Tilbage til HIFI4ALL.DK 28. marts 2024 | 13:56   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
 HIFI4ALL Forum : Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
Emne Emne: Holger4’s jyske version (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 11
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Sjoenne
Lukket konto
Lukket konto

Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 20 Oktober 2005
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline
Indlæg: 1871
Sendt: 05 August 2010 kl. 23:29 | IP-adresse registreret  

velkommen skrev:

skulle der være nogen der kender dbx PA+ delefilter godt i brugerfladen, så skriv gerne et pb.


mvh velkommen



Jeg har ofte brugt dbx driveracks på jobbet.... men kun få gange har jeg benyttet mig af RTA funktionerne.... og kasseret dem igen. Det er ikke særlig brugbare målinger og korrektioner man får ud af det.

Men PEQ'en og xover funktionerne er goe. Men juster med dine ører eller eksternt målegrej istedet - held og lykke med det.
Til top Vis Sjoenne's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sjoenne
 
velkommen
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 24 Oktober 2003
Status: Offline
Indlæg: 1740
Sendt: 06 August 2010 kl. 07:03 | IP-adresse registreret  

Sjoenne skrev:
velkommen skrev:

skulle der være nogen der kender dbx PA+ delefilter godt i brugerfladen, så skriv gerne et pb.


mvh velkommen



Jeg har ofte brugt dbx driveracks på jobbet.... men kun få gange har jeg benyttet mig af RTA funktionerne.... og kasseret dem igen. Det er ikke særlig brugbare målinger og korrektioner man får ud af det.

Men PEQ'en og xover funktionerne er goe. Men juster med dine ører eller eksternt målegrej istedet - held og lykke med det.

ok...og mange tak...sjovt, jeg hørte engang noget lyngdorph i klubben...synes nu heller ikke den korrektion var særlig perfekt, og rar at lytte på, så jeg må lige prøve at finde en der har noget externt til at måle med...men tak for info....

velkommen

Til top Vis velkommen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af velkommen
 
velkommen
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 24 Oktober 2003
Status: Offline
Indlæg: 1740
Sendt: 06 August 2010 kl. 09:23 | IP-adresse registreret  

Flemming Skov skrev:
Halløj Folkens,

Jeg har lige haft fornøjelsen af at have hørt på velkommen's vældige "tårne" ;-) Det er en rystende oplevelse, naturligvis til
den positive side. I forvejen er jeg godt "fodret" af med hensyn til stort og ukomprimeret lydbillede så jeg var lidt "forberedt"
på hva' jeg sku' høre. Dog var overraskelsen rimelig stor i, hvordan vor klang balance aligevel var forskellig.

velkommen's højttalere/forstærker kombination udviste stor kontrol over de laveste frekvenser og samtidig i forhold hertil
(naturligvis ud fra min opfattelse) en mere tilbageholden gengivelse af øvre mellemtone/diskant.

På JBL250 sættet oplevede jeg en klang der mere var min stil (lidt lysere i lyden) og jeg fik velvilligt lov til at dæmpe de 4
18" en 6 til 7 dB, i forhold til mellemtone/diskant. Det syntes jeg faktisk der kom en rigtig fed lyd ud af. Som jeg opfattede
det blev bas og trommer bedre defineret etc.. Naturligvis er der resonancer i rummet men dem skal velkommen nok komme
efter, når de der manualer til de digitale skærekasser er blevet læst ordentlig ;-).

Derudover fik vi sgu' da' en hyggelig sludder om det at forfølge "sin" lyd og bygge et anlæg op omkring det. Det er sjovt at
der er hifi freaks til der bygger ekstremt, og det at høre resultatet er fedt. Såå tak for en nice eftermiddage i det sydjyske ;-
)

uha ja det var en hyggelig eftermiddag...tak for det flemming!!!! er altid sjovt, at få noget indput fra andre freaks....og ja, du har ret, der er mange måder at lytte på, alle de som har været forbi, har villet have forskellige indstillinger på systemmet....og som jeg også nævnte, hvor skal man da meget forskelligt musik/skiver igennem for man føler man er ved at være der hvor man vil...det tager tid!!!!!

men er du engang hjemme ved mor, skriver du bare igen hvis du får lyst.....tag gerne venner med...man lærer lidt hver gang....

mvh velkommen

Til top Vis velkommen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af velkommen
 
Savklinge
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 Marts 2007
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 607
Sendt: 20 August 2010 kl. 23:04 | IP-adresse registreret  

Flemming Skov skrev:
Halløj Folkens,

Jeg har lige haft fornøjelsen af at have hørt på velkommen's vældige "tårne" ;-) Det er en rystende oplevelse, naturligvis til
den positive side. I forvejen er jeg godt "fodret" af med hensyn til stort og ukomprimeret lydbillede så jeg var lidt "forberedt"
på hva' jeg sku' høre. Dog var overraskelsen rimelig stor i, hvordan vor klang balance aligevel var forskellig.

velkommen's højttalere/forstærker kombination udviste stor kontrol over de laveste frekvenser og samtidig i forhold hertil
(naturligvis ud fra min opfattelse) en mere tilbageholden gengivelse af øvre mellemtone/diskant.

På JBL250 sættet oplevede jeg en klang der mere var min stil (lidt lysere i lyden) og jeg fik velvilligt lov til at dæmpe de 4
18" en 6 til 7 dB, i forhold til mellemtone/diskant. Det syntes jeg faktisk der kom en rigtig fed lyd ud af. Som jeg opfattede
det blev bas og trommer bedre defineret etc.. Naturligvis er der resonancer i rummet men dem skal velkommen nok komme
efter, når de der manualer til de digitale skærekasser er blevet læst ordentlig ;-).

Derudover fik vi sgu' da' en hyggelig sludder om det at forfølge "sin" lyd og bygge et anlæg op omkring det. Det er sjovt at
der er hifi freaks til der bygger ekstremt, og det at høre resultatet er fedt. Såå tak for en nice eftermiddage i det sydjyske ;-
)

                 Hej velkommen!

 Jaaah min lytte indtryk er næsten som Flemming`s og Svend P`s

  Tak for en dejlig søndagSmile Det var som altid hyggeligt, at besøge dig

Der er godt nok kontrol over bassen, og dejlig ukomprimeret lydBig smile

der er godt nok også mange watt bagved, jeg kan virklig godt forstå

at du er tilfreds med lyden,  det har jo dog ikke kostet en bondegårdTongue

Ja jeg kunne fornemme at der var MEGET MERE I GAS HÅNDTAGETBig smileBig smile

hvis man ville have indvoldene flyttet rundt.LOLLOL

 Kommer lige forbi en gang mere, så tager jeg lidt cdèr med som jeg

kender.Wink                     M V H     SAVKLINGE

 

 

Til top Vis Savklinge's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Savklinge
 
hugoheinninja
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 21 November 2008
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 425
Sendt: 20 August 2010 kl. 23:30 | IP-adresse registreret  

fede højtaler igtunden.... respekt!
Til top Vis hugoheinninja's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hugoheinninja
 
velkommen
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 24 Oktober 2003
Status: Offline
Indlæg: 1740
Sendt: 21 August 2010 kl. 00:36 | IP-adresse registreret  

Savklinge skrev:

Flemming Skov skrev:
Halløj Folkens,

Jeg har lige haft fornøjelsen af at have hørt på velkommen's vældige "tårne" ;-) Det er en rystende oplevelse, naturligvis til
den positive side. I forvejen er jeg godt "fodret" af med hensyn til stort og ukomprimeret lydbillede så jeg var lidt "forberedt"
på hva' jeg sku' høre. Dog var overraskelsen rimelig stor i, hvordan vor klang balance aligevel var forskellig.

velkommen's højttalere/forstærker kombination udviste stor kontrol over de laveste frekvenser og samtidig i forhold hertil
(naturligvis ud fra min opfattelse) en mere tilbageholden gengivelse af øvre mellemtone/diskant.

På JBL250 sættet oplevede jeg en klang der mere var min stil (lidt lysere i lyden) og jeg fik velvilligt lov til at dæmpe de 4
18" en 6 til 7 dB, i forhold til mellemtone/diskant. Det syntes jeg faktisk der kom en rigtig fed lyd ud af. Som jeg opfattede
det blev bas og trommer bedre defineret etc.. Naturligvis er der resonancer i rummet men dem skal velkommen nok komme
efter, når de der manualer til de digitale skærekasser er blevet læst ordentlig ;-).

Derudover fik vi sgu' da' en hyggelig sludder om det at forfølge "sin" lyd og bygge et anlæg op omkring det. Det er sjovt at
der er hifi freaks til der bygger ekstremt, og det at høre resultatet er fedt. Såå tak for en nice eftermiddage i det sydjyske ;-
)

                 Hej velkommen!

 Jaaah min lytte indtryk er næsten som Flemming`s og Svend P`s

  Tak for en dejlig søndagSmile Det var som altid hyggeligt, at besøge dig

Der er godt nok kontrol over bassen, og dejlig ukomprimeret lydBig smile

der er godt nok også mange watt bagved, jeg kan virklig godt forstå

at du er tilfreds med lyden,  det har jo dog ikke kostet en bondegårdTongue

Ja jeg kunne fornemme at der var MEGET MERE I GAS HÅNDTAGETBig smileBig smile

hvis man ville have indvoldene flyttet rundt.LOLLOL

 Kommer lige forbi en gang mere, så tager jeg lidt cdèr med som jeg

kender.Wink                     M V H     SAVKLINGE

 

 

hej savklinge....jamen du kommer bare når du har lyst...jeg vil ikke være i stuen hvis der skal mere håndtag på....det var fint nok sidst du var!!!!!

generelt tilfreds, men jeg vil dog lige prøve med et nyt passivt delefilter på driverne, tror det vil hjælpe til at åbne lidt mere op på driverne...prøves skal det!!!!

de skal jo heller ikke lyde som 250erne...eller andet jeg har, så ku det jo ikke betale sig at lave dem....så lidt mere finpudsning....så måske de er der.....

 

mvh velkommen

Til top Vis velkommen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af velkommen
 
Thomas Lerche
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 23 Oktober 2008
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 31
Sendt: 03 September 2010 kl. 05:51 | IP-adresse registreret  

Hej Ole:

Hvad er det for nogle Suiper Spændende Monoblokke, som er på det allerførste billede på side 1. De dersens Grå nogle ikke de
senere sorte Pa-7E II'ere, som kommer senere, men de allerførste`?`?`?

M.v.h. Thomas.
Til top Vis Thomas Lerche's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Thomas Lerche
 
velkommen
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 24 Oktober 2003
Status: Offline
Indlæg: 1740
Sendt: 03 September 2010 kl. 06:37 | IP-adresse registreret  

hej thomas....

der er ingen monoblokke på systemmet...bassen trækkes af crown K2 og pa7II er skiftet ud med et par primare A32

mvh velkommen

Til top Vis velkommen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af velkommen
 
rene-h
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 08 Juli 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 253
Sendt: 10 September 2010 kl. 19:47 | IP-adresse registreret  

hej velkommen..
mener lige det på rette plads at,ønske dig stort "GODT GÅET" jeg har en rum tid været en flue på væggen der, kan man andet !
jeg sidder med en fornemmelse af ,facination overvægelse og en del andet over dit angesement.

jeg har "sluppet" min del af grejet hjemme og at være aktiv med egne tråde...
men det gør det ej mindre beretiget at dele sådanne enorme lydelementer ud her på sitet her!

jeg hørte holger 4 s en ellers stille dag (det blev der i den grad lavet om på)
sikke en lyd,enormt tag i tingene,dynamik som ej havede vist sig i musikstykker man kendte i forvejen.
en rød tråd som prægede hele frekvensområdet ,
ser meget op til at mødes hos holger4 i nær fremtid,
det jeg har anelse om er!du har "kæmpet med kompromisser vedr,overskud til fødning
af kæmpe membrenareal er og sublim lyd,og en masse detaljer som man kun kan glæde sig til at opleve en dag.
og lige:hvor det frækt og potent attitude dit setop udviser..men det jo altid en sag om smag.
mange hilsner RENE-LYD


__________________
13 ÅR OG GLAD !!!
Til top Vis rene-h's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rene-h
 
velkommen
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 24 Oktober 2003
Status: Offline
Indlæg: 1740
Sendt: 10 September 2010 kl. 20:04 | IP-adresse registreret  

rene-h skrev:
hej velkommen..
mener lige det på rette plads at,ønske dig stort "GODT GÅET" jeg har en rum tid været en flue på væggen der, kan man andet !
jeg sidder med en fornemmelse af ,facination overvægelse og en del andet over dit angesement.

jeg har "sluppet" min del af grejet hjemme og at være aktiv med egne tråde...
men det gør det ej mindre beretiget at dele sådanne enorme lydelementer ud her på sitet her!

jeg hørte holger 4 s en ellers stille dag (det blev der i den grad lavet om på)
sikke en lyd,enormt tag i tingene,dynamik som ej havede vist sig i musikstykker man kendte i forvejen.
en rød tråd som prægede hele frekvensområdet ,
ser meget op til at mødes hos holger4 i nær fremtid,
det jeg har anelse om er!du har "kæmpet med kompromisser vedr,overskud til fødning
af kæmpe membrenareal er og sublim lyd,og en masse detaljer som man kun kan glæde sig til at opleve en dag.
og lige:hvor det frækt og potent attitude dit setop udviser..men det jo altid en sag om smag.
mange hilsner RENE-LYD

ja det har du så ret i Rene-h, jeg var jo glad ved min to andre systemmer som er mere hifi mindet, også set i andres øjne, men jeg har det nu sådan, og hvad jeg har hørt i mine mange år med interressen, at ikke en speaker kan alt, jeg manglede et system, som kunne spille som om jeg var til rock koncert, og det kan dette...nu er jeg ikke sådan en nørd jeg ikke kan leve med at det skal spille 100% perfekt, men sjov nok er det nok det jeg spiller mest på, da det lyder mest som virkeligheden.....

men tak for dine smukke ord!!!!!

mvh velkommen

Til top Vis velkommen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af velkommen
 
rene-h
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 08 Juli 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 253
Sendt: 10 September 2010 kl. 22:38 | IP-adresse registreret  

hejsa lige igen !!
jeg forstår så udemærket,din poiente med at,"skabe"/udvikle et sæt ht er som kan kvittere dig med en musikgenre ,specialt godt (her ROCK) hvor der gerne fremtræder svære mid/bas pasager
og hvor der kræves enormt meget af enhedder nes formåen mht stivhed /
menbren stop"
ligeså at udnytte ampe nes dæmpningsfactor mv dette samspil som kan være en rigtig,stor opgave at få til at gå op.

dine overvejelser omkring volume navnligt i bas sektioner ne ,at få det til mødes så tæt på ens forventninger som muligt ,denne kæmpe opgave er jo nok også det som driver en frem,så længe er der jo noget at "jage" og motivationen holdes fornuftigt på plads ..

det sku så stort at ,forfølge sin drøm som du beskriver og alligevel sidder man oftest med oplevelsen af,
man ej er helt og aldeles færdig ha ha..
dine fotos og indlæg ikke mindst historikken om dine bevægegrunde ,til disse kæmpers tilblivelse
er en sand fornøjelse for forummet mener jeg
mvh RENE-LYD
go wekend


__________________
13 ÅR OG GLAD !!!
Til top Vis rene-h's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rene-h
 
velkommen
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 24 Oktober 2003
Status: Offline
Indlæg: 1740
Sendt: 10 September 2010 kl. 23:19 | IP-adresse registreret  

rene-h skrev:
hejsa lige igen !!
jeg forstår så udemærket,din poiente med at,"skabe"/udvikle et sæt ht er som kan kvittere dig med en musikgenre ,specialt godt (her ROCK) hvor der gerne fremtræder svære mid/bas pasager
og hvor der kræves enormt meget af enhedder nes formåen mht stivhed /
menbren stop"
ligeså at udnytte ampe nes dæmpningsfactor mv dette samspil som kan være en rigtig,stor opgave at få til at gå op.

dine overvejelser omkring volume navnligt i bas sektioner ne ,at få det til mødes så tæt på ens forventninger som muligt ,denne kæmpe opgave er jo nok også det som driver en frem,så længe er der jo noget at "jage" og motivationen holdes fornuftigt på plads ..

det sku så stort at ,forfølge sin drøm som du beskriver og alligevel sidder man oftest med oplevelsen af,
man ej er helt og aldeles færdig ha ha..
dine fotos og indlæg ikke mindst historikken om dine bevægegrunde ,til disse kæmpers tilblivelse
er en sand fornøjelse for forummet mener jeg
mvh RENE-LYD
go wekend

jooo rene, men det kan da osse spille andet end rock...men lidt ændringer kommer der hen af vejen...er ved at lave nyt delefilter, passivt mellem driverne...kører lige nu med et gammelt originalt jbl n7000...dette kan kun blive bedre...de gamle jbl var ikke at råbe hurra for!!!!!

og vil også gerne prøve et større horn til 2" driverne...så tror jeg den er ved at være der....bassen kører bedre end forventet med de to crown K2 på....her er der rigtig kontrol....

og 21" med brokoblet crown og 1600watt på...det får osse gulvet med...har aldrig haft fuld drøn på...så kan jeg ikke være i rummet....

 

mvh og osse go week end til dig....velkommen

Til top Vis velkommen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af velkommen
 
RiverKing
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 November 2005
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 342
Sendt: 29 Oktober 2010 kl. 13:26 | IP-adresse registreret  

OMG

E.T. er rent faktisk landet...

Alt for fedt, håber det spiller med lige så stort rum, som det er stort 



__________________
2 anlæg tak! 1 til musik og 1 til film - 1 samlet anlæg kan bare ikke gøre det!
Til top Vis RiverKing's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af RiverKing
 
velkommen
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 24 Oktober 2003
Status: Offline
Indlæg: 1740
Sendt: 29 Oktober 2010 kl. 13:46 | IP-adresse registreret  

RiverKing skrev:

OMG

E.T. er rent faktisk landet...

Alt for fedt, håber det spiller med lige så stort rum, som det er stort 

jamen efterhånden som jeg har fået justeret mere og mere ind, så kører det faktisk rigtig fint, mangler dog stadig at prøve med nye komponenter til passiv deling mellem driverne, tingende er hjemme...men er lige igang med en ny reol til hele anlæget, og en olive 4hd.....

højtone har været lidt for langt trukket tilbage, men er nu på plads...så synes med det formål de er bygget til...så sparker det mere røv end meget jeg har hørt på div udstillinger

 

mvh velkommen

Til top Vis velkommen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af velkommen
 
Savklinge
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 Marts 2007
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 607
Sendt: 08 November 2010 kl. 16:02 | IP-adresse registreret  

[

jamen efterhånden som jeg har fået justeret mere og mere ind, så kører det faktisk rigtig fint, mangler dog stadig at prøve med nye komponenter til passiv deling mellem driverne, tingende er hjemme...men er lige igang med en ny reol til hele anlæget, og en olive 4hd.....

højtone har været lidt for langt trukket tilbage, men er nu på plads...så synes med det formål de er bygget til...så sparker det mere røv end meget jeg har hørt på div udstillinger

 

mvh velkommen

[/QUOTE]

       Hej velkommen!

  Jeg hørte i min øresnegl, at der er sket lidtTongue skal jeg ikke lige kigge forbi

en gang i Weekenden??????? og tage et par stykker med af mine CDèr, som jeg

kender, det er ikke fordi du har dårlig musik smagBig smileSmile Jeg havde bare lige glemtEmbarrassed

at tage nogle CDèr med.    Ved min sidste besøg.  Jeg tager også lidt med fra bagerenSmile

    M V H    SAVKLINGE

Til top Vis Savklinge's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Savklinge
 
velkommen
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 24 Oktober 2003
Status: Offline
Indlæg: 1740
Sendt: 08 November 2010 kl. 16:25 | IP-adresse registreret  

hej savklinge.

ja den øresnegl må være god, du gør bare som du har lyst til, og tid...altid hyggelig når du kigger forbi...sender dig lige et pb med tlf nr hvis du ikke har det endnu......så evt ring eller send en sms.

mvh velkommen

Til top Vis velkommen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af velkommen
 
Savklinge
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 Marts 2007
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 607
Sendt: 08 November 2010 kl. 16:33 | IP-adresse registreret  

velkommen skrev:

hej savklinge.

ja den øresnegl må være god, du gør bare som du har lyst til, og tid...altid hyggelig når du kigger forbi...sender dig lige et pb med tlf nr hvis du ikke har det endnu......så evt ring eller send en sms.

mvh velkommen

      Hej igen velkommen!

 Jeg har nok ALLE oplysninger om dig Big smile ellers hvis vinden er i den rigtige

retning,  kan jeg vel høre hvor du borLOLLOLLOLBig smile 

                    M V H   SAVKLINGE

     

Til top Vis Savklinge's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Savklinge
 
velkommen
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 24 Oktober 2003
Status: Offline
Indlæg: 1740
Sendt: 08 November 2010 kl. 16:45 | IP-adresse registreret  

Savklinge skrev:
velkommen skrev:

hej savklinge.

ja den øresnegl må være god, du gør bare som du har lyst til, og tid...altid hyggelig når du kigger forbi...sender dig lige et pb med tlf nr hvis du ikke har det endnu......så evt ring eller send en sms.

mvh velkommen

      Hej igen velkommen!

 Jeg har nok ALLE oplysninger om dig Big smile ellers hvis vinden er i den rigtige

retning,  kan jeg vel høre hvor du borLOLLOLLOLBig smile 

                    M V H   SAVKLINGE

     

 

ok...for en sikkerheds skyld åbner jeg lige vinduet mod vest...

Til top Vis velkommen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af velkommen
 
Savklinge
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 Marts 2007
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 607
Sendt: 15 November 2010 kl. 16:31 | IP-adresse registreret  

             Hej velkommen!

    Tak for sidst, det var en hyggelig eftermiddag her i weekenden, vi

havde sammen, din kaffe er suveræn tilpas stærk, til min smag.Smile

 Højttalerne er blevet en pæn tand bedre end sidst, der er blevet mere

liv i musiken (lydbilledet)Smile, jeg ved du leger med filteret, jeg er sikker

på at der kan hentes mere endnu, men der er MULIGVIS lidt at hente

omkring de 100hz (delefreqensen) mellem 18" og 12"    MEN  jeg træder

lidt varsomt, jeg syntes der mangler lidt i anslag på lilletrommen, den er

ikke helt så knivskarp og kontant som forventet, men det kan helt sikkeret

rettes til i filteret, det er måske fordi jeg har et lille hæv på mine EPXèr, lige

i det område, og du har et lille dyk, skal jeg ikke kunne sige, JEG TAGER MINE

SIKKERHEDS-SKO PÅWink  Jeg har  før hørt SYNEREmbarrassed   WinkSmileBig smile (læs evt. den sidste

side i min trådEmbarrassed) Men velkommen`s højttaler, de spiller med overbevisende headroom.Big smile

                   M V H    SAVKLINGE

 

Til top Vis Savklinge's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Savklinge
 
velkommen
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 24 Oktober 2003
Status: Offline
Indlæg: 1740
Sendt: 15 November 2010 kl. 17:09 | IP-adresse registreret  

Savklinge skrev:

             Hej velkommen!

    Tak for sidst, det var en hyggelig eftermiddag her i weekenden, vi

havde sammen, din kaffe er suveræn tilpas stærk, til min smag.Smile

 Højttalerne er blevet en pæn tand bedre end sidst, der er blevet mere

liv i musiken (lydbilledet)Smile, jeg ved du leger med filteret, jeg er sikker

på at der kan hentes mere endnu, men der er MULIGVIS lidt at hente

omkring de 100hz (delefreqensen) mellem 18" og 12"    MEN  jeg træder

lidt varsomt, jeg syntes der mangler lidt i anslag på lilletrommen, den er

ikke helt så knivskarp og kontant som forventet, men det kan helt sikkeret

rettes til i filteret, det er måske fordi jeg har et lille hæv på mine EPXèr, lige

i det område, og du har et lille dyk, skal jeg ikke kunne sige, JEG TAGER MINE

SIKKERHEDS-SKO PÅWink  Jeg har  før hørt SYNEREmbarrassed   WinkSmileBig smile (læs evt. den sidste

side i min trådEmbarrassed) Men velkommen`s højttaler, de spiller med overbevisende headroom.Big smile

                   M V H    SAVKLINGE

 

hej savklinge....synes det er fedt du kan lide min kaffe....DET ER FOR RIGTIGE MÆND SOM OS....

ja der kan altid rettes lidt mere til....så leger lidt videre med filtret...det har jo snart uanede muligheder, og må osse snart ha samlet de komponenter til den passive deling mellem driverne, men siden sidst synes jeg nu det er ret tæt på,...så skal nok få resten kørt ind osse...

mvh velkommen

ps...du kører jo osse kun med mcintoch....(læs misundelse misundelse...savle savle)

Til top Vis velkommen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af velkommen
 

<< Forrige Side af 11 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes