Tilbage til HIFI4ALL.DK 5. maj 2024 | 17:57   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af min hjemmebiograf
 HIFI4ALL Forum : Billeder af min hjemmebiograf
Emne Emne: Bio’en i 1½ V. NU MED Bodyshakers! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Mkirkelund
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 Oktober 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 201
Sendt: 24 Februar 2011 kl. 18:27 | IP-adresse registreret  

Så fik jeg monteret mine 3 stk. bodyshakers. Der er tale om de versioner hvor man slipper for afstandstykker, dette har gjort montering pærelet. Har faktisk
kun skruet dem med fast med 2 stk. skruer. En i toppen og en bunden.

Har tilsluttet dem hver sin udgang på min Pioneer VSX-915-S 7.1 Surorund reciever som jeg bruger til at trække dem, og så koblet den til sub-udgangen til
min onkyo. Det fungerer bare vildt godt.

Hvis nogen har læst Off-Couse's biotråd er min oplevelse meget som hans. Det er en ekstra dimension både til film og musik. Til en pris af 400 kr. for 3
stk. er det nok den billigste fede tilføjelse man kan lave!!!

Desuden har jeg lægget mine baghøjtalere op på armlænene i stedet for den tidligere placering. Det er stadigt ikke optimalt men lyden er klart bedre.
Derudover har jeg flyttet min subwoofer hen i hjørnet ved sofaen. Jeg kan ikke helt finde ud af om lyden er bedre eller værre. Men WAF er det bestemt.

Derudover har jeg bestilt en WD TV live, samt nogle nye phono kabler så kan jeg få tilsluttet min CD-afspiller til anlægget. Samt en BenQ 24" skærm til
computeren i hjørnet, det skal nok blive rart i stedet for den gamle 15" Dell.

Nå, det var alt nyt fra mig. Smid en kommentar.

__________________
LG 50PK950N TV
Onkyo TX-NR808 Reciever
Sony X229ES CD
Sony PS3 Blu-ray/Konsol
XTZ 99.36 Front
XTZ 99.25 Center
XTZ 99.22 Rear
XTZ 99 W10.16 S
Til top Vis Mkirkelund's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mkirkelund
 
NAD-Mand
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 30 August 2010
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 1324
Sendt: 25 Februar 2011 kl. 13:12 | IP-adresse registreret  

Istedet for at have købt en ny pc skærm, kunne du have smidt din pc til dit tv og købt trådløstmus+tastetur. Så kan Du have alt dit medie liggende der.

Den metode bruger jeg, og jeg fuld tilfreds. Folk kommentere ofte at det er en skide smart løsning.
Til top Vis NAD-Mand's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af NAD-Mand
 
Mkirkelund
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 Oktober 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 201
Sendt: 25 Februar 2011 kl. 19:16 | IP-adresse registreret  

NAD-Mand skrev:
Istedet for at have købt en ny pc skærm, kunne du have smidt din pc til dit tv og købt
trådløstmus+tastetur. Så kan Du have alt dit medie liggende der. Den metode bruger jeg, og jeg fuld tilfreds. Folk kommentere
ofte at det er en skide smart løsning.


Det ville ikke være nogen løsning for mig. :-) Jeg sidder elendigt i sofaen, og der er intet som kan erstatte et skrivebord og en
god kontorstol. :-)

Jeg har brugt det tidligere, men det har mest været til film/serier, og nu køber jeg jo en WDTV Live til dét :)

__________________
LG 50PK950N TV
Onkyo TX-NR808 Reciever
Sony X229ES CD
Sony PS3 Blu-ray/Konsol
XTZ 99.36 Front
XTZ 99.25 Center
XTZ 99.22 Rear
XTZ 99 W10.16 S
Til top Vis Mkirkelund's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mkirkelund
 
NAD-Mand
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 30 August 2010
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 1324
Sendt: 25 Februar 2011 kl. 19:49 | IP-adresse registreret  

Mkirkelund skrev:
NAD-Mand skrev:
Istedet for at have købt en ny pc skærm, kunne du have smidt din pc til dit tv og købt
trådløstmus+tastetur. Så kan Du have alt dit medie liggende der. Den metode bruger jeg, og jeg fuld tilfreds. Folk kommentere
ofte at det er en skide smart løsning.


Det ville ikke være nogen løsning for mig. :-) Jeg sidder elendigt i sofaen, og der er intet som kan erstatte et skrivebord og en
god kontorstol. :-)

Jeg har brugt det tidligere, men det har mest været til film/serier, og nu køber jeg jo en WDTV Live til dét :)
Okay, ja så kan jeg nemt se problemet, hvis sofaen ikke er super at sidde i. Der klare mine gamle lædermøbler det godt. Puha, de har da også nogle år på bagen efterhånden.
Men virkelig lækker løsning for mig, og så er det jo også lidt fedt, når man skal game at det er på en en større skærm.
Næste skridt er dog at få det skiftet ud til noget over de 40" så vil jeg sige min bio, er på vej til at være færdig. I hvert fald i den her omgang.
Til top Vis NAD-Mand's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af NAD-Mand
 
Mkirkelund
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 Oktober 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 201
Sendt: 25 Februar 2011 kl. 20:19 | IP-adresse registreret  

NAD-Mand skrev:

Mkirkelund skrev:
NAD-Mand skrev:
Istedet for at have købt en ny pc skærm, kunne du have smidt din pc til dit tv og
købt
trådløstmus+tastetur. Så kan Du have alt dit medie liggende der. Den metode bruger jeg, og jeg fuld tilfreds. Folk
kommentere
ofte at det er en skide smart løsning.


Det ville ikke være nogen løsning for mig. :-) Jeg sidder elendigt i sofaen, og der er intet som kan erstatte et skrivebord og
en
god kontorstol. :-)

Jeg har brugt det tidligere, men det har mest været til film/serier, og nu køber jeg jo en WDTV Live til dét :)
Okay,
ja så kan jeg nemt se problemet, hvis sofaen ikke er super at sidde i. Der klare mine gamle lædermøbler det godt. Puha, de
har da også nogle år på bagen efterhånden. Men virkelig lækker løsning for mig, og så er det jo også lidt fedt, når man skal
game at det er på en en større skærm. Næste skridt er dog at få det skiftet ud til noget over de 40" så vil jeg sige min bio,
er på vej til at være færdig. I hvert fald i den her omgang.


Det er rigtigt. Men jeg har min PS3 til gaming, og 50" LG plasma lider altså af noget retention. Så det er heller ikke for
smart. :-p

__________________
LG 50PK950N TV
Onkyo TX-NR808 Reciever
Sony X229ES CD
Sony PS3 Blu-ray/Konsol
XTZ 99.36 Front
XTZ 99.25 Center
XTZ 99.22 Rear
XTZ 99 W10.16 S
Til top Vis Mkirkelund's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mkirkelund
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes