Tilbage til HIFI4ALL.DK 5. maj 2024 | 16:47   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
 HIFI4ALL Forum : Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
Emne Emne: En Hi-Fi Entusiast’s Historie (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
5300happiness
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Sælger i Fona - Lukket eget ønske

Bruger siden: 16 August 2010
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 405
Sendt: 24 November 2010 kl. 22:56 | IP-adresse registreret  

Jeg vil nu ligge en del af min "historie" samt billeder af mit anlæg, men også nogle af de højtalere som jeg selv har bygget. :)

Fra mine første "brian"-højtalere til mit nuværende High-End anlæg.




Allerede i en ung alder blev jeg interesseret i elektronik og hi-fi - Specielt højtalere.
Mine første "rigtige" højtalere var et sæt JAMO d265, som jeg "arvede" af min far efter at de havde stået på loftet i noget tid efterhånden. Sammen med en gammel
NAD 3020 forstærker (som jeg har endnu),
Skulle dette anlæg så erstatte mit lille Denver væganlæg, som for mig var "fint nok",
en højtalere er jo en højtalere..?


Men hold da op jeg blev klogere! Da jeg første gang satte min Guns n' roses cd på.
Det var som om jeg aldrig før havde før musik rigtigt. Jeg kunne høre instrumenterne og
MÆRKE stortrommen. Den støvede bas bankede så hårdt, at jeg kunne mærke blæset fra basreflexrøret på mit bukseben.
(Senere viste det sig, at de kunne blæse et sterinlys ud på 40cm afstand, men det en anden historie :D )



Fra den dag var jeg "afhængig" af god lyd, og i en alder af 13-14år (ca. 1 år senere)
havde jeg mit værelse fyldt med højtalere for 6-7.000kr (det meget for et avisbud)
Ovenover ses et billede af mig i konfirmationstøj. Nederst i venstre hjørne ses mine D265'ere
Bagved var mit Eltax Jupitor 7.1 set-up med Sony STR DE698 forstærker på 7x150 watt :)



Denne forstærker, blev min trofaste følgesvend i mange år, og har spillet med mange forskellige sæt højtalere. lige fra Eltax, Magnum, Jamo og Dali. Til B&W, Pioneer, Sony og lumatron.
Jeg har billeder af alle de højtalere jeg har haft, og efterhånden har jeg rundet 100 sæt :)
____________________________________________________________ ___________________

Jeg var så heldig at jeg gennem min skole kunne komme i praktik i Hi-Fi Klubben,
og det var der jeg fik mit "rigtige" hi-fi åbenbaring. Jeg kan huske, at da jeg var til
møde derude, kunne jeg slet ikke holde fokus. Mine øjne farede rundt. Jeg havde aldrig
været et sted som dette, det var et drømmeland!

Jeg kan huske at de første højtalere jeg hørte var et sæt Dali Helicon 300 på en
Denon DRA-CX3. Der fik jeg endnu en opgradering i min hi-fi åbenbaring,
og jeg oplevede et nyt fænomen. High-End!
Her kunne jeg ikke blot høre musikken i en ny dimension.
Jeg kunne mærke den! Jeg kunne mærke Eric Clapton's stemme når han sang Blue Eyes Blue. Jeg kunne høre guitaren, som var den lige foran mig. Det var helt utroligt.
Og Helicon 300 var en lille højtaler i mine øjne. (i forhold til D265'erne).
Jeg kunne ikke forstå at man med så små højtalere kunne fylde sådan et stort rum med vellyd.
____________________________________________________________ ___________________

Pebe Jamoly
Derefter deltog jeg ofte i events, og blev klogere. Jeg blev på et tidspunkt introduceret i Lyngdorf's
på det tidspunkt nye højtalere DP-1 og Bw-1. Sub'en kostede da 7.500,- /stk. og Dp-1'erne
kostede 10.000,- /stk.

Jeg fik hurtigt den idé at jeg selv ville designe højtalere og endda bygge og sælge dem selv :)
Mit eget højtalermærke! - Jeg tog mit navn Per Bendiksen. Og puh, PEBE AUDIO var født :)
Derudover skulle alle mine projekter have et navn :)
Store drømme. Men det var mit mål, så jeg gik i gang, i min morfars kælder,
med lettere smadrede MDF-plader og Harald Nyborg værktøj.



Uden videre tegninger gik jeg i gang med at skære plader op. Mine Eltax Højtalere var i mellemtiden stået af.
Diskanterne i fronterne og centeren, var sprunget sammen med
2 af de store basser, fra gulvhøjtalerne. Hvad gør man så skiller dem ad :)



Jeg fik også fat i et par dome diskanter med aluminiums membran fra et sæt B&W CM1.
Disse blev senere letter skadet af små pilfingre. Det kunne heldigvis ikke høres,
men pænt var det ikke.



Delefilteret huggede jeg også fra Eltax'ne og en erfaring er at man IKKE bare kan tage
et dele filter fra en højtaler og sætte over i en anden. Det lød ok, men så heller ikke bedre :)



Designet og "kabinettet" var som sagt inspireret af Lyngdorf's DP-1, som i stedet for at løse problemerne, simpelthen fjerner dem. og laver i Dipol højtaler kun med baffel som kabinet.



Idéen er såmen god nok. Men er nok mere teoretisk en praktisk. Det er rigtigt, at der ikke er nogen kabinet til at "farve" lyden. Men det havde så også den ulempe at al den lyd
der kom bagud (primær bas, da diskanten er dæmpet med natulius horn).
Den lyd røg rundt i lokalet, og ved høj lydstyrke, kunne "rumklangen" og højtalerens lyd
komme ud af takt, og det lød ikke godt. Det gav en form for Ekko.
Så det kan åbenbart ikke blive rigtig godt uden, Lyngdorf's room perfect...
Men Jamo R909 lød da godt??

Nå. En erfaring rigere!

Navnet:
Navnet Jamoly kommer af en sammentrækning af Jamo (909 som var oprindelig inspiration), og Lyngdorf, som blev designer. - That's it. kreativt og simpelt :)
____________________________________________________________ ___________________


Mig som ung Hi-Fi entusiast på teknisk skole.

Da jeg senere blev lidt nærig (HFK er ikke det billigste sted at handle)
begyndte jeg en uddannelse som møbelsnedker, for at lære at bygge kabinetterne ordentligt.

Da det var møbel snedker måtte man under ingen omstændigheder bygge en højtaler.
Heller ikke selvom jeg fortalte dem, at en højtaler i vore dage altså også var et møbel,
og ikke bare et lakeret fuglehus som min lære kaldte det.
(Han havde nok ikke fået sin hi-fi åbenbaring endnu..)

Så i stedet byggede jeg et bord. Men i "smug" skar jeg plader på rundsaven,
til mine næste højtalere.
____________________________________________________________ ___________________

Pebe Pyramide
Jeg havde set min onkel havde et sæt Dantax højtalere hvor
enhederne gik fra store til små:
Diskant
4"
6,5"
8"

Jeg blev inspireret af tanken, og så senere JBL TL 260, og syntes at det så ret fedt ud
med denne skrå kant. Jeg så ved et tilfælde Eltax Concept 800, og det skulle være mit
nye projekt. Dog i et noget mindre design.



Med en højde på 40cm og en brede på 25cm fik jeg lavet min "pyramide" højtaler.
Da jeg gik i gang, fandt jeg Harbosound's hjemmeside. Herpå var et sæt højtalere (hs62),
og der var front pladen skrånet, for at holde enhederne i fase. På den måde ville lyden fra
2 enheder når øret samtidig.



Derudover gav det en god afstivning af kabinettet. Men tegning så nu rimelig "bøvet" ud,
så min indre ingeniør besluttede at lave alle siderne skrå. Ligesom en pyramide.
- Thank you Discovery! :)



Det blev en fuldstændig lukket konstruktion med enheder fra Monacor,
og det delefilter der var afstemt til dette. Double diskant, og et 3-vejs 1. ordens delefilter.



Idéen med at det meget resonans frie kabinet vidste sig at kræve utrolig store krav
til enhederne. Det samme gjorde det 1. ordens delefilter som skar 6db per oktav.
Lyden blev mudret, og mellemtonen var MEGET for høj. En erfaring rigere..

Da jeg var færdig med mit grundforløb, havde finanskrisen ramt os. Da jeg startede på skole,
var der så mange lærepladser, at firmaerne ringede til os! - Men nu hvor der ingen,
og ud af mine 25 klasekammerater, kom 4 i lære. (og 2 af dem have læreplads da de startede).
Så uden læreplads, gik jeg trist på sommerferie. A broken dream.
Og det er i øvrigt her man sætter pris på sit gode anlæg. Det er der når du er glad,
det spiller når du holder fest, får spildt fadøl og alt muligt ned i sig, men spiller alligevel.
- Og når du er så trist, at der ikke er andet at gøre end at sætte en blues-plade på,
og så ellers bare håbe på bedre tider.
Ja, så spiller det.

Navnet:
Ja, det siger jo sig selv :)
____________________________________________________________ ___________________

Dali Suite lyd, i Argon 7240 design - og til samme pris.
Jeg begyndte så på produktionsskole, på Byg & Anlæg linien (byg & ødelæg).
Og der var også en rundsav som kunne sære mine plader i vinkel, hvilket før havde været et problem. Men hva' fa'en, Maling og kit - Fjerner meget skidt.
Mit nye projekt var at lave et sæt højtalere der lignede Argon 7240 i hvid,
men med en lyd som Dali Suite 2.8 Men budgettet her skulle være 1000,- /sæt inkl. alle matrialer.
Dali Suite kostede da 3.999,- /stk.

Lyden
Jeg købte noget MDF-plade der kunne bøjes. Det var 16mm tykt, og kunne lave den
bue jeg havde brug for. Jeg gik i gang, og ca. 1 mdr. senere stod de der.
Mine store gulvhøjtalere med Jamo enheder og delefilter, med mulighed for bi-wiring.
- De lød af H.... til! - Det var helt! Bassen, forsvandt simpelthen, og diskanten var skrigende
som en billig Denver højtaler. Jeg var skuffet. men igen en erfaring rigere.
____________________________________________________________ ___________________




Jeg begyndte i mellemtiden, at "opgradere" højtalere. Altså købe billige Eltax, Jamo og Dali højtalere, med små defekter og lavede dem, og/eller satte nye bedre enheder i.



Som mine Dali 107'ere jeg har stående i mit værksted. Der var bassens omhæng mørnet,
og jeg skiftede dem derfor med disse Jamo basser.



Mellemtonen som nok er 15-20år gammel. den klistre :), og det gør den også på mine Jamo J-251.
____________________________________________________________ ___________________

Pebe PLJ
Jeg manglede et par højtalere til min lillebror, som ville have nogen som havde detaljer,
men som også kunne spille med en go' bas. Projektet blev 2 små 2-vejs højtalere med Jamo bas, Dantax DT-300 dome diskant med aluminiums membran.



Grunden til dette var, at jeg have hørt B&W's nye CM5. De lød såmænd rigtig godt,
men manglede virkelig en åbenhed. Så tænkte jeg; Gad vide om det er diskanten,
der er så dårlig? - B&W's 800 Serie bruger også metal-diskant, og de lyder jo godt.
Så mit nye projekt fik en aluminiums diskant.



Delefilteret blev et 2. ordens (12db per oktav), Det var forholdsvist nemt at lave,
og der gik kun fire kompomenter til. Men det kombinerede virkelig de værste fejl fra enhederne,
og ikke mindst kabinettet, som bestod af en fyr-træs hylde, der blev skåret op.



Lyden
Lyden er generelt god, men man må sige at delefilteret samler og kombinere de værste fejl. Selv med gode enheder, kan bassen til tider mangle. Der er simpelthen ikke dynamik nok.

Navnet:
Navnet PJL er Peter Laurids Jensen's intialer. Det var manden der opfandt højtaleren. En stille hyldest

____________________________________________________________ ___________________

Pebe Principle 6
Her er mit seneste projekt!
Et sæt kompakte kvalitets højtalere med kraft, som en stor gulvhøjtaler, men som samtidig er kone-venlige.



En kompakt design, men stadig en kraftkarl. De har 2 inbyggede 4" basser i push-pull system inden i højtaleren. De har 2 basser, 1 mellemtone og en Jamo-diskant. Der er hjemmelavet delefilter (6db/18db)



Der er basrefelx bag på. Lavet med korkbor og en lukumspapirs rulle :)
Den ene subwoofer (push-pull) har sit eget trykkammer hvor delefilteret til de fire basenheder også er. I toppen af højtaleren er det andet delefilter, som forsyner mellemtone og diskant.



Højtalerne er bygget i 16mm MDF-plade og er malet med Sadolin maling (glans 40)
Selvom det er en lille højtaler, er den lidt svær at "trække", da der er mange enheder i (6stk)



Delefilteret til basenhederne, består af ganske få kompomenter (4 spoler), Det giver en mindre forstærker belastning,
og en go stabil lyd.
Der bruges udelukkende luftspoler, der giver den mindst mulige forvrængning.



Lyden
Lyden er klar og detaljeret. Mellemtonen giver en god spredning, og diskanten giver detaljer som jeg ikke viste sådan en diskant kunne give. Bassen er ret tør. Næsten for tør. Det som om man ikke høre push-pull systemet. Der er ingen efterklang og det KAN være lidt træls.
De kan spille højt, og bevare tonen. dog bliver diskanten en smule for skrigende ved lyd tryk på +85db. Jeg har målt dem til at gå til 91db.
Den bas man kan mærkes, kommer ved relativt højt lyd niveau.

Lyden bliver godt spredt. Og selvom man sidder skråt overfor lyder de stadig godt :)
Lyden er generelt behagelig, og er klar, og der er ikke noget dominerende.



Opsætning:
Diskant: Jamo
Mellemtone: Lumatron
Bas: Sanyo  - Ja, nu griner du nok, men Sanyo er faktisk et datterselskab af Panasonic. og de lyder faktisk rigtig godt :)
Sub: Sanyo

Navnet:
Navnet er taget udfra et princip om at en højtaler ikke behøver være stor, for at spille godt.
En erfaring blev senere at dette kan lade sig gøre, men en lille højtaler kan ikke særlig højt :)
6 taller er fordi der er 6 enheder i hver højtaler :)

____________________________________________________________ ___________________

Mit nuværende anlæg består af en NAD L70 forstærker og disse Pebe Principle 6. Jeg er nu i gang med at bygge center og baghøjtaler til. Samt en helt ny "serie".
- Mere om den senere.



Mine "party" anlæg består af et sæt Jamo J-251 og en Kenwoodforstærker.














Med et dårlig anlæg, så er man sikker på at græde sig selv i søvn.

Det skal også siges at Arne Rodahl's indsigtsartikler her på hifi4all har været en STOR hjælp!

GUL & GRATIS logoet i bunden af billederne er IKKE fordi jeg har hugget billederne derfra. Det blot, fordi at Jeg var nød til at få billederne fra 5Mb til 25kb. Og det en dum og besværlig måde, men lige den eneste jeg kunne finde ud af :)


Til top Vis 5300happiness's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af 5300happiness Besøg 5300happiness's Websted
 
Holger4
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Februar 2006
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 581
Sendt: 24 November 2010 kl. 23:06 | IP-adresse registreret  

Griner - fedt, at de kunne blæse stearinlys ud på den afstand...det er de færreste, der kan det.

__________________
*Membranareal does the job - små højttalere er KUN i vejen*
Til top Vis Holger4's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Holger4
 
Roky
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 Januar 2007
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 1974
Sendt: 24 November 2010 kl. 23:21 | IP-adresse registreret  

Spænende læsning, so far !
Til top Vis Roky's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Roky
 
5300happiness
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Sælger i Fona - Lukket eget ønske

Bruger siden: 16 August 2010
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 405
Sendt: 24 November 2010 kl. 23:21 | IP-adresse registreret  

De kunne de! - Mest til 50 cent :)
Til top Vis 5300happiness's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af 5300happiness Besøg 5300happiness's Websted
 
5300happiness
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Sælger i Fona - Lukket eget ønske

Bruger siden: 16 August 2010
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 405
Sendt: 24 November 2010 kl. 23:22 | IP-adresse registreret  

Roky: Takker. håber ikke det bliver slettet. en del af det er jo lid Off tropic :/
Til top Vis 5300happiness's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af 5300happiness Besøg 5300happiness's Websted
 
Strand
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. mr nash

Bruger siden: 13 September 2008
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 531
Sendt: 25 November 2010 kl. 07:45 | IP-adresse registreret  

Hey!

Rigtig god historie, og det er overhovedet ikke off topic, dejligt at der bliver skrevet andet end her er mit anlæg, fedt med billeder med personen bag profilen.  Glæder mig til at læse resten, det er sgu god underholdning, fik da grint da jeg læste dit gode start indlæg.  

Til top Vis Strand's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Strand
 
nhj4
Lukket konto
Lukket konto

Eget ønske!

Bruger siden: 11 December 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 3481
Sendt: 25 November 2010 kl. 08:14 | IP-adresse registreret  

hej der !

du kan bruge dette billede program her http://www.faststone.org/FSViewerDetail.htm og lav dem ikke breder en 450 og programmet er gratis og på Dansk, når du først har lært at bruge det går det som en lej

Til top Vis nhj4's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nhj4
 
5300happiness
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Sælger i Fona - Lukket eget ønske

Bruger siden: 16 August 2010
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 405
Sendt: 25 November 2010 kl. 08:39 | IP-adresse registreret  

Jeg har bare prøvet det der resizer. Det fattede jeg nada af :)
Til top Vis 5300happiness's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af 5300happiness Besøg 5300happiness's Websted
 
Svoldgaard
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 Oktober 2008
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 340
Sendt: 25 November 2010 kl. 17:24 | IP-adresse registreret  

 Vi skal da snart se noget mereHvad er du så endt op med idag.

(Det med at blæse stearinlys ud har jeg også  en fortid med .spildte bare stearin på bassen det var sku ikke til at få af igen)

Til top Vis Svoldgaard's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Svoldgaard
 
Mik112
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 16 Marts 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 1925
Sendt: 25 November 2010 kl. 17:26 | IP-adresse registreret  

Bare klø på. Det kan sgu ikke gå helt galt med de evner og erfaringer du allerede har

Super fint indlæg og forklaring til hvordan det hele startede. Du ender som 5 stjernet HiFi-nørd

Til top Vis Mik112's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mik112
 
Mik112
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 16 Marts 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 1925
Sendt: 25 November 2010 kl. 17:33 | IP-adresse registreret  

Pixresizer er et supernemt gratisprogram, som selv jeg kan finde ud af
Til top Vis Mik112's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mik112
 
Meier
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 Februar 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 1417
Sendt: 25 November 2010 kl. 18:04 | IP-adresse registreret  

Det er sku spas - fortsæt det gode skriveri
Til top Vis Meier's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Meier
 
thuekay
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 16 Maj 2008
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 4017
Sendt: 25 November 2010 kl. 20:57 | IP-adresse registreret  

Upload dine billeder på Imageschack og indsæt dem og indtast linket i"Add image" kanppen når du indsættet indlæg. Super nemt, og du slipper for at nedskalere billederne til ukendelighed.

__________________
Mvh Thue
Til top Vis thuekay's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af thuekay
 
5300happiness
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Sælger i Fona - Lukket eget ønske

Bruger siden: 16 August 2010
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 405
Sendt: 25 November 2010 kl. 21:35 | IP-adresse registreret  

Tak for de pæne ord :)

Jamen i dag har jeg gjort mit seneste projekt højtalere færdigt. og vil bruge weekenden på at skrive videre og tilføje det.
Til top Vis 5300happiness's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af 5300happiness Besøg 5300happiness's Websted
 
5300happiness
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Sælger i Fona - Lukket eget ønske

Bruger siden: 16 August 2010
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 405
Sendt: 25 November 2010 kl. 21:52 | IP-adresse registreret  

Jeg ved at der her er Off Tropic, men...
Hvordan skifter jeg mit brugernavn?
Til top Vis 5300happiness's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af 5300happiness Besøg 5300happiness's Websted
 
nhj4
Lukket konto
Lukket konto

Eget ønske!

Bruger siden: 11 December 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 3481
Sendt: 25 November 2010 kl. 21:59 | IP-adresse registreret  

5300happiness skrev:
Jeg har bare prøvet det der resizer. Det fattede jeg nada af :)

det er fordig du ikke giver dig god til til at finde ud af det, det er hvad jeg kan komme frem til

 

Til top Vis nhj4's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nhj4
 
Mik112
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 16 Marts 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 1925
Sendt: 25 November 2010 kl. 22:06 | IP-adresse registreret  

5300happiness skrev:
Jeg ved at der her er Off Tropic, men...
Hvordan skifter jeg mit brugernavn?

 Tror bordet fanger...Altså, - det kan du ikke. Lykkes det for dig må du gerne sende en PB.

Til top Vis Mik112's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mik112
 
nhj4
Lukket konto
Lukket konto

Eget ønske!

Bruger siden: 11 December 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 3481
Sendt: 26 November 2010 kl. 04:48 | IP-adresse registreret  

Mik112 skrev:

5300happiness skrev:
Jeg ved at der her er Off Tropic, men...
Hvordan skifter jeg mit brugernavn?

 Tror bordet fanger...Altså, - det kan du ikke. Lykkes det for dig må du gerne sende en PB.

skriv til enehaveren af siden og så er jeg sikke på at han vil hjelpe dig

Til top Vis nhj4's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nhj4
 
5300happiness
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Sælger i Fona - Lukket eget ønske

Bruger siden: 16 August 2010
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 405
Sendt: 26 November 2010 kl. 13:17 | IP-adresse registreret  

Så kom mit nyeste projekt ind. Håber det falder i go' jord. Stil gerne spørgsmål til det. MEN. Jeg afsløre ikke Delefilter diagrammet, som jeg selv har lavet. :)
- En tryllekunstner afsløre ikke sine tryllekunster :)
Til top Vis 5300happiness's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af 5300happiness Besøg 5300happiness's Websted
 
5300happiness
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Sælger i Fona - Lukket eget ønske

Bruger siden: 16 August 2010
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 405
Sendt: 29 November 2010 kl. 15:18 | IP-adresse registreret  

Spørgsmålet er om jeg skal ligge dette over i en Know-how artikel om selvbyggeri...?
Til top Vis 5300happiness's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af 5300happiness Besøg 5300happiness's Websted
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes