Tilbage til HIFI4ALL.DK 5. maj 2024 | 17:40   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
 HIFI4ALL Forum : Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
Emne Emne: Holfi, ProAc og lidt nyt (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
lille splint
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 08 April 2006
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 70
Sendt: 25 November 2010 kl. 22:15 | IP-adresse registreret  

Jeg har lige været lidt væk herfra. Derfor har ikke læst Goodie´s indlæg om at mine/vores HT dykker i Ohm. Jeg har lige pakket den sammen, da den skal videre til den næste afprøvning, så jeg kan desværre ikke give en tilbagemelding på det forsøg.

Jeg kommer til at savne den, det er helt sikkert. Efter den lidt dårlige start så blev den hurtigt accepteret af hele familien, som en kæmpe forbedring. Jeg køber dog ikke det første og bedste så der skal prøves lidt mere, men det kan godt være det ender med det først og bedste når prisen tages i betragtning.

Jeg synes det er et røverkøb og jeg kan varmt anbefale den, med det forbehold at den ikke passer til en musiksamling bestående primært af elektronisk musik.  



__________________
Mvh
Kristoffer
Til top Vis lille splint's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lille splint
 
mbull
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 31 December 2006
Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline
Indlæg: 512
Sendt: 25 November 2010 kl. 22:58 | IP-adresse registreret  

Lækker setup, stilrent. Har selv haft en Holfi 8AE og det var svært at finde noget det var endtydigt bedre til alt uden af skulle hive gevalidigt med kontanter op. Det endte det så med i mit tilfælde  

 



__________________
Mvh
Steen

Mit anlæg...
Til top Vis mbull's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mbull
 
lille splint
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 08 April 2006
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 70
Sendt: 18 December 2010 kl. 22:06 | IP-adresse registreret  

Så har jeg fået taget mig sammen til at få lidt bedre strøm.

Jeg bor i et ældre hus, hvor strømmen ikke er fantastisk og har derfor investeret i lidt renere strøm. Det bliver forhåbentlig klar til billeder mandag.



__________________
Mvh
Kristoffer
Til top Vis lille splint's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lille splint
 
Lencofyn
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar
Tidligere schmidt2

Bruger siden: 06 Januar 2009
Lokalitet: Bornholm
Status: Offline
Indlæg: 705
Sendt: 18 December 2010 kl. 22:45 | IP-adresse registreret  

lille splint skrev:

Så har jeg fået taget mig sammen til at få lidt bedre strøm.

Jeg bor i et ældre hus, hvor strømmen ikke er fantastisk og har derfor investeret i lidt renere strøm. Det bliver forhåbentlig klar til billeder mandag.



Bedre strøm.... Hvordan det???

Jeg bor i lejet lejlighed. Og har ikke mulighed for at få lavet nogen ændringer i mit strøm.
Men hvordan kan jeg slippe for at køkken udstyr går ind og får en belastende klik lyd til at gå gennem forstærkeren og ud i højtalerne.
Det er feks. når køleskabet starter, ovnen, emhætten (både lys og sug). Det er piv irriterende, og kan vel ikke være decideret godt for udstyret.

Til top Vis Lencofyn's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Lencofyn
 
wildstyle
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum


Bruger siden: 04 Januar 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 2249
Sendt: 19 December 2010 kl. 01:07 | IP-adresse registreret  

Lencofyn skrev:
lille splint skrev:

Så har jeg fået taget mig sammen til at få lidt bedre strøm.

Jeg bor i et ældre hus, hvor strømmen ikke er fantastisk og har derfor investeret i lidt renere strøm. Det bliver forhåbentlig klar til billeder mandag.



Bedre strøm.... Hvordan det???

Jeg bor i lejet lejlighed. Og har ikke mulighed for at få lavet nogen ændringer i mit strøm.
Men hvordan kan jeg slippe for at køkken udstyr går ind og får en belastende klik lyd til at gå gennem forstærkeren og ud i højtalerne.
Det er feks. når køleskabet starter, ovnen, emhætten (både lys og sug). Det er piv irriterende, og kan vel ikke være decideret godt for udstyret.



Kan en ExactPower (eller noget tilsvarende) hjælpe på dette? Jeg har ingen erfaring eller viden omkring det, men det kunne jo tænkes. Kunne ikke lige finde deres egen hjemmeside, men der står lidt omkring den her:
http://www.soundstage.com/revequip/exactpower_ep15a.htm
Til top Vis wildstyle's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af wildstyle
 
lille splint
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 08 April 2006
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 70
Sendt: 21 December 2010 kl. 19:49 | IP-adresse registreret  

Bedre strøm har jeg fået via et netstøjfilter. Og det virker overbevisende. Jeg har fået mere ro i lydbilledet, en strammere bas og skarpere detaljer. så det kan klart anbefales, De bestilte strømkabler sidder fast i juleposten, så der er endnu mulighed for forbedringer da der lige nu sidder standartkabler fra filteret og til forstærkeren/cdafspilleren.

 



__________________
Mvh
Kristoffer
Til top Vis lille splint's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lille splint
 
lille splint
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 08 April 2006
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 70
Sendt: 07 Januar 2011 kl. 21:45 | IP-adresse registreret  

Så røg holfien videre til en ny glad ejer. Stuen har nu fået besøg af en amerikaner med lidt russisk hjælp.

Dejlig lille sag!

Til top Vis lille splint's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lille splint
 
dumbo
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 03 April 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 2287
Sendt: 07 Januar 2011 kl. 21:46 | IP-adresse registreret  

Heldige asen siger jeg bare! Vil SÅ gerne høre netop sådan en VSi55......håber du får masser af vellyd, ser frem til og høre mere, når du har fået lyttet.....
Til top Vis dumbo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dumbo Besøg dumbo's Websted
 
sborup
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 28 December 2009
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 392
Sendt: 07 Januar 2011 kl. 22:46 | IP-adresse registreret  

lille splint skrev:

Bedre strøm har jeg fået via et netstøjfilter. Og det virker overbevisende. Jeg har fået mere ro i lydbilledet, en strammere bas og skarpere detaljer. så det kan klart anbefales, De bestilte strømkabler sidder fast i juleposten, så der er endnu mulighed for forbedringer da der lige nu sidder standartkabler fra filteret og til forstærkeren/cdafspilleren.

 

Hej.

Er lige lidt nysgerrig mht det netstøjfilter. Hvad går det ud på? Hvordan virker det? Det lyder ihvertfald spændende mvh Søren

Til top Vis sborup's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af sborup
 
sborup
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 28 December 2009
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 392
Sendt: 07 Januar 2011 kl. 22:52 | IP-adresse registreret  

Lencofyn skrev:
lille splint skrev:

Så har jeg fået taget mig sammen til at få lidt bedre strøm.

Jeg bor i et ældre hus, hvor strømmen ikke er fantastisk og har derfor investeret i lidt renere strøm. Det bliver forhåbentlig klar til billeder mandag.



Bedre strøm.... Hvordan det???

Jeg bor i lejet lejlighed. Og har ikke mulighed for at få lavet nogen ændringer i mit strøm.
Men hvordan kan jeg slippe for at køkken udstyr går ind og får en belastende klik lyd til at gå gennem forstærkeren og ud i højtalerne.
Det er feks. når køleskabet starter, ovnen, emhætten (både lys og sug). Det er piv irriterende, og kan vel ikke være decideret godt for udstyret.

Hej Lenco.

Problemer med at ex køkkenudstyr går ind og klikker i forstærkeren når dette starter, kunne evt løses ved at du kører strømmen til anlægget på sin egen gruppe i tavlen. Forholdsvis enkel operation. Ny gruppe i tavlen, og et kabel lagt frem til anlægget og afsat stikkontakt. Så kan du også få jord på anlægget hvis du ikke allerede har det mvh Søren

Til top Vis sborup's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af sborup
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 3
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes