Tilbage til HIFI4ALL.DK 25. april 2024 | 10:32   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
 HIFI4ALL Forum : Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
Emne Emne: Densen & B&W (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 24
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Rune2200
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 23 December 2007
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 352
Sendt: 27 Marts 2012 kl. 18:41 | IP-adresse registreret  

Hej alle

Efter at have luret på lækkert grej herinde i laaang tid mener jeg at det er ved at være på tide at jeg viser mit frem!

Nyt Hifi møbel - Side 2
Sennheiser RS180 hørebøffer - Side 3
Lidt forsøg med Akustik - Side 3
Supra MD06 strømskinne - Side 3
Super Sword RCA kabler - Side 3
B&W 802 Diamond - Side 4
Supra LoRad Strømkabler & CAT7+ Kabel - Side 6
Nordöst The Baldur - Side 6
Synology DS712+ NAS server - Side 6
Kimber Monocle X - Side 10
CAD billeder af mine idéer til akustiske forbedringer - Side 10
Linn Akurate DSM på besøg - Side 13
McIntosh MC302 på besøg - Side 13
FuruTech Strøm - Side 13
Mere forsøg med akustik - Vicoustic wavewood - Side 14
Ringmat spikestoppers & Vivacity panels - Side 19
Kimber BiFocal XL - Side 19
Endelige akustiske forbedringer - Side 19
Herbies Giant cone/spike decopeling glider - Side 19
NAD M51 - Side 19
Danish Audio Design DAC10 - Side 20
Densen B-275 Super Leggera - Side 20
4x Densen B350 - Side 22
Audiophilleo 2 & PurePower - Side 23
Dali Epicon 2 - Side 23

forforstærker:
Densen B-250 (solgt)
Densen B-275

Mono effektblokke:
Densen B350 x2
Densen B350 x4 (til låns)
McIntosh MC302 (til låns)

Streamer:
Linn Sneaky Music DS (solgt)
PC med J-River
Audiophilleo 2 & PurePower

Højttalere:
Dali Euphonia MS4 (solgt)
Dali Epicon 2 (til låns)
B&W 802 Diamond

højttaler kabler:
VDH Magnum Hybrid (solgt)
Nordöst The Baldur (til låns)
Kimber Monocle X (til låns)
Kimber BiFocal XL

RCA DAC10 -> Densen:
Linn Black (solgt)
Supra Sword ISL RCA

RCA Densen -> Densen:
VDH The Wave (solgt)
Supra Sword ISL RCA

COAX Linn -> DAC10
Audioquest Hawkeye

Strøm:
Supra MD06 Strømskinne (solgt)
4x Supra LoRad Strømkabler m. Schuko stik (solgt)
Furutech TP80e strømskinne
4x Furutech Absolute Power 18er

NAS:
Synology DS712+
Supra CAT7+ netværks kabel

Akustik:
20x Vicoustic WaveWood
Tungt/tykt gulvtæppe
Spike stoppers
Herbies Audio Giant Cone/spike Decopleling Glider

DAC:
Danish Audio Design DAC10

Lige pt. har jeg ikke noget TV hængende da jeg går og overvejer at udskifte dette og jeg lige har omrokeret (hang på modsatte væg)
Jeg syns mit Hifi spiller glimrende! tidligere har jeg haft både lyngdorf og NAD Master spændt for MS4'erne og det spillede ikke nær så godt som det gør nu. Højttalerne står dog muligvis snart til udskiftning men mere om det på et andet tidspunkt
Jeg skal til at lege lidt med at dæmpe rummet, regner med at gå i krig med det i påsken

lidt billeder:




      

__________________
www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=93561
Til top Vis Rune2200's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Rune2200
 
FreZh
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Ansat hos Dali

Bruger siden: 07 August 2004
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 550
Sendt: 27 Marts 2012 kl. 19:38 | IP-adresse registreret  

Nydeligt setup der med garanti spiller fantastisk

Hvilke højttalere har du kig på til at erstatte MS4'erne?
Til top Vis FreZh's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af FreZh
 
dan a.
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 December 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 3922
Sendt: 27 Marts 2012 kl. 20:49 | IP-adresse registreret  

Jeg vil da lige starte med at sige at det ser hammer godt ud, det sagt er der en ting der undre mig lidt, Densen og Dali havde jeg nok ikke lige set som kombo, bliver Densens hurtige faste bund ikke udvisket af dalierne ?



__________________
Husk det er kun en hobby
Til top Vis dan a.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dan a.
 
Rune2200
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 23 December 2007
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 352
Sendt: 27 Marts 2012 kl. 20:53 | IP-adresse registreret  

dan a. skrev:

Jeg vil da lige starte med at sige at det ser hammer godt ud, det sagt er der en ting der undre mig lidt, Densen og Dali havde jeg nok ikke lige set som kombo, bliver Densens hurtige faste bund ikke udvisket af dalierne ?

Det er lidt sjovt du siger det!

Du får dit svar en en times tid

Til top Vis Rune2200's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Rune2200
 
DKsoulman
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 04 Januar 2004
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 1063
Sendt: 27 Marts 2012 kl. 20:53 | IP-adresse registreret  

Det er sgu rigtigt flot.

Tillykke med det.



__________________
Rod Stewart: Every Picture Tells A Story, 1971
NAD C390DD - SA Ranger - Cambridge 751BD - Bluesound
Til top Vis DKsoulman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af DKsoulman
 
Rune2200
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 23 December 2007
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 352
Sendt: 27 Marts 2012 kl. 21:37 | IP-adresse registreret  

FreZh skrev:
Nydeligt setup der med garanti spiller fantastisk

Hvilke højttalere har du kig på til at erstatte MS4'erne?

Jeg har været en tur forbi "klubben" idag og sammenlignet 2 sæt højttalere med vidt forskellige lyd filosofier - Dali Epicon 6 vs. B&W 802 Diamond

Jeg havde mit Densen grej med - tog dog ikke min Linn DS med, gad ikke bøvle med netværk, computer osv. Jeg lyttede på meget forskelligt musik, alt fra hård rock over techno til "afslapnings-musik" og klassisk.

Fra starten af var det MEGET tydeligt at det var 2 ret forskellige højttalere, Diskanten i Epicon'en var suuuper velopløst (bedre en mine MS4) i mellemtonen syns jeg ikke der var sket de store forandringer. Derimod var der i bas området sket ting - dog til det værre, efter min mening! Jeg synes bassen virkede sløvere og mere fremtrædende på den ufede måde. I mine MS4'ere har jeg altid oplevet bassen som rimelig tør og kontant - hvilket jeg godt kan lide ... Der var en del flere detaljer i Epicon'en fremfor i mine MS4 - især i diskanten, dog syns jeg næsten de var for fremtrædende i lydbilledet (kan de være det?) måske er Epicon for analytisk til min smag...

B&w'erne var mere min smag - bevares, de er dyrere og større, så en direkte sammenligning er ikke helt fair. Bassen i 802'erne var virkelig dejlig, tør, hurtig, dyb og fyldig (på den fede måde). Mellemtonen var sprød og dybe mande stemmer lød super fyldige. Mellemtonen kunne godt virke en anelse for fremtrædende på nogle numre men for det meste var den spot-on! Diskanten i 802'erne er efter min mening højttalernes "svage" punkt - den er bestemt ikke dårlig - den mangler bare lidt af Dali's opløsning. Især akkustiske guitarer lød bedre på Dali.

En ting jeg bemærkede var at der skulle skrues mere op for B&W'erne før der rigtig var "banjo" men så var der til gengæld også fuld smæk for pengene. Jeg kunne spille væsentligt lavere og få samme oplevelse med Dali'erne (dog uden den lækre bas)

Den højttaler der fik fremprovokeret flest smil i mit ansigt var helt klart B&W'erne, de passede rigtig godt til mig, der var meget muzak, drive, attack og luftguitar - en underholdende højttaler. Jeg er rigtig glad for mine MS4 - knapt så glad for Epicon 6 - det kunne være sjovt at lave en direkte sammenligning i samme rum med samme udstyr, det kan være jeg tager fejl.

I skal da ikke snydes for et par billeder eller 3  (jeg undskylder for kvaliteten)

PS: Tak til Hifiklubben på Åboulevarden for super service de 4-5 timer jeg var der!

Til top Vis Rune2200's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Rune2200
 
Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Lyd og Billed Vodskov

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 7534
Sendt: 27 Marts 2012 kl. 21:55 | IP-adresse registreret  

dan a. skrev:

Jeg vil da lige starte med at sige at det ser hammer godt ud, det sagt er der en ting der undre mig lidt, Densen og Dali havde jeg nok ikke lige set som kombo, bliver Densens hurtige faste bund ikke udvisket af dalierne ?

Hvordan i alverden skulle bunden blive "udvisket" (underligt ord at bruge, iøvrigt) af at spille med Densen? Hvis der er noget, der ikke er langsomt på en MS4, så er det da bassen?

Densen er hverken hurtigere eller "kvikkere" end så meget andet grej, men til gengæld er det åbent og meget velopløst, og jeg kan snildt forestille mig at den kombination er meget velfungerende i det rum, der spilles i her. Jeg har hørt det sat sammen mange gange, og altid fungeret kontant og dynamisk.



__________________
Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
Til top Vis Ronin's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ronin
 
jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 6631
Sendt: 27 Marts 2012 kl. 21:58 | IP-adresse registreret  

Nice setup, kan du godt leve uden cdafspiller....

De B&W skal have en amp der kan sparke dem igang,, så skal du høre hvad de kan, også smid nogle gode cardas kabler på dem så synger de.

Til top Vis jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jensen
 
Rune2200
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 23 December 2007
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 352
Sendt: 27 Marts 2012 kl. 21:59 | IP-adresse registreret  

Ronin skrev:
dan a. skrev:

Jeg vil da lige starte med at sige at det ser hammer godt ud, det sagt er der en ting der undre mig lidt, Densen og Dali havde jeg nok ikke lige set som kombo, bliver Densens hurtige faste bund ikke udvisket af dalierne ?

Hvordan i alverden skulle bunden blive "udvisket" (underligt ord at bruge, iøvrigt) af at spille med Densen? Hvis der er noget, der ikke er langsomt på en MS4, så er det da bassen?

Densen er hverken hurtigere eller "kvikkere" end så meget andet grej, men til gengæld er det åbent og meget velopløst, og jeg kan snildt forestille mig at den kombination er meget velfungerende i det rum, der spilles i her. Jeg har hørt det sat sammen mange gange, og altid fungeret kontant og dynamisk.

Her er jeg enig med Ronin, jeg syns aldrig bassen har været sløv i MS4 - men vi har vel alle vores idéer om hvordan tingene lyder

Til top Vis Rune2200's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Rune2200
 
dan a.
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 December 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 3922
Sendt: 27 Marts 2012 kl. 22:08 | IP-adresse registreret  

Ronin skrev:
dan a. skrev:

Jeg vil da lige starte med at sige at det ser hammer godt ud, det sagt er der en ting der undre mig lidt, Densen og Dali havde jeg nok ikke lige set som kombo, bliver Densens hurtige faste bund ikke udvisket af dalierne ?

Hvordan i alverden skulle bunden blive "udvisket" (underligt ord at bruge, iøvrigt) af at spille med Densen? Hvis der er noget, der ikke er langsomt på en MS4, så er det da bassen?

Densen er hverken hurtigere eller "kvikkere" end så meget andet grej, men til gengæld er det åbent og meget velopløst, og jeg kan snildt forestille mig at den kombination er meget velfungerende i det rum, der spilles i her. Jeg har hørt det sat sammen mange gange, og altid fungeret kontant og dynamisk.

i min verden er det meget få dali højtaler der kan lever et hug i bunden uden at tillæge noget extra fylde, mener det der jeg ikke lige frem gå hånd i hånd med hvad der er tiltalende ved Densen sounden, men så længe ejeren er glad så er alt jo fjong.

__________________
Husk det er kun en hobby
Til top Vis dan a.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dan a.
 
Nilef
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 25 September 2010
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 72
Sendt: 27 Marts 2012 kl. 23:39 | IP-adresse registreret  

Det ser meget godt ud - er selv særdeles glad for min lille Densen 110+.
Til top Vis Nilef's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nilef
 
Rune2200
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 23 December 2007
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 352
Sendt: 28 Marts 2012 kl. 05:38 | IP-adresse registreret  

DKsoulman skrev:

Det er sgu rigtigt flot.

Tillykke med det.

Tak skal de ha'

Til top Vis Rune2200's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Rune2200
 
Rune2200
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 23 December 2007
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 352
Sendt: 28 Marts 2012 kl. 05:49 | IP-adresse registreret  

jensen skrev:

Nice setup, kan du godt leve uden cdafspiller....

De B&W skal have en amp der kan sparke dem igang,, så skal du høre hvad de kan, også smid nogle gode cardas kabler på dem så synger de.

Jeg kan sagtens leve uden CD afspiller, min Linn DS gør det rigtig fint og spiller efter min mening bedre end de CD afspillere jeg har hørt i klassen omkring de 12.000 som DS'en koster. At musikken så kan styres via min iPod/iPhone gør ikke tingene mindre brugervenligt  bevares, det tager lige 2 minutter at rippe en CD til min HDD men så skal jeg heller aldrig skifte CDen igen

Jeg er for nyligt skiftet over til at bruge AirPlay via. iTunes (brugte TwonkyServer før). På mit netværks setup kørte det alt for ustabilt med UPnP - jeg blev træt af at genstarte og lege med indstillinger. Desuden har jeg brugt en del penge på Apps til iTing som kørte for dårligt (Kinsky, Songbook, ChorusDS). Apples egne Apps kører langt mere stabilt efter min mening.

Alt mit musik er selvfølgelig rippet i ALAC (tidligere var det FLAC)



__________________
www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=93561
Til top Vis Rune2200's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Rune2200
 
Rune2200
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 23 December 2007
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 352
Sendt: 28 Marts 2012 kl. 05:52 | IP-adresse registreret  

jensen skrev:

De B&W skal have en amp der kan sparke dem igang,, så skal du høre hvad de kan, også smid nogle gode cardas kabler på dem så synger de.

Der bliver nu sparket rimelig godt til dem med mit Densen grej, tror B&W afstemmer højttalerne til at spille bedst ved højere volume. Har før hørt 802 Diamond på stort Classé udstyr, der skulle også noget volume til før de rigtig vågnede op. Hifiklubben var af samme opfattelse da jeg drøftede det med dem...

Ang. kabler så har jeg bestilt RCA kabler - de ankommer engang næste uge forhåbentlig. Det er dog ikke Cardas kabler

Til top Vis Rune2200's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Rune2200
 
Søren77
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 April 2010
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 147
Sendt: 28 Marts 2012 kl. 08:21 | IP-adresse registreret  

Rigtig spændende læsning. Har selv haft lejlighed til meget kort at stifte bekendtskab med Epicon´erne på Åboulevarden, men
under langt mindre optimale forhold end du. Derfor også interessant at høre dine observationer og overvejelser. Som den
lykkelige ejer af MS4´ere deler jeg da også helt din overvejelse om at teste MS4 op imod Epicon 6 - det kunne virkelig være
interessant at se, om det faktisk, som Dali påstår, er et kvantespring fremad eller ej. Sig endelig til, hvis det skulle lykkes dig
at arrangere noget sådant.

Og så lige et kort spørgsmål: Har du selv fået lakeret dine MS4´ere, og i givet fald hvad kostede det, og er der nogen
betænkeligheder ved det?


Til top Vis Søren77's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Søren77
 
mn1974
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 16 September 2005
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 3517
Sendt: 28 Marts 2012 kl. 08:49 | IP-adresse registreret  

77Hej Rune2200,
det ser meget stylet ud og rigtig lækkert ikke mindst;-)
Hvor stort et lytterum har du?
Synes ikke helt at kunne gennemskue hvor du har placeret din musik, altså om det er en NAS server eller MAcbook eller?

__________________
mvh
Til top Vis mn1974's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mn1974 Besøg mn1974's Websted
 
Rune2200
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 23 December 2007
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 352
Sendt: 28 Marts 2012 kl. 10:11 | IP-adresse registreret  

Søren77 skrev:
Rigtig spændende læsning. Har selv haft lejlighed til meget kort at stifte bekendtskab med Epicon´erne på Åboulevarden, men
under langt mindre optimale forhold end du. Derfor også interessant at høre dine observationer og overvejelser. Som den
lykkelige ejer af MS4´ere deler jeg da også helt din overvejelse om at teste MS4 op imod Epicon 6 - det kunne virkelig være
interessant at se, om det faktisk, som Dali påstår, er et kvantespring fremad eller ej. Sig endelig til, hvis det skulle lykkes dig
at arrangere noget sådant.

Og så lige et kort spørgsmål: Har du selv fået lakeret dine MS4´ere, og i givet fald hvad kostede det, og er der nogen
betænkeligheder ved det?


At teste Epicon mod Euphonia er i realiteten "bare" at tage sine MS4 med i klubben, personalet plejer at være ret åbne for den slags. Jeg tænker også at man burde teste dem op mod hinanden i samme rum med samme udstyr. Jeg kunne godt forestille mig - eller håber - mine observationer ville blive anderledes. Jeg kan næsten ikke forestille mig at Dali har bygget en højttaler der er "dårligere" end den forrige. Ellers kan det være at den nye lyd bare ikke er helt mig og at andre vil elske den... who knows...

Det var den tidligere ejer der fik dem malet, de ser super flotte ud! Jeg kan helt klart bedst li dem i sort! Han havde betalt en del for, jeg kan bare ikke huske hvor meget   

Til top Vis Rune2200's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Rune2200
 
Rune2200
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 23 December 2007
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 352
Sendt: 28 Marts 2012 kl. 10:32 | IP-adresse registreret  

Lige en indskydelse til mit forrige indlæg:

Jeg snakkede med en ansat hos hifiklubben og de havde rent faktisk testet Euphonia MS4 oppe mod Epicon 6. Han sagde at meningerne også var lidt delte blandt dem, så det er nok meget et spørgsmål om ens referencer

Til top Vis Rune2200's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Rune2200
 
Rune2200
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 23 December 2007
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 352
Sendt: 28 Marts 2012 kl. 10:41 | IP-adresse registreret  

mn1974 skrev:
77Hej Rune2200,
det ser meget stylet ud og rigtig lækkert ikke mindst;-)
Hvor stort et lytterum har du?
Synes ikke helt at kunne gennemskue hvor du har placeret din musik, altså om det er en NAS server eller MAcbook eller?

Tak for det 

Mit lytterum er desværre ikke særligt stort - omkring 18m2. Men det er godt dæmpet med store bløde møbler og tungt gulvtæppe. Jeg har tidligere haft Dali Grand og de gjorde det ganske godt i mit rum. Jeg havde på det tidspunkt Lyngdorf TDAI2200 og synes ikke forskellen var overvældende stor med/uden roomperfect. Faktisk foretrak jeg uden roomperfect for det meste. Mit lytterum er indrettet som et lytterum, det er kun mig selv der "bor" i det, så jeg har rimelig frie tøjler

Jeg skal igang med at dæmpe rummet yderligere, det skulle gerne virke så rummet virker større for højttalerne end rummet rent faktisk er. Jeg er ikke den store akkustiker så der skal nok eksperimenteres en del 

Jeg streamer musikken over en bærbar computer om en ekstern harddisk via. iTunes. Dette synes jeg var den mest stabile løsning. Jeg har tidligere haft SB touch med ekstern DAC, batteri PSU og gode digitale/analoge kabler, det var også meget fint, dog ikke på højde med det jeg har nu.

Til top Vis Rune2200's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Rune2200
 
Søren77
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 April 2010
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 147
Sendt: 28 Marts 2012 kl. 13:05 | IP-adresse registreret  

Rune2200 skrev:

Søren77 skrev:
Rigtig spændende læsning. Har selv haft lejlighed til meget kort at stifte
bekendtskab med Epicon´erne på Åboulevarden, men under langt mindre optimale forhold end du. Derfor også interessant at
høre dine observationer og overvejelser. Som den lykkelige ejer af MS4´ere deler jeg da også helt din overvejelse om at
teste MS4 op imod Epicon 6 - det kunne virkelig være interessant at se, om det faktisk, som Dali påstår, er et kvantespring
fremad eller ej. Sig endelig til, hvis det skulle lykkes dig at arrangere noget sådant. Og så lige et kort spørgsmål: Har du selv
fået lakeret dine MS4´ere, og i givet fald hvad kostede det, og er der nogen betænkeligheder ved det?


At teste Epicon mod Euphonia er i realiteten "bare" at tage sine MS4 med i klubben, personalet plejer at være ret åbne for
den slags. Jeg tænker også at man burde teste dem op mod hinanden i samme rum med samme udstyr. Jeg kunne godt
forestille mig - eller håber - mine observationer ville blive anderledes. Jeg kan næsten ikke forestille mig at Dali har bygget en
højttaler der er "dårligere" end den forrige. Ellers kan det være at den nye lyd bare ikke er helt mig og at andre vil elske
den... who knows...


Det var den tidligere ejer der fik dem malet, de ser super flotte ud! Jeg kan helt klart bedst li dem i sort! Han havde betalt
en del for, jeg kan bare ikke huske hvor meget   



Du har helt ret - men så må jeg nok væbne mig lidt med tålmodighed, for de har dem ikke i Jylland endnu, og mine MS4´ere
bliver nok lidt svære at få med flyet til Kbh., når jeg er herovre. Sig gerne til, hvis du eller en anden planlægger en sådan
afprøvning. Det kunne være spændende.

Hvad angår vurderingen af MS4 mod Epicon, har Dali næppe intenderet en dårligere højttaler, men smag og behag er selvsagt
forskellige. Bare fordi den er ny og der kan hæftes en masse nye tekniske begreber på den, så er det jo ikke sikkert, at den
for den enkelte lyder bedre. MS4 er en fantastisk højttaler i min optik, og din observation af, at medarbejderne heller ikke
ubetinget synes, at Epicon er bedre, afspejler vel også dette + selvsagt, at vane og smag spiller ind. Endelig er der jo også det
med prisen. Epicon´en koster med sine 70 ca. 3 gange så meget som et sæt MS4, og der går nok noget tid, inden de er ude i
brugmarkedet. Det vil jo nok også gøre noget for enkelte.
Til top Vis Søren77's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Søren77
 

Side af 24 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes