| Sendt: 10 Februar 2012 kl. 15:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Allan: Tak skal du have. Jeg håber også, at jagten er slut nu :) Sød kat du har! Elsker min lille skat, bortset fra når den bider i ledninger 
rskriver: Da jeg i sin tid havde et sæt aktive Dynaudio'er, brugte jeg det med at lægge en haveflise under hver højttaler. Men jeg kan ærlig talt ikke huske, om det hjalp noget mht. lyden . Det er nu heller ikke en løsning for mig i dag, eftersom jeg er flyttet til et sted med parketgulv. En haveflise er jeg bange for, vil ridse gulvet. Derudover ser det ikke særlig pænt ud. Det tæller også i min verden, og da ikke mindst i min kærestes! Så det bliver nok enten spikes eller VT Feet. Har ikke besluttet mig endnu, har desuden heller ikke råd lige foreløbig. Min bankkonto blev virkelig ribbet med det her indkøb af højttalere...!
Marskal: Tak skal du have, jeg håber også, de nye højttalere vil være tilfredsstillende for mig. Det tror jeg nu også, de vil. Mht. spikes eller VT Feet så synes jeg, det er svært at bestemme sig. Det er for dyrt bare at købe begge og så prøve sig frem. Så det ender nok med, at jeg satser på bare én af delene.
Mvh
Henrik
|