Tilbage til HIFI4ALL.DK 2. maj 2024 | 21:28   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af min hjemmebiograf
 HIFI4ALL Forum : Billeder af min hjemmebiograf
Emne Emne: B&W 800 Bio (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 13
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
TomH
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 14 November 2007
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 141
Sendt: 22 Juni 2012 kl. 01:37 | IP-adresse registreret  

Strand skrev:

TomH skrev:
allanowich skrev:
TomH skrev:
De der B&W fåes de ikke også i mørk mahogni eller lign. ? havde jeg nok valgt, men ellers vildt fedt setup, de HT der koster jo en bondegård, damn der er nogen der kan hva
Jeg tror, at han nu er så fattig, at han må nøjes med at besøge sit tøj en gang om ugen.


Haha ja det må ihvertfald ha kostet knaster, bare det han kører med de 2 stk B&W som baghøjtalere det oser langt væk af "bare fordi jeg kan" 

Og det er da fedt, at man bare kan.



Ja bestemt, ville ønske jeg kunne selvom jeg nu også er godt tilfreds med mit eget lille surround setup.
Til top Vis TomH's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af TomH
 
danniair23
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 19 September 2010
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 193
Sendt: 06 Juli 2012 kl. 01:51 | IP-adresse registreret  

Haha ja fordi jeg kan! 

__________________
Jeg kan ikke engang lide og se film!
Til top Vis danniair23's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af danniair23
 
danniair23
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 19 September 2010
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 193
Sendt: 09 Juli 2012 kl. 00:05 | IP-adresse registreret  

Men kender en mere som gør alt fordi han kan 

__________________
Jeg kan ikke engang lide og se film!
Til top Vis danniair23's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af danniair23
 
danniair23
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 19 September 2010
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 193
Sendt: 11 Juli 2012 kl. 01:16 | IP-adresse registreret  

TomH skrev:
De der B&W fåes de ikke også i mørk mahogni eller lign. ? havde jeg nok valgt, men ellers vildt fedt setup, de HT der koster jo en bondegård, damn der er nogen der kan hva


Jo de fås i 2 andre farver :-) Chuck Norris og Dennis kan mere husk det


__________________
Jeg kan ikke engang lide og se film!
Til top Vis danniair23's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af danniair23
 
Classe
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 29 Juli 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 387
Sendt: 11 Juli 2012 kl. 10:27 | IP-adresse registreret  

Lækkert setup.

Lige lidt input med baggrund i at jeg selv har nydt B&W setups gennem de sidste ca 20 år startende med matrix 802 og så til nu hvor jeg bruger 800Signature til front, HTM2D center, SCM bagkanaler og 855 sub. Det bliver idag drevet af et fuldt Classe setup.

1. Processor delen skal opprioriteres kraftigt. Jeg kører nu med Classe SSP-600, men har prøvet meget andet på vejen. Også NAD og de billige Denon (dvs fra 15000 og ned). Denon/NAD uanset hvad du vælger der så leverer de ikke varen i sådant et setup som du har. Springet fra en Denon brugt som controller til Classe, men også feks audiolab, er enormt og kan ikke undervurderes. Hvis du vil have løftet i controller kredsen til billige penge så køb en brugt SSP-300 evt 600 hvis du er til balanceret drift når du får bedre monoblokke. Hold dig fra en SSP-800 da det eneste du vil få for dine mange penge er HDMI. SSP-300 kan du sandsynligvis finde brugt for under 10K da den blev solgt meget billigt til sidst af både klubben og i Tyskland. Din bluray tilslutter du så direkte til din projektor. Har du flere HDMI input så køb en switcher. Du kan få de forskellige 12V udgange på Classe'en til at styre Switchen og dine projektor hvis du vil det. Du kan spare i omegnen af 30K på sådan en løsning og lydmæssigt er den 99% af at købe en SSP-800. Klart en sælger vil kunne bruge mange timer til at fortæller om alle de nye "fantastiske" ting som gør at du er tvunget til dendyre løsning. Men husk nu value for money.

2. Jeg har nok haft alle B&W topmodeller gennem årene, undtaget sneglene, og nyder nu Signature 800 pga den fantastiske udførsel i materialer. Så valget er ikke taget pga lyden men design mæssigt. Ligemeget hvilken B&W højtaler jeg har haft så har de alle haft det til fælles at de skal have masse af rå power. Så opgrader til en nogle hæftige monoblokke. Dine højtalere fortjerner det. Jeg køre nu med Classe CAM-400, men har også haft ML-436 som er bare bedre end Classe, men prismæssigt ville jeg ikke have så mange finanser stående i udstyr og solgte hele ML setuppet og købte mit nuværene Classe og en brugt bil til 150K for pengene. Har også prøvet i perioder (kortvarige) med diverse 5 kanals forstærkere (NAD, Rotel og Classe) og ingen af dem havde den power som skal til at drive bunden i B&W.

3. Hvor skal du så få pengene fra til ovenstående opgarderinger. Du skal skynsomst sælge dine 805 bagkanaler. De er flotte, ser hamrende godt ud og spiller super godt. Men men men det er bagkanaler som kun giver lydeffekter til film og intet andet. Du har slet ikke brug for så gode højtalere der. JEg har selv brug 805 før og bruger nu SCM. De er heller ikke billige, men jeg har dem udelukkende fordi de ser fede ud. Det har intet med lyden at gøre. JEg har prøvet med billige B&W, Dali og andet og det betyder ikke noget lydmæssigt. Så lader du penegene stå i dine 805 så skal det kun være fordi du vil have de 15K stående pga udseendet. Og det er så ligesom jeg har valgt, men bild dig ikke ind at det er pga lyden i dine bagkanaler til film.

4. Lige til sidst. Brug ingen penge på kabler. De har ingen betydning. Find nogle du kan lide at se på og brug dem. Er du i tvivl så få kæresten til at skifte, uden du ved hvad hun sætter på. Og kan du ikke høre forskel.....ja så er det vel afklaret..... og til dem som læser dette.... tag nu ikke den skøre kabel diskussion igen. 

Jeg ved godt mine input ikke alle passer med hvad de "uvildige" sælgere og andre hifi kyndige gerne vil fortælle, men inputtet er baseret på mine 20 års erfaring og kun tilføjet min helt egen mening. Jeg har ikke læst de sidste 9 sider af denne tråd, så bær over med mig hvis jeg ikke er helt opdateret på dit setup.

Og igen. Super lækkert setup du har og forstår at du er supergald for det som du også skal være. Ovenstående er kun ment som nogle tanker på opgraderinger som du nok ikke får fra dem i butikken.

Til top Vis Classe's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Classe
 
High sky
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 23 April 2006
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 279
Sendt: 11 Juli 2012 kl. 11:41 | IP-adresse registreret  

Virkeligt super lækkert set-up. De fronter er da bare for lækre. Ang. tidligere inglæg kan jeg nu godt forstå at du vil have 805 som baghøjttaler, mere for at det hele er fuldendt.

Et rat fra en Fiat Panda kan også monteres i en ferrari men passer ligesom ikke sammen.

God sommer
Til top Vis High sky's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af High sky
 
Classe
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 29 Juli 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 387
Sendt: 11 Juli 2012 kl. 12:22 | IP-adresse registreret  

Et rat fra en panda passer ikke i en farrari, men passer motoren fra en skoda octavia i en Ferrari? Nej vel .

Jeg anser contolleren som meget vigtigere end baghøjtalerne. 

Til top Vis Classe's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Classe
 
jold
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 23 April 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 83
Sendt: 11 Juli 2012 kl. 17:27 | IP-adresse registreret  

Til classe
Nu er hans controller heller ikke så ringe tror nu den er i samme liga.
Ang. Kabler. Syntes jeg at,det kan sammenlignes med billige dæk / dyre.
Har du prøvet at købe 4 Viborg dæk til 1000 kr. Der er meget dækstøj. Og ikke specielt gode køreegenskaber.
Dermed ikke sagt man skal. Købe kabler til 20000 kr meter. Men at gå fra Harald Nyborg kabel. Til godt lidt dyre kabel
Får du mindre støj mindre lyttetræthed bedre/større rum. Og musikken glider bare derud med en ro
Bare min vurdering
Carsten
Til top Vis jold's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jold
 
danniair23
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 19 September 2010
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 193
Sendt: 14 Juli 2012 kl. 01:33 | IP-adresse registreret  

High sky skrev:
Virkeligt super lækkert set-up. De fronter er da bare for lækre. Ang. tidligere inglæg kan jeg nu godt forstå at du vil have 805 som baghøjttaler, mere for at det hele er fuldendt.

Et rat fra en Fiat Panda kan også monteres i en ferrari men passer ligesom ikke sammen.

God sommer


Du skal have mange tak Ja jeg er super glad for mine bagkanaler også!


__________________
Jeg kan ikke engang lide og se film!
Til top Vis danniair23's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af danniair23
 
Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Lyd og Billed Vodskov

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 7534
Sendt: 14 Juli 2012 kl. 02:07 | IP-adresse registreret  

Classe skrev:

Lækkert setup.

Lige lidt input med baggrund i at jeg selv har nydt B&W setups gennem de sidste ca 20 år startende med matrix 802 og så til nu hvor jeg bruger 800Signature til front, HTM2D center, SCM bagkanaler og 855 sub. Det bliver idag drevet af et fuldt Classe setup.

1. Processor delen skal opprioriteres kraftigt. Jeg kører nu med Classe SSP-600, men har prøvet meget andet på vejen. Også NAD og de billige Denon (dvs fra 15000 og ned). Denon/NAD uanset hvad du vælger der så leverer de ikke varen i sådant et setup som du har. Springet fra en Denon brugt som controller til Classe, men også feks audiolab, er enormt og kan ikke undervurderes. Hvis du vil have løftet i controller kredsen til billige penge så køb en brugt SSP-300 evt 600 hvis du er til balanceret drift når du får bedre monoblokke. Hold dig fra en SSP-800 da det eneste du vil få for dine mange penge er HDMI. SSP-300 kan du sandsynligvis finde brugt for under 10K da den blev solgt meget billigt til sidst af både klubben og i Tyskland. Din bluray tilslutter du så direkte til din projektor. Har du flere HDMI input så køb en switcher. Du kan få de forskellige 12V udgange på Classe'en til at styre Switchen og dine projektor hvis du vil det. Du kan spare i omegnen af 30K på sådan en løsning og lydmæssigt er den 99% af at købe en SSP-800. Klart en sælger vil kunne bruge mange timer til at fortæller om alle de nye "fantastiske" ting som gør at du er tvunget til dendyre løsning. Men husk nu value for money.

2. Jeg har nok haft alle B&W topmodeller gennem årene, undtaget sneglene, og nyder nu Signature 800 pga den fantastiske udførsel i materialer. Så valget er ikke taget pga lyden men design mæssigt. Ligemeget hvilken B&W højtaler jeg har haft så har de alle haft det til fælles at de skal have masse af rå power. Så opgrader til en nogle hæftige monoblokke. Dine højtalere fortjerner det. Jeg køre nu med Classe CAM-400, men har også haft ML-436 som er bare bedre end Classe, men prismæssigt ville jeg ikke have så mange finanser stående i udstyr og solgte hele ML setuppet og købte mit nuværene Classe og en brugt bil til 150K for pengene. Har også prøvet i perioder (kortvarige) med diverse 5 kanals forstærkere (NAD, Rotel og Classe) og ingen af dem havde den power som skal til at drive bunden i B&W.

3. Hvor skal du så få pengene fra til ovenstående opgarderinger. Du skal skynsomst sælge dine 805 bagkanaler. De er flotte, ser hamrende godt ud og spiller super godt. Men men men det er bagkanaler som kun giver lydeffekter til film og intet andet. Du har slet ikke brug for så gode højtalere der. JEg har selv brug 805 før og bruger nu SCM. De er heller ikke billige, men jeg har dem udelukkende fordi de ser fede ud. Det har intet med lyden at gøre. JEg har prøvet med billige B&W, Dali og andet og det betyder ikke noget lydmæssigt. Så lader du penegene stå i dine 805 så skal det kun være fordi du vil have de 15K stående pga udseendet. Og det er så ligesom jeg har valgt, men bild dig ikke ind at det er pga lyden i dine bagkanaler til film.

4. Lige til sidst. Brug ingen penge på kabler. De har ingen betydning. Find nogle du kan lide at se på og brug dem. Er du i tvivl så få kæresten til at skifte, uden du ved hvad hun sætter på. Og kan du ikke høre forskel.....ja så er det vel afklaret..... og til dem som læser dette.... tag nu ikke den skøre kabel diskussion igen. 

Jeg ved godt mine input ikke alle passer med hvad de "uvildige" sælgere og andre hifi kyndige gerne vil fortælle, men inputtet er baseret på mine 20 års erfaring og kun tilføjet min helt egen mening. Jeg har ikke læst de sidste 9 sider af denne tråd, så bær over med mig hvis jeg ikke er helt opdateret på dit setup.

Og igen. Super lækkert setup du har og forstår at du er supergald for det som du også skal være. Ovenstående er kun ment som nogle tanker på opgraderinger som du nok ikke får fra dem i butikken.

Classe, inden du skriver indlæg som dette burde du gøre dig selv den tjeneste at huske på at det ikke er dit setup, tråden drejer sig om - 75% af indlægget er udelukkende snak om dit og hvad du har valgt osv. Det er for så vidt denne tråd totalt uvedkommende eftersom det - som jeg husker det - ikke er dit system, der her er beskrevet.

Hvad angår processoren så må du for så vidt ikke have ret meget kendskab til Anthem-processoren som går for at være blandt de allerbedste på markedet, og rent teknisk på flere punkter Classé overlegen - Anthem blev netop valgt op mod blandt andet Classé.

Iøvrigt så er SSP-600 teknisk uddateret i forhold til trådstarters Anthem. Hvis ikke du mener at kunne høre forskellen på hvilke baghøjttalere du har i dit system, kunne en af forklaringerne f.eks. ligge i at en SSP-600 blandt andet ikke understøtter HD-lyd. Der er så absolut forskel, og den er især hørbar på et DTS HD-Master lydspor. At forskellen til SSP-800 kun er nogle HDMI-indgange er noget vrøvl - der er en helt dekoder-sektion med dertilhørende signalbehandling til forskel på SSP-800 og SSP-600, og heriblandt den tilhørende HD Master-dekodning.

Der er iøvrigt RIGELIGT med power i Sunfire-forstærkeren i dette system, og jeg synes ikke at kunne erindre at du har været deroppe og høre systemet til rigtigt at kunne vurdere valget?

Jeg finder din måde at hævde dine valg og prioriteter som pænt selvhævdende og lettere bedrevidende og vil blot minde dig om at du ikke er den eneste derude (eller herinde) der har truffet valg mht et setup. Hvad der bedst og dårligst kan diskuteres herfra og til juleaften, og det er en diskussion der aldrig bliver vundet af nogen.

Og iøvrigt - "dem fra butikken" kan sagtens bidrage med masser af indtryk og forslag. Dette system er sammensat med lige dele fornuft og vanvid, og er så absolut velovervejet på adskillige lyttetests og sammenligninger.

Du har iøvrigt et fedt setup som helt sikkert spiller godt. Blot husk at der er stor forskel på hvordan en 800 Signature og en 802 Diamond spiller. De er vidt forskellige hvad angår forstærkerkrav og til dels også på lyden.



__________________
Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
Til top Vis Ronin's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ronin
 
Classe
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 29 Juli 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 387
Sendt: 16 Juli 2012 kl. 14:33 | IP-adresse registreret  

Mine kommentarer på controlleren gik på den oprindelige NAD og ikke Anthem. Jeg havde ikke set den opdatering da jeg ikke læste alle siderne. Sorry, min fejl. Jeg kender ikke noget til Anthem, så kan ikke kommentere den.

Beskrivelse af mit system og visse tidligere komponenter var kun ment for at give en ide om hvor min erfaring kommer fra.

Danniair23 systemt er super lækkert ingen tvivl om det.

Til top Vis Classe's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Classe
 
danniair23
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 19 September 2010
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 193
Sendt: 28 Juli 2012 kl. 21:09 | IP-adresse registreret  

Classe skrev:

Mine kommentarer på controlleren gik på den oprindelige NAD og ikke Anthem. Jeg havde ikke set den opdatering da jeg ikke læste alle siderne. Sorry, min fejl. Jeg kender ikke noget til Anthem, så kan ikke kommentere den.

Beskrivelse af mit system og visse tidligere komponenter var kun ment for at give en ide om hvor min erfaring kommer fra.

Danniair23 systemt er super lækkert ingen tvivl om det.




__________________
Jeg kan ikke engang lide og se film!
Til top Vis danniair23's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af danniair23
 
Chriss
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 11 Januar 2010
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 672
Sendt: 18 August 2012 kl. 12:13 | IP-adresse registreret  

Virkeligt lækkert set-up  Det er sku' for fedt med en gennemført B&W 800 Diamond serie bio

Lyden må være fantastisk...og så ser det super godt ud



__________________
Stereo: Verity, Avalon & Pass

Bio: Avalon & Velodyne
Til top Vis Chriss's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Chriss
 
danniair23
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 19 September 2010
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 193
Sendt: 23 August 2012 kl. 19:35 | IP-adresse registreret  

Chriss skrev:

Virkeligt lækkert set-up  Det er sku' for fedt med en gennemført B&W 800 Diamond serie bio


Lyden må være fantastisk...og så ser det super godt ud



Jo tak, jep er også meget tilfreds Lyden er super andet kan jeg ikke sige

__________________
Jeg kan ikke engang lide og se film!
Til top Vis danniair23's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af danniair23
 
danniair23
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 19 September 2010
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 193
Sendt: 05 November 2012 kl. 18:47 | IP-adresse registreret  

jold skrev:
Til classe
Nu er hans controller heller ikke så ringe tror nu den er i samme liga.
Ang. Kabler. Syntes jeg at,det kan sammenlignes med billige dæk / dyre.
Har du prøvet at købe 4 Viborg dæk til 1000 kr. Der er meget dækstøj. Og ikke specielt gode køreegenskaber.
Dermed ikke sagt man skal. Købe kabler til 20000 kr meter. Men at gå fra Harald Nyborg kabel. Til godt lidt dyre kabel
Får du mindre støj mindre lyttetræthed bedre/større rum. Og musikken glider bare derud med en ro
Bare min vurdering
Carsten


Okay tak det vil jeg måske overveje så

__________________
Jeg kan ikke engang lide og se film!
Til top Vis danniair23's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af danniair23
 
Chriss
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 11 Januar 2010
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 672
Sendt: 20 November 2012 kl. 16:19 | IP-adresse registreret  

Så vidt jeg kan se, så står dine baghøjttalere på almindelige standere. Har du overvejet at flytte højere op?

Grunden til at jeg spørger er, at jeg har læst nogle steder, at mange studier bruger en standart der hedder 180 cm højde for diskanten. Hvor tæt de er på hvor man sidder, må dog også betyde noget. Jeg går selv og overvejer et sæt B&W 805 som bag/side højttalere til mit setup, men de er selvfølgelig ikke så nemme at placere i den højde. Enten skal man have nogle specialbygget standere eller måske lave en hylde at stille dem på?

 



__________________
Stereo: Verity, Avalon & Pass

Bio: Avalon & Velodyne
Til top Vis Chriss's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Chriss
 
danniair23
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 19 September 2010
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 193
Sendt: 20 November 2012 kl. 16:35 | IP-adresse registreret  

Ja altså vil gerne have dem højere op, men mest fordi at hvis man sidder helt til venstre i sofaen får man faktisk diskanten
lige ind i øret og ikke så sjovt hvis der er knald på jo Men et godt alternativ til hvordan man kan få dem højere op ville
være at købe gasbeton blokke de er meget nemme og skære til og male evt. Men synes dog stadig man skal passe på ikke og
få dem for højt op fordi synes man mister lidt lydbillede så. Har dog aldrg prøvet det med det her setup jeg har nu. Men de
lyder sindsygt godt og har meget samme klang som 802. Så det lyder rigtig godt!

__________________
Jeg kan ikke engang lide og se film!
Til top Vis danniair23's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af danniair23
 
Chriss
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 11 Januar 2010
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 672
Sendt: 21 November 2012 kl. 14:28 | IP-adresse registreret  

Jeg har også overvejet et sæt B&W 804. Så skal de ikke stå så højt, for at få diskanten op i 180 cm. Kan dog også bliver et problem, hvis man kommer til at sidde for tæt på bassen

Jeg tror faktisk, at lydbilledet bliver bedre, når diskanten på bag/side højttaleren kommer op i 180 cm. Jeg har fx oplevet, at helikopterlyden kommer hen over hovedet på en, frem for at ramme lige i panden



__________________
Stereo: Verity, Avalon & Pass

Bio: Avalon & Velodyne
Til top Vis Chriss's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Chriss
 
danniair23
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 19 September 2010
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 193
Sendt: 22 November 2012 kl. 13:56 | IP-adresse registreret  

Hehe ja med en helikopter er det perfekt, men kommer der en bil fx eller noget i normal højde passer det til gengæld ikke så
godt Men derfor tror jeg man skal finde en mellem station i stedet. Jeg vil nok prøve at få mine op inden så længe dog.

__________________
Jeg kan ikke engang lide og se film!
Til top Vis danniair23's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af danniair23
 
danniair23
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 19 September 2010
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 193
Sendt: 06 December 2012 kl. 20:21 | IP-adresse registreret  



__________________
Jeg kan ikke engang lide og se film!
Til top Vis danniair23's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af danniair23
 

<< Forrige Side af 13 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes