Tilbage til HIFI4ALL.DK 28. marts 2024 | 12:57   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Kommentarer til nyheder
 HIFI4ALL Forum : Kommentarer til nyheder
Emne Emne: Dyrholm Design Audio - Zodiac (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
DPetersen
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 01 December 2004
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 1008
Sendt: 02 September 2010 kl. 20:17 | IP-adresse registreret  

Nu skrives der jo rent faktisk at man har prøvet op imod supra sword og Nordost Heimdahl, som i min bog er af god kvalitet.

Hvis man vil høre forskellen, så kunne man jo bede om at skifte imellem disse kabler ved forhandleren for at høre forskellen. Hvis man så ikke kender disse kabler, ja så kunne man jo som kunde selv komme forbi forhandleren med det man muligvis vil skifte ud.

Det kan godt være at man ikke kan høre hvad de ønskede kabler vil gøre ved ens eget anlæg, men man får et godt fingerpeg om hvad forskellem imellem sine egne kabler og de ønskede kabler er. Så kan man vel selv konkluderer om man vil ta' springet videre og prøve dem på anlægget derhjemme.

Så har kunde og forhandler også snakket face to face, hvilket jeg tror betyder en del når vi er oppe i den prisklasse for kabler.



__________________
M.V.H Dpetersen
Til top Vis DPetersen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af DPetersen
 
Pierre
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Januar 2005
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 3547
Sendt: 02 September 2010 kl. 20:23 | IP-adresse registreret  

DPetersen skrev:

Det kan godt være at man ikke kan høre hvad de ønskede kabler vil gøre ved ens eget anlæg, men man får et godt fingerpeg om hvad forskellem imellem sine egne kabler og de ønskede kabler er. Så kan man vel selv konkluderer om man vil ta' springet videre og prøve dem på anlægget derhjemme.

 

Der er jeg så total uenig med dig. Kabler performer totalt forskelligt fra setup til setup. Nogle kabler passer hammer fedt ind i et setup, mens på et andet kan det være totalt værdiløst.

Så derfor får man i mine øjne ikke et fingerprej om hvad forskellen er mellem ens egne og forhandlerens kabler på en ukendt setup

Men enig med dig i at et besøg altid er et godt udgangs punkt og lige møde forhandleren og få en dårlig kop kaffe og en hyggelig snak



__________________
Vin & Vinyl
Til top Vis Pierre's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Pierre
 
Music4life
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 Juni 2007
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 3752
Sendt: 02 September 2010 kl. 20:29 | IP-adresse registreret  

 

50000,- kr er fanerme mange penge for kabler. Ihverfald for mig. Men er man seriøst på jagt efter kabler i denne prisklasse er en form for depositum absolut berettiget. Jeg mener man tester vel ikke sådan et kabel bare for sjovt hvis man ikke har pengene, vel

Tror dog Dyrholm selv ville være interesseret i at aflægge et besøg hos rette vedkommende hvis man viser seriøs interesse.

 



__________________
"Det er musikken det drejer sig om"
Til top Vis Music4life's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Music4life
 
DPetersen
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 01 December 2004
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 1008
Sendt: 02 September 2010 kl. 20:48 | IP-adresse registreret  

Pierre skrev:
DPetersen skrev:

Det kan godt være at man ikke kan høre hvad de ønskede kabler vil gøre ved ens eget anlæg, men man får et godt fingerpeg om hvad forskellem imellem sine egne kabler og de ønskede kabler er. Så kan man vel selv konkluderer om man vil ta' springet videre og prøve dem på anlægget derhjemme.

 

Der er jeg så total uenig med dig. Kabler performer totalt forskelligt fra setup til setup. Nogle kabler passer hammer fedt ind i et setup, mens på et andet kan det være totalt værdiløst.

Så derfor får man i mine øjne ikke et fingerprej om hvad forskellen er mellem ens egne og forhandlerens kabler på en ukendt setup

Men enig med dig i at et besøg altid er et godt udgangs punkt og lige møde forhandleren og få en dårlig kop kaffe og en hyggelig snak

Så er vi bare ikke helt enige, men jeg siger heller ikke at et bestemt kabel lyder lige godt i flere forskellige setup's.

Det jeg mener er at på et godt kabel, der vil grundkonstruktionen altid være i orden og fundamentet for at kablet altid vil lyde godt er i orden.

Jeg bruger f.eks. altid supra sword som udgangspunkt. Det lyder ikke super godt i alle setup's, men fundamentet er der. Kablet giver ALTID ro i lydbilledet, og giver lydbilledet mere dybde. Der hvor det "swinger" er ting som bredden i lydbilledet, rumfornemmelse, og gengivelse af overtoner.



__________________
M.V.H Dpetersen
Til top Vis DPetersen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af DPetersen
 
Vitalis
Lukket konto
Lukket konto

Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 20 April 2008
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 114
Sendt: 02 September 2010 kl. 21:11 | IP-adresse registreret  

Mikkel Gige skrev:

Jeg holder lige lidt øje her, så tråden ikke udvikler sig til en heksejagt!

I kender min holdning til at "svine" produkter, som man ikke har en saglig tilgang til (saglig= hørt dem på sin eget anlæg).

Mvh, Mikkel.



Du har da ret i, at man reelt ikke kan vurdere et produkt, uden at have hørt det på sit eget grej. Færdig Bum. Så er der jo ikke mere at snakke om. Tror du ikke at den interessante debat på et hifi-forum, risikerer at dø, hvis producenterne skal beskyttes på den måde? Hvis ellers deres produkter er i orden, kan de vel uden problemer leve med, at nogle vil være kritiske/skeptiske.

Ingen er interesseret i læse tråde der tangerer heksejagt, men sund skepsis og en kritisk holdning, skal der vel for pokker være plads til.


Til top Vis Vitalis's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Vitalis
 
HOLBERG
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Eget ønske!

Bruger siden: 17 April 2003
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 1987
Sendt: 02 September 2010 kl. 21:33 | IP-adresse registreret  

Music4life skrev:

 

50000,- kr er fanerme mange penge for kabler. Ihverfald for mig. Men er man seriøst på jagt efter kabler i denne prisklasse er en form for depositum absolut berettiget. Jeg mener man tester vel ikke sådan et kabel bare for sjovt hvis man ikke har pengene, vel

Almindelig sund fornuft   Kan ikke være mere enig!



__________________
De bedste hilsner
Holberg
Til top Vis HOLBERG's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af HOLBERG
 
Pierre
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Januar 2005
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 3547
Sendt: 02 September 2010 kl. 21:44 | IP-adresse registreret  

HOLBERG skrev:
Music4life skrev:

 

50000,- kr er fanerme mange penge for kabler. Ihverfald for mig. Men er man seriøst på jagt efter kabler i denne prisklasse er en form for depositum absolut berettiget. Jeg mener man tester vel ikke sådan et kabel bare for sjovt hvis man ikke har pengene, vel

Almindelig sund fornuft   Kan ikke være mere enig!

Selvfølgelig skal man jo kun låne udstyr man har en interesse i og som er inden for ens økonomiske område.

Som jeg ser det så har prisen som sådan ikke noget at sige. Er ens budget "kun" omk 5000,- så er det jo lige så mange penge som det er for ham som har et budget på 50.000,- vist i forstår

Men jeg mener 100% fast at vist forhandlerne vil sælge noget så kræver det demo vare til udlån. Nogle vil gerne have et beskedent depositum, det er fint med mig. Men dem som "kræver" hele beløbet i depositum eller slet ikke vil låne ud. De mister en del handler, tror jeg.

En bilhandler kræver heller ikke 200.000,- i "depositum" når du kommer for at prøve køre din evt nye Pegeout eller ligende. Gjorde de det så solgte de slet ingen biler



__________________
Vin & Vinyl
Til top Vis Pierre's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Pierre
 
Jblfan
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 13 Februar 2009
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 527
Sendt: 02 September 2010 kl. 22:00 | IP-adresse registreret  

Pierre skrev:
50000,- En bilhandler kræver heller ikke 200.000,- i "depositum" når du kommer for at prøve køre din evt nye Pegeout eller ligende. Gjorde de det så solgte de slet ingen biler

Bilforhandleren tager en kopi af dit kørekort, så han ved hvem han skal politi-anmelde, og som nummer to ting er prøvepladerne rent faktisk forsikret, så den relle risiko modsvarer særdeles rimeligt den potentielle avance.

Havde jeg en butik, og kom en af mine særdeles gode kunder ind af døren og ville prøve en vare der er på hylden fik han den da med lige med det samme, men kommer en vildt fremmed mand ind såeh...
  Alt mit HiFi er handlet ET sted - bort set fra K2'erne - men der betalte jeg den aktuelle forhandler for at ta' med til holland og se / teste / hente dem som DEMO i en butik der skulle flytte - Ja, det var ikke gratis, men Ja, jeg fik dem stadig til næsten halv pris, såeh...
  Et godt forhold til den rigtige kunde / den rigtige forhandler er da guld værd!! - Glæder mig til jeg skal ha' en aftale med John og Carsten om at teste kablerne på mine små skatter...!!

JBLfan



__________________
MMmmmmm.... - JBL....
Til top Vis Jblfan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jblfan
 
finlytteren
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 21 Februar 2007
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 1882
Sendt: 02 September 2010 kl. 22:17 | IP-adresse registreret  

Jeg tror ikke det er let, at få flere forskellige forstærkere og cd-spillere på  prøve i 40-50.000 kr. klassen.
Og sådan er det generelt med high end. Hvorfor skulle det være meget lettere at låne kabler?

Man kan jo heller ikke bare låne de biler man kan lide i nogle uger eller måneder. Man kan tage ud til forhandleren og få en prøvetur. Ligesom man kan prøvelytte hifi ved en forhandler.

Derudover er der enkelte forhandlere og producenter, som tillige tager ud og demonstrerer sine produkter privat. Hvis disse ikke tager ud til enhver, der viser interesse men fokuserer på de interesserede, hvor der er god sandsynlighed for et salg, kan jeg godt forstå det!

Og John Dyrholm Lund er netop en af dem, der tager ud og demonstrerer privat. Hatten af for det!
Hvis nogen har en reel interesse i at købe kabler i den prisklasse, er det vel bare at kontakte John for en uvildig demo...

Jeg har faktisk selv haft besøg af John, hvor han demonstrerede diverse kabler! Han er en flink fyr og jeg følte mig på ingen måde presset til køb. Men kablerne "talte" for sig selv, og jeg endte med at købe et sæt XLR og et sæt ht-kabler!

Jeg har hørt Zodiac, men ikke testet op mod andre kabler. Så det er svært at vurdere dets kvaliteter...

 

 

 

Til top Vis finlytteren's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af finlytteren
 
HOLBERG
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Eget ønske!

Bruger siden: 17 April 2003
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 1987
Sendt: 03 September 2010 kl. 07:38 | IP-adresse registreret  

Pierre skrev:

Men jeg mener 100% fast at vist forhandlerne vil sælge noget så kræver det demo vare til udlån. Nogle vil gerne have et beskedent depositum, det er fint med mig. Men dem som "kræver" hele beløbet i depositum eller slet ikke vil låne ud. De mister en del handler, tror jeg.

Vi er enige  

Men jeg mener dog stadig at man også skal være kunde i det givne sekment, hvis man overvejer at låne- eller vil have visit af én forhandler. Hvis vi fordre seriøsitet hos forhandlerne, bør det også honoréres os som kunder.

Selvfølgelig er der ikke købetvang, men man bør som udgangspunkt være bemidlet til et eventuelt køb hvis man ønsker at låne. Gælder også selvom man har betalt et symbolsk dipositum. Alt andet er useriøst i min verden. Man låner vel heller ikke en Ferrari hvis man i realiteten har råd til én Peugeot. Ikke dermed sagt at jeg ikke ville prøvekøre en Ferrari. Det kunne de fleste vel ønske sig?!.... På den anden side ønsker jeg ikke at spilde forhandleren og min tid på simpel nysgerrighed. Så Ferrarien må vente

Min pointe er at tid, brændstof, fragt etc. etc. er lig med penge. Forhandlerne bliver alt andet lige ikke fede, af at låne udstyr ud til nysgerrige "kunder"  der bare syntes det kunne være sjovt at afprøve. Her mener jeg at man bør udvise respekt for forhandlernes tid. De fleste mennesker som jeg kender (inkl. mig selv) bryder sig ikke om at spilde deres tid. Syntes man bør påskynde den sevice som mange forhandlere er villige til at yde. Ikke udnytte den. Det mener jeg at man gør, hvis man reelt låner- bare for at låne, fordi man ene og alene syntes det kunne være sjovt og spændende. 



__________________
De bedste hilsner
Holberg
Til top Vis HOLBERG's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af HOLBERG
 
Sonic
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum


Bruger siden: 21 Februar 2010
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 754
Sendt: 04 September 2010 kl. 09:56 | IP-adresse registreret  

Hej Folkens

Gad enlig godt bare at vide mere om de kablers konstruktion i stedet for om man må låne et kabel eller ej eller om man har råd til det Jeg har dog hørt højtaler kablet hos Acoustic Force og det er et rigtig godt kabel.

Men gad godt høre mere om dens konstruktion i stedet for om det er ok eller ej at låne det uanset om man har råd eller ikke råd


__________________
Til top Vis Sonic's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sonic
 
dan a.
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 December 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 3922
Sendt: 04 September 2010 kl. 11:41 | IP-adresse registreret  

Sonic skrev:
Hej Folkens

Gad enlig godt bare at vide mere om de kablers konstruktion i stedet for om man må låne et kabel eller ej eller om man har råd til det Jeg har dog hørt højtaler kablet hos Acoustic Force og det er et rigtig godt kabel.

Men gad godt høre mere om dens konstruktion i stedet for om det er ok eller ej at låne det uanset om man har råd eller ikke råd
Du skal da bare se på skitsen i nyheds artiklerne, den siger stort set alt.

http://www.hifi4all.dk/content/templates/nyheder.asp?article id=2423&zoneid=1



__________________
Husk det er kun en hobby
Til top Vis dan a.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dan a.
 
Dyrholm
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Dyrholm Design Audio

Bruger siden: 15 November 2009
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 51
Sendt: 04 September 2010 kl. 12:00 | IP-adresse registreret  

Som Schmidt Audio tidligere har nævnt i denne tråd vil der blive mulighed for at høre disse kabler på eget anlæg og sammenligne med sine egne kabler. Jeg modtager selv gerne henvendelser fra seriøse købere, hifi klubber og andre der har mulighed for at løbe nogle stykker sammen omkring et anlæg der er i stand at afsløre forskelle på kabler. Mød så op med hvad i har af forskellige kabler til en sammenligning. Jeg vil selvfølgelig i sådanne sammenhæng fortælle mere om opbygning og tilblivelse af mine kabler, og der vil også være mulighed for at lytte på nogle af de mere prismæssige overkommelige kabler som er på programmet.

__________________
John Dyrholm
Til top Vis Dyrholm's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Dyrholm Besøg Dyrholm's Websted
 
Strandvaskeren
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 27 Maj 2010
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 491
Sendt: 04 September 2010 kl. 13:24 | IP-adresse registreret  

Gige skrev:
Indlæg rettet - forhandlere må ikke rose egne produkter i forummet, jævnfør retningslinjerne!

Mvh, Mikkel - Redaktør!



Hmm, hvordan skal vi egentlig behandle emnet? Brugerne må ikke være kritiske og forhandleren må ikke rose, hvad er der så tilbage? At brugerne roser noget de ikke har hørt og forhandleren er kritisk overfor eget produkt?

Hvor går grænsen mellem at brugerne stiller spørgsmålstegn ved teknologien og forhandleren forklarer sammenhængen og på at brugerne "sviner" og at forhandleren "roser"??


__________________
Hjemmestrikket NAS -> Sonos ZP90 -> MHDT Havana -> Creek OBH-12 -> Krell KSA50 -> JBL 240ti
Til top Vis Strandvaskeren's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Strandvaskeren
 
Music4life
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 Juni 2007
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 3752
Sendt: 04 September 2010 kl. 13:34 | IP-adresse registreret  

Strandvaskeren skrev:
Gige skrev:
Indlæg rettet - forhandlere må ikke rose egne produkter i forummet, jævnfør retningslinjerne!

Mvh, Mikkel - Redaktør!



Hmm, hvordan skal vi egentlig behandle emnet? Brugerne må ikke være kritiske og forhandleren må ikke rose, hvad er der så tilbage? At brugerne roser noget de ikke har hørt og forhandleren er kritisk overfor eget produkt?

Hvor går grænsen mellem at brugerne stiller spørgsmålstegn ved teknologien og forhandleren forklarer sammenhængen og på at brugerne "sviner" og at forhandleren "roser"??

Enig, det udelukker alt interesse at debattere i denne tråd og iøvrigt. Forhandlere og producenter må da gerne tro på egne produkter!. I sidste ende er det jo alligevel forbrugeren som skal bedømme dem.

Lad nu branchemedlemmer kom til orde og skab lidt stemning på dette forum. Det lyder alt for firkantet og stift disse retningslinjer. Resultatet er at branchemedlemmerne totalt udebliver og hvad har vi så tilbage



__________________
"Det er musikken det drejer sig om"
Til top Vis Music4life's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Music4life
 
Mikkel G
Administrator gruppe
Administrator gruppe
Avatar
Redaktør og Indehaver

Bruger siden: 09 August 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 4505
Sendt: 04 September 2010 kl. 13:40 | IP-adresse registreret  

Music4life skrev:
Strandvaskeren skrev:
Gige skrev:
Indlæg rettet - forhandlere må ikke rose egne produkter i forummet, jævnfør retningslinjerne!

Mvh, Mikkel - Redaktør!



Hmm, hvordan skal vi egentlig behandle emnet? Brugerne må ikke være kritiske og forhandleren må ikke rose, hvad er der så tilbage? At brugerne roser noget de ikke har hørt og forhandleren er kritisk overfor eget produkt?

Hvor går grænsen mellem at brugerne stiller spørgsmålstegn ved teknologien og forhandleren forklarer sammenhængen og på at brugerne "sviner" og at forhandleren "roser"??

Enig, det udelukker alt interesse at debattere i denne tråd og iøvrigt. Forhandlere og producenter må da gerne tro på egne produkter!. I sidste ende er det jo alligevel forbrugeren som skal bedømme dem.

Lad nu branchemedlemmer kom til orde og skab lidt stemning på dette forum. Det lyder alt for firkantet og stift disse retningslinjer. Resultatet er at branchemedlemmerne totalt udebliver og hvad har vi så tilbage

Det hele står i retningslinjerne! Så det kan vel ikke overraske?

Tilbage på sporet... skifter tråden til en debat om min linje/moderation på siden, lukkes tråden - jævnfør retningslinjerne!

Mvh, Mikkel.

Til top Vis Mikkel G's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mikkel G
 
MichaelJDK
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 November 2004
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 674
Sendt: 04 September 2010 kl. 19:26 | IP-adresse registreret  

Music4life skrev:
Strandvaskeren skrev:
Gige skrev:
Indlæg rettet - forhandlere må ikke rose egne produkter i forummet, jævnfør retningslinjerne!

Mvh, Mikkel - Redaktør!



Hmm, hvordan skal vi egentlig behandle emnet? Brugerne må ikke være kritiske og forhandleren må ikke rose, hvad er der så tilbage? At brugerne roser noget de ikke har hørt og forhandleren er kritisk overfor eget produkt?

Hvor går grænsen mellem at brugerne stiller spørgsmålstegn ved teknologien og forhandleren forklarer sammenhængen og på at brugerne "sviner" og at forhandleren "roser"??

Enig, det udelukker alt interesse at debattere i denne tråd og iøvrigt. Forhandlere og producenter må da gerne tro på egne produkter!. I sidste ende er det jo alligevel forbrugeren som skal bedømme dem.

Lad nu branchemedlemmer kom til orde og skab lidt stemning på dette forum. Det lyder alt for firkantet og stift disse retningslinjer. Resultatet er at branchemedlemmerne totalt udebliver og hvad har vi så tilbage

Jeg ville egentligt have deltaget i denne tråd, men som du skriver såeh... Tjaeh... jeg har sgu mistet lysten, og kan kun henvise til at jeg er enig med ovenstående.



__________________
Mvh, Michael Jensen
Til top Vis MichaelJDK's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MichaelJDK Besøg MichaelJDK's Websted
 
Mikkel G
Administrator gruppe
Administrator gruppe
Avatar
Redaktør og Indehaver

Bruger siden: 09 August 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 4505
Sendt: 04 September 2010 kl. 20:04 | IP-adresse registreret  

Okay... here we go again!

Så lad os kalde en spade for en spade...

Hvis branchefolk eller forhandlere frit kunne omtale deres forretning og produkter i forummet, så var der ingen grund til at betale for annoncering i Tilbudsavisen, eller annoncere via bannere.

Indtægterne fra Tilbudsavisen og bannere går til sidens drift, og skal i fremtiden også gå til udvikling af siden. I øvrigt er denne indtægt med til at gøre siden GRATIS for læserne.

Hvis det blev som I ønsker, så ville indtægterne falde til et stort nul - 0 !!! Det ville i praksis betyde døden for siden, som ville lukke med udgangen af februar 2011 (serverdriften er betalt for det næste halve år). Og jeg har helt ærligt ikke tænkt mig, at bruge af mine egne penge, for at betale driften af siden.

Husk nu på at denne side er GRATIS, og at der en årsag til at den er GRATIS. Derfor er jeg nødt til at lave nogle få begrænsninger, for at sikre siden en indtægt, så den kan forblive GRATIS!

I øvrigt er sidens interne anliggender ikke til diskussion, jævnfør retningslinjerne, så jeg lukker tråden, da trådens oprindelige emne tilsyneladende er færdigdebateret.

Mvh, Mikkel.

 

Til top Vis Mikkel G's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mikkel G
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes