Tilbage til HIFI4ALL.DK 5. maj 2024 | 11:05   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Kommentarer til anmeldelser
 HIFI4ALL Forum : Kommentarer til anmeldelser
Emne Emne: Analog kontra digital (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
RAZZER
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 01 Maj 2005
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 803
Sendt: 30 Marts 2011 kl. 21:58 | IP-adresse registreret  

Først om fremmest vil jeg sige, at jeg mener hifi4all.dk er det bedste hfi site i dk, meget brugervenligt og med meget
relevant information og gode (for det meste konstruktive) debatter.

Derfor vil jeg gerne lige komme med et indlæg som med lidt konstruktiv kritik til hifi4all.

Jeg har nu netop læst 3. MC Pickup test og glæder mig på den ene side over at man kan gå så meget i dybden med sådan et
emne, jeg er dog på den anden side lidt mere ærgelig over at man ikke laver sådan en følgeton på nogle af de mere
populære trends og produkter, såsom det hotteste for tiden nemlig DACs.

Hvorfor ikke følge op med løbende test af disse dejlige tingester, som diskuteres dag ud og dag ind på hele forummet, den
første "stortest" var rigtigt fin så fortsæt endelig med det. Der kommer nye dac til næsten hver dag så der er masser at tage
fat i, og jeg er sikker på læserne vil være begejstrede.

Hvis det er handler om et prioriteringsmæssigt valg, så ville jeg nu (undskyld vinyl folk) og jeg er sikker på at resten af hifi
massen er enige foretrækker, at der fokuseres langt mere på på digitalsiden (særligt dacs).

Mvh.

Rasmus

Til top Vis RAZZER's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af RAZZER
 
Mikkel G
Administrator gruppe
Administrator gruppe
Avatar
Redaktør og Indehaver

Bruger siden: 09 August 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 4558
Sendt: 30 Marts 2011 kl. 22:17 | IP-adresse registreret  

Hej Razzer!

Pickup testen skulle egentlig have været en samlet test, men det kunne simpelthen ikke lade sig gøre, at få alle produkter ind på en gang. Derfor blev testen delt op, og har taget mere af min tid end først beregnet. Sådan går det nogen gange...

Meget apropos, så står der faktisk en DAC på testbænken lige nu, og der vil komme flere "digital"-test i fremtiden.

Jeg er en meget traditionel hi-fi entusiast, og er til fysiske medier som vinyl og cd. Jeg har ikke nogen NAS, ipod eller lignende liggende, da jeg - lidt romantisk - godt kan lide processen med at lægge en plade i afspilleren, eller vende en stor sort skive ved udløb.

I al ydmyghed tror jeg ikke at "streaming"-folket er en majoritet endnu, men skulle interessen vise sig meget stor, så er jeg selvfølgelig indstillet på at gøre mere i dette.

Jeg har lige publiceret en besøgsartikel fra mit besøg hos Artsound, hvor der blev præsenteret digitale afspillere fra dCS, og der blev streamet fra en MacMini. dCS er nok ikke en prisklasse for massen, men ikke desto mindre spændende at høre, hvor godt det kan blive.

http://www.hifi4all.dk/content/templates/besogsartikler.asp? articleid=2567&zoneid=4

Det er min plan, at flowet af anmeldelser skal stige i fremtiden, men nu skal den nye side lige på plads, og så kan det være at jeg begynder at kigge efter freelance skribenter. Jeg håber også selv, at jeg snart kan tage flere produkter ind ad gangen i fremtiden.

Håber du kan bruge dette svar



__________________
Mvh, Mikkel
Til top Vis Mikkel G's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mikkel G
 
RAZZER
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 01 Maj 2005
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 803
Sendt: 30 Marts 2011 kl. 22:22 | IP-adresse registreret  

Mange tak for dit svar Gige.

Når jeg snakker om dacs tænker jeg ikke specielt på streaming men på hele dac bølgen som går udover det med streaming.

Ser frem til dac testen.

Forstsæt det gode arbejde, jer på hifi4all gør et stort stykke arbejde.

mvh.

Rasmus
Til top Vis RAZZER's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af RAZZER
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes