Tilbage til HIFI4ALL.DK 22. maj 2013 | 05:25   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af forum  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: joke (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
heltedellen
Lukket konto
Lukket konto

Tak for indsatsen, Nicolai!

Bruger siden: 07 Januar 2005
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Sendt: 03 Februar 2012 kl. 09:17 | IP-adresse registreret  

WARNING:
DON'T UPGRADE YOUR GF TO WIFE (by george santos)

Dear Tech Support Team,

Last year I upgraded from Girlfriend 5.0 to Wife 1.0. I soon noticed that the new program began unexpected child-processes that took up a lot of space and valuable resources.

In addition, Wife 1.0 installed itself into all other programs and now monitors all other system activities. Applications such as BachelorNights 10.3 , PlayBall 5.0 , BeerWithBuddies 7.5, and Outings 3.6 no longer run, crashing the system whenever selected.

I can't seem to keep Wife 1.0 in the background while attempting to run my favorite applications. I'm thinking about going back to Girlfriend 5.0 , but the 'uninstall' doesn't work on Wife 1.0 .

Please help!

Thanks,

"A Troubled User"

REPLY: Dear Troubled User,

This is a very common problem that people complain about.

Many people upgrade from Girlfriend 5.0 to Wife 1.0 , thinking that it is just a Utilities and Entertainment program. Wife 1.0 is an OPERATING SYSTEM and is designed by its Creator to run EVERYTHING!!!

It is also impossible to delete Wife 1.0 and to return to Girlfriend 5.0 . It is impossible to uninstall, or purge the program files from the system once installed. You cannot go back to Girlfriend 5.0 because Wife 1.0 is designed not to allow this. (Look in your Wife 1.0 Manual under Warnings-Alimony-Child Support).

I recommend that you keep Wife1.0 and work on improving the environment. I suggest installing the background application "Yes Dear" to alleviate software augmentation. The best course of action is to enter the command C:\APOLOGIZE because ultimately you will have to give the APOLOGIZE command before the system will return to normal anyway.

Wife 1.0 is a great program, but it tends to be very high maintenance. Wife 1.0 comes with several support programs, such as Clean 2.5, Sweep 3.0, Cook 1.5 and DoLaundry 4.2.

However, be very careful how you use these programs. Improper use will cause the system to launch the program NagNag 9.5. Once this happens, the only way to improve the performance of Wife 1.0 is to purchase additional software Dresses 2.1 and Jewellery 5.0.

WARNING: DO NOT, under any circumstances, install SecretaryWithShortSkirt 3.3 . This application is not supported by Wife 1.0 and will cause irreversible damage to the operating system and to your computer as well.
Til top Vis heltedellen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af heltedellen Besøg heltedellen's Websted

Dan R. Hansen
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 20 Februar 2006
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 03 Februar 2012 kl. 09:57 | IP-adresse registreret  

Ja man skal ikke trykke ja til alt hvad computeren foreslår, uden at tænke sig godt om først.

Hvis skaden er sket, og man vælger sig for en formatering, kan det resultere i, at man mister mange af sine bankkapital 3.5 programmer osv. ifølge forbrugerklagenævnet.
For ikke at nævne, hvis wife 1.0 har gemt data, som i hele tiden skal have inputs fra bankkapital 3.5.

Ulrik77
Fuldt medlem
Fuldt medlem

Bruger siden: 29 Oktober 2006
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 03 Februar 2012 kl. 10:00 | IP-adresse registreret  

her på dansk for dem der ikke er super skarpe til engelsk:

Kære Pc-support

Sidste år opgraderede jeg fra Kæreste 7.0 til Kone 1.0 og bemærkede, at det nye
program straks begyndte at lægge op til børn og det tog en masse tid og
brugte en masse ressourcer.
Dette fænomen stod der ikke noget om i produktomtalen af softwaren.
Ovenikøbet installerer Kone 1.0 sig selv i alle andre programmer og dukker op, når jeg
starter computeren op og det overvåger alle mine aktiviteter.

Programmer som Pokeraften 10.3, Drukfester 2.5 og Søndagsfodbold 5.0 virker ikke
mere og får systemet til at gå ned, når jeg vælger dem. Det er umuligt for mig at holde Kone 1.0 i baggrunden, mens jeg
forsøger, at bruge nogle af mine yndlingsprogrammer.
Jeg overvejer at gå tilbage til Kæreste 7.0, men jeg kan ikke engang afstallere
Kone 1.0.

Kan I hjælpe mig?

Med venlig hilsen
Thomas

-----------------------------------------

Kære Thomas

Allerførst tak for din henvendelse.

Det er et meget almindeligt problem, som mange mænd klager over, men det skyldes
hovedsagelig en misforståelse. Der er mænd, der opgraderer fra Kæreste 7.0 til
Kone 1.0, idet de tror, at Kone 1.0 hovesagelig er et nytte- og underholdningsprogram.

Men Kone 1.0 er et styresystem og er designet af skaberen til at styre i alt.
Det er umuligt at fjerne Kone 1.0, når det først er installeret og vende tilbage
til Kæreste 7.0. Der er nogle, der har prøvet at installere Kæreste 8.0 eller
Kone 2.0, men de endte med at få flere problemer en de havde med Kone 1.0.

Vi anbefaler, at du beholder Kone 1.0 og får det bedste ud af situationen.

Du kan evt. læse hele kapitel 6 i din manual "Almindelige Partnerskabs Fejl". Du
må påtage dig hele ansvaret for fejl og problemer der opstår, lige meget hvad de skyldes.

Det bedes du kan gøre er at skrive UNDSKYLD. I alle tilfælde må du undgå at bruge Escape-tasten, for du vil alligevel være
nødt til at bruge kommandoen UNDSKYLD før styresystemet vender tilbage til normal.

Systemet vil køre perfekt, så længe du tager hele ansvaret for alle ”AlmindeligePartnerskabs Fejl.”

Kone 1.0 er et storartet program, men det kræver en del vedligeholdelse. Du kan overveje at købe mere software for at
forbedre ydeevnen af Kone 1.0. Vi anbefaler Blomster 2.1 og Chokolade 5.0.

Men du må under ingen omstændigheder installere Sekretær i Mini Skørt 3.3. Dette
program understøttes ikke af Kone 1.0 og vil sandsynligvis medføre ubodelig skade på Styresystemet Kone 1.0.

Med venlig hilsen

PC-Support

allanowich
Fuldt medlem
Fuldt medlem

Bruger siden: 21 August 2010
Lokalitet: København
Sendt: 03 Februar 2012 kl. 10:47 | IP-adresse registreret  

Måske hjælper det lidt med at installere "luk arret" softwaren CCleaner og bruge den mod Kone 1.0

Ulrik77
Fuldt medlem
Fuldt medlem

Bruger siden: 29 Oktober 2006
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 03 Februar 2012 kl. 10:50 | IP-adresse registreret  

allanowich skrev:
Måske hjælper det lidt med at installere "luk arret" softwaren CCleaner og bruge den mod Kone 1.0

Mon ikke den vil selv-installere: sove-på-sofaen-en-måned programmet...... - som under-program fra kone 1.0

heltedellen
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 03 Februar 2012 kl. 10:51 | IP-adresse registreret  

he he
endnu en ...bare kortere ...kære hr borre vi (told og skat) skriver til dem for at indformere at vi siden sidste år har haft beskatning på sex ...dette betyder at de hr borre (mig) får penge retur
Til top Vis heltedellen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af heltedellen Besøg heltedellen's Websted

heltedellen
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 03 Februar 2012 kl. 23:55 | IP-adresse registreret  

den meget kristne mand der aldrig havde gjort noget forkert dør og kommer i himlen hvor han ser alle mulige typer som rockere ludere osv ...han går straks hen og brøler JEHOVA her har jeg aldrig gjort noget galt for netop at komme i himlen og så lukker i alle ind kan du forklare dette ....JEHOVA ??? JEG HEDDER THOR

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2013 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes