Tilbage til HIFI4ALL.DK 20. maj 2024 | 04:24   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Spørgsmål - kategorien er lukket (Forum låst Forum låst)
 HIFI4ALL Forum : Spørgsmål - kategorien er lukket
Emne Emne: Slemme tyv, slemme tyv (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
K Man
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 11 Januar 2004
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 65
Sendt: 30 Marts 2004 kl. 22:44 | IP-adresse registreret  

Så gik det så ud over mig, har netop fået tømt hjemmet for udstyr. Man var så hjælpsom at rende med ArciTech Athena (front) ArciTech Athena 0,5 (bag) ArciTech Athena (center) Og ArciTech Sub, Samt Harman Kardon AVR 7000, DVD 25 og min lækre skærm Loewe 32" Aconda med special glas bord og internet opkobling.

 

Men hvad skal der så købes?

Har overvejet Harman igen men denne gang deres nye 7.1 digitale forstærker(mener den hedder 1004) med en DVD 31, måske en plasma Evt. Hitachi 42" som ser ud til at have en god opløsning. Men hvad  med højttaler siden? Som gift mand er jeg tvunget til at købe højttaler både med øre og med øje, altså ingen grimme trækasser i stuen. Budget for højttalerne er det samme som jeg gave for ArciTech sættet ca. kr. 45.000,-

Gode forslag er velkommen.

Til top Vis K Man's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af K Man
 
Acer
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 06 Juni 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 3734
Sendt: 30 Marts 2004 kl. 22:48 | IP-adresse registreret  

....forbandede tyveknægte - de skide narkomaner har bare at lade vores fine grejer være i fred
Til top Vis Acer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Acer
 
CarrotMan
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Juli 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 3139
Sendt: 30 Marts 2004 kl. 22:49 | IP-adresse registreret  





/U.


PS: Har du serienumre osv. på udstyret. Det kunne jo være en
herfra der fik tilbuddet...
Til top Vis CarrotMan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af CarrotMan Besøg CarrotMan's Websted
 
Erase
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 29 Juli 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 89
Sendt: 30 Marts 2004 kl. 23:02 | IP-adresse registreret  

Æv at de også havde stjålet dine højtalere. Dyre hifi-højtalere skulle man vel tro mest kunne sælges til en ok pris til kendere...




Til top Vis Erase's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Erase
 
MaltheK
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 Januar 2004
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 864
Sendt: 30 Marts 2004 kl. 23:14 | IP-adresse registreret  

Ja! Forbandede tyveknægte 

det er sådan noget, der altid sker for naboen, men en gang imellem slår lynet sgu ned. Skide ærgeligt og meget fejt!

Det er da flot at du allerede ser fremad til hvad du så skal have af udstyr, så held og lykke med at finde det!

M.

Til top Vis MaltheK's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MaltheK
 
Bjørn B
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 17 August 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1592
Sendt: 30 Marts 2004 kl. 23:30 | IP-adresse registreret  

Ja bank skulle de have, sådanne nogle bæster

Snuppede de ikke andet end dit hiFi grej, lyder til at være nogle målbeviste tyvknægte, men ok de ved jo hvad de skal gå efter..desværre, godt man har hund, tror næppe de tør gå indendørs, hvis de ser far´s killer dog

Ang. nye højtalere, hvad med AudioPro, deres FX serie er jo i nogle flotte sølv farver, uden at vide det tror jeg det er Alu, de er lavet i...

Til top Vis Bjørn B's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bjørn B
 
dumbo
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 03 April 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 2287
Sendt: 30 Marts 2004 kl. 23:44 | IP-adresse registreret  

 

Føler med dig, ville også meget nødigt have besøg af sådan et par tyveknægte...

Håber du får noget godt udstyr igen, og får lov at have det i fred...

Til top Vis dumbo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dumbo Besøg dumbo's Websted
 
Jonas bojer
Branchemedlem
Branchemedlem

BIIR

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 2657
Sendt: 31 Marts 2004 kl. 00:38 | IP-adresse registreret  

For søren da dumme tyv

Men hensyn til indretning og konevenlig HIFI så holder Scala HIFI jo denne lørdag åbenthus hvor man kan se hvordan man kan indrette et surround setup pænt. Jeg var lige forbi butikken i går og de har en masse flotte ting, lige fra indbyggede højtalere til farvede højtalere og små betjæningspaneler så resten af anlægget kan gemmes væk. tag der ind det er turen værd hvis der er nogle gode eksempler på konevenlig indretning man ønsker at se på.

 

Til top Vis Jonas bojer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jonas bojer Besøg Jonas bojer's Websted
 
Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Lyd og Billed Vodskov

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 7534
Sendt: 31 Marts 2004 kl. 00:45 | IP-adresse registreret  

Det sutter max - jeg har selv haft det inde på livet og ved hvor irriterende det er. Håber at det hele flasker sig for dig, så du kan få noget godt grej igen.

Nu er det vigtigt at holde øje med brugtmarkedet - de kan være frække nok til at prøve at sælge det der!



__________________
Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
Til top Vis Ronin's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ronin
 
omegasteffy
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 September 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 482
Sendt: 31 Marts 2004 kl. 01:03 | IP-adresse registreret  

Acer skrev:
....forbandede tyveknægte - de skide narkomaner har bare at lade vores fine grejer være i fred

Come on, er det ikke lidt for nemt altid at give dem skylden

Hmm, er de løbet med din internet opkobling. Nej, tror nu nok forstår at du mener routher eller modem af en art, men det kan der da ikke rigtig være omsætning i, man altid lejer det fra udbyderen (ok kender ikke så meget til struernet)

Til top Vis omegasteffy's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af omegasteffy
 
K Man
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 11 Januar 2004
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 65
Sendt: 31 Marts 2004 kl. 17:03 | IP-adresse registreret  

omegasteffy skrev:

Acer skrev:
....forbandede tyveknægte - de skide narkomaner har bare at lade vores fine grejer være i fred

Come on, er det ikke lidt for nemt altid at give dem skylden

Hmm, er de løbet med din internet opkobling. Nej, tror nu nok forstår at du mener routher eller modem af en art, men det kan der da ikke rigtig være omsætning i, man altid lejer det fra udbyderen (ok kender ikke så meget til struernet)

Nej den er nu god nok, der er internet opkobling ISDN indbygget i Tvét, det er en special model fra tyskland hvor man kan købe et tastatur, med indbygget mus, så man kan surfe på nettet(dog kun i VGA opløsning.

Jeg tror nu ikke at det er narkomaner, de ville næppe gå efter de produkter, men hvem ved.

Hvis nogen har et godt forslag til et komplet sæt udstyr, altså reciver-DVD-plasma og højttaler er jeg meget lydhør.

Vil da prøve at komme til Århus og hilsen på butikken.

Til top Vis K Man's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af K Man
 
Skybums
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Januar 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 161
Sendt: 31 Marts 2004 kl. 17:16 | IP-adresse registreret  

Hej

De lyder som et MEGET PLANLAGT indbrud, det er ikke nogen narkoman der har lavet det.

De har vidst hvad de gik efter, de vidste med garanti også at det stod der. De var ikke overrasket over hvad de ville finde.

Godt man har en forsikring .

Allan R.



__________________
Rigtige mænd, har rigtige motorcykler.
Til top Vis Skybums's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Skybums
 
Kjeldsen
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Kjeldsens forbindelser

Bruger siden: 23 Maj 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 9397
Sendt: 31 Marts 2004 kl. 17:33 | IP-adresse registreret  

K Man skrev:
omegasteffy skrev:

Acer skrev:
....forbandede tyveknægte - de skide narkomaner har bare at lade vores fine grejer være i fred

Come on, er det ikke lidt for nemt altid at give dem skylden

Hmm, er de løbet med din internet opkobling. Nej, tror nu nok forstår at du mener routher eller modem af en art, men det kan der da ikke rigtig være omsætning i, man altid lejer det fra udbyderen (ok kender ikke så meget til struernet)

Nej den er nu god nok, der er internet opkobling ISDN indbygget i Tvét, det er en special model fra tyskland hvor man kan købe et tastatur, med indbygget mus, så man kan surfe på nettet(dog kun i VGA opløsning.

Jeg tror nu ikke at det er narkomaner, de ville næppe gå efter de produkter, men hvem ved.

Hvis nogen har et godt forslag til et komplet sæt udstyr, altså reciver-DVD-plasma og højttaler er jeg meget lydhør.

Vil da prøve at komme til Århus og hilsen på butikken.

 

Det er nu ikke en specialmodel, men kan indbygges i de fleste Loewe fjernsyn, men det er nu ret fedt at kunne surfe lidt til husbehov uden at skulle have en PC i stuen.

Til top Vis Kjeldsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kjeldsen
 
Mr. High Fy
Lukket konto
Lukket konto

Ønsker konto på standby

Bruger siden: 07 September 2003
Lokalitet: Ikke angivet
Status: Offline
Indlæg: 1117
Sendt: 31 Marts 2004 kl. 17:58 | IP-adresse registreret  

Sørgeligt at sådanne mennesker ikke engang  for nogen straf, hvis han da endelig blev fanget..

Mange gange medføelse herfra og seriøst mange  til tyveknægten.

Til top Vis Mr. High Fy's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mr. High Fy
 
Acer
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 06 Juni 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 3734
Sendt: 31 Marts 2004 kl. 22:13 | IP-adresse registreret  

Narkomaner er altid på spil....ifølge Securitas, som skulle beskytte mig, kan man ikke gardere sig imod en "sulten" narkoman - hurtigt ind hurtigt ud...og de snupper gerne din video, DVD, forstærker eller sågar et helt anlæg. Så sælges det ofte på den lokale til 1/10 af nyprisen - bare narkomanen får til noget dope
Til top Vis Acer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Acer
 
witzel
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Ex-mod.!

Bruger siden: 25 April 2003
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 5619
Sendt: 31 Marts 2004 kl. 22:51 | IP-adresse registreret  

Acer skrev:
Narkomaner er altid på spil....ifølge Securitas, som skulle beskytte mig, kan man ikke gardere sig imod en "sulten" narkoman - hurtigt ind hurtigt ud...og de snupper gerne din video, DVD, forstærker eller sågar et helt anlæg. Så sælges det ofte på den lokale til 1/10 af nyprisen - bare narkomanen får til noget dope

ja det er meget muligt at de stjæler din video, dvd, forstærker eller lignende ... men der skal nu en del narkomaner til at løbe afsted med et komplet surroundsæt, en 24kg forstærker, en 5kg dvd, og et ??kg fjernsyn. så trænger man seriøst til dope hvis man kan bære alt det uden problemer. (eller også har man taget for meget dope)

Jeg synes også det lyder meget planlagt, hvorfor er det så svært at finde ud af hvad det er dit, og hvad der er mit??  

Vi holder øje med brugtmarkederne rundt omkring, hvis der skulle dukke noget mistænkeligt op.

Til top Vis witzel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af witzel
 
Acer
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 06 Juni 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 3734
Sendt: 31 Marts 2004 kl. 22:57 | IP-adresse registreret  

24 kg ?...troede da en AVR 7000 vejede små 30 kg som en 8500'er
Til top Vis Acer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Acer
 
witzel
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Ex-mod.!

Bruger siden: 25 April 2003
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 5619
Sendt: 31 Marts 2004 kl. 22:58 | IP-adresse registreret  

Acer skrev:
24 kg ?...troede da en AVR 7000 vejede små 30 kg som en 8500'er

nej, min 7000 er opgivet til at veje 23,6kg.

Til top Vis witzel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af witzel
 
K Man
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 11 Januar 2004
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 65
Sendt: 01 April 2004 kl. 17:12 | IP-adresse registreret  

Kjeldsen skrev:
K Man skrev:
omegasteffy skrev:

Acer skrev:
....forbandede tyveknægte - de skide narkomaner har bare at lade vores fine grejer være i fred

Come on, er det ikke lidt for nemt altid at give dem skylden

Hmm, er de løbet med din internet opkobling. Nej, tror nu nok forstår at du mener routher eller modem af en art, men det kan der da ikke rigtig være omsætning i, man altid lejer det fra udbyderen (ok kender ikke så meget til struernet)

Nej den er nu god nok, der er internet opkobling ISDN indbygget i Tvét, det er en special model fra tyskland hvor man kan købe et tastatur, med indbygget mus, så man kan surfe på nettet(dog kun i VGA opløsning.

Jeg tror nu ikke at det er narkomaner, de ville næppe gå efter de produkter, men hvem ved.

Hvis nogen har et godt forslag til et komplet sæt udstyr, altså reciver-DVD-plasma og højttaler er jeg meget lydhør.

Vil da prøve at komme til Århus og hilsen på butikken.

 

Det er nu ikke en specialmodel, men kan indbygges i de fleste Loewe fjernsyn, men det er nu ret fedt at kunne surfe lidt til husbehov uden at skulle have en PC i stuen.

Jo det er faktisk en special model, som blev hentet hjem fra HiFI messen i Berlin 99. På det tidspunkt var det kun modeller med tyske browser og tyske opkoblinger som er blevet tilpasset dansk ISDN. Nok om det, jeg tror personligt ikke det er narkomaner. Tv alene vejer 57 kg og man skal mindst være to om det, den er temmelig uhåndterlig.

Har nogen læst/hørt noget til den nye digitale forstærker AVR 1004 med et modul som kan trylle med MP3 filer.

Er på højttaler siden blevet anbefalet Piaga nu der skal være en smule design med.

Har lige tjekket Philips, Samsung, JVC, Sony plasma, Hmmmmmmmm er egentlig en smule overrasket over hvor dårligt de står.

Til top Vis K Man's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af K Man
 
witzel
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Ex-mod.!

Bruger siden: 25 April 2003
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 5619
Sendt: 01 April 2004 kl. 17:17 | IP-adresse registreret  

K Man skrev:

Har lige tjekket Philips, Samsung, JVC, Sony plasma, Hmmmmmmmm er egentlig en smule overrasket over hvor dårligt de står.

prøv at kigge lidt på panasonic og pioneer's nye ... jeg synes de har 2 af markedets pæneste billeder.

Til top Vis witzel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af witzel
 

Side af 2 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes