Tilbage til HIFI4ALL.DK 20. maj 2024 | 02:31   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Ris og ros
 HIFI4ALL Forum : Ris og ros
Emne Emne: Klage over jeres system under køb & salg! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
preben1234
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 10 Februar 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 252
Sendt: 17 August 2010 kl. 10:14 | IP-adresse registreret  

Ronnie B. R. skrev:

jeg er enig med at det er lidt træls med at der max må være et billedstørrelse på så mange KB, kunne man ikke lave en funktion der selv scalerer ned til administratorens ønske?

lidt ligesom de gør på hifigalleri, det fungerer rigtig godt, dog bliver detajle billeder med macro dog grumsede

men man skal huske at tænke på at det er gratis at være her, samt at brugerne her VED en del mere en på fx hifigalleri

JEG ville da gerne betale et gebyr på en 20 for at være her om året hvis der kunne hjælpe med til at blive MEGET bedre

derimod synes jeg det MEST irriterende er, at når man kigger i forum, så er det altid den sidst benyttede tråd der står øverst, hvilket gør at det kan være utroligt svar på noget hurtigt herinde, alla man står med et problem NU, og så går der 3 dage før der kommer et HALVT svar, der er hifigalleri EN DEL bedre

 

det var så mine 50øre, alt i alt er jeg rigtig tilfreds med at være herinde



__________________
SB. Touch
Moon I-1
Xindak dac-5
Dynaudio focus 140
PS3
Taralabs helix
Straightwire rhapsody S
Til top Vis preben1234's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af preben1234
 
Otto J
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 04 Marts 2007
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 3048
Sendt: 17 August 2010 kl. 12:38 | IP-adresse registreret  

Mikkel Gige skrev:

Men "noget" koster penge. Penge som jeg ikke selv har! Disse penge skal jo så skaffes et sted, og det er jeg i fuld gang med. Desværre bugner branchen ikke af penge, så først skal der spares op med de midler der er. Og så skal bannerne ændres, så andre brancher finder siden interessant. Men igen, "noget" koster!

Ja ja, jeg er et brokhoved. Men hvis I mangler penge, hvad så med at SÆLGE NOGLE BANNERE! Det er da sjovt at de andre sider godt kan få suget penge ud af branchen til bannere, men Hifi4all kan ikke? Piv, klynk, klynk, hvad med at gøre noget for at få fat i nogle af de annoncekroner der rent faktisk investeres, i stedet for at hyle over at de ikke falder ned i din lomme af sig selv?

Mikkel Gige skrev:
Når det er sagt, så kan jeg godt undres lidt over "klagesangen". Hifi4all er gratis for alle privat-personer, og man kan frit oprette private salgsannoncer. Ja, Den Blå Avis gør det bedre, men de har også et helt andet budget, og de favner bredere og har derfor en meget større brugerskare, som gør det meget nemmere at hive annonce-kroner hjem.

I burde i stedet sætte pris på at muligheden eksisterer. En anden mulighed er selvfølgelig bruger-betaling... men den har vi været igennem før, og da var der ikke just stemning for det.

Det synes jeg godt nok er en tam indstilling. Hvis folk rent faktisk oplever at der er bedre alternativer, så skal du da betragte det som en god ting at folk fortæller dig hvad de savner af siden, i stedet for bare at smutte uden at sige noget. Jeg kan sagtens forstå hvis ressourcerne ikke er der, men helt grundlæggende at fortælle folk at de bare skal være glade for at der overhovedet er noget, det er lidt for arrogant synes jeg. Hvorfor skal man sætte pris på en mulighed der er ringere end de andre gratis muligheder der findes?

Og i forhold til annoncører, så kunne det jo være at det var dén holdning der var problemet. Vi skal bare være glade for at muligheden eksisterer, den er jo gratis, javel ja. Men det er såvidt jeg ved ikke gratis at annoncere, og hvis du vil have opbakning fra branchen, kræver det vel at du gør dig fortjent til den. Så længe du bare læner dig tilbage og siger at folk bare skal være glade for de krummer der falder af, så kommer annoncekronerne i hvert fald slet ikke af sig selv.

Til top Vis Otto J's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Otto J
 
preben1234
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 10 Februar 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 252
Sendt: 17 August 2010 kl. 13:09 | IP-adresse registreret  

AV Precision skrev:
Mikkel Gige skrev:

Men "noget" koster penge. Penge som jeg ikke selv har! Disse penge skal jo så skaffes et sted, og det er jeg i fuld gang med. Desværre bugner branchen ikke af penge, så først skal der spares op med de midler der er. Og så skal bannerne ændres, så andre brancher finder siden interessant. Men igen, "noget" koster!

Ja ja, jeg er et brokhoved. Men hvis I mangler penge, hvad så med at SÆLGE NOGLE BANNERE! Det er da sjovt at de andre sider godt kan få suget penge ud af branchen til bannere, men Hifi4all kan ikke? Piv, klynk, klynk, hvad med at gøre noget for at få fat i nogle af de annoncekroner der rent faktisk investeres, i stedet for at hyle over at de ikke falder ned i din lomme af sig selv?

Mikkel Gige skrev:
Når det er sagt, så kan jeg godt undres lidt over "klagesangen". Hifi4all er gratis for alle privat-personer, og man kan frit oprette private salgsannoncer. Ja, Den Blå Avis gør det bedre, men de har også et helt andet budget, og de favner bredere og har derfor en meget større brugerskare, som gør det meget nemmere at hive annonce-kroner hjem.

I burde i stedet sætte pris på at muligheden eksisterer. En anden mulighed er selvfølgelig bruger-betaling... men den har vi været igennem før, og da var der ikke just stemning for det.

Det synes jeg godt nok er en tam indstilling. Hvis folk rent faktisk oplever at der er bedre alternativer, så skal du da betragte det som en god ting at folk fortæller dig hvad de savner af siden, i stedet for bare at smutte uden at sige noget. Jeg kan sagtens forstå hvis ressourcerne ikke er der, men helt grundlæggende at fortælle folk at de bare skal være glade for at der overhovedet er noget, det er lidt for arrogant synes jeg. Hvorfor skal man sætte pris på en mulighed der er ringere end de andre gratis muligheder der findes?

Og i forhold til annoncører, så kunne det jo være at det var dén holdning der var problemet. Vi skal bare være glade for at muligheden eksisterer, den er jo gratis, javel ja. Men det er såvidt jeg ved ikke gratis at annoncere, og hvis du vil have opbakning fra branchen, kræver det vel at du gør dig fortjent til den. Så længe du bare læner dig tilbage og siger at folk bare skal være glade for de krummer der falder af, så kommer annoncekronerne i hvert fald slet ikke af sig selv.



__________________
SB. Touch
Moon I-1
Xindak dac-5
Dynaudio focus 140
PS3
Taralabs helix
Straightwire rhapsody S
Til top Vis preben1234's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af preben1234
 
anoz
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 29 Juli 2005
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 26
Sendt: 17 August 2010 kl. 13:28 | IP-adresse registreret  

AV Precision skrev:
Mikkel Gige skrev:

Men "noget" koster penge. Penge som jeg ikke selv har! Disse penge skal jo så skaffes et sted, og det er jeg i fuld gang med. Desværre bugner branchen ikke af penge, så først skal der spares op med de midler der er. Og så skal bannerne ændres, så andre brancher finder siden interessant. Men igen, "noget" koster!

Ja ja, jeg er et brokhoved. Men hvis I mangler penge, hvad så med at SÆLGE NOGLE BANNERE! Det er da sjovt at de andre sider godt kan få suget penge ud af branchen til bannere, men Hifi4all kan ikke? Piv, klynk, klynk, hvad med at gøre noget for at få fat i nogle af de annoncekroner der rent faktisk investeres, i stedet for at hyle over at de ikke falder ned i din lomme af sig selv?

Mikkel Gige skrev:
Når det er sagt, så kan jeg godt undres lidt over "klagesangen". Hifi4all er gratis for alle privat-personer, og man kan frit oprette private salgsannoncer. Ja, Den Blå Avis gør det bedre, men de har også et helt andet budget, og de favner bredere og har derfor en meget større brugerskare, som gør det meget nemmere at hive annonce-kroner hjem.

I burde i stedet sætte pris på at muligheden eksisterer. En anden mulighed er selvfølgelig bruger-betaling... men den har vi været igennem før, og da var der ikke just stemning for det.

Det synes jeg godt nok er en tam indstilling. Hvis folk rent faktisk oplever at der er bedre alternativer, så skal du da betragte det som en god ting at folk fortæller dig hvad de savner af siden, i stedet for bare at smutte uden at sige noget. Jeg kan sagtens forstå hvis ressourcerne ikke er der, men helt grundlæggende at fortælle folk at de bare skal være glade for at der overhovedet er noget, det er lidt for arrogant synes jeg. Hvorfor skal man sætte pris på en mulighed der er ringere end de andre gratis muligheder der findes?

Og i forhold til annoncører, så kunne det jo være at det var dén holdning der var problemet. Vi skal bare være glade for at muligheden eksisterer, den er jo gratis, javel ja. Men det er såvidt jeg ved ikke gratis at annoncere, og hvis du vil have opbakning fra branchen, kræver det vel at du gør dig fortjent til den. Så længe du bare læner dig tilbage og siger at folk bare skal være glade for de krummer der falder af, så kommer annoncekronerne i hvert fald slet ikke af sig selv.

Helt enig med Otto... det lyder lidt som om du (Mikkel Gige) synes, at brugerne er til for www.hifi4all.dk og ikke omvendt. Det kan godt være, det ikke er hensigten, men sådan kommer det desværre til at lyde.

Til top Vis anoz's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af anoz
 
Milu
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 05 November 2003
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 4128
Sendt: 17 August 2010 kl. 13:33 | IP-adresse registreret  

Velskrevet Otto.

Mvh.

Til top Vis Milu's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Milu
 
Mikkel G
Administrator gruppe
Administrator gruppe
Avatar
Redaktør og Indehaver

Bruger siden: 09 August 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 4566
Sendt: 17 August 2010 kl. 13:39 | IP-adresse registreret  

AV Precision skrev:

Ja ja, jeg er et brokhoved. Men hvis I mangler penge, hvad så med at SÆLGE NOGLE BANNERE! Det er da sjovt at de andre sider godt kan få suget penge ud af branchen til bannere, men Hifi4all kan ikke? Piv, klynk, klynk, hvad med at gøre noget for at få fat i nogle af de annoncekroner der rent faktisk investeres, i stedet for at hyle over at de ikke falder ned i din lomme af sig selv?

Hvor mange bannere vil du købe? Som branchemedlem må du lægge dig i selen, og gå foran med et godt eksempel.

Otto, det er altid nemt at være klog på andres vegne. Vi får skam henvendelser på annoncering, men der er tilsyneladende ikke så mange penge i branchen, som der tidligere har været. Man kunne selvfølgelig sætte prisen voldsomt ned, men det er lidt som at tisse i bukserne.

Jo, så kommer der penge ind, men langt fra nok til at kunne dække de udgifter der er til en ny redesignet hjemmeside, som opfylder de ønsker, som internet-brugere har i dag. Efterfølgende skal der stadig penge i kassen, så siden kan vedligholdes løbende. En ting som desværre ikke er sket de sidste år. 

Selvfølgelig kunne jeg selv sætte mig ned, og selv skrue en ny side sammen. Jeg er bare ikke super-stærk i hjemmesider, til trods for min baggrund i IT branchen. Så jeg skal ud og betale nogen der kan... Og det koster!

Oven i det skulle jeg bruge endnu mere af min fritid, hvis jeg selv skal sætter mig ind i, hvordan jeg "banker" en ny hjemmeside sammen. Der siger familien sgu' nok stop! I forvejen bruger jeg 2-3 timer om dagen på administration, nyheder osv. Hertil kommer test/anmeldelser! ...og mit daglige 37 timers arbejde!

Har du flere gode råd? Otto, hvis det var så nemt, tror du så ikke at det så anderledes ud? Det tager også tid at opsøge virksomheder med annonce-tilbud. Hvornår skulle jeg have tid til det? Med lidt held kan man måske få et annoncesalg, ved én ud af ti henvendelser, sandsynligvis mindre! 

Mvh, Mikkel.

Til top Vis Mikkel G's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mikkel G
 
Fache
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Dobbeltprofil heltny

Bruger siden: 12 Juli 2010
Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline
Indlæg: 134
Sendt: 17 August 2010 kl. 13:39 | IP-adresse registreret  

Det eneste problem jeg kan få øje på et billedets størrelse.

Når man klikker på det for at få det større, er det præcis samme størrelse.

Hvis alle uploadede billedet med f.eks denne; Upload

så ville problemet være løst og det tager altså ikke ret lang tid og så er der vel også større mulighed for at sælge/købe/bytte

At udfylde diverse felter er da det mindste problem
Til top Vis Fache's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Fache
 
Mikkel G
Administrator gruppe
Administrator gruppe
Avatar
Redaktør og Indehaver

Bruger siden: 09 August 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 4566
Sendt: 17 August 2010 kl. 13:48 | IP-adresse registreret  

anoz skrev:

Helt enig med Otto... det lyder lidt som om du (Mikkel Gige) synes, at brugerne er til for www.hifi4all.dk og ikke omvendt. Det kan godt være, det ikke er hensigten, men sådan kommer det desværre til at lyde.

Hej Anoz!

Det er ingenlunde tilfældet.

Jeg ved godt, at Hifi4all eneste eksistens-grundlag, er de læsere vi kan tiltrække. Men glem ikke, at en side som denne, ikke er gratis for mig som indehaver. Bevares, jeg hiver ikke selv penge op af lommen, men jeg skal hele tiden sikre, at der kommer penge ind til de faste udgifter. Hertil kommer så indtægter til fremtidige opdateringer, som noget helt nyt, der ikke tidligere har været tænkt på.

Jeg tjener ikke penge på denne hjemmeside!

Vi har ca. 12-13.000 unikke besøg om dagen, hvilket burde kunne tiltrække enhver annoncør. Desværre sidder kronerne ikke lige så "løst" i hifi-branchen, som før den økonomiske krise startede.

Jeg piver ikke, men forsøger blot at forklare, at intet er gratis her i livet, selv om det opleves sådan. Der skal penge i kassen, for at drive en side som denne. Og jeg forsøger faktisk at skabe en fremtid for Hifi4all i mange år fremover.

Jeg lytter til alle forslag, der kommer ind. Men jeg ved også, at alle disse forslag koster tid eller penge.

Mvh, Mikkel.

Til top Vis Mikkel G's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mikkel G
 
anoz
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 29 Juli 2005
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 26
Sendt: 17 August 2010 kl. 14:09 | IP-adresse registreret  

Mikkel Gige skrev:

anoz skrev:

Helt enig med Otto... det lyder lidt som om du (Mikkel Gige) synes, at brugerne er til for www.hifi4all.dk og ikke omvendt. Det kan godt være, det ikke er hensigten, men sådan kommer det desværre til at lyde.

Hej Anoz!

Det er ingenlunde tilfældet.

Det tænkte jeg nok

Men bare fordi man tilbyder en gratis hjemmeside, så betyder det vel ikke at brugerne ikke kan komme med kritik - konstruktiv selvfølgelig. Jeg plejer ikke at deltage særlig aktivt i forummet, men jeg følger meget med på sidelinien... det, der får mig til tasterne nu, er fordi du skriver:

Mikkel Gige skrev:

Når det er sagt, så kan jeg godt undres lidt over "klagesangen". Hifi4all er gratis for alle privat-personer, og man kan frit oprette private salgsannoncer. Ja, Den Blå Avis gør det bedre, men de har også et helt andet budget, og de favner bredere og har derfor en meget større brugerskare, som gør det meget nemmere at hive annonce-kroner hjem.

I burde i stedet sætte pris på at muligheden eksisterer. En anden mulighed er selvfølgelig bruger-betaling... men den har vi været igennem før, og da var der ikke just stemning for det.

Jeg tror såmænd nok, at brugerne sætter pris på, at muligheden eksisterer... MEN, hvis man får at vide, at man kan finde et andet sted, fordi man har en "klage", "brok" eller "konstruktiv kritik", så tror jeg på et eller andet tidspunkt, at aktiviteten her på siden vil nærme sig det samme niveau som på nerds.dk - og så tror jeg, det bliver endnu sværere at sælge bannere

PS - alt er skrevet i den bedste mening

Til top Vis anoz's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af anoz
 
preben1234
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 10 Februar 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 252
Sendt: 17 August 2010 kl. 14:23 | IP-adresse registreret  

Mikkel Gige skrev:

AV Precision skrev:

Ja ja, jeg er et brokhoved. Men hvis I mangler penge, hvad så med at SÆLGE NOGLE BANNERE! Det er da sjovt at de andre sider godt kan få suget penge ud af branchen til bannere, men Hifi4all kan ikke? Piv, klynk, klynk, hvad med at gøre noget for at få fat i nogle af de annoncekroner der rent faktisk investeres, i stedet for at hyle over at de ikke falder ned i din lomme af sig selv?

Hvor mange bannere vil du købe? Som branchemedlem må du lægge dig i selen, og gå foran med et godt eksempel.

Otto, det er altid nemt at være klog på andres vegne. Vi får skam henvendelser på annoncering, men der er tilsyneladende ikke så mange penge i branchen, som der tidligere har været. Man kunne selvfølgelig sætte prisen voldsomt ned, men det er lidt som at tisse i bukserne.

Jo, så kommer der penge ind, men langt fra nok til at kunne dække de udgifter der er til en ny redesignet hjemmeside, som opfylder de ønsker, som internet-brugere har i dag. Efterfølgende skal der stadig penge i kassen, så siden kan vedligholdes løbende. En ting som desværre ikke er sket de sidste år. 

Selvfølgelig kunne jeg selv sætte mig ned, og selv skrue en ny side sammen. Jeg er bare ikke super-stærk i hjemmesider, til trods for min baggrund i IT branchen. Så jeg skal ud og betale nogen der kan... Og det koster!

Oven i det skulle jeg bruge endnu mere af min fritid, hvis jeg selv skal sætter mig ind i, hvordan jeg "banker" en ny hjemmeside sammen. Der siger familien sgu' nok stop! I forvejen bruger jeg 2-3 timer om dagen på administration, nyheder osv. Hertil kommer test/anmeldelser! ...og mit daglige 37 timers arbejde!

Har du flere gode råd? Otto, hvis det var så nemt, tror du så ikke at det så anderledes ud? Det tager også tid at opsøge virksomheder med annonce-tilbud. Hvornår skulle jeg have tid til det? Med lidt held kan man måske få et annoncesalg, ved én ud af ti henvendelser, sandsynligvis mindre! 

Mvh, Mikkel.

Ja der kunne man jo med rette sige at Otto har en oplagt mulighed for at gå ind og gøre noget for hifi4all.dk og alle dens brugere, men synes mere det virker som et længe ventet angreb Otto har set sin chance for at udøve i denne debat, man kan ikke kalde Ottos indlæg for konstruktivt.

Men lad os se Otto, den her er til dig: You can talk the talk, but can you walk the walk? jeg tvivler.



__________________
SB. Touch
Moon I-1
Xindak dac-5
Dynaudio focus 140
PS3
Taralabs helix
Straightwire rhapsody S
Til top Vis preben1234's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af preben1234
 
L.B.
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 25 November 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 6296
Sendt: 17 August 2010 kl. 14:40 | IP-adresse registreret  

Hvor er I dog negative alle sammen. Man kan vel starte med at gå foran med gode eksempler på dialog mv. Klagesang og glade/sure smileys er der vist rigelig af fra begge sider, men det kommer man jo ikke videre af.

En ide kunne være at søge hjælp via siden til opgraderinger. Der sidder nok nogle bag tasterne som nyder sitet og gerne ville give en hånd med?

Hifi4all er et fantastisk sted og det er vel derfor vi er her mange af os, men der graves mange skyttegrave for tiden. Det afholder nok nogle fra at deltage og færre brugere betyder færre annoncører.

Alle os der sælger varer/ydelser vil helst ikke sætte prisen ned og det er ikke løsningen på den lange bane, men hvis salget går ned, så skal der reageres. Det kunne være en kampagnepris i en periode for at hæve salget? Jeg ved godt at det er helt "basic" og der er måske bedre metoder.

Til top Vis L.B.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af L.B.
 
waggy
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 17 April 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 176
Sendt: 17 August 2010 kl. 14:50 | IP-adresse registreret  

For lige at vende JACOs oprindelige problem:

Når nu der med rødt står, at billedet max må fylde 200kb, hvorfor så overhovedet forsøge med 305kb? Om 200kb så er tilstrækkeligt kan da diskuteres, men max er vel max?



__________________
http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=17770 &KW=waggy
Til top Vis waggy's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af waggy
 
preben1234
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 10 Februar 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 252
Sendt: 17 August 2010 kl. 14:53 | IP-adresse registreret  

waggy skrev:

For lige at vende JACOs oprindelige problem:

Når nu der med rødt står, at billedet max må fylde 200kb, hvorfor så overhovedet forsøge med 305kb? Om 200kb så er tilstrækkeligt kan da diskuteres, men max er vel max?



__________________
SB. Touch
Moon I-1
Xindak dac-5
Dynaudio focus 140
PS3
Taralabs helix
Straightwire rhapsody S
Til top Vis preben1234's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af preben1234
 
Otto J
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 04 Marts 2007
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 3048
Sendt: 17 August 2010 kl. 15:48 | IP-adresse registreret  

Mikkel Gige skrev:

Hvor mange bannere vil du købe? Som branchemedlem må du lægge dig i selen, og gå foran med et godt eksempel.

Må JEG lægge mig i selen? Hvad fanden er dét for en holdning? I selen for hvad? Hjælpe dig med at drive din side? Jeg kan da være rablende ligeglad med om mine klik kommer fra Hifi4all eller fra Recordere.dk, eller andre steder. Jeg/vi (jeg er ikke enerådende på hvor markedsføringskronerne bruges, i nogen af de to firmaer jeg er associeret med) lægger vores annonceringskroner dér hvor vi mener vi får mest valuta for pengene. Hvis du vil have nogle af dem, så må du sørge for at fremstå som om det er dér vi får mest for pengene. Ellers så lad være med at pive over at du ikke får dem. Du får det til at lyde som om det er synd for den stakkels hifi branche, at de ikke har nogen steder at komme af med deres annoncekroner. Du er godt nok noget selvfed, hvis du tror branchen er her for at holde liv i dit site. Nej du, jeg tror jeg holder mine annoncekroner for mig selv, indtil DU har bevist at du er interesseret i at få dem.

Mikkel Gige skrev:
Otto, det er altid nemt at være klog på andres vegne. Vi får skam henvendelser på annoncering, men der er tilsyneladende ikke så mange penge i branchen, som der tidligere har været. Man kunne selvfølgelig sætte prisen voldsomt ned, men det er lidt som at tisse i bukserne.

Eller også er det som at indrette sig efter markedet, men det er nok som man ser på tingene.

 

Mikkel Gige skrev:
Har du flere gode råd? Otto, hvis det var så nemt, tror du så ikke at det så anderledes ud? Det tager også tid at opsøge virksomheder med annonce-tilbud. Hvornår skulle jeg have tid til det? Med lidt held kan man måske få et annoncesalg, ved én ud af ti henvendelser, sandsynligvis mindre! 

Ingen arme - ingen kiks. 

Til top Vis Otto J's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Otto J
 
sunmusic
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 26 Juni 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1065
Sendt: 17 August 2010 kl. 15:55 | IP-adresse registreret  

L.B. skrev:

Hvor er I dog negative alle sammen. Man kan vel starte med at gå foran med gode eksempler på dialog
mv. Klagesang og glade/sure smileys er der vist rigelig af fra begge sider, men det kommer man jo ikke videre af.


En ide kunne være at søge hjælp via siden til opgraderinger. Der sidder nok nogle bag tasterne som nyder sitet og gerne
ville give en hånd med?


Hifi4all er et fantastisk sted og det er vel derfor vi er her mange af os, men der graves mange skyttegrave for tiden. Det
afholder nok nogle fra at deltage og færre brugere betyder færre annoncører.


Alle os der sælger varer/ydelser vil helst ikke sætte prisen ned og det er ikke løsningen på den lange bane, men hvis
salget går ned, så skal der reageres. Det kunne være en kampagnepris i en periode for at hæve salget? Jeg ved godt at det
er helt "basic" og der er måske bedre metoder.



Det er fornuftige ord. Fornuftig konstruktiv kritik istedet for at se det hele i en skyttegravsoptik.

Det er ikke godt med personangreb og antydninger af at nogle handler i ond tro. Der skal være plads til kritik og det er et
plus at den er saglig og præcis. Det giver ikke noget godt resultat at begynde at pege fingre af alle der ikke stryger en med
hårene.

At nogen mener at de professionelle der tillader sig at komme med kritik, så bare kan købe nogle bannere for at spytte lidt
penge i kassen, det kan jeg ikke helt tage seriøst. Der er ingen der har et pengetræ i baghaven og enhver der driver en
sund forretning placerer selvfølgelig sine annoncekroner der hvor det resulterer i størst afkast. Det er så måske ikke Hifi4all,
men det ved jeg reelt ikke noget om.
Jeg er dog sikker på at både brugere og annoncører er interesseret i at siden her er så tilgængelig og brugervenlig som
muligt.

Til top Vis sunmusic's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af sunmusic
 
floe
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 07 Maj 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 3162
Sendt: 17 August 2010 kl. 16:07 | IP-adresse registreret  

AV Precision skrev:
Mikkel Gige skrev:

Hvor mange bannere vil du købe? Som branchemedlem må du lægge dig i selen, og gå foran med et godt eksempel.

Må JEG lægge mig i selen? Hvad fanden er dét for en holdning? I selen for hvad? Hjælpe dig med at drive din side? Jeg kan da være rablende ligeglad med om mine klik kommer fra Hifi4all eller fra Recordere.dk, eller andre steder. Jeg/vi (jeg er ikke enerådende på hvor markedsføringskronerne bruges, i nogen af de to firmaer jeg er associeret med) lægger vores annonceringskroner dér hvor vi mener vi får mest valuta for pengene. Hvis du vil have nogle af dem, så må du sørge for at fremstå som om det er dér vi får mest for pengene. Ellers så lad være med at pive over at du ikke får dem. Du får det til at lyde som om det er synd for den stakkels hifi branche, at de ikke har nogen steder at komme af med deres annoncekroner. Du er godt nok noget selvfed, hvis du tror branchen er her for at holde liv i dit site. Nej du, jeg tror jeg holder mine annoncekroner for mig selv, indtil DU har bevist at du er interesseret i at få dem.

Mikkel Gige skrev:
Otto, det er altid nemt at være klog på andres vegne. Vi får skam henvendelser på annoncering, men der er tilsyneladende ikke så mange penge i branchen, som der tidligere har været. Man kunne selvfølgelig sætte prisen voldsomt ned, men det er lidt som at tisse i bukserne.

Eller også er det som at indrette sig efter markedet, men det er nok som man ser på tingene.

 

Mikkel Gige skrev:
Har du flere gode råd? Otto, hvis det var så nemt, tror du så ikke at det så anderledes ud? Det tager også tid at opsøge virksomheder med annonce-tilbud. Hvornår skulle jeg have tid til det? Med lidt held kan man måske få et annoncesalg, ved én ud af ti henvendelser, sandsynligvis mindre! 

Ingen arme - ingen kiks. 



Det er i mine øjne lidt synd Otto. Dine indlæg var før så konstruktive, og du bidrog altid med faglig og kompetent viden...

Jeg må desværre indrømme, at jeg efterhånden synes, at der udelukkende kommer brok fra din side af


__________________
Floes Pro-Ject god lyd på kontoret

Floes gamle vin på nye flasker
Til top Vis floe's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af floe
 
Mikkel G
Administrator gruppe
Administrator gruppe
Avatar
Redaktør og Indehaver

Bruger siden: 09 August 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 4566
Sendt: 17 August 2010 kl. 16:10 | IP-adresse registreret  

AV Precision skrev:

Må JEG lægge mig i selen? Hvad fanden er dét for en holdning? I selen for hvad? Hjælpe dig med at drive din side? Jeg kan da være rablende ligeglad med om mine klik kommer fra Hifi4all eller fra Recordere.dk, eller andre steder. Jeg/vi (jeg er ikke enerådende på hvor markedsføringskronerne bruges, i nogen af de to firmaer jeg er associeret med) lægger vores annonceringskroner dér hvor vi mener vi får mest valuta for pengene. Hvis du vil have nogle af dem, så må du sørge for at fremstå som om det er dér vi får mest for pengene. Ellers så lad være med at pive over at du ikke får dem. Du får det til at lyde som om det er synd for den stakkels hifi branche, at de ikke har nogen steder at komme af med deres annoncekroner. Du er godt nok noget selvfed, hvis du tror branchen er her for at holde liv i dit site. Nej du, jeg tror jeg holder mine annoncekroner for mig selv, indtil DU har bevist at du er interesseret i at få dem.

Eller også er det som at indrette sig efter markedet, men det er nok som man ser på tingene.

Ingen arme - ingen kiks. 

Hej Otto!

Men du vil sjovt nok gerne have dine/jeres produkter omtalt i nyhedssektionen og på forummet? Så længe det er gratis, så er det fint? Men skal man til at betale, så bliver snakken en anden. 12-13.000 daglige læsere er åbenbart ikke nok?

Otto, du og dine arbejdsgiver nyder godt af gratis omtale her på Hifi4all, og så vil du også stille krav. Man kan altså ikke få både i pose og i sæk.

Mvh, Mikkel.

 

Til top Vis Mikkel G's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mikkel G
 
Otto J
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 04 Marts 2007
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 3048
Sendt: 17 August 2010 kl. 17:14 | IP-adresse registreret  

floe skrev:


Det er i mine øjne lidt synd Otto. Dine indlæg var før så konstruktive, og du bidrog altid med faglig og kompetent viden...

Jeg må desværre indrømme, at jeg efterhånden synes, at der udelukkende kommer brok fra din side af

Hvad kan jeg sige - jeg har altid sagt min mening, også når den går mod strømmen. Det er vel aldrig rart at være dén der bliver ramt. At det så pludselig er usagligt når det går imod én, det kan jeg ikke rigtigt tage seriøst. Okay, jeg rammer en hård tone her, men jeg har jo forsøgt at komme med budskabet før. Hvorfor ligger der ikke en mail i min indbakke med nogle priser på annoncering? Hvorfor skal jeg som KUNDE (!) trække tilbuddene ud af jer? Hvordan tror du brugerne og kunderne ville reagere, hvis jeg stillede mig op og sagde at de skal "tage sig sammen og købe noget"? Fakta er at Gige melder det ud som et problem at der ikke er penge nok i kassen. Derfor peger jeg på at der gøres lige præcist NUL for at skaffe nogle kroner, derfor er det vel ikke så mærkeligt at de mangler. Hvorfor er dét så usagligt og ukonstruktivt?

Mikkel: Med nyheder, såvel som forum-brug og annoncering: "Noget for noget". Jeg får omtale på nyhederne, ja. Du får hits på din side blandt andet pga. at du bringer mine nyheder. Hits, som du kan bruge til at sælge banner-plads. Dét synes jeg godt vi kan sige går lige op. Forummet - ja, jeg får goodwill på at blande mig i forummet. Det samme gør dit forum, fordi niveauet i forummet hæves (kald mig bare selvglad), så flere brugere finder det interessant at bruge forummet. Flere hits, som du kan bruge til at sælge banner-plads. Igen, noget for noget. Hvis jeg skal lægge penge for et banner, så vil jeg have en ydelse igen der modsvarer hvad jeg kan få ved at lægge de samme penge andre steder. Er dét så svært at forstå? Der findes en side der hedder Recordere.dk, som har langt flere brugere, skaffer mig mange flere hits på de samme nyheder, giver mig meget mere respons på forum-aktivitet, OG giver mig meget mere konkret respons på bannere. Min tid i forummet er af samme årsag fokuseret dér - og så tager jeg et kig engang imellem her. Mine nyheder er skrevet af hensyn til Recordere.dk, og så ryger du og nogle andre også på adresselisten, hvorfor skulle I ikke også få dem?. Og - vores banner-kroner bliver lagt på Recordere.dk, fordi det virker, og fordi de virker som om de rent faktisk gider have vores penge.

Jeg har iøvrigt aldrig sagt nej til at købe et banner hos dig. Men du har jo aldrig spurgt.

Hvis jeg lige skal tage den op i helikopteren og se på den her diskussion ovenfra, så står vi lige nu på hver vores side og mener at den anden bare vil have og have uden at yde. Så længe vi mener dét om hinanden, så kommer der i hvert fald ikke til at ske noget. Spørgsmålet er så hvem af os der egentlig savner noget. Og nu var det dig der beklagede dig over manglende annoncekroner, ikke mig der peb over mængden af omtale via Hifi4all.dk. Så siger jeg - udelukkende for at hjælpe dig - at dét der skal til er at du lærer at betragte dine bannere som en handelsvare, som køberen skal kunne se en værdi i, ikke som et sted hvor folk kan give dig almisser fordi de synes du er sådan en rar fyr.

Til top Vis Otto J's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Otto J
 
Otto J
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 04 Marts 2007
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 3048
Sendt: 17 August 2010 kl. 17:15 | IP-adresse registreret  

Mikkel Gige skrev:

Otto, du og dine arbejdsgiver nyder godt af gratis omtale her på Hifi4all, og så vil du også stille krav. Man kan altså ikke få både i pose og i sæk.

Hvad er det egentlig for nogle krav du mener jeg stiller?

Til top Vis Otto J's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Otto J
 
Mikkel G
Administrator gruppe
Administrator gruppe
Avatar
Redaktør og Indehaver

Bruger siden: 09 August 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 4566
Sendt: 17 August 2010 kl. 17:29 | IP-adresse registreret  

AV Precision skrev:
Mikkel Gige skrev:

Otto, du og dine arbejdsgiver nyder godt af gratis omtale her på Hifi4all, og så vil du også stille krav. Man kan altså ikke få både i pose og i sæk.

Hvad er det egentlig for nogle krav du mener jeg stiller?

Det nævner du i dit indlæg ovenfor!

Mvh, Mikkel.

Til top Vis Mikkel G's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mikkel G
 

<< Forrige Side af 3 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes