, og derefter laver den strømmen om fra jævnstrøm til vekselstrøm igen, som er præcis 230 volt / 50 hz. Det vil sige at den strøm som kommer ind i PurePower alligevel bliver lavet om før det bliver normal strøm igen. Og der mener jeg bare at man ikke har behov for hifisikring / ny gruppe.

Mvh
Torben

Til top Vis Torben's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Torben
 
Denzel4u
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 02 Marts 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 37
Sendt: 10 Maj 2009 kl. 11:35 | IP-adresse registreret  

Altid godt med lidt snak om netstrøm, og ja min installation er lidt en konsekvens af hvordan tingene har udviklet sig. Pure Power 2000i'en er den foreløbige konklusion på min stræben efter at optimere netstrømmen.
Jeg startede med netstøjsfiler, så kom klangsikringen og til sidst, 2.5 kvadrat til anlægget efterfulgt af en Exact Audio E15A som bestemt lød bedre på den "hifioptimerede" gruppe. Pure Power lyder også bedre, forskellen er dog mindre end ved E15A'eren, når den kommer på den "optimerede" strøm, jeg vil ikke forsøge at forklare hvorfor.

Men Torben, jeg vil give dig at det kan virke lidt fjollet at smide alt det ekstraudstyr foran en Pure Power. Netop Pure Power er et at de "strømprodukter" hvis virkemåde giver helt åbenlys logisk fornuft.
Men på den anden side, så har jeg for lang tid siden opgivet at prøve at forklare hvorfor et klangmodul, større kvadrat, stik med eksotiske metallegeringer osv. virker på netstrømmen... Det grænser til tider til hifi-voodoo, men hvis det gør en forskel, så hænger jeg gerne en hønsefod på kablerne
Til top Vis Denzel4u's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Denzel4u
 
Busk
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar
Tidl. Branchemedlem - Dobb.prof. MWB1977

Bruger siden: 05 April 2006
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 1463
Sendt: 10 Maj 2009 kl. 17:58 | IP-adresse registreret  

Denzel4u skrev:


Jeg kan rent faktisk ikke helt huske hvordan 800Derens bassystem er skruet sammen, mener de begge er aktive, men at de har forskellige delefrekvenser. Og de kan bestemt også spille bas helt alene, de har bare brug for lidt hjælp når de 18Hz skal deles med naboerne ved realistiske lydtryk

Det er rigtig at 800D-s basser begge er aktive, men de kører samme deling, så det er et rent 3vejs setup. Og de spille fantastisk. Igen Super fedt system, og fedt med de 21" basser.

Busk



__________________
Marantz SA-7S1
Marantz SC-7S2
Marantz MA-9S2
B&W Nautilus 800 Sig. TE

www.busk-audio.dk Opdateret 18.Jan 2010
--------------------------------
Vestsjællands HiFi-Klub
www.vshk.dk
Til top Vis Busk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Busk Besøg Busk's Websted
 
M.M.M.
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 April 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 565
Sendt: 11 Maj 2009 kl. 09:39 | IP-adresse registreret  

Hej Denzel4u!

Total nice setup, du har det der! Har du haft prøvet andre bassystemer før dine koncet-subs kom ind i billedet? og hvad er grunden til dit valg af dem? det kunne være sjovt at hører omkring dine basoplevelser!

MVH Martin



__________________
Mvh: Martin
Til top Vis M.M.M.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af M.M.M.
 
Denzel4u
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 02 Marts 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 37
Sendt: 13 Maj 2009 kl. 13:41 | IP-adresse registreret  

Hej M.M.M.
Har haft adskillige fuldtonehøjttalere, dem der håndterede bas bedst var uden tvivl Ascolta Brennin og 800Derne. Indtil jeg fik rumkorrektion, tænkte jeg ikke i indkøb af subwoofere. Men med rumkorrektion kunne jeg gøre mine højttalere lineære ned til 18Hz, og det gav højttalerne nogle begrænsninger. Et var at jeg ikke kunne belaste dem så meget som før, et andet er at jeg stadig manglede den fysiske fornemmelse af bas.

Jeg har et sæt af High Fidelitys Speak & Abyss højttalere som jeg bruger til computeren, og Abyss subwooferen er måske ikke hig-end, men den er i hvert fald sjov at lytte til og man kan mærke bassen. Så derfor begynte jeg at eksperimentere lidt med subwoofere til hovedanlægget, de seneste købe-subwoofere jeg havde, var et sæt Martin Logan Descent i, bestemt en udemærket sub. Med dem havde jeg ialt ti styk 10" enheder til at tage sig af basområdet. De spillede godt, god bas, men de kunne ikke "skubbe" nok til luften, plus at de var svære at integrere. Jeg kørte både med en og to Descent i's, og jeg må konstatere at jeg godt kan høre hvor bassen kommer fra, så for mig, er et stereo subwoofer setup et must.

Med mine koncert subs (udemærket navn) får jeg nu begge både dyb uanstrengt bas og en god fysisk tilstedeværelse. Det har dog krævet brugen af rumkorrektion for at opnå en ordentlig integration og en ret frekvenskurve. Dertil skal det også siges at jeg altid har oplevet at hovedhøjttaleren får et bedre stereoperspektiv når den bliver "befriet" fra at skulle gengive de allerdybeste toner.

Grunden til at jeg valgte at prøve kræfter med selvbyg... Hmm for meget fritid på jobbet gav mig for meget tid på diverse internet fora hvor jeg blev inspireret, lediggang er roden til alt ondt Og så tænkte jeg det kunne være sjovt at prøve kræfter med et byg selv projekt, det har været sjovt, hverken så billigt eller nemt som jeg troede, men bestemt underholdende og lærerigt.

Kan se du bruger en Corwn K2, overvejede meget at anvende en sådan til subwooferne, er dine DIY Fostex tårne til bas eller?

Til top Vis Denzel4u's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Denzel4u
 
M.M.M.
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 April 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 565
Sendt: 13 Maj 2009 kl. 15:39 | IP-adresse registreret  

Må jeg have lov til at sige at det er et rimelig seriøst computersetup du har

Jeg kan også lide tanken om selvbyg, da man ikke behøver at sætte nogen rigtig begrænsninger for sine fantasier, der er mulighed til det hele! Jeg har også prøvet mange basser i forskellige størelser (8"-15") Jo der er stor forskel når man når der-op-ad i størelserne. Nu har jeg stereosubs med en jbl W15GTI i hver, med den der Crown K2 foran, Det lyder stort! Jeg har aldrig rigtigt fået lyttet på større membraner i et normalt stereosetup, hvor det har været ingergreret ordenligt. Men du hendviser til "Humble Homemade Hifi" Og den Herre siger at der først rigtigt begynder at ske noget efter 15". Og nu sidder jeg jo bare tilbage med en utaknemmelig følelse, der råber på nye DIY ider Men hva så.. fortryder du så at du ikke gik hele vejen op til 24"?? nu hvor du jo nok godt kunne få dem til at passe ved hjælp af rumkorrektion.

Mine Fostex tårne rummer 8*8" fuldtone enheder, der er i en stabel på højkant, og i midten er en Neo Pro 5I bånddinkant. Det giver en højde på over 2 meter = LIVE !! (Det er for dårligt jeg ikke har lagt nogen billeder ind endnu) Men dem lader jeg rulle af ved 50-60 Hz elektronisk ved hjælp af DBX rumkorrektion.

En Crown K2, er en fantastisk fantastisk fantastisk basforstærker! bassen slupre slet ikke! -Og så er den musikalsk! På i forvejen stive eller mindre menbraner mener nogen at den dæmper lidt for hårdt, men det tror jeg er smag, den er født til store basser. Men engang imellem kan man måske savne en lidt mere afslappet bas (den laver preformance hele tiden)

MVH Martin



__________________
Mvh: Martin
Til top Vis M.M.M.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af M.M.M.
 
velkommen
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 24 Oktober 2003
Status: Offline
Indlæg: 1740
Sendt: 13 Maj 2009 kl. 21:14 | IP-adresse registreret  

M.M.M. skrev:

Må jeg have lov til at sige at det er et rimelig seriøst computersetup du har

Jeg kan også lide tanken om selvbyg, da man ikke behøver at sætte nogen rigtig begrænsninger for sine fantasier, der er mulighed til det hele! Jeg har også prøvet mange basser i forskellige størelser (8"-15") Jo der er stor forskel når man når der-op-ad i størelserne. Nu har jeg stereosubs med en jbl W15GTI i hver, med den der Crown K2 foran, Det lyder stort! Jeg har aldrig rigtigt fået lyttet på større membraner i et normalt stereosetup, hvor det har været ingergreret ordenligt. Men du hendviser til "Humble Homemade Hifi" Og den Herre siger at der først rigtigt begynder at ske noget efter 15". Og nu sidder jeg jo bare tilbage med en utaknemmelig følelse, der råber på nye DIY ider Men hva så.. fortryder du så at du ikke gik hele vejen op til 24"?? nu hvor du jo nok godt kunne få dem til at passe ved hjælp af rumkorrektion.

Mine Fostex tårne rummer 8*8" fuldtone enheder, der er i en stabel på højkant, og i midten er en Neo Pro 5I bånddinkant. Det giver en højde på over 2 meter = LIVE !! (Det er for dårligt jeg ikke har lagt nogen billeder ind endnu) Men dem lader jeg rulle af ved 50-60 Hz elektronisk ved hjælp af DBX rumkorrektion.

En Crown K2, er en fantastisk fantastisk fantastisk basforstærker! bassen slupre slet ikke! -Og så er den musikalsk! På i forvejen stive eller mindre menbraner mener nogen at den dæmper lidt for hårdt, men det tror jeg er smag, den er født til store basser. Men engang imellem kan man måske savne en lidt mere afslappet bas (den laver preformance hele tiden)

MVH Martin

ja jeg kan kun give M M M ret....K2 er for sej, nu er der kontroleret bass selv ved mindre spl!!!

herligt.

mvh velkommen

ps. ville meget gerne høre sådan to brokoblet på et par 21"

Til top Vis velkommen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af velkommen
 
Old_school
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 03 Oktober 2008
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 472
Sendt: 19 Maj 2009 kl. 19:03 | IP-adresse registreret  

Kan kun tilføje, at skal der være bas, så kan man jo ligeså godt gøre det ordentligt og det ser det ud til du har gjort! Har snaget lidt på dit link http://www.humblehomemadehifi.com/Serious-Sub.html han skriver her, at han har fosøgt forskellige kabinetter, og at det er en åben u-form der giver det bedste resultat :The next step was to add an open-backed enclosure, a so called U-frame making the system more practical and at the same time extending the bass response even further. Also there was a significant increase in efficiency. Bass from these U-frames was perfect! Extremely well defined, totally free from any colouration, deep and easy.

Har du prøvet forskellige kabinetter?

Til top Vis Old_school's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Old_school
 
Denzel4u
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 02 Marts 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 37
Sendt: 11 Juni 2009 kl. 11:29 | IP-adresse registreret  

Så er jeg ved tasterne igen efter lidt stilstand, livet udenfor den digitale verden kan nogen gange være svært påtrængende

M.M.M.
Jeg havde overvejet den 24" basenhed, men da jeg så hvor stor 21" enheden var "live", satte jeg stor pris på at jeg begrænsede min hjerneblødning. Har meget svært ved at forestille mig hvor jeg skulle gøre af endnu større kabinetter, men ville være en god begrrundelse for at bygge en større stue
Ville også gerne høre en K2 på enhederne, hvis der er nogen der har sådan en eller endnu bedre et sæt de vil kigge forbi med, så står mine døre altid åbne for en lyttesession...

Old_school
Jeg har endnu ikke prøvet forskellige kabinetter, de har kun stået på gulvet alene og så i kabinettet. Men når jeg en dag får blod på tanden og bliver ramt af hifi-rastløshed, så skal jeg bestemt prøve med en åben u-form, gætter på det sker henad sensommeren

Lige nu koncentrerer jeg mig mere om diskant og mellemtone, er ved at prøve forskellige løsninger med røreffektforstærkere for at se om de kan gøre noget godt for lyden derhjemme. Muligheden for tri-amping er jo til stede ved sådan en DSPre, hmm er rnok allerede ramt af hifi-rastløsheden


Til top Vis Denzel4u's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Denzel4u
 
Luggelaj
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 19 Marts 2008
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 521
Sendt: 11 Juni 2009 kl. 11:55 | IP-adresse registreret  

Det er satme et vildt setup du har stående der. Hvordan har du overlevet at få de 800D transpoteret bare mere end én meter over gade niveau?

Det er en fryd for øjet.

Til top Vis Luggelaj's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Luggelaj
 
M.M.M.
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 April 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 565
Sendt: 11 Juni 2009 kl. 15:24 | IP-adresse registreret  

Hej igen Denzel4u! Godt at se du er tilbage! 

Først og fremmest er HiFi-rastløsheden en uhelbredelig sygdom, der tilligemed er smittende! For at se på de subber, får mit immunforsvar til at bukke lidt under...

Desværre bor jeg i Jylland for tiden, på lidt ubegrænset tid... Det betyder så at jeg ikke er i nærheden af mit dejlige anlæg, for ellers kunne vi godt have fundet ud af en lytter med min K2´er.. Men det kan være at der er andre/eller det ved jeg at der er, der har sådanne en. Men jeg vil nok sige, at hvis man finder en K2 i god stand, så er det bare at slå til -man bliver ikke skuffet!! Kæft, den kan spille!!

Det er lidt irriterende at man ikke har en perfekt kabinetløsning, for.. ja, på næsen alle områder er det U-formede kabinet bedre, problemet ligger bare i spredningen af denne types bas, jeg vil nok sige til mit forbrug, vil jeg nok også vælge det lukkede kabinet. Synes for i forvejen det kan være lidt en kamp at placere bassen i sweet spot, og så tilligemed en indsnævring af pladsserne hvor bassen er perfekt, det tror jeg ikke jeg ville kunne live med

MVH: Martin


__________________
Mvh: Martin
Til top Vis M.M.M.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af M.M.M.
 
Holger4
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Februar 2006
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 581
Sendt: 16 Juni 2009 kl. 20:20 | IP-adresse registreret  

Jeg var forbi til lyt og hyggeligt samvær(d) i søndags. Jeg må nok starte med at sige, at Denzel har et ægte wow-anlæg.  Det som først faldt mig i øjnene var de totalt fede Pass labs mono-blokke, som stod på gulvet. 600 ægte A-watt rms yder de – vildere bliver det vist næppe. I hjørnerne stod så de små subwoofere hver monteret med en 21”. Jeg skriver små, fordi de kun er på 120 liter, hvilket i min verden er ALT for lidt for at spille DYBT. Alt, hvad jeg har lært gennem egen erfaring og elementær lære omkring højttalerbyg, fortæller mig at disse kasser ALDRIG skulle kunne sige noget særligt dybt! Klogere blev jeg dog, da Denzel smed en 16 hz tone på fra en tonegenerator. Der er virkeligt niveau helt dernede – MÆRKELIGT GG. Denzel afslørede så, at han via et elektronisk filter havde kompenseret i den lave ende, så de var linære helt ned. Faktisk synes jeg, at det er en supersmart og bedre måde at spille dybt på, i forhold til at have kæmpe kasser på omkring 350 liter. Dette selvfølgelig forudsat, at man kan levere kalorier nok til banditterne, og at de kan klare mosten. Jeg er helt sikker på at 21”’erne kan tåle, hvad der skal til, men om Denzel så har kalorier nok i sine 500 klasse D-watt er måske mere tvivlsomt. Bassen er stram og kontant og, som sagt, DYB – fedt. Det lod til, at B&W’erne parret med the subs gik meget fint i samspil. Denzel fortalte, at han delte ved 120 hz, hvilket sikkert var en meget fornuftig deling. Lilletrommen var helt fantastisk og  må tilskrives B&W’erne. Den var superkontrolleret og fysisk – noget som jeg kun sjældent har hørt mage til før. Mellemtonen var stor, blød og fyldig. Måske var den lidt for langt fremme i lydbilledet efter min smag, men dette hænger selvfølgelig sammen med, at jeg er vant til andet. Diskanten er blød og detaljeret og uden irriterende overeksponerede ”s”lyde – dejligt at lytte til. Som helhed vil jeg sige, at Denzel har formået at skrue et anlæg sammen, som spiller fantastisk godt, og så kan det spille højt, hvis det skulle blive nødvendigt, hæ hæ.Stort kompliment herfra



__________________
*Membranareal does the job - små højttalere er KUN i vejen*
Til top Vis Holger4's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Holger4
 
André Jensen
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 01 September 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 2153
Sendt: 17 Juni 2009 kl. 08:54 | IP-adresse registreret  

Holger du må da få Denzel hen til dig med hans holm pre1. Så kan vi få målinger at se , og du kan
høre ved der sker når fasen sidder lige i skabet . Risikoen er at du måske opdager at et bedre filter
Kan laves digitalt på en time

MVH

   
Til top Vis André Jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af André Jensen
 
Holger4
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Februar 2006
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 581
Sendt: 17 Juni 2009 kl. 14:32 | IP-adresse registreret  

Hej André

Vi er skam ved at aftale et lytte-besøg. Jamen, jeg kan jo forbedre mit system på MANGE punkter; forstærkere, kabler, filtre osv. Det er skam ikke,  fordi jeg ikke har lyst eller er gået hen og blevet trodsig, men jeg har bare ikke så mange penge, og jeg synes, at jeg er nået til et punkt, hvor jeg synes, at jeg kan leve med det, jeg har.



__________________
*Membranareal does the job - små højttalere er KUN i vejen*
Til top Vis Holger4's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Holger4
 

<< Forrige Side af 3 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes