Tilbage til HIFI4ALL.DK 16. maj 2024 | 15:45   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af min hjemmebiograf
 HIFI4ALL Forum : Billeder af min hjemmebiograf
Emne Emne: Endnu et setup på SU... Nu med billeder! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
skinkehunden
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 08 Januar 2008
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 11
Sendt: 20 April 2010 kl. 15:21 | IP-adresse registreret  

Med hensyn til regionsfri DVD på Sony BDP afspillere, så er dette muligt. Har selv gjort det på min Sony BDP-S350 gratis. Så vidt jeg husker så er programmet fra Psiloc som skal installere på en Symbian kompatibelt telefon, i mit tilfælde var det en gammel Nokia E52, downloade de specielle kommandoer, og så starte afspilleren op uden diske i drevet, og sende de specielle koder via. infrarød til afspilleren, så tænker den lidt, og genstarter. Herefter er afspilleren regionsfri. Programmet er dog shareware, men virker fint i 14 dage, så det er mere end nok til at gøre sin afspiller kodefri på DVD.

__________________
Med venlig hilsen,
René Jensen
Til top Vis skinkehunden's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af skinkehunden
 
Mr_Tarantino
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 15 Oktober 2004
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1542
Sendt: 20 April 2010 kl. 22:13 | IP-adresse registreret  

Tak for inputtet. Ved du hvor man kan få fat i det program henne og hvilke mobiler der Symbian kompatible?

Til top Vis Mr_Tarantino's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mr_Tarantino
 
skinkehunden
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 08 Januar 2008
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 11
Sendt: 21 April 2010 kl. 09:41 | IP-adresse registreret  

Har søgt lidt, da det er et stykke tid siden, men jeg fandt sitet:

http://irremote.psiloc.com/

Og ja, så skal du have en Nokia telefon, da jeg mener de er de eneste som kører med Symbian OS. Sådan som jeg husker det, så downloadede jeg først nogle fjernbetjeningskoder oprindeligt til Philips programmerbare fjernbetjeninger (Pronto), og konverterede dem med Psiloc IRRemote og lagde koderne over på telefonen via. USB/bluetooth.



__________________
Med venlig hilsen,
René Jensen
Til top Vis skinkehunden's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af skinkehunden
 
Mr_Tarantino
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 15 Oktober 2004
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1542
Sendt: 02 November 2010 kl. 16:15 | IP-adresse registreret  

Hey alle!

Endnu engang har jeg fået lyst til at opgradere lidt... Min centerhøjttaler er nu kommet op at hænge over TV`et og det lyder betrageligt bedre.

Men! Jeg kunne godt bruge en bedre bund. Min lille Jamo sub er jo ikke den vildeste, så vil det kunne betale sig at købe en større, eller skal jeg istedet skifte alle højttalere ud? Se evt. udstyrsliste og billeder på de første sider.

 

Til top Vis Mr_Tarantino's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mr_Tarantino
 
Luggelaj
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 19 Marts 2008
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 521
Sendt: 02 November 2010 kl. 16:54 | IP-adresse registreret  

Jeg syntes du skal prøve at låne en større sub hjem på prøve, og hvis det er hvad du leder efter har du jo svaret. Ellers står den jo på højtaler jagt.

Til top Vis Luggelaj's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Luggelaj
 
power watt
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 Juli 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 948
Sendt: 04 November 2010 kl. 16:43 | IP-adresse registreret  

Til top Vis power watt's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af power watt Besøg power watt's Websted
 
power watt
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 Juli 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 948
Sendt: 04 November 2010 kl. 17:57 | IP-adresse registreret  

skinkehunden skrev:

Har søgt lidt, da det er et stykke tid siden, men jeg fandt sitet:

http://irremote.psiloc.com/

Og ja, så skal du have en Nokia telefon, da jeg mener de er de eneste som kører med Symbian OS. Sådan som jeg husker det, så downloadede jeg først nogle fjernbetjeningskoder oprindeligt til Philips programmerbare fjernbetjeninger (Pronto), og konverterede dem med Psiloc IRRemote og lagde koderne over på telefonen via. USB/bluetooth.

lyder sku spændene har philips pronto ...hmmm har tænk om der kan føres over på ipad kunne godt tænke mig det ????

Til top Vis power watt's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af power watt Besøg power watt's Websted
 
Entry
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 Januar 2010
Lokalitet: Sverige
Status: Offline
Indlæg: 74
Sendt: 04 November 2010 kl. 19:50 | IP-adresse registreret  

Fint set-up hvor højtalerne i størrelse passer godt til rummets størrelse (når vi taler hjemmebio). Sony receiveren er rigtig god og ikke uden grund What HiFi's kæledægge i prisklassen. Også svenske HiFi & Musik var ret vild med den.

Har du prøvet at flytte sub'en - f.eks hen ved skråvæggen? Jeg har selv haft skråvægge - og lige så p***eirriterende de var lydmæssigt, lige så meget fik jeg ud af den da jeg gik ned i højtalerstørrelse og udnyttede den tragt-form som rummet får når man spiller ud fra skråvæggen.

Nu kender jeg ikke den Jamo sub du har, men flere af jamo's sub'er er ret gode (men da Jamo jo har et bredt program er der naturligvis også de billige, knap så gode på markedet).

Til top Vis Entry's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Entry
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 3
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes