Tilbage til HIFI4ALL.DK 25. april 2024 | 05:57   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af mit DIY-projekt
 HIFI4ALL Forum : Billeder af mit DIY-projekt
Emne Emne: Endnu en diy dac (endelig færdig) (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
bdef
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Juli 2006
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 739
Sendt: 15 November 2010 kl. 07:59 | IP-adresse registreret  

Diamagnetic skrev:

Hvis du falder for fristelsen til at bruge opamps så vil jeg anbefale min favorit AD 8620 som jeg har temmeligt mange af .
Foretrækker dog alligevel noget diskret men nogle gange er det ret fristende med den nemme løsning.
Jeg har også en forkærlighed for at lave en DAC /PRE.
 

Jeg har også lidt erfaringer med forskellige opamps, og 8620'eren er ikke er af de dårlige. Helt sikkert ved jeg at det ikke bliver en LM4562. Den er rorst, korrekt, men lettere kedelig. 8620'eren har jeg kigget på nogle gange....

Har du lavet en eller er det stadig en drøm?

Diamagnetic skrev:
Med hensyn til elektrolytter så synes jeg ZL giver massivitet i mellemtonen og Silmic II giver en utrolig behagelig sådan med
korrekt timbre. Silmic kan dog have lidt problemer med præcisionen i bassen.

I første omgang var det planen at lave projektet med dimser jeg havde i forvejen, for at holde udgifterne lidt nede. derfor blev det ZL og nogle gamle, men stadig velfungerende Silmic'er jeg havde i tankerne. ZL'erne har jeg også læst mindre rosende ord om. Jeg har bare ladet mig overbevise om at jeg ikke skal bruge tantal'er.

Til top Vis bdef's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bdef
 
Diamagnetic
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 24 Januar 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 1508
Sendt: 15 November 2010 kl. 08:38 | IP-adresse registreret  


Jeg har ikke designet nogen dac helt fra grunden det synes jeg ikke kan betale sig. Enig med dig i at tantaler er noget
skrækkeligt noget. LM 4562 bryder jeg mig heller ikke om. Hvilken opamp er da din foretrukne ? Hvis impedanserne er lave kan
AD 811 være fremragende og bestemt ikke kedelig. Man skal gerne ned på 1-2 kohm. for at den er stabil.
Til top Vis Diamagnetic's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Diamagnetic
 
bdef
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Juli 2006
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 739
Sendt: 15 November 2010 kl. 11:55 | IP-adresse registreret  

Diamagnetic skrev:

Jeg har ikke designet nogen dac helt fra grunden det synes jeg ikke kan betale sig. Enig med dig i at tantaler er noget
skrækkeligt noget. LM 4562 bryder jeg mig heller ikke om. Hvilken opamp er da din foretrukne ? Hvis impedanserne er lave kan
AD 811 være fremragende og bestemt ikke kedelig. Man skal gerne ned på 1-2 kohm. for at den er stabil.

Som man kan læse herunder  så kører min Denon lige nu med AD812 (til i2v konverteringen) og LT1208 (i differential trinnet) AD812'eren skal ha' noget spænding for at være rigtig hurtig og LT1208'eren støjer på papiret mere end mange opamps der normalt bruges til audio. Begge har de dog det til fælles at deres open loop forstærkning når meget højt op (5-7 KHz), før den begynder at falde og det kan jeg godt lide.

Det er også lykkes mig at proppe en AD812 i en preamp, men når den så ud i en høj impedans (altså når jeg skruede op for volumen) blev den (som du siger) ustabil.

Til top Vis bdef's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bdef
 
Frankie
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum


Bruger siden: 25 December 2003
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 749
Sendt: 15 November 2010 kl. 12:18 | IP-adresse registreret  

bdef skrev:

Diamagnetic skrev:

Jeg har ikke designet nogen dac helt fra grunden det synes jeg ikke kan betale sig. Enig med dig i at tantaler er noget
skrækkeligt noget. LM 4562 bryder jeg mig heller ikke om. Hvilken opamp er da din foretrukne ? Hvis impedanserne er lave kan
AD 811 være fremragende og bestemt ikke kedelig. Man skal gerne ned på 1-2 kohm. for at den er stabil.

Som man kan læse herunder  så kører min Denon lige nu med AD812 (til i2v konverteringen) og LT1208 (i differential trinnet) AD812'eren skal ha' noget spænding for at være rigtig hurtig og LT1208'eren støjer på papiret mere end mange opamps der normalt bruges til audio. Begge har de dog det til fælles at deres open loop forstærkning når meget højt op (5-7 KHz), før den begynder at falde og det kan jeg godt lide.

Det er også lykkes mig at proppe en AD812 i en preamp, men når den så ud i en høj impedans (altså når jeg skruede op for volumen) blev den (som du siger) ustabil.

Jeg har lyttet RIGTIG meget til opamps OG discreet opamps ( Burson bla. )

Der er en ting jeg gerne vil fremhæve i den forbindelse : prøv at gøre som mig.... jeg har erstattet min interne strømforsyning i min forstærker som føder mine opamps ( i øjeblikket AD823 ) med 2 stk Panasonic 12v 7.2AH batterier og du vil tabe kæben når du høre forskellen med og udenbatteriforsyning....det er vildt !! Hvis man ikke har hørt sin "forforstærker" med batterier, så ved man ikke hvordan den lyder.....fantastisk !!  Det burde være et lovkrav at bruge batterier i ALT hifigrej hvor der findes 5 , 12 , 15 og 24 som forsyning !!

Til top Vis Frankie's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Frankie
 
Diamagnetic
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 24 Januar 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 1508
Sendt: 15 November 2010 kl. 15:36 | IP-adresse registreret  



Hov hov jeg skrev ikke AD 812 men 811. Det med batteri forsyningen har jeg været omkring. Når bare man laver sine
forsyninger godt nok er batterierne unødvendige :
Til top Vis Diamagnetic's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Diamagnetic
 
bdef
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Juli 2006
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 739
Sendt: 15 November 2010 kl. 19:43 | IP-adresse registreret  

Diamagnetic skrev:


Hov hov jeg skrev ikke AD 812 men 811. Det med batteri forsyningen har jeg været omkring. Når bare man laver sine
forsyninger godt nok er batterierne unødvendige :


Ved godt at du skrev at du havde brugt 811'eren, men den minder meget om 812'eren i opbygning. Sidstnævnte er lidt langsommere og så er der to af dem

Frankie skrev:

Jeg har lyttet RIGTIG meget til opamps OG discreet opamps ( Burson bla. )

Der er en ting jeg gerne vil fremhæve i den forbindelse : prøv at gøre som mig.... jeg har erstattet min interne strømforsyning i min forstærker som føder mine opamps ( i øjeblikket AD823 ) med 2 stk Panasonic 12v 7.2AH batterier og du vil tabe kæben når du høre forskellen med og udenbatteriforsyning....det er vildt !! Hvis man ikke har hørt sin "forforstærker" med batterier, så ved man ikke hvordan den lyder.....fantastisk !!  Det burde være et lovkrav at bruge batterier i ALT hifigrej hvor der findes 5 , 12 , 15 og 24 som forsyning !!



Jeg har tidligere efterlyst hvad der skal til for at få opamp lyd på i high-end, med reference til f.x. Mark Levinson. Det blev i stedet til en diskussion om hvorfor opamps er så dårlige. Jeg er ikke i tvivl om at diskrete opamps er bedre end nogle (alle?!) opamps, men skulle jeg bruge så mange komponenter på en general dims, så ville jeg nok hellere lave en konstruktion specifikt til formålet.
Her handler det ikke om opamp er gode eller dårligt, men lidt om dovenskab fra min side

Selv tror jeg oprigtigt på at den bedste lyd kommer gennem modkoblingsfrie forstærkere. Jeg tror så også på el-forbrug og på at der skal indrettes efter det i stuen, hvis man skal rigtig langt med sin 'hjemme lyd'.
Til top Vis bdef's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bdef
 
canielsen
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 25 August 2009
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 564
Sendt: 15 November 2010 kl. 20:59 | IP-adresse registreret  

Jeg synes jeg har set det diagram før et eller andet sted, eller noget der ligner det utroligt meget. Måske på DIY audio. Kan vi ikke få hele diagrammet at se, og det foreløbige PCB layout ?.
Det er jo et interessant projekt.
Til top Vis canielsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af canielsen
 
bdef
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Juli 2006
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 739
Sendt: 16 November 2010 kl. 07:19 | IP-adresse registreret  

canielsen skrev:
Jeg synes jeg har set det diagram før et eller andet sted, eller noget der ligner det utroligt meget. Måske på DIY audio. Kan vi ikke få hele diagrammet at se, og det foreløbige PCB layout ?.


Jeg kan ikke afvise at du har set diagrammet et andet sted, men jeg har ikke. Jeg har det i PSpice og mit hovede, men alt i alt er det ikke raket videnskab. Det er en passiv modstand til IV konvertering og så en differential forstærker

Jeg skal gerne gi' mere info snarest.

canielsen skrev:
Det er jo et interessant projekt.


Mange tak.
Til top Vis bdef's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bdef
 
Frankie
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum


Bruger siden: 25 December 2003
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 749
Sendt: 16 November 2010 kl. 08:15 | IP-adresse registreret  

Diamagnetic skrev:


Hov hov jeg skrev ikke AD 812 men 811. Det med batteri forsyningen har jeg været omkring. Når bare man laver sine
forsyninger godt nok er batterierne unødvendige :

Bestemt ikke enig.....selv verdens bedste strømforsyning kommer aldrig til at nå REN DC til sokkeholderne ! Det eneste lille minus ved batterier er at de tar lidt af dynamikken, men RENHEDEN er sublim !

Til top Vis Frankie's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Frankie
 
bdef
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Juli 2006
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 739
Sendt: 17 November 2010 kl. 09:37 | IP-adresse registreret  

Status opdatering: Jeg er blevet enig med mig selv om at jeg hellere vil ha' en analog del der er modkoblingsfri og diskret, end en tilsvarende opbygget af gode opamps. Jeg holder stadig fast i at bruge eagle og er derfor begrænset til 8*10 cm på printet. Derfor er jeg nu igang med ordinære smd modstande og tilsvarende smd transistorer.

Jeg havde egentlig luret på at bruge melf modstande fra Vishay, men givet at jeg også ønsker et billigt projekt, så har jeg alligevel valgt at bruge de mere ordinære typer, som jeg i forvejen har liggende. På samme vis ender jeg nok med at bruge BC807/BC817 transistorer, måske supleret af BC850/BC860.

Hjælp ønskes:
1) Hvis der er nogle derude som kender bedre smd transistorer end de omtalte BC'ere, som stadig er let tilgængelige (=kan købes af private) så tager jeg gerne imod disse informationer.
2) Hvis der er nogle som kender små (mindre foodprint end 10*20mm) relæer´, som kan bruges til analog indgangsvalg, så sig til. Disse skal være lettilgængelige (=kan købes af private)

Projektets nye mål og kompromis:
1) Printet må max fylde 8*10cm og skal kunnefungere med en trafo som eneste eksterne komponent. Hvis jeg kommer i pladsproblemer må relæerne til analog indgangsvalg flyttes af printet.
2) Det skal være en komplet forforstærker med DAC, således at der kun er to knapper på fronten: Volumen og indgangsvælger (som også vælger mellem de 4 analog indgange, de 2 coaxiale og de 2 optiske)  Evt. knap til DAC'ens digitale filter valg.
3) Det analoge trin efter DAC'en og bufferen efter potentiometeret skal være diskret og modkoblingsfri. Evt. forstærkning af de analoge indgange må forstærkes af en opamp, da de er tiltænkt lyd fra FM-radio, VHS'en, TV'et og pladespilleren (hvis RIAA i forvejen er opamp basseret.)

Til top Vis bdef's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bdef
 
bdef
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Juli 2006
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 739
Sendt: 07 Januar 2011 kl. 12:17 | IP-adresse registreret  

Det blev jul og juleferie, samt nytår og stadig er projektet kun i støbeskeen. Altså endnu ingen lyd.

Godt nytår til jer alle som følger tråden i øvrigt.

Jeg har tænkt en del over hvad jeg egentlig vil ha’ og er kommet frem til at jeg ikke går efter de sidste detaljer som kan være at finde i et modkoblingsfrit, diskret opbygget forstærkertrin. Pladsen hedder, som tidligere nævnt 8*10cm og jeg vil have både RIAA, DAC, potentiometer og delvis strømforsyning på det lille print. Jeg har forsøgt meget, men der bliver kun plads, hvis jeg bruger opamps.

Lige nu er jeg kommet dertil at printet er 70% færdig (men det har jeg nu følt flere gange) Udgangsbuffer, IV konverter, differenstrin og RIAA er på plads. Jeg er ikke tilfreds med layoutet omkring DAC’en endnu.

Den delvise strømforsyning består af 100nF helt ude ved kredsen (mangler lidt analyse af stelveje, signalveje og afkoblingsveje på printet, men tror det er ganske ok lige nu) 56uF low ESR elektrolyt tæt på, en lownoise spændingsregulator, en 10uF tantal (de er små og overflade monterede, samt sidder på den fjerne side) for til sidst at slutte i en 78xx/79xx kreds, som kun skal sikre at lownoise regulatorerne ikke får hedeslag.

Til RIAA’en har jeg valgt LT1124 (bruger jeg allerede i min anden RIAA). Buffer og differentiel trin har jeg valgt AD8056 (mest ud fra anbefalinger, men synes også data ser meget lovende ud, ellers må jeg skifte den ud senere) og til IV konverteringen skal der sidde en LT1397 (kan godt lide current feedback opamps til IV konvertering). Godt nok en quad, men den fylder mindre end to dual.

Det var det herfra.

Til top Vis bdef's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bdef
 
bdef
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Juli 2006
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 739
Sendt: 10 Februar 2011 kl. 21:10 | IP-adresse registreret  

Status opdatering igen igen. Sikke projektet har sejlet frem og tilbage og frem og....  

Nu er det slut. Der er bestilt print og komponenter. De næste uger kommer til at gå med at vente på printet i spænding. Derpå lodde og samle, for så tilsidst at se om jeg har konstrueret noget som måske kunne gå hen og virke

Projektet som det blev:

Det med alt på et print er jeg gået væk fra. Lige nu er der spændingsregulatorer, DAC, I2V, RIAA og udgangstrin, samt 3 relæer og et potentiometer.

RIAA'en først, da det er den jeg er mindst stolt over. Den bliver med en LT1124, omgivet af passive komponenter. Vi har masser af plader, men nøjes med en Rega Plannar 3 fra 80'erne, med en billig Ortofon pickup. Derfor skal der selvsagt være RIAA, men den er ikke i imponerende kvalitet, dog heller ikke ringe.

DAC'en indeholder selvfølgelig CS8416 og PCM1794a, som det har været planen igennem hele projektet. De imponerende hurtige current feedback opamps er skiftet ud med et modkoblingsfrit diskret trin. Diagram kan komme senere.

Udgangstrinnet er næsten samme modkoblingsfrie single-end forstærker som jeg har lavet engang tidligere. Der er ændret lidt i strømmene og nu er det ren SMD komponenter.

Derudover er der masser af strømforsynings dimser og en volumen potentiometer fra ALPS. Kondensatorene er enten 2% MKT (ligner de), 1% styroflex, de røde fra WIMA eller Silmic II. Modstandene er enten billige 0603/0805 eller MiniMelf fra Vishay.

Alt i alt er projektet gået fra at skulle laves med hvad jeg nu engang lige havde, med diskrete forstærkere, til opamps, til diskret med smd komponenter og tilsidst så gik jeg også væk fra hvad jeg lige havde i skuffen og har købt ind i masse vis.

Håber bare det virker, når det er samlet
Til top Vis bdef's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bdef
 
bdef
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Juli 2006
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 739
Sendt: 21 Februar 2011 kl. 22:46 | IP-adresse registreret  

Så kom der print

Her tester jeg lige om det store komponenter til RIAA'en kan være der, hvilket de heldigvis kunne. Ellers kunne jeg jo også bare ha' brugt de kondensatorer jeg havde i tankerne.

Jeg er stadig lidt nervøs for om jeg kan få loddet alle de små SMD dimser på, men det må tiden vise. Nu mangler jeg kun en spændingsregulator (som jeg havde glemt at bestille  ) og mine Silmic'ere, som ligger på det lokale posthus og venter på at jeg henter dem.

Til top Vis bdef's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bdef
 
bdef
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Juli 2006
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 739
Sendt: 02 Marts 2011 kl. 22:31 | IP-adresse registreret  

Jeg er blevet sendt til København af mit arbejde og til at underholde mig om aftenen har jeg slæbt lidt elektronik med mig og har siddet og loddet. jeg mangler godt nok stadig nogle få dimser, men de skal nok dukke op og blive monteret.
Billederne er godt nok ikke for fine, men det gør ikke meget. Lodningerne er heller ikke imponerende. De små SMD dimser er ikke nemme at lodde.



Det er en komplet forforstærker.
Til venstre for ALPS potentiometeret ses strømforsyningen til udgangstrinnet.
Midt/venstre er RIAA forstærkeren. Denne er af mere ordinær kvalitet.
Øverst/venstre sidder SPDIF modtageren og selve DAC'en.
Øverst/højre kan strømforsyningen til IV konverteren ses.
Der ses et par opamps. Det er DC servoerne som er baseret på OPA2140.



Venstre nederst: Selve IV konverteren. Den skulle egentlig være lavet med lynhurtige opamps, men jeg lod mig overbevise. Den er nu lavet diskret og uden modkobling.
Øverst til højre ses udgangstrinnet.
Her ses også et par kredse (so8 og sot23-5)  Det er strømforsyningen til SPDIF modtageren og DAC'en.

Hvor jeg bare glæder mig til at få monteret de sidste komponenter og få lyd ud igennem. Jeg synes projektet har været under vejs meget længe nu. Både PSpice simulering, printudlæg, skaffe komponenter og nu lodningen.
Til top Vis bdef's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bdef
 
Dolce
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 22 November 2005
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 226
Sendt: 03 Marts 2011 kl. 08:26 | IP-adresse registreret  

Med på en lytter

__________________
Stilhed er mere end fraværet af lyd.
Til top Vis Dolce's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Dolce Besøg Dolce's Websted
 
bdef
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Juli 2006
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 739
Sendt: 03 Marts 2011 kl. 08:50 | IP-adresse registreret  

Dolce skrev:
Med på en lytter

Glæder jeg mig også til jeg kan 

Til top Vis bdef's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bdef
 
bdef
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Juli 2006
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 739
Sendt: 25 Marts 2011 kl. 21:36 | IP-adresse registreret  

I manglen af én enkelt komponent har jeg taget lidt flere billeder. Samtidig er jeg i gang med det sidste print, som kommer til at indeholde print og indgangsvælger.



Toppen. Fra venstre og op er de digitale indgange, gennem CS8614, PCM1794 og et diskret modkoblingsfrit IV konverter. De to hvide relæer er indgangsvælger mellem den digitale side og RIAA'en som er i midten af printet mellem de store røde WIMA kondensatorer og en AD8620 under neden. I højre siden går lyden (formegentelig) gennem Alps potentiometeret og ned gennem udgangstrinnet som også er modkoblingsfrit, diskret og singleended.


Herover ses udgangstrinnet. Det hele er bygget ens op for begge kanaler.


Herover ses IV konverteren. Her lykkes det bedst at spejle de to trin. Stjernerne går ud fra Silmic II kondensatorene på den anden side.
Til top Vis bdef's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bdef
 
bdef
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Juli 2006
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 739
Sendt: 23 December 2011 kl. 11:06 | IP-adresse registreret  

Så fik jeg lavet strømforsyning / styrringsprint til projektet.

Der kom ikke musik ud af højttaleren i første forsøg. En korsslutning (formegentlig mellem to via'er med henholdsvis 3,3v og stel) havde sneget sig ind under lodningen. Det blev fikset med vold og lidt kobber:

Her ses hele projektet oppe fra i sin testopstilling:

Lige nu har jeg lyttet lidt til konstruktionen og er ganske godt tilfreds med lyden. Bare det er den virker skabber masser af glæde dybt ned i maven. Næste trin bliver at pakke den pænere ind og så skal der måles og pilles med DC-servoerne, men det bliver først næste år. Om en uge flytter vi nemlig.

Selv nu hvor den ikke har spillet meget, er jeg meget godt tilfreds med lyden.

Til top Vis bdef's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bdef
 
D A O
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 08 Februar 2010
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 2466
Sendt: 23 December 2011 kl. 13:07 | IP-adresse registreret  

Super fedt med sådanne en passion ... Elektronik og HIFI , yes dejligt at se at nogen leger på det niveau


__________________
vh Hans Lund

diyaudio.dk Blog
G+
Til top Vis D A O's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af D A O Besøg D A O's Websted
 
bdef
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Juli 2006
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 739
Sendt: 24 December 2011 kl. 22:14 | IP-adresse registreret  

D A O skrev:
Super fedt med sådanne en passion ... Elektronik og HIFI , yes dejligt at se at nogen leger på det niveau

Takker. Succes eller ej, så synes jeg det er sjovest at bygge fra bunden af. Lige nu har jeg lavet en list over ting som skal ændres, prøves eller afklares. Derpå glæder jeg mig til endnu et lyt

Nogen idé om hvor længe tilspilningstiden mon er på sådan noget?
DAC'en: PCM1794a, alm transistorer, Silmic kondensatorene o.g.s.

Til top Vis bdef's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bdef
 

<< Forrige Side af 3 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes