Tilbage til HIFI4ALL.DK 26. april 2024 | 16:51   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
 HIFI4ALL Forum : Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
Emne Emne: Bagger’s setup (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Bagger
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 510
Sendt: 16 November 2009 kl. 20:29 | IP-adresse registreret  

thuekay skrev:
Bagger skrev:
thuekay skrev:
Bagger skrev:
thuekay: Tak, er også rigtig glad for dem.
Det er netop på deres nye album, tænkte netop også nok at det var derfor, for er det eneste sted hvor jeg hører det. Så tak for den info
Jeg har tre forskellige kabler, som jeg prøver med imellem apolloen og rega'en.
Et sæt Tara Labs, Kimber og så til sidste et custom lavet sæt, som jeg har købt af en herinde på siden. Sidst nævnte gør meget bedre end de to andre, når jeg sætter det til istedet for de andre. Så opnår jeg en noget større detaljeringsgrad, mere kontant bas og ikke mindst en mere klar lyd. Derfor tror jeg at jeg beholder disse

Det lyder som en meget go grund
Hvad med højttalerkabel ?

Højtalerkablet er det næste der står for skud, det er af ok kvalitet. Men ved at anlægget fortjener noget bedre. Her overvejer jeg noget Xindak, som jeg har hørt og læst meget godt om. Plus det er til at komme til for menneskepenge, er jo på SU, så der skal tænkes lidt over investeringerne

Kører selv med Xindak-kabel. Det jeg har er fremragende til prisen. Dog vær opmærksom på at de er ret mørke i lyden. Men hvis det er det du er ude efter er de rigtig gode imo.

Ok, det lyder jo godt nok. Vil jeg da tage med i overvejelsen. Når du siger mørke, hvor meget mørkere bliver de så? Hvad er det for en af deres modeller du har? Har nemlig kigget på lidt forskellige.


__________________
Min stue
Til top Vis Bagger's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bagger
 
thuekay
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 16 Maj 2008
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 4017
Sendt: 16 November 2009 kl. 21:40 | IP-adresse registreret  

Bagger skrev:
thuekay skrev:
Bagger skrev:
thuekay skrev:
Bagger skrev:
thuekay: Tak, er også rigtig glad for dem.
Det er netop på deres nye album, tænkte netop også nok at det var derfor, for er det eneste sted hvor jeg hører det. Så tak for den info
Jeg har tre forskellige kabler, som jeg prøver med imellem apolloen og rega'en.
Et sæt Tara Labs, Kimber og så til sidste et custom lavet sæt, som jeg har købt af en herinde på siden. Sidst nævnte gør meget bedre end de to andre, når jeg sætter det til istedet for de andre. Så opnår jeg en noget større detaljeringsgrad, mere kontant bas og ikke mindst en mere klar lyd. Derfor tror jeg at jeg beholder disse

Det lyder som en meget go grund
Hvad med højttalerkabel ?

Højtalerkablet er det næste der står for skud, det er af ok kvalitet. Men ved at anlægget fortjener noget bedre. Her overvejer jeg noget Xindak, som jeg har hørt og læst meget godt om. Plus det er til at komme til for menneskepenge, er jo på SU, så der skal tænkes lidt over investeringerne

Kører selv med Xindak-kabel. Det jeg har er fremragende til prisen. Dog vær opmærksom på at de er ret mørke i lyden. Men hvis det er det du er ude efter er de rigtig gode imo.

Ok, det lyder jo godt nok. Vil jeg da tage med i overvejelsen. Når du siger mørke, hvor meget mørkere bliver de så? Hvad er det for en af deres modeller du har? Har nemlig kigget på lidt forskellige.

Spiller på den billige SC-01. Har også hørt 2 af deres andre dyrere modeller kort. De virkede også mørke og varme i lyden. Men fælles for dem er også at de ikke virker lukkede i lyden heldigvis.


__________________
Mvh Thue
Til top Vis thuekay's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af thuekay
 
Bagger
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 510
Sendt: 16 November 2009 kl. 21:48 | IP-adresse registreret  

thuekay: Ok, det lyder jo godt nok, og som noget jeg vil overveje meget kraftigt som næste opgradering. Når du siger varme, er det så rør-forstærker varme eller?

__________________
Min stue
Til top Vis Bagger's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bagger
 
thuekay
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 16 Maj 2008
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 4017
Sendt: 16 November 2009 kl. 22:07 | IP-adresse registreret  

Bagger skrev:
thuekay: Ok, det lyder jo godt nok, og som noget jeg vil overveje meget kraftigt som næste opgradering. Når du siger varme, er det så rør-forstærker varme eller?

Det er Fuld tryk på bassen Går dejlig dybt. Nærværende stemmer. Lidt nedblændet diskant, dog uden man føler der mangler detaljer.


__________________
Mvh Thue
Til top Vis thuekay's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af thuekay
 
Bagger
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 510
Sendt: 16 November 2009 kl. 22:14 | IP-adresse registreret  

thuekay skrev:
Bagger skrev:
thuekay: Ok, det lyder jo godt nok, og som noget jeg vil overveje meget kraftigt som næste opgradering. Når du siger varme, er det så rør-forstærker varme eller?

Det er Fuld tryk på bassen Går dejlig dybt. Nærværende stemmer. Lidt nedblændet diskant, dog uden man føler der mangler detaljer.

Lyder som noget jeg kan bruge, Xindak's kabler er hermed på listen over mulig kabler i fremtiden.


__________________
Min stue
Til top Vis Bagger's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bagger
 
Bagger
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 510
Sendt: 20 November 2009 kl. 12:05 | IP-adresse registreret  

Mens jeg går og snakker om kabler, så blevet jeg lidt træt af at mit sofabord så sådan ud. (uden fjernbetjeningen helt til højre, er solgt)



Da jeg så fik en utrolig god pris på en Logitech Harmony One fjernbetjening ser der nu sådan ud på sofabordet:



Må sige at jeg intet mindre en bøjer mig i støvet for Logitech, de har altså virkelig tænkt nogle kloge tanker med den her. Jeg er meget imponeret og utrolig glad for, at jeg smed nogle penge efter den. Vil anbefale den til alle, som er trætte af alt for mange fjernbetjeninger på bordet. Den fungerede med alle mine ting med det samme, men ellers kan den også oplære nye kommandoer.

Når nu jeg var igang med lidt billeder skulle i da lige have et par billeder af mine dejlige Rega komponenter:

Apollo:


Mira3


Det var dog forfærdeligt så glad mit kamera er for at vise støj, så meget kan jeg ikke engang selv se. Sort rack er måske heller ikke det bedste for at undgå synligt støv.


__________________
Min stue
Til top Vis Bagger's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bagger
 
Rune|WildChild
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 September 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 937
Sendt: 29 November 2009 kl. 20:00 | IP-adresse registreret  

Godt at se at min Mira har fået et godt nyt hjem Der fik du virkelig bang for the bucks, mht. lige nøjagtigt Kings of Leon, tror jeg også mest at det er indspilningen, der gør at det buldrer, den er lidt komprimeret og rodet..
I øvrigt kan jeg fortælle at jeg selv brugt Black Rhodium RCA og Xindak SC01 højtalerkabel i mit Rega setup, det har jeg ikke haft nogen problemer med..

(EDIT)
Hvis du i øvrigt stadig ikke har fundet ud af at fjernbetjene Mira'en kan jeg fortælle at det er alm Philips koder du skal bruge på din multi for at få det til at funke, så burde du kunne mute, skrue op og ned plus skifte input. Men det har du sikkert fundet ud af allerede..


__________________
Dynaudio Focus 140, Bladelius Tyr MKII, Rega Apollo, Xindak SC0.1
Mit setup
Til top Vis Rune|WildChild's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Rune|WildChild Besøg Rune|WildChild's Websted
 
Bagger
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 510
Sendt: 29 November 2009 kl. 20:28 | IP-adresse registreret  

Rune|WildChild skrev:
Godt at se at min Mira har fået et godt nyt hjem Der fik du virkelig bang for the bucks, mht. lige nøjagtigt Kings of Leon, tror jeg også mest at det er indspilningen, der gør at det buldrer, den er lidt komprimeret og rodet..
I øvrigt kan jeg fortælle at jeg selv brugt Black Rhodium RCA og Xindak SC01 højtalerkabel i mit Rega setup, det har jeg ikke haft nogen problemer med..

(EDIT)
Hvis du i øvrigt stadig ikke har fundet ud af at fjernbetjene Mira'en kan jeg fortælle at det er alm Philips koder du skal bruge på din multi for at få det til at funke, så burde du kunne mute, skrue op og ned plus skifte input. Men det har du sikkert fundet ud af allerede..

Ja, den er jeg faktisk blevet rigtig glad for. Også noget lækkert Primare udstyr du har fået dig istedet for Det er ikke den bedste indspilning, men ville bare lige høre om jeg var den eneste.
Det er sjovt du nævner Xindak, dem går jeg netop og overvejer, dog nok deres FS1/FS2, selvom SC01 rent prismæssigt er at foretrække.

Den har jeg skam fundet ud af, den logitech blev netop købt istedet for en philips eller anden multi. Fik den brugt med som ny for kun 400 kr. Det kunne jeg altså ikke sige nej til. Det er intet mindre end en genial fjernbetjening. Den har selv fundet alle koderne til mine komponenter, så det kører bare


__________________
Min stue
Til top Vis Bagger's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bagger
 
Rune|WildChild
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 September 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 937
Sendt: 29 November 2009 kl. 20:38 | IP-adresse registreret  

Bagger skrev:
Rune|WildChild skrev:
Godt at se at min Mira har fået et godt nyt hjem Der fik du virkelig bang for the bucks, mht. lige nøjagtigt Kings of Leon, tror jeg også mest at det er indspilningen, der gør at det buldrer, den er lidt komprimeret og rodet..
I øvrigt kan jeg fortælle at jeg selv brugt Black Rhodium RCA og Xindak SC01 højtalerkabel i mit Rega setup, det har jeg ikke haft nogen problemer med..

(EDIT)
Hvis du i øvrigt stadig ikke har fundet ud af at fjernbetjene Mira'en kan jeg fortælle at det er alm Philips koder du skal bruge på din multi for at få det til at funke, så burde du kunne mute, skrue op og ned plus skifte input. Men det har du sikkert fundet ud af allerede..

Ja, den er jeg faktisk blevet rigtig glad for. Også noget lækkert Primare udstyr du har fået dig istedet for Det er ikke den bedste indspilning, men ville bare lige høre om jeg var den eneste.
Det er sjovt du nævner Xindak, dem går jeg netop og overvejer, dog nok deres FS1/FS2, selvom SC01 rent prismæssigt er at foretrække.

Den har jeg skam fundet ud af, den logitech blev netop købt istedet for en philips eller anden multi. Fik den brugt med som ny for kun 400 kr. Det kunne jeg altså ikke sige nej til. Det er intet mindre end en genial fjernbetjening. Den har selv fundet alle koderne til mine komponenter, så det kører bare


Synes faktisk at FS1/FS2 kan blive en tand for analytisk/spidst at lytte til, man skal ihvertfald være mere varsom med hvad man parer det med en SC01'eren, det er min erfaring ihvertfald.
Og jow jeg er skam blevet glad for mit Primare, det har formået at sparke noget liv i de sløve dyn'er der De er jo ikke meget for at give lyd fra sig


__________________
Dynaudio Focus 140, Bladelius Tyr MKII, Rega Apollo, Xindak SC0.1
Mit setup
Til top Vis Rune|WildChild's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Rune|WildChild Besøg Rune|WildChild's Websted
 
Bagger
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 510
Sendt: 01 December 2009 kl. 19:04 | IP-adresse registreret  

Rune|WildChild skrev:
Bagger skrev:
Rune|WildChild skrev:
Godt at se at min Mira har fået et godt nyt hjem Der fik du virkelig bang for the bucks, mht. lige nøjagtigt Kings of Leon, tror jeg også mest at det er indspilningen, der gør at det buldrer, den er lidt komprimeret og rodet..
I øvrigt kan jeg fortælle at jeg selv brugt Black Rhodium RCA og Xindak SC01 højtalerkabel i mit Rega setup, det har jeg ikke haft nogen problemer med..

(EDIT)
Hvis du i øvrigt stadig ikke har fundet ud af at fjernbetjene Mira'en kan jeg fortælle at det er alm Philips koder du skal bruge på din multi for at få det til at funke, så burde du kunne mute, skrue op og ned plus skifte input. Men det har du sikkert fundet ud af allerede..

Ja, den er jeg faktisk blevet rigtig glad for. Også noget lækkert Primare udstyr du har fået dig istedet for Det er ikke den bedste indspilning, men ville bare lige høre om jeg var den eneste.
Det er sjovt du nævner Xindak, dem går jeg netop og overvejer, dog nok deres FS1/FS2, selvom SC01 rent prismæssigt er at foretrække.

Den har jeg skam fundet ud af, den logitech blev netop købt istedet for en philips eller anden multi. Fik den brugt med som ny for kun 400 kr. Det kunne jeg altså ikke sige nej til. Det er intet mindre end en genial fjernbetjening. Den har selv fundet alle koderne til mine komponenter, så det kører bare


Synes faktisk at FS1/FS2 kan blive en tand for analytisk/spidst at lytte til, man skal ihvertfald være mere varsom med hvad man parer det med en SC01'eren, det er min erfaring ihvertfald.
Og jow jeg er skam blevet glad for mit Primare, det har formået at sparke noget liv i de sløve dyn'er der De er jo ikke meget for at give lyd fra sig

Jamen jeg vil da prøve begge typer kabler. Tak info, altid rart med andres erfaringer Ja, det må kunne sparke rimelig meget lyd ud af de par kasser. Det må da også være rart for dig at kunne fylde stuen med vellyd igen?!


__________________
Min stue
Til top Vis Bagger's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bagger
 
Bagger
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 510
Sendt: 10 December 2009 kl. 16:02 | IP-adresse registreret  

Nu har jeg endelig fået spillet min Apollo. Må sige Mira + Apollo kombi'en spiller dejligt oplagt og musikalsk uden dog at være alt for meget in you face (hvilket jeg foretrækker).

Er i fuld gang med at genlytte alle mine cd'er, er som om jeg har fået en helt ny samling. De opgradering jeg har lavet har virkelig hevet mig flere niveauer op.

Men der skal jo ske lidt, er vil derfor igang med at teste højtaler kabler.

Desuden tror jeg også godt at jeg vil kunne indstille mine højtalere lidt bedre ifht. sweetspot. Vil derfor høre om der er nogen af jer andre, som kender mine SF'ere? Og kunne give et på gode ideer.


__________________
Min stue
Til top Vis Bagger's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bagger
 
Bagger
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 510
Sendt: 15 September 2010 kl. 12:32 | IP-adresse registreret  

Så må jeg hellere komme med en lille opdatering og et rimelig dårligt billede, som i desværre bliver nød til at leve med.
Efter at have tjent lidt penge til at supplere SU'en med i sommerferie, blev jeg nød til at forkæle mig selv med denne:


Første tanke efter jeg sætte min GS1000 på hovedet var WOW! Imponerende intet mindre. Bøjer mig dybt i
respekt for Jack, som er manden bag firmaet der har lavet denne fantastiske hovedtelefonsforstærker.

Jeg er spændt på hvad lidt mere tilspilning og udskiftning til det meget omtalte Sophia Princess Mesh Plate 274B rør vil gøre.
Updatering herom vil komme, så snart det er blevet monteret og jeg har fået lyttet lidt.

__________________
Min stue
Til top Vis Bagger's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bagger
 
2CHANNEL4EVER
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum


Bruger siden: 11 Juni 2007
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 23
Sendt: 06 Oktober 2010 kl. 13:00 | IP-adresse registreret  

Bagger skrev:
Så må jeg hellere komme med en lille opdatering og et rimelig dårligt billede, som i desværre bliver nød til at leve med.
Efter at have tjent lidt penge til at supplere SU'en med i sommerferie, blev jeg nød til at forkæle mig selv med denne:


Første tanke efter jeg sætte min GS1000 på hovedet var WOW! Imponerende intet mindre. Bøjer mig dybt i
respekt for Jack, som er manden bag firmaet der har lavet denne fantastiske hovedtelefonsforstærker.

Jeg er spændt på hvad lidt mere tilspilning og udskiftning til det meget omtalte Sophia Princess Mesh Plate 274B rør vil gøre.
Updatering herom vil komme, så snart det er blevet monteret og jeg har fået lyttet lidt.

 Øhhe, er det en Suzuki GS1000 du sætter på hovedet? eller er det en hovedtelefonsforstærker som "Jack" har lavet?

Hvad er hvad og hvad har du fået?

det vist lidt indforstået det indlæg

Til top Vis 2CHANNEL4EVER's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af 2CHANNEL4EVER
 
wildstyle
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum


Bruger siden: 04 Januar 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 2249
Sendt: 06 Oktober 2010 kl. 13:06 | IP-adresse registreret  

2CHANNEL4EVER skrev:
Øhhe, er det en Suzuki GS1000 du sætter på hovedet? eller er det en hovedtelefonsforstærker som "Jack" har lavet?

Hvad er hvad og hvad har du fået?

det vist lidt indforstået det indlæg



Det er en Woo Audio rør-headamp, fremstillet af Jack Woo. Jeg kender ikke modellen, men det ligner en WA6.

http://wooaudio.com/products/wa6.html

Til top Vis wildstyle's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af wildstyle
 
Bagger
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 510
Sendt: 06 Oktober 2010 kl. 13:13 | IP-adresse registreret  

wildstyle skrev:


2CHANNEL4EVER skrev:
Øhhe, er det en Suzuki GS1000 du sætter på hovedet? eller er det en hovedtelefonsforstærker
som "Jack" har lavet?

Hvad er hvad og hvad har du fået?


det vist lidt indforstået det indlæg

Det er en Woo Audio rør-headamp, fremstillet af Jack Woo. Jeg kender ikke
modellen, men det ligner en
WA6.http://wooaudio.com/products/wa6.html


Det er fuldstændig rigtigt, det er en WooAudio WA6 opgraderet med et styks Sophia 274B rør. Til venstre ses den ene
hovedtelefon kop fra mine Grado GS1000 i baggrunden ses min 27" iMac. Tror vist det var det. Ellers skal du være mere end
velkomme til at spørge

__________________
Min stue
Til top Vis Bagger's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bagger
 
jascdk
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 11 November 2009
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 91
Sendt: 06 Oktober 2010 kl. 17:00 | IP-adresse registreret  

Hej Bagger.

Har du haft din airport koblet til din harmon kardon via normal jack til phono kabel eller via optisk? Jeg kører lige nu med lyd fra min imac til airport og så med optisk ind i en stello (som pt. er på prøve, men som jeg nok ender med at købe...tror jeg hehe:)).

Det lyder simpelthen fantastisk! Jeg kan ikke høre forskel om lyden kommer over wifi fra mac´en eller via coax fra min cd-afspiller og så ind i dac´en:)


Til top Vis jascdk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jascdk
 
Bagger
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 510
Sendt: 06 Oktober 2010 kl. 17:08 | IP-adresse registreret  

Jeg har godt nok ikke min H/K længere, men ja, jeg benytter stadigvæk min Airport optisk ud. Når du sender det trådløst
bliver det jo netop sendt digital og om du sender noget digital gennem luften eller et kabel er det sammen

__________________
Min stue
Til top Vis Bagger's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bagger
 
jascdk
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 11 November 2009
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 91
Sendt: 06 Oktober 2010 kl. 17:20 | IP-adresse registreret  

Bagger skrev:
Jeg har godt nok ikke min H/K længere, men ja, jeg benytter stadigvæk min Airport optisk ud. Når du sender det trådløst
bliver det jo netop sendt digital og om du sender noget digital gennem luften eller et kabel er det sammen


Det var bare mere fordi du skrev, at cd-spillen lød bedre end med musikken (flac) gennem din airport:)

MVH
Til top Vis jascdk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jascdk
 
jascdk
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 11 November 2009
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 91
Sendt: 06 Oktober 2010 kl. 17:22 | IP-adresse registreret  

Nej hov...det skal vist forståes som om, at din gamle forstærker var dårligere ifht det du har nu:) Er det ikke korrekt?
Til top Vis jascdk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jascdk
 
Bagger
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 510
Sendt: 06 Oktober 2010 kl. 23:13 | IP-adresse registreret  

Panserbasse skrev:
Nej hov...det skal vist forståes som om, at din gamle forstærker var dårligere ifht det du har nu:) Er
det ikke korrekt?

Ja, min gamle forstærker var væsentligt dårligere end min nuværende rega, som jeg for penge, selv synes, er en lille perle.
Ikke den kraftigste, men den kan altså nogle tricks

__________________
Min stue
Til top Vis Bagger's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bagger
 

<< Forrige Side af 3 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes