Tilbage til HIFI4ALL.DK 10. maj 2024 | 18:43   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af mit DIY-projekt
 HIFI4ALL Forum : Billeder af mit DIY-projekt
Emne Emne: EL34 ukendt amp? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 6
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
zico
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 27 Marts 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 332
Sendt: 02 Februar 2010 kl. 14:09 | IP-adresse registreret  

Spencer skrev:

De to herrer - DanB og tsrx7 deler i hvert fald dansklærer.De sætter begge komma, hvor andre sætter punktum.
tsrx7 skrev:

Hej
DanB,

...

DanB skrev:

Hej tsrx,

...



Man burde sætte et udråbstegn og hverken komma eller punktum.

__________________
Det kan ikke undgås, at naboen også er med på en lytter.
Til top Vis zico's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af zico Besøg zico's Websted
 
erlingt
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 December 2008
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 1530
Sendt: 02 Februar 2010 kl. 14:25 | IP-adresse registreret  

zico skrev:
Spencer skrev:

De to herrer - DanB og tsrx7 deler i hvert fald dansklærer.De sætter begge komma, hvor andre sætter punktum.
tsrx7 skrev:

Hej
DanB,

...

DanB skrev:

Hej tsrx,

...



Man burde sætte et udråbstegn og hverken komma eller punktum.


Det er nemlig helt korrekt - i følge retskrivningsordbogen hedder det "Kære xxxxxx!" som indledning til et brev.

Til top Vis erlingt's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af erlingt
 
kr.m
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum


Bruger siden: 04 November 2007
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 1
Sendt: 02 Februar 2010 kl. 14:27 | IP-adresse registreret  

Hvis man ser på selve opbygningen af den rør slæde er det ikke en udstillings ting man laver ikke rør slæder med print ej heller ikke de små opstillinger som denne de burde laves på "luft" for at undgå snylte capasiteter og ligende mystiske brum- strøm sløjfer  hvis man stak en snuser derned og følte diverse steder via en af mine fine sprectrum analysere ville man nok hurtigt slukke igen.

et er udseende et andet er lyden det kan jeg ikke udtale mig om men kan kun se der står på trafoen bias 45 mili amp !!!!! hvis man kører El34 med en bias på 45 mili amp ved et max anode spænding skal man vist også sælge rør ved siden af at bygge selve slæden. El34 kører mere liniært og dermed renere ved omkring 33 - 37 mili amp.

Til top Vis kr.m's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kr.m
 
Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 25 November 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 6376
Sendt: 02 Februar 2010 kl. 14:44 | IP-adresse registreret  

erlingt skrev:
zico skrev:
Spencer skrev:

De to herrer - DanB og tsrx7 deler i hvert fald dansklærer.De sætter begge komma, hvor andre sætter punktum.
tsrx7 skrev:

Hej
DanB,

...

DanB skrev:

Hej tsrx,

...



Man burde sætte et udråbstegn og hverken komma eller punktum.


Det er nemlig helt korrekt - i følge retskrivningsordbogen hedder det "Kære xxxxxx!" som indledning til et brev.


Er det ikke mest hvis de skylder én penge?

Noget andet er, hvis mit navn er Bent!.

Så skal der stå 'Kære Bent!!'.

Nå - bortset fra det, så ligner printet meget af det OVC, der har været vist frem her på sitet.
De to elektrolytter øverst til højre, kan dog sagtens være noget hjemmeklamp.


__________________
Blondine-energi løser verdens problemer!
Til top Vis Spencer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Spencer
 
C.Bukowski
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 Maj 2005
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 402
Sendt: 02 Februar 2010 kl. 15:06 | IP-adresse registreret  

DanB skrev:

Branche folk?

Jeg arbejder i en elektronikfabrik i Næstved. Vi laver intet der har med HiFi at gøre, så vidt jeg ved. Jeg passer Siemens SMD bestyknings automater - og er elektroniktekniker. Tilfreds? Jeg ved ikke hvem den anden er.  Jeg havde ikke set at vedkommende også er ny?

HiFi er en bid af min hobby, men jeg har ikke fulgt med i hvad der findes af mærker.. men jeg kan genkende kvalitetselektronik når jeg ser det - og det er der ikke tale om her!

Mvh DanB

 



Nu er kvalitetselektronik ikke ensbetydende med god lyd. Det kan da for fanden være lige meget hvordan det er bygget eller ej ...

Btw. Godt man ikke ejer den rør-dims og sender den til rep hos dig, når den skal hænges ud på den måde og skal forsøges ombygges pga. du ikke lige kan lide designet
Til top Vis C.Bukowski's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af C.Bukowski
 
reenberg
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 29 Maj 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 465
Sendt: 02 Februar 2010 kl. 15:44 | IP-adresse registreret  

Bare sælg den til mig.....



OVC er ikke noget der er møjet igennem i store antal, men er noget af det så absolut bedste jeg har haft på mit udstyr derhjemme.  Jeg tror det er et stykke tid siden der er blevet bygget en model, så de har alle nogle år på bagen. Men det spiller fantastisk sammenlignet med hvad jeg ellers har haft derhjemme ( Rouge, Accuphase mm. )

Heldigvis ser jeg ikke så meget med ørerne så det ret så diskrete design går fint i min stue *s*

Det kan godt betale sig at sætte dem istand med ordenlige komponenter, Dioder, samt effektmodstande har sikkert haft et par varme dage, og kondensatorerne ligeså.
Til top Vis reenberg's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af reenberg
 
hasselbaink
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 21 November 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 387
Sendt: 02 Februar 2010 kl. 16:20 | IP-adresse registreret  

Nullergøj skrev:

Uden ensretter. !  Det tror jeg nu ikke den er. Hvad laver de 4 dioder ellers.



At læse hvad jeg egentlig skrev, por favor!
Til top Vis hasselbaink's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hasselbaink
 
Nullergøj
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 04 Oktober 2009
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 422
Sendt: 02 Februar 2010 kl. 16:31 | IP-adresse registreret  

Sorry, jeg har vist ikke læst det hele.
Til top Vis Nullergøj's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nullergøj
 
kennethjensen
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar
Branchemedlem Audioheaven

Bruger siden: 10 Oktober 2004
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 2146
Sendt: 02 Februar 2010 kl. 16:52 | IP-adresse registreret  

Flot der 2 ny oprettet bruger der disher et produkt

Kan man tage det seriøst!? Nej vel

Få Jer et liv!!!!!!!

Iøvrigt. Så kender jeg disse monoblokke. Og det halve af HIFI4ALL har snart skruet og reageret i dem. Og sjovt nok ryger de altid tilbage til Allan til rep efter. I wonder why!? Folk skulle måske tage og lade vær med at pille ved noget de så åbenlyst ikke har en disse forstand på.

Uanset konstruktion og komponentvalg. Så spille disse mono blokke faktisk rigtig godt! Bedre end så meget andet skrammel der diskes op med hist og pist.

Ser frem til ejermanden kommer på banen med en kommentar



__________________
Kenneth
Til top Vis kennethjensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kennethjensen Besøg kennethjensen's Websted
 
kennethjensen
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar
Branchemedlem Audioheaven

Bruger siden: 10 Oktober 2004
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 2146
Sendt: 02 Februar 2010 kl. 16:56 | IP-adresse registreret  

kr.m skrev:

Hvis man ser på selve opbygningen af den rør slæde er det ikke en udstillings ting man laver ikke rør slæder med print ej heller ikke de små opstillinger som denne de burde laves på "luft" for at undgå snylte capasiteter og ligende mystiske brum- strøm sløjfer  hvis man stak en snuser derned og følte diverse steder via en af mine fine sprectrum analysere ville man nok hurtigt slukke igen.

et er udseende et andet er lyden det kan jeg ikke udtale mig om men kan kun se der står på trafoen bias 45 mili amp !!!!! hvis man kører El34 med en bias på 45 mili amp ved et max anode spænding skal man vist også sælge rør ved siden af at bygge selve slæden. El34 kører mere liniært og dermed renere ved omkring 33 - 37 mili amp.

Og hvem siger lige så forstærkerne er født med EL34? Kunne det tænkes de født med noget helt andet som køre med højere bias?



__________________
Kenneth
Til top Vis kennethjensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kennethjensen Besøg kennethjensen's Websted
 
kennethjensen
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar
Branchemedlem Audioheaven

Bruger siden: 10 Oktober 2004
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 2146
Sendt: 02 Februar 2010 kl. 17:45 | IP-adresse registreret  

Nu har jeg siddet og studeret billedet lidt. Og den er på ingen måder fyldt med skidt.

Første jeg ser er en STOR Lunddahl trafo. Effektrør er RAM labs EL34. Resten er NOS rør. Der Kondo og Kimber kabling. MIT kondensatorer, Uantal mostande og Vishay mostande, samt fine gode lyttere og WBT terminaler og bøsning.

Hvis det ikke er ok stumper, så ved jeg sgu ikke hvad er... Prøv lige og nærstudere forstærkeren lidt mere inden I kaster jeg ud i og svine den til. Og tja kunne måske godt være pænere lavet. Men nu det jo lyden der arbejdes på og ikke designet



__________________
Kenneth
Til top Vis kennethjensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kennethjensen Besøg kennethjensen's Websted
 
dude2005
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 05 Februar 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 154
Sendt: 02 Februar 2010 kl. 18:25 | IP-adresse registreret  

kennethjensen skrev:

Iøvrigt. Så kender jeg disse monoblokke. Og det halve af HIFI4ALL har snart skruet og reageret i dem. Og sjovt nok ryger de altid tilbage til Allan til rep efter. I wonder why!? Folk skulle måske tage og lade vær med at pille ved noget de så åbenlyst ikke har en disse forstand på.

Uanset konstruktion og komponentvalg. Så spille disse mono blokke faktisk rigtig godt! Bedre end så meget andet skrammel der diskes op med hist og pist.

Ser frem til ejermanden kommer på banen med en kommentar



Det er simpelthen den mest pinlige p***erende herinde!

JEG EJER DET l**t! Og hvordan helvede er mine copyrightbeskyttede billeder egentligt havnet her!???  

"-Hele hifi4all har pillet i dem" - hvad er det for en gang bræk!?? Du kan få begge blokkene, hvis du kan finde så meget som een anden end Allan der har skruet i dem! -Med mindre du mener Allan har ladet hånt om dem, mens han har haft dem i sin forretning - det bliver han da nok ikke synderligt glad for at høre!

Og til trådstarter plus rygklapper I lyder da som et rigtigt expertpanel! Lad da endelig lige os andre vide, hvad der fundementalt skal laves om her, udover rørskift, for alle vil da gerne have bedre lyd - og sidder i med den hellige gral, så let's hear it!! Det er DET forummet BURDE være til.

Jeg troede f.eks. man ville få noget ud af at komme RIFA lytter med polyp. henover, i stedet for dem der sidder i - men der tager jeg åbentbart grueligt fejl siger Allan.
Til top Vis dude2005's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dude2005
 
ML_CLS
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 11 Oktober 2007
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline
Indlæg: 1187
Sendt: 02 Februar 2010 kl. 18:43 | IP-adresse registreret  

KJ ..., du over så en væsentlig ting i din opremsning af komponenter

Jeg synes ikke lige at brugen af Philips AC07 som katode modstande til Pentoderne er s**** smart, det er jo ikke blot en modstand, men også en spoler



__________________
Fort Lauderdale, Florida
Til top Vis ML_CLS's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ML_CLS
 
musicus
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 16 November 2005
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 2658
Sendt: 02 Februar 2010 kl. 21:18 | IP-adresse registreret  

OVC? tja, det ville nok blive en injurieag hvis jeg sagde hvad jeg mener
Måske hvis de brugte færre penge på udseendet, og mere på samle kvaliteten, og reducerede priserne væsentligt, så måske
Blank forplade og et fint guld logo bliver det ikke highend af
Men rigtig mange hopper nu på den alligevel
Det er meget snu og dygtigt udtænkt fup
Jeg vil bestemt fraråde OVC ejere at kigge indeni
At kalde det åger er måske i overkanten
"Kejserens nye klæder" er vist meget rammende

En rutineret DIYer ville ikke være særlig stolt af det resultat
Men trafoerne kan vel nok bruges til at bygge noget bedre   
Og jeg ville nok ikke engang genbruge kabinettet
Det er en gang udspekuleret klamp
Eneste mål er mest mulig profit

Og det var den pæne version
Beklager hvis det sårer ejeren af denne forstærker
Men jeg håber den trods alt er købt billigt brugt
Til top Vis musicus's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af musicus
 
ABaudio
Branchemedlem
Branchemedlem

AB Audio

Bruger siden: 10 November 2008
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 284
Sendt: 02 Februar 2010 kl. 21:50 | IP-adresse registreret  

ML_CLS skrev:

KJ ..., du over så en væsentlig ting i din opremsning af komponenter

Jeg synes ikke lige at brugen af Philips AC07 som katode modstande til Pentoderne er s**** smart, det er jo ikke blot en modstand, men også en spoler

Hmmm...... Må desværre sige, at der hverken er Philips ac07 modstande i, ej heller nogle katodemodstande til pentoderne..... Det er Kiwame modstande...... Og der bruges fixed Bias....

Mvh

Allan

Til top Vis ABaudio's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ABaudio Besøg ABaudio's Websted
 
C.Bukowski
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 Maj 2005
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 402
Sendt: 02 Februar 2010 kl. 21:57 | IP-adresse registreret  

dude2005 skrev:
kennethjensen skrev:

Iøvrigt. Så kender jeg disse monoblokke. Og det halve af HIFI4ALL har snart skruet og reageret i dem. Og sjovt nok ryger de altid tilbage til Allan til rep efter. I wonder why!? Folk skulle måske tage og lade vær med at pille ved noget de så åbenlyst ikke har en disse forstand på.

Uanset konstruktion og komponentvalg. Så spille disse mono blokke faktisk rigtig godt! Bedre end så meget andet skrammel der diskes op med hist og pist.

Ser frem til ejermanden kommer på banen med en kommentar



Det er simpelthen den mest pinlige p***erende herinde!

JEG EJER DET l**t! Og hvordan helvede er mine copyrightbeskyttede billeder egentligt havnet her!???  

"-Hele hifi4all har pillet i dem" - hvad er det for en gang bræk!?? Du kan få begge blokkene, hvis du kan finde så meget som een anden end Allan der har skruet i dem! -Med mindre du mener Allan har ladet hånt om dem, mens han har haft dem i sin forretning - det bliver han da nok ikke synderligt glad for at høre!

Og til trådstarter plus rygklapper I lyder da som et rigtigt expertpanel! Lad da endelig lige os andre vide, hvad der fundementalt skal laves om her, udover rørskift, for alle vil da gerne have bedre lyd - og sidder i med den hellige gral, så let's hear it!! Det er DET forummet BURDE være til.

Jeg troede f.eks. man ville få noget ud af at komme RIFA lytter med polyp. henover, i stedet for dem der sidder i - men der tager jeg åbentbart grueligt fejl siger Allan.


De fleste herinde er klogere end dem som fabrikere HiFi udstyret - Vidste du ikke det ?
Til top Vis C.Bukowski's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af C.Bukowski
 
ABaudio
Branchemedlem
Branchemedlem

AB Audio

Bruger siden: 10 November 2008
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 284
Sendt: 02 Februar 2010 kl. 22:01 | IP-adresse registreret  

musicus skrev:
OVC? tja, det ville nok blive en injurieag hvis jeg sagde hvad jeg mener
Måske hvis de brugte færre penge på udseendet, og mere på samle kvaliteten, og reducerede priserne væsentligt, så måske
Blank forplade og et fint guld logo bliver det ikke highend af
Men rigtig mange hopper nu på den alligevel
Det er meget snu og dygtigt udtænkt fup
Jeg vil bestemt fraråde OVC ejere at kigge indeni
At kalde det åger er måske i overkanten
"Kejserens nye klæder" er vist meget rammende

En rutineret DIYer ville ikke være særlig stolt af det resultat
Men trafoerne kan vel nok bruges til at bygge noget bedre   
Og jeg ville nok ikke engang genbruge kabinettet
Det er en gang udspekuleret klamp
Eneste mål er mest mulig profit

Og det var den pæne version
Beklager hvis det sårer ejeren af denne forstærker
Men jeg håber den trods alt er købt billigt brugt

Du aner da helt tydeligt ikke hvad du snakker om...... Disse monoblokke er 14 år gamle..... Proppet med dyre komponenter, nogle af de bedste udgangstrafoer man kan få for penge.....

Alt er højeste klasse hele vejen igennem..... At det ikke kan lide udseende må du selv om.....

Vi solgte  disse typer monoblokke for kr 15.000 for et sæt...... Og vi solgte masser af dem....

Der var intet der kom i nærheden lydkvalitetsmæssigt dengang, eller idag til den pris....

Du aner INTET om hvad der er brugt på udseende, eller komponenter...... Vi solgte det direkte til kunden, til en yderst fair pris.....

Og dine kommentarer viser da helt tydeligt, at du IKKE er en rutineret DIY'er.....

Et gammelt ordsprog siger "tomme tønder buldrer mest"....... Og hvor er der dog fyldt med selvbestaltede amatør guruer herinde...... Og de beviser tydeligt, med deres indlæg i denne tråd, at de intet aner, når det kommer til stykket.......

Mvh

Allan

Til top Vis ABaudio's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ABaudio Besøg ABaudio's Websted
 
musicus
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 16 November 2005
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 2658
Sendt: 03 Februar 2010 kl. 01:32 | IP-adresse registreret  

Fint nok Allan, og jeg beklager at såre dig sådan
Det er nok mit første "vrede" inlæg" nogensinde, men nok ikke helt tilfældigt
Hvordan du bygger dine forstærkere må blive helt din egen sag
Men at præsentere dem som noget exklusivt er...nå ja, det vil jeg undlade at sige min mening om

Selvom det muligvis er mere rettet mod din partner i AudioArt, så har du medvirket
Men hvis ABaudio betyder at du er fri af forholdet, så er der måske alligevel håb om bedre karma

Og ja, en forstærker kan for mig gerne laves af krydsfiner, men det indvendige skal være en fryd for øjet, og ikke omvendt


Til trådstarter

Ja, drop den der kasse, og lav en ordentli "plint" opbygning
Du kan muligvis bevare frontpladen, og bygge i stil med ældre Audio Research
Hvis forsynings spændinger passer kan du kan få rigtig fine reviderede Dynaco ST70, EL34 PP driver boards til billige penge
Dynaco monoblok versionen findes også
Fine trafoer har du jo, uden tvivl
Jeg har links hvis det har interesse

Men kun hvis du ved hvad du hvad du laver, og hvis ikke, så hold fingrene fra den

Men det er da lidt underligt at du spørger hvad det er for en forstærker når det står tydeligt på forpladen, og ikke oplyser om det



Til top Vis musicus's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af musicus
 
Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 25 November 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 6376
Sendt: 03 Februar 2010 kl. 09:15 | IP-adresse registreret  

musicus skrev:
... men det indvendige skal være en fryd for øjet...

Det nemmeste overhovedet, i audioverdenen, er da at lave noget, der ser imponerende ud.
Det sværeste er at lave noget, der lyder godt.

Der er mange kunder, der bruger øjnene mest når de køber (flest måske ovenikøbet), så de fortjener naturligvis at få noget, der er pænt at kigge på.
De kan gå på audioudstillinger - mest for at kigge.

Et af de allerbedste scams i rørforstærkerverdenen, er at lave en smuk hardwiret rørforstærker, med billige (dårlige) udgangstrafoer.

__________________
Blondine-energi løser verdens problemer!
Til top Vis Spencer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Spencer
 
ABaudio
Branchemedlem
Branchemedlem

AB Audio

Bruger siden: 10 November 2008
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 284
Sendt: 03 Februar 2010 kl. 11:38 | IP-adresse registreret  

musicus skrev:
Fint nok Allan, og jeg beklager at såre dig sådan
Det er nok mit første "vrede" inlæg" nogensinde, men nok ikke helt tilfældigt
Hvordan du bygger dine forstærkere må blive helt din egen sag
Men at præsentere dem som noget exklusivt er...nå ja, det vil jeg undlade at sige min mening om

Selvom det muligvis er mere rettet mod din partner i AudioArt, så har du medvirket
Men hvis ABaudio betyder at du er fri af forholdet, så er der måske alligevel håb om bedre karma

Og ja, en forstærker kan for mig gerne laves af krydsfiner, men det indvendige skal være en fryd for øjet, og ikke omvendt


Til trådstarter

Ja, drop den der kasse, og lav en ordentli "plint" opbygning
Du kan muligvis bevare frontpladen, og bygge i stil med ældre Audio Research
Hvis forsynings spændinger passer kan du kan få rigtig fine reviderede Dynaco ST70, EL34 PP driver boards til billige penge
Dynaco monoblok versionen findes også
Fine trafoer har du jo, uden tvivl
Jeg har links hvis det har interesse

Men kun hvis du ved hvad du hvad du laver, og hvis ikke, så hold fingrene fra den

Men det er da lidt underligt at du spørger hvad det er for en forstærker når det står tydeligt på forpladen, og ikke oplyser om det



Hej Musicus

Trådstarter har aldrig haft disse monoblokke stående.... Han har fået et billede af forstærken indeni, fra en anden der har fået billede af min kunde..... Ren chikane, som det nu plejer at være herinde på HI FI 4 all.

Og de monoblokke er absolut ikke lavet for at de skal være en fryd for øjet, når man tar låget af..... De er lavet for at få så god lyd for relativt få penge.....

Hvis du gerne vil have et produkt der er en fryd for øjet når du piller låget af, så køb hvilken som helst Kinesisk Rørforstærker..... En fryd for øjet, men sikke noget l**t når der skal musik igennem.... Men det er pænt, og det er jo det vigtigste.

Og ja, jeg er helt fri af forholdet med min tidligere partner, og det var ikke mig der satte priserne på apparaterne.......

Det der var vigtigt for os dengang, var at med vores forstærkere fik du rigtig meget lydkvalitet for pengene, i forhold til hvad der ellers var på markedet, på det tidspunkt.... Det vigtige var IKKE hvordan det så ud indeni, Det lader vi Kineserne om.... Og det må folk hellere end gerne købe masser af....... Så er der rigeligt vi andre kan reparerer på når det går i stykker... For det gør det... Tro mig.

Mvh

Allan

Til top Vis ABaudio's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ABaudio Besøg ABaudio's Websted
 

<< Forrige Side af 6 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes