Tilbage til HIFI4ALL.DK 2. maj 2024 | 06:27   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
DIY/Selvbyg
 HIFI4ALL Forum : DIY/Selvbyg
Emne Emne: Logitech Z 5500 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
BOomster
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 23 August 2010
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 1
Sendt: 18 September 2010 kl. 11:47 | IP-adresse registreret  

Hej alle,

jeg har købt et Logitech Z 5500 system over eBay i Tyskland. Det viser sig så da jeg fik det hjem, at der er en eller anden
defekt der gør at anlægget slår fra når jeg bruger det. På det seneste har den gjort det oftere og oftere, og nu gør den det
inden for 30 sekunder. Symptomerne er, at kontroller-enhedens tænd/sluk knap går fra blå(tændt) til rød(slukket), og når
jeg så tænder for den igen, er lyden skruet helt ned. Det er næsten som om den forsøger at gå tilbage til fabriksindstillinger
hver gang det sker.

Jeg har søgt nettet tyndt for, om det er noget jeg selv kan lave, men det lader til, at det er et generelt problem fra Logitech's
side pg.a. de har købt dårlige delkomponenter hos tvivlsomme underleverandører, og det iøvrigt ikke er noget de har i sinde
at rette op på. Selvsagt er alt der hedder garanti periode udløbet på anlægget, og sælgeren er ikke til at få fat på igen. Ergo
jeg føler mig en smule snydt :(

Bundlinjen er dog, at jeg er glad for anlægget når det virker, og syntes det har en rigtig god lyd. Jeg har tænkt på, om man
ikke kunne købe en forstærker, hvortil man kan sætte alle sattelit højtalerne; 2 for, 2 bag og en center. Jeg tror dog det kan
blive et problem med subwooferen, da den vist er lidt teknisk indrettet med indbygget forstærker osv.

Tekniske specifikationer på højtalerne kan ses her: (http://reviews.cnet.com/pc-speakers/logitech-z-5500/4507-31 79_7-
31115626.html)

Personelig er jeg total nybegynder når det kommer til teknik, og det er også derfor jeg har oprettet tråden her inde. Er der
nogle der har nogle gode råd til enten, om det kan laves, eller forslag til, hvilken forstærker og evtl. subwoofer der ville
passe til en rimelig pris.

Jeg er studerende og bor i Århus, så pengene hænger ikke lige på træerne, og jeg bruger systemet på min computer til spil
og film

hjææælp ! :-)
Til top Vis BOomster's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af BOomster
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes