Tilbage til HIFI4ALL.DK 15. maj 2024 | 13:09   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Head-fi
 HIFI4ALL Forum : Head-fi
Emne Emne: Superlux HD681 og HD660 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 26
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
tvemanden
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 11 December 2008
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 41
Sendt: 01 Marts 2010 kl. 10:40 | IP-adresse registreret  

Kolind: "... recable med dual entry, en klat "blutak" bagpå driverne (en halvcirkel for ikke at komme i vejen for kabler og "åndehullet" på driveren" ...
... Jeg er seriøst bange for at smadre noget  så billeder kunne være en kæmpe hjælp ...


Claus-dk, jeg har fået fat i det der specielle vat - det skal blive et spændende og hyggeligt projekt.
Er det bøvlet at komme ind til driverne ???
Hvad har du gjort med skum-skiverne i HD-660 ??? er de stadig i ???

Jeg er personligt kommet frem til at HD-660 er dem jeg bedst kan lide. Bassen er meget præcis og kontrolleret (uden at miste fylde) og diskanten mere definerbar og sprød. Det afhænger lidt af musikvalget, men gennemgående er 660'erne dem der passer min smag bedst. Eks. Kate Bush - Arial albummet - track "Somewhere in between" lyder uendeligt smukt - og lydbilledet tæt og luftigt på samme tid. Mesterligt.

Glæder mig til at høre om Claus' perlon-mod hæver niveauet endnu mere (fjerner 'svømmehallen' som kan optræde i noget musik)  ... Et dual-entry kabel-projekt må jeg også se om jeg 'tør' binde an med (spiral er til tider belastende) - OG her ville billeder kunne give en vis trykhed.

Til top Vis tvemanden's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tvemanden
 
kolind
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 12 November 2005
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 909
Sendt: 01 Marts 2010 kl. 12:21 | IP-adresse registreret  

Her er et par billeder..

Først et hvor de er taget helt fra hinanden, kablet er loddet på (hvilket jeg tilsyneladende ikke fik med på billedet) og lidt blu-tak er klistret på bagsiden af driveren. Om andre har prøvet lignende aner jeg ikke, men det er ret udbredt at putte en klat bagpå grado drivere eksempelvis, og de gør vist også noget lignende på nogle modeller såvidt jeg husker. Det må selvfølgeligt ikke komme til at dække for hullet i midten, og jeg satte det ikke på hele vejen rundt, da kablerne så måske ville ramme nogle gange.

Efterfølgende kom jeg en smule (meget lidt og meget luftigt) vat ind i kammeret. Det har haft givet stor effekt på mine K340, så jeg tænkte at det sikkert også kunne gavne her. Jeg har brugt normalt vat. Om perlonvat som claus siger måske er bedre eller ej, skal jeg ikke kunne afgøre.

Et billede af "hele herligheden"

Splitteren er hugget fra et gammelt stock kabel fra mine Sony SA-5000, men den blev dog lidt ramponeret fordi jeg var lidt længe om at finde ud af at den rent faktisk var skruet sammen med en skult skrue og ikke klikket sammen

Yderligere puttede jeg faktisk også noget blutak ind i det lille hus hvor kablerne kommer ud. På rockgrotto er der talt om at putte en mønt på og lignende for at give mere vægt og stivhed i det område. Blutak løser vægten og vibrationer skulle man syntes. Det kan næppe skade, og så er det helt ligetil at fjerne igen hvis man vil, ligesom at det også er lige til at fjerne klatten bagpå driveren og vattet igen hvis man vil.

At fjerne klistermærkerne hvor der står "do not remove", giver formentligtvis lidt mere klarhed og luft. Til gengæld tror jeg at det har lidt den bekostning at de høje toner står lidt mere frem. Syntes man at den er for skarp fra start, bør man nok beholde dem på.

Grunden til at jeg valgte at lave dual entry, var simpelthen at jeg ikke har tiltro til den metalbøjle som fungerer som leder samt de mange unødige lodninger denne løsning giver. Kablet som er brugt er et 3-leders Evolution XPC som er noget silver plated kobber. Kablet er relativt tyndt og fleksibelt at arbejde med. Først ville jeg have brugt noget starquad købt til formålet, men da mit jack-plug tilsyneladende ikke kunne klare så tykt et kabel, måtte det blive det andet (ja min tålmodighed rakte ikke til at købe et jackplug med større hul )

 

Jeg vil stadig mene at der er en nævneværdig forbedring af disse mods. For mig har det helt klart givet et løft. Bassen virker til at være dybere og mere kontrolleret. Det virker somom at de er lidt hurtigere og mere præcise nu nærmest.

Når jeg får besøg af et sæt stock, skal jeg nok rapportere tilbage og prøve at beskrive forskellene.

Til top Vis kolind's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kolind
 
tvemanden
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 11 December 2008
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 41
Sendt: 01 Marts 2010 kl. 12:38 | IP-adresse registreret  

Super god post der  ... meget informativt. Det skal jeg også prøve.
BTW: var der noget af plasticen der brækkede (tænker på billede 1. - den der daps/lock i højre side) ???

Hvor skal man købe kabel ??? Og hvilken type skal det være ??? Er der forskel på hvilket kabel man skal bruge til hhv. HD-681 og HD-660 ???

Til top Vis tvemanden's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tvemanden
 
kolind
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 12 November 2005
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 909
Sendt: 01 Marts 2010 kl. 13:08 | IP-adresse registreret  

tvemanden skrev:

Super god post der  ... meget informativt. Det skal jeg også prøve.
BTW: var der noget af plasticen der brækkede (tænker på billede 1. - den der daps/lock i højre side) ???

Hvor skal man købe kabel ??? Og hvilken type skal det være ??? Er der forskel på hvilket kabel man skal bruge til hhv. HD-681 og HD-660 ???

Plasten holdt faktisk rigtigt godt. Man er nød til at skille det ad ved at trykke lidt hårdt et sted, men det holdt fint uden problemer.

Med hensyn til kabel aner jeg ikke hvad der er bedst eller ikke bedst. Det kabel jeg har brugt kan købes på rapidonline.com, men derfra er fragten lidt dyr. Der findes garanteret bedre kabel og sådan, men det der er relativt billigt og burde være af en noglelunde anstændig kvalitet Det er samme kabel som er brugt til "pinkie IC's" som Claus-DK er begejstret for. Jeg følte ingen trang til at bruge 500 kroner på ledning til et sæt 200 kroners bøffer :D

Jeg ser at mange bruger noget mogami starquad. Det er vist også ret billigt og i fin kvalitet til formålet. Selv havde jeg som sagt helst brugt noget 4-leders til mine, da man så slipper for at skulle klippe kablet ved splitteren og lodde det sammen dér igen.

Til top Vis kolind's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kolind
 
Claus-dk
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 16 Maj 2007
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 1852
Sendt: 01 Marts 2010 kl. 13:20 | IP-adresse registreret  

tvemanden skrev:



Claus-dk, jeg har fået fat i det der specielle vat - det skal blive et spændende og hyggeligt projekt.
Er det bøvlet at komme ind til driverne ???
Hvad har du gjort med skum-skiverne i HD-660 ??? er de stadig i ???

Jeg er personligt kommet frem til at HD-660 er dem jeg bedst kan lide. Bassen er meget præcis og kontrolleret (uden at miste fylde) og diskanten mere definerbar og sprød. Det afhænger lidt af musikvalget, men gennemgående er 660'erne dem der passer min smag bedst. Eks. Kate Bush - Arial albummet - track "Somewhere in between" lyder uendeligt smukt - og lydbilledet tæt og luftigt på samme tid. Mesterligt.

Glæder mig til at høre om Claus' perlon-mod hæver niveauet endnu mere (fjerner 'svømmehallen' som kan optræde i noget musik)  ... Et dual-entry kabel-projekt må jeg også se om jeg 'tør' binde an med (spiral er til tider belastende) - OG her ville billeder kunne give en vis trykhed.



Det er meget simpelt at komme ind, hvis du fjerner puderne er der 2 små huller som passer til en lille skruetrækker, ind med skruetrækker og så lirk den stille og roligt fri, ikke noget med vold..

Jeg har ikke fået nyt kabel på mine HD660, der var en god og rar headfier, der skulle bruge lidt mere kabel end beregnet , men det kommer snart, jeg gider dog ikke dual entry, da det er meget nemmere at have kablet til den ene side..

Jeg har selv en tendens til at snuppe 660eren frem for 681, jeg tror det skyldes at mellemtonen er lidt mere fremme i lydbilledet og da vi tydeligvis kan lide nogenlunde den samme musik er det ikke så mærkeligt at vi ønsker at fremhæve det vi holder af, du skylder i øvrigt dig selv at høre noget Katie Melua og Diana Krall..

Skumskiverne  har jeg ladet blive hvor de er, min erfaring er at skum, alt efter densitet, trækker bassen lidt frem og diskanten lidt ned, sådan som en tommelfinger regel..



__________________
Jeg ælsker min Ipod
Til top Vis Claus-dk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Claus-dk
 
kolind
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 12 November 2005
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 909
Sendt: 01 Marts 2010 kl. 14:57 | IP-adresse registreret  

Claus-dk skrev:


Jeg har ikke fået nyt kabel på mine HD660, der var en god og rar headfier, der skulle bruge lidt mere kabel end beregnet , men det kommer snart, jeg gider dog ikke dual entry, da det er meget nemmere at have kablet til den ene side..

Det var dog stygt at nogle kunne finde på en sådan ting ! Men spøg til side.. At lave dual entry var også lidt mere bøvlet end jeg havde forudset. Splitteren var ret bøvlet, da pladsen indeni det lille plastikhus er ret trang. Oveni det er ledningerne til lidt mere besvær i og med at de er noget stivere end stock og at der er to af dem. Ledningen som sådan er ikke vældigt stiv, men noget stivere end stock trods alt, plus at der også er en smule microfoni nu. Det er dog ikke et problem til det jeg bruger dem til, men havde man gået meget rundt med dem, kunne det måske være et issue? Er dit kabel microfonisk claus?

Claus-dk skrev:

Skumskiverne  har jeg ladet blive hvor de er, min erfaring er at skum, alt efter densitet, trækker bassen lidt frem og diskanten lidt ned, sådan som en tommelfinger regel..

Dæmpning har som regel den virkning. Jeg har endnu ikke oplevet at det har givet en negativ virkning at dæmpe hovedtelefoner endnu ud af de tre gange jeg har prøvet nu.

Til top Vis kolind's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kolind
 
tvemanden
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 11 December 2008
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 41
Sendt: 01 Marts 2010 kl. 15:04 | IP-adresse registreret  

Jeg fjernede skumskiver og acoustic-dampers på mine HD-681.
Og jeg syntes klart at jeg kan høre forskel - til det bedre. Mere 'klar' diskant og øvre mellemtone (jaa, ok nu kloger jeg mig ligelovligt) Nuvel! De lyder mere lækkert og jeg syntes der gennemgående er et bedre blend imellem top og bund ... Hurra! Budget: DKK 0,-

PS. Jeg er dog lidt nervøs for om ikke der potentielt kan samle sig 'skidt' direkte på/omkring membranerne (eller hvad man nu kalder dem) !!! ???

Til top Vis tvemanden's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tvemanden
 
kolind
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 12 November 2005
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 909
Sendt: 01 Marts 2010 kl. 15:38 | IP-adresse registreret  

tvemanden skrev:

Jeg fjernede skumskiver og acoustic-dampers på mine HD-681.
Og jeg syntes klart at jeg kan høre forskel - til det bedre. Mere 'klar' diskant og øvre mellemtone (jaa, ok nu kloger jeg mig ligelovligt) Nuvel! De lyder mere lækkert og jeg syntes der gennemgående er et bedre blend imellem top og bund ... Hurra! Budget: DKK 0,-

PS. Jeg er dog lidt nervøs for om ikke der potentielt kan samle sig 'skidt' direkte på/omkring membranerne (eller hvad man nu kalder dem) !!! ???

Det er formentligtvis derfor de er der til at starte med.  Hvis du er nervøs for at få skidt ind, kan du i stedet bruge et stykke stof fra et sæt af nærmeste kvindfolks nylonstrømper. De burde dække udemærket for skidt og støv samtidigt med at de er meget tynde. Jeg ville ikke selv bruge dem uden at have noget foran af hensyn til både snavs og at det er lidt ubehageligt at have øret direkte op imod sådan en gang skarp plastik.

Til top Vis kolind's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kolind
 
Claus-dk
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 16 Maj 2007
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 1852
Sendt: 02 Marts 2010 kl. 10:55 | IP-adresse registreret  

Jeg har heldigvis ikke flyveører ..

Jeg har slet ikke tænkt i de baner med at de kunne samle skidt, men indtil videre har jeg intet oplevet af problemer i den retning, jeg skal dog ikke kunne sige at det ikke vil ske...

Nylonstrømpen lyder som en god idé, det må jeg fuske lidt med..


Min tommelfinger regel gælder KUN skummet mellem øre og driver, bagved driveren er der flere faktorer der spiller ind, hvor det at lyden spredes og resonansen dæmpes er det vigtigste, prøv at klippe en engangs vaskeklud til og monter et og derefter to lag så får du en god idé om hvad jeg mener..
tætheden af skummet betyder mere end tykkelsen, det er ikke størrelsen men gørelsen


__________________
Jeg ælsker min Ipod
Til top Vis Claus-dk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Claus-dk
 
telum
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 06 December 2004
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 165
Sendt: 05 Marts 2010 kl. 10:46 | IP-adresse registreret  

Forresten skete der noget ift. fælleskøb af diverse puder osv? Jeg vil da gerne melde mig på banen til et par velourpuder

Til top Vis telum's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af telum
 
ronnih
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 December 2005
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 587
Sendt: 05 Marts 2010 kl. 14:07 | IP-adresse registreret  

Claus!
Hvad er din endelige dom?
660 eller 681? :-)
Til top Vis ronnih's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ronnih
 
Mingo
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 November 2005
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 197
Sendt: 05 Marts 2010 kl. 15:54 | IP-adresse registreret  

Kan man til Frans de Gruijters HD681 filter benytte delefilterkomponenter til højttalere?
Grunden til, at jeg spørger, er, at jeg har masser af sådanne liggende.
Jeg er klar over, at filteret på denne måde vil fylde mere, men det betyder intet for mig.

Til top Vis Mingo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mingo
 
Claus-dk
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 16 Maj 2007
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 1852
Sendt: 05 Marts 2010 kl. 16:25 | IP-adresse registreret  

ronnih skrev:
Claus!
Hvad er din endelige dom?
660 eller 681? :-)


HD660


__________________
Jeg ælsker min Ipod
Til top Vis Claus-dk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Claus-dk
 
Claus-dk
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 16 Maj 2007
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 1852
Sendt: 05 Marts 2010 kl. 16:33 | IP-adresse registreret  

Mingo skrev:
Kan man til Frans de Gruijters HD681 filter benytte delefilterkomponenter til højttalere?
Grunden til, at jeg spørger, er, at jeg har masser af sådanne liggende.
Jeg er klar over, at filteret på denne måde vil fylde mere, men det betyder intet for mig.



Prøv det, der er en liste over hvad du skal bruge i modifikations tråden på "rockgrotto", hvis du havde tænkt dig at kannibalisere delefiltrene..
Jeg tror ikke der sker noget ved bare at prøve at sætte et delefilter i linien som det er, men jeg ved det ikke, men det er da et forsøg værd, du brænder jo ikke noget af i filtret med de lave watt, om du kan skade forstærkeren ved jeg ikke, men jeg tror at hvis modstanden bliver for høj så spiller de bare ikke..

Men det kan godt være at vi skal have nogle elguruer ind over her, for jeg er lidt på bar bund, men jeg har svært ved at se hvad der skulle gå galt, jeg ville satse på at der ikke skete noget, hvis jeg havde sådan noget liggende, men jeg er også uhelbredelig optimist..


__________________
Jeg ælsker min Ipod
Til top Vis Claus-dk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Claus-dk
 
Claus-dk
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 16 Maj 2007
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 1852
Sendt: 05 Marts 2010 kl. 16:47 | IP-adresse registreret  

telum skrev:

Forresten skete der noget ift. fælleskøb af diverse puder osv? Jeg vil da gerne melde mig på banen til et par velourpuder



Vi er ikke så langt, Tvemanden  har budt ind på et par læderpuder, Ney har budt ind på gele/velour puder..
Jeg skrev til Beyer I forrige uge, men de er tilsyneladende ikke så interesseret i at svare, jeg skrev for at se, om de ville give lidt rabat hvis vi kom op på X antal stykker, men intet svar..

Puderne er til 660..

Jeg gider ikke de "læderpuder" fra thoman, dem jeg har er gået fra hinanden flere steder.

Skal vi have en adskilt tråd til sådan noget og er der en anden der eventuelt har tid og lyst til at stå for det, jeg synes jeg har hovedtelefoner kommende ud af R..... lige for tiden 

Jeg foreslår så at vi andre holder ham der står for det, skadesløs portomæssigt, så han vil få sine endnu billigere end vi andre .

Så kommer der måske et par beyer folk på banen også ??


__________________
Jeg ælsker min Ipod
Til top Vis Claus-dk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Claus-dk
 
Snøren
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket efter ønske fra bruger!

Bruger siden: 13 Oktober 2009
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 87
Sendt: 05 Marts 2010 kl. 20:23 | IP-adresse registreret  

Hej der...

Jeg kunne ikke lade være med, at bestille et par selv efter jeres lille indlæg her..Og jo jeg har osse fået dem...lyttet og er forbløffet over lyden..det er 681eren jeg har fået.

Bunden er ligesom jeg kan lide den...Det den mangler mest er den øvre mellemtone og overgangen til højere toner er jeg lidt ked af......Men den modning du her har forklaret på fortrinlig hvis skal da prøves og tror faktisk det kan løse problemet....Jeg har været lidt rundt for, at kigge på kabler på www og fandt noget jeg vil bruge fra AVCables http://www.av-cables.dk/lydkabler/jack_kabel/jack_kabel/jack _til_jack_kabler/jack_stereo_han_til_jack_stereo_han_kabel_5 _m_2135_da.html

Når det en gang kommer prøver jeg lykken....Men til 200,- er de et hit og slår alt hvad jeg hørt op til omkring 800,- . Kan man så modde den til noget bedre, ja så skal det da prøves.

Hygge.



__________________
No entiendo alta fidelidad :-/
Pero el sonido es bueno para el alma
Til top Vis Snøren's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Snøren Besøg Snøren's Websted
 
Claus-dk
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 16 Maj 2007
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 1852
Sendt: 05 Marts 2010 kl. 21:40 | IP-adresse registreret  

På opfordring:
Dæmpning af HD660..

Lige her stikker du så bred en skruetrækker ned som muligt og lirker den forsigtigt op, ingen grund til at være nervøs driveren er laaangt væk.



Når pladen med driveren er kommet op ser det sådan ud



Et passende stykke perlon/filter vat proppes i, det må godt bule lidt op..



Dette hak her skal bruges når diveren og toppladen presses på plads igen


på med puderne igen og nyd musikken og roen..

Man skal ikke være bange for at røre det hvide del af pladen dette er kun noget papir...

Nogen spørgsmål ??


__________________
Jeg ælsker min Ipod
Til top Vis Claus-dk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Claus-dk
 
Claus-dk
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 16 Maj 2007
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 1852
Sendt: 05 Marts 2010 kl. 23:44 | IP-adresse registreret  

Claus-dk skrev:
Mingo skrev:
Kan man til Frans de Gruijters HD681 filter benytte delefilterkomponenter til højttalere?
Grunden til, at jeg spørger, er, at jeg har masser af sådanne liggende.
Jeg er klar over, at filteret på denne måde vil fylde mere, men det betyder intet for mig.



Prøv det, der er en liste over hvad du skal bruge i modifikations tråden på "rockgrotto", hvis du havde tænkt dig at kannibalisere delefiltrene..
Jeg tror ikke der sker noget ved bare at prøve at sætte et delefilter i linien som det er, men jeg ved det ikke, men det er da et forsøg værd, du brænder jo ikke noget af i filtret med de lave watt, om du kan skade forstærkeren ved jeg ikke, men jeg tror at hvis modstanden bliver for høj så spiller de bare ikke..

Men det kan godt være at vi skal have nogle elguruer ind over her, for jeg er lidt på bar bund, men jeg har svært ved at se hvad der skulle gå galt, jeg ville satse på at der ikke skete noget, hvis jeg havde sådan noget liggende, men jeg er også uhelbredelig optimist..


Sådan et delefilter skal det ikke sende noget til en enhaed og noget andet til en anden og så videre ??

En bøf har jo kun en driver


__________________
Jeg ælsker min Ipod
Til top Vis Claus-dk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Claus-dk
 
Mingo
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 November 2005
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 197
Sendt: 06 Marts 2010 kl. 06:59 | IP-adresse registreret  

Meningen er ikke at benytte et færdigt delefilter.
Sagen er, at jeg har massevis af delefilterkomponenter liggende (i løs vægt) og vil, hvis det er muligt benytte disse i stedet for at skulle købe andre stumper.
Det vil sige, at værdierne i Frans' filter forbliver de samme, mens selve filteret bliver noget større.
Jeg ved blot ikke, om der er værdier i spoler (ohm), der skal overholdes, og om man kan bruge bipolare kondensatorer og keramiske modstande.
Til top Vis Mingo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mingo
 
Claus-dk
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 16 Maj 2007
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 1852
Sendt: 06 Marts 2010 kl. 08:02 | IP-adresse registreret  

Jeg har ikke indtryk af at det betyder noget hvilken slags komponenter det er, bare værdierne er de rigtig..
Jeg prøver lige at forhøre mig, hvis jeg kan fange senere i dag..


__________________
Jeg ælsker min Ipod
Til top Vis Claus-dk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Claus-dk
 

<< Forrige Side af 26 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes