Music4life skrev:
pepsi skrev:
Music4life skrev:
|
Hej Pepsi
Har du noget i kikkerten efter vores gode råd?. Er du begyndt at lytte eller skal du først have nye speakers hvilket jeg tror er klogest at starte
|
|
|
Endnu ikke begyndt at lede endnu. Ville have lånt Bladelius Thor af Expert i varde men den udgår....så må bare vente til at se den nye mk3.
Der har været mange rigtige gode forslag som jeg også har studeret, men synes på mange af produkterne hænger designet. Synes bladelius har fedt design, stilrent uden alt for mange knapper.
Men valget er endnu ikke fortaget, så tråden er stadig åben for gode ideer.
|
|
|
Hej Pepsi
Saxede et billede af den nye MK3. Som den kyndige kan se er det samme design som går igen 
Ædringen må ligge i indmaden med større bestykning. 130000 uf ladelytkapacitet som tidligere skrevet af Leif i tråden er da voldssomt med den 1800 va netdel. Den burde kunne puste liv i alle højttalere.
|
|
|
Hejsa!
- Lige for at rette en misforståelse...
Den nye Thor får IKKE større lytkapacitet - det hifileif omtaler, er en opgradering jeg har lavet, hvor jeg monterer yderligere 40.000 uF, på printet hvor udgangen sidder - altså HELT tæt på udgangs transistorerne!
Printet i Thor er allerede forberedt for dette - så det er kun et spørgsmål om at få fat i nogle identiske lytter, med dem der sidder i den i forvejen - lad for guds skyld være med at sætte et andet fabrikat/type - det ændrer lyden markant - og IKKE til det bedre....
I MK-III er konstruktionen fintrimmet, med nogle af de samme kredsløb som benyttes i Ymer, derudover kommer den med indbygget DAC (I HØJ kvalitet) til Squeezebox mm.
Mvh
Benno Meldgaard
Expert Varde
|