Tilbage til HIFI4ALL.DK 29. marts 2024 | 14:12   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
 HIFI4ALL Forum : Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
Emne Emne: Frolgers anlæg (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 57
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Frolger
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 23 Maj 2012
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 671
Sendt: 16 August 2013 kl. 14:41 | IP-adresse registreret  

mx jelle skrev:
Jamen det er da træls at høre, men som du selv siger, så er "kulturen" der meget forskellig. Mit valg stod
mellem HTX eller HHX
og har ikke fortrudt et sekund. HTX er nu også de andre uddannelser vildt overlegen hvis man kigger på det faglige og hvad
man kan bruge det til efter (hvis man altså skal noget indenfor naturvidenskab, ingeniør eller sådan). Arbejdsmetoder og
sådan
gør en langt bedre rustet til at læse videre og komme på arbejdsmarkedet end de andre, men det er også en noget hårdere
uddannelse! Og det er ikke noget jeg siger bare fordi jeg er HTXer, sådan er det, også hvis du spørger lærere på uni osv.

Så overvej det lige en gang til

He he... Ham med øjenbrynene Kan ikke huske hvad han hedder, men han har lavet mange fine film ja. Han er også
meget aktiv på forums, for at hjælpe folk med deres privat og hjemmegjorde løsninger af akustik. Han brænder for det og
har
virkelig stor viden!


Det ved jeg skam godt, men hvis jeg nu har bestået de fag der er optagelseskrav, er det vel på en måde også OK
Sagen er den, at jeg var totalt bidt af det til brobygning. Arbejdsmåden var totalt efter min smag. Dog har de foretaget sig
en undersøgelse, og derved vil noget af 1.g og meget af 2.g ikke bruge computer til indlæringsredskaber. Det synes jeg er
lidt noget fusk, nu det er det jeg havde set frem til at bruge som notater, og stort set alle opgaveformuleringer

STX er mere afslappende ja, og så vil jeg bare give den en skalle med de fag der interesserer mig - og er relevant for
videregående uddannelser Så højt vægter jeg alligevel heller ikke skolen, at jeg bare skal være utrolig god til alt..
Sociale kompetencer er nok det vigtigste for mig, så man ikke bliver skør i hovedet
Til top Vis Frolger's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Frolger
 
Frolger
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 23 Maj 2012
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 671
Sendt: 17 August 2013 kl. 13:49 | IP-adresse registreret  

Vel og nok det vigtigste kapitel so far: NYT VÆRELSE
Har taget lidt billeder, nu da det er halvt om halvt tomt (skal lige have skåret lidt af skabet, og rykket resten ud)


Dette billede er taget i døren, og ind mod værelset


Her står jeg ude ved vinduet og tager et billede indad (derfor sollyset)


Og hvis I kan se dette, prøvede jeg at lave et paint billede af, hvordan det kommer til at se ud når der er helt tomt (bortset
fra skab). Det tog kun 2 minutter, derfor det ikke blev forfærdelig pænt.
Alligevel, det er et rektangulært værelse på lige godt 11 kvm2. Det er ikke meget, men tror kun jeg har 8 nu.

Indtil videre har jeg tænkt mig:
At placere højttalerne så de spiller hen ad det lange led, en på hver side af vinduet. Tykt gardin over vinduet fra IKEA.
Tykt tæppe foran højttalerne, og hjørne basstraps i hvert hjørne bag højttalerne - inspireret af denne gut her:
http://www.gearslutz.com/board/bass-traps-acoustic-panels-fo am-etc/472582-how-i-built-my-corner-bass-traps.html

På den lange led skal mine to diffusere så placeres. Tror endda jeg skal have lavet et sæt mere. Vil så have lavet mig nogle
skyskraber diffusere i dimensionerne 60x60 cm, med samme diffuseringsområde som mine Q7d. De skal forhåbentlig hænge
i loftet, hvis muligt.

Ved førstereflektionen ved jeg endnu ikke endnu om jeg vil dæmpe eller diffusere. Det kan jeg først få afprøvet, når jeg har
fået lavet mig nogle absorbere

Allerførst skal jeg have overtalt vatti til at lege med rockwool. Han er bestemt IKKE særlig glad for det Han er
stadig fast besluttet om, at det er møghamrende farligt at have til at stå på værelset. Det skader da ikke, hvis man lægger to
lag udstrakt stof om? Så lyden stadig kan trænge igennem

Det bliver et langvarigt og måske dyrt projekt, men samtidig håber jeg at det bliver utrolig lærerigt
Mvh Frolger
Til top Vis Frolger's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Frolger
 
allanowich
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 August 2010
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 9869
Sendt: 17 August 2013 kl. 13:53 | IP-adresse registreret  

Du kan evt før du putter stof på, købe noget hårlak og give dem et pust med dette. Så drysser det slet ikke.

__________________
If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
Til top Vis allanowich's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af allanowich
 
Frolger
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 23 Maj 2012
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 671
Sendt: 17 August 2013 kl. 19:54 | IP-adresse registreret  

allanowich skrev:
Du kan evt før du putter stof på, købe noget hårlak og give dem et pust med dette. Så drysser det slet
ikke.

Og stadig med samme virkning? Godt råd, tak skal du have!
Til top Vis Frolger's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Frolger
 
allanowich
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 August 2010
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 9869
Sendt: 17 August 2013 kl. 20:58 | IP-adresse registreret  

Frolger skrev:
allanowich skrev:
Du kan evt før du putter stof på, købe noget hårlak og give dem et pust med dette. Så drysser det slet
ikke.

Og stadig med samme virkning? Godt råd, tak skal du have!
Yezzer...og selv tak.

__________________
If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
Til top Vis allanowich's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af allanowich
 
Frolger
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 23 Maj 2012
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 671
Sendt: 22 August 2013 kl. 23:11 | IP-adresse registreret  

Som jeg stod klar med mit rack, lige til at placere og testlytte i mit nye rum, skulle der jo også lige males.. Sikket bøvl


Dog har andre kriterier ramt anlægget, da jeg nu helt glemte at jeg havde andet end et anlæg.. Nu er jeg træt af at have en
seng stående helt op af venstre højttaler, så det med at højttalerne spiller på den lange led er nok ikke en mulighed,
desværre Vil nemlig også gerne fortsat have mit TV hængende ovenover racket

Men gør det så stor en forskel? (håber der er akustik-eksperter der lige kan komme med guldkorn her) Det er jo ikke
mere end 55 cm lydens strækning får, i.fht hvis musikken spillede hen ad det lange led
Jeg så og beundrede dette setup (mere placering af anlægget): http://hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?
TID=95362&PN=1&TPN=1
- Bruger han rummets hjørner til reflektionsforstærkning? I så fald, ville sådan et setup på mit værelse nok gøre gavn, så
der både var plads til TV og seng, uden at sengen ødelagde alt den gode musik.. Nogle med en teori bag placering af de HT?

Mvh Frolger
Til top Vis Frolger's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Frolger
 
allanowich
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 August 2010
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 9869
Sendt: 23 August 2013 kl. 18:08 | IP-adresse registreret  

Det kan nu godt betale sig, at spille på den led du angiver. Sætter du ht'eren med 2 meters afstand i mellem dem, så kan du så sidde lidt længere væk fra dem. Du kan blot lade være med, at vinkle dem så meget. Bare en 10-15 grader mod hinanden. Så får du også lidt afstand til sidevæggene.

__________________
If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
Til top Vis allanowich's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af allanowich
 
Roky
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 Januar 2007
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 1974
Sendt: 23 August 2013 kl. 18:20 | IP-adresse registreret  

hej

Tjek den her tråd ud

Jeg har selv lavet de små firkantede. Har købt noget der hedder isover i stedet for Rockwool - Man kan få dem i
forskellige typer. Mine er lidt bløde, så det er svært at få helt skarpe kanter - Men det går.
Jeg har, sammen med det stof jeg købte, købt noget tyndt materiale som er lidt ala glasvæv. Så der er dobbelt stof.
Jeg har valgt begge efter at det er godt tæt, så det er svært at puste igennem. Det er også et projekt du sagtens
selv kan realisere. Husk det er afstanden bag isoleringsmaterialet, som er afgørende for hvor godt det virker   
link
Til top Vis Roky's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Roky
 
Frolger
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 23 Maj 2012
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 671
Sendt: 23 August 2013 kl. 18:41 | IP-adresse registreret  

allanowich skrev:
Det kan nu godt betale sig, at spille på den led du angiver. Sætter du ht'eren med 2 meters afstand i
mellem dem, så kan du så sidde lidt længere væk fra dem. Du kan blot lade være med, at vinkle dem så meget. Bare en 10-15
grader mod hinanden. Så får du også lidt afstand til sidevæggene.


Det lyder lovende. Med hvilken led, var det så skråstillingen eller hen ad den korte lige væg? Jeg havde højttalerne vinklet godt
ind til mig på mit tidligere værelse, da jeg ikke gad have rummets akustik skulle påvirke lyden så meget. Nu får jeg jo en
masse lydmoduler op, så vil godt have rummets akustik skal have en stor (forhåbentlig positiv) indflydelse på lyden. Har nemlig
hørt, at ved ikke at vinkle højttalerne drastisk, så er det mere rummets akustik der spiller den store rolle.

Men det er vel tweaks som er fuldstændig gratis at prøve, så må slæbt anlægget ind engang der er blevet malet - gider ikke
binde mig til en lytteposition, inden jeg har hørt alle muligheder. Gider heller ikke rode mig ud i et umuligt projekt mht
placering, så dejligt at få bekræftet det godt kan virke
Til top Vis Frolger's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Frolger
 
allanowich
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 August 2010
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 9869
Sendt: 23 August 2013 kl. 18:45 | IP-adresse registreret  

At du spiller på den korte led.

__________________
If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
Til top Vis allanowich's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af allanowich
 
Zwonkie
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 07 Februar 2011
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 351
Sendt: 23 August 2013 kl. 19:15 | IP-adresse registreret  

Du kan læse disse 3 sider. De giver nogle gode ideer til hvordan højtalere eventuelt kan opstilles.
http://www.audiophysic.de/aufstellung/index_e.html

God fornøjelse ;)
Til top Vis Zwonkie's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Zwonkie
 
Frolger
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 23 Maj 2012
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 671
Sendt: 23 August 2013 kl. 19:28 | IP-adresse registreret  

Roky skrev:
hej

Tjek den her tråd ud - f=15&t=41404">http://www.lydmaskinen.dk/viewtopic.php?f=15&t =41404

Jeg har selv lavet de små firkantede. Har købt noget der hedder isover i stedet for Rockwool - Man kan få dem i
forskellige typer. Mine er lidt bløde, så det er svært at få helt skarpe kanter - Men det går.
Jeg har, sammen med det stof jeg købte, købt noget tyndt materiale som er lidt ala glasvæv. Så der er dobbelt stof.
Jeg har valgt begge efter at det er godt tæt, så det er svært at puste igennem. Det er også et projekt du sagtens
selv kan realisere. Husk det er afstanden bag isoleringsmaterialet, som er afgørende for hvor godt det virker   


Hej Roky
Kan desværre ikke se dit link, men det lyder da interessant det du har fået lavet! Angående tæt materiale, troede jeg det
skulle være muligt at puste igennem? Og gerne sådan, at det ligefrem var let?
Jo, mine lydmoduler har omkring 6 cm til væggen (absorbanter, når de kommer op). Er det også sådan ved diffusere? For
tror det er lidt mere kritisk at få dem sat op med en afstand imellem dem og væg

Er der en subjektiv tommelfingerregel, som kan bruges til at vurdere hvor meget isoleringsmateriale- og hvor meget luft
bagved der skal være? Ser bare de fleste tweaks med hjørne bastraps, som går hele vejen ned ad et hjørne i en trekant, at
de fylder HELE hjørnet med isoleringsmateriale - og så ellers bare noget stof udenom. Er det her bedst at spare lidt, og have
6cm luft bagved igen? De bastraps i hjørnerne er jo lidt svære at optimere. Hvis der skal mindre eller mere luft bagved efter
du har sat dem op, skal de jo rives helt ned igen. Det vil jeg helst spares for
Til top Vis Frolger's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Frolger
 
Zwonkie
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 07 Februar 2011
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 351
Sendt: 23 August 2013 kl. 19:35 | IP-adresse registreret  

Frolger,

Min personlige tommelfinger regel er at panelets tykkelse, skal også være dens afstand til væggen. Men jo mere jo bedre,
syntes bare dette passer æstetisk godt med denne regel.

Du kan forresten selv regne ud hvor meget den kommer til at arbsorbere som funktion af panel tykkelse og dens afstand til
væggen.
http://www.acousticmodelling.com/porous.php
Til top Vis Zwonkie's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Zwonkie
 
Frolger
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 23 Maj 2012
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 671
Sendt: 23 August 2013 kl. 19:48 | IP-adresse registreret  

Zwonkie skrev:
Du kan læse disse 3 sider. De giver nogle gode ideer til hvordan højtalere eventuelt kan opstilles.
http://www.audiophysic.de/aufstellung/index_e.html

God fornøjelse ;)


Hej Zwonkie
Mange tak! Det var bestemt rigtig spændende læsning, og ikke så langhåret som mange andre formår det til at blive Bliver
en fornøjelse at gå rundt og optimere lyttepositionen.
Et svar mere, du er hurtig på tråden! Tak for endnu et nyttigt link, og en god tommelfingerregel
Til top Vis Frolger's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Frolger
 
Roky
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 Januar 2007
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 1974
Sendt: 23 August 2013 kl. 19:55 | IP-adresse registreret  

Frolger skrev:
Roky skrev:
hej

Tjek den her tråd ud - f=15&t=41404">http://www.lydmaskinen.dk/viewtopic.php?f=15&t =41404

Jeg har selv lavet de små firkantede. Har købt noget der hedder isover i stedet for Rockwool - Man kan få dem i
forskellige typer. Mine er lidt bløde, så det er svært at få helt skarpe kanter - Men det går.
Jeg har, sammen med det stof jeg købte, købt noget tyndt materiale som er lidt ala glasvæv. Så der er dobbelt
stof.
Jeg har valgt begge efter at det er godt tæt, så det er svært at puste igennem. Det er også et projekt du sagtens
selv kan realisere. Husk det er afstanden bag isoleringsmaterialet, som er afgørende for hvor godt det virker   


Hej Roky
Kan desværre ikke se dit link, men det lyder da interessant det du har fået lavet! Angående tæt materiale, troede
jeg det
skulle være muligt at puste igennem? Og gerne sådan, at det ligefrem var let?
Jo, mine lydmoduler har omkring 6 cm til væggen (absorbanter, når de kommer op). Er det også sådan ved
diffusere? For
tror det er lidt mere kritisk at få dem sat op med en afstand imellem dem og væg

Er der en subjektiv tommelfingerregel, som kan bruges til at vurdere hvor meget isoleringsmateriale- og hvor
meget luft
bagved der skal være? Ser bare de fleste tweaks med hjørne bastraps, som går hele vejen ned ad et hjørne i en
trekant, at
de fylder HELE hjørnet med isoleringsmateriale - og så ellers bare noget stof udenom. Er det her bedst at spare
lidt, og have
6cm luft bagved igen? De bastraps i hjørnerne er jo lidt svære at optimere. Hvis der skal mindre eller mere luft
bagved efter
du har sat dem op, skal de jo rives helt ned igen. Det vil jeg helst spares for


Link er rettet nu. Jeg har ikke tommelfinger for hvor meget bagved. Har ikke sat dem op i mit eget rum endnu,
men jeg kan høre de virker ved klaptest.

Man kan godt puste igennem mit - Der er bare godt med modstand. Det dobbelte lag stof så at sige, er for at
være sikker på at der ikke slipper noget igennem (jeg skal sove i samme rum)

Bass traps i hjørnerne dæmper dybere end almindelige bredbåndsabsorbere. Jeg har ikke haft måling på endnu.
Men det er klart den billigste måde at forbedre akustikken med rockwool/isover eller lignende

Jeg har lagt ud med at lave 4 til at starte med
Til top Vis Roky's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Roky
 
Frolger
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 23 Maj 2012
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 671
Sendt: 23 August 2013 kl. 20:45 | IP-adresse registreret  

Roky skrev:
Frolger skrev:
Roky skrev:
hej

Tjek den her tråd ud - f=15&t=41404">http://www.lydmaskinen.dk/viewtopic.php?f=15&t =41404

Jeg har selv lavet de små firkantede. Har købt noget der hedder isover i stedet for Rockwool - Man kan få dem i
forskellige typer. Mine er lidt bløde, så det er svært at få helt skarpe kanter - Men det går.
Jeg har, sammen med det stof jeg købte, købt noget tyndt materiale som er lidt ala glasvæv. Så der er dobbelt
stof.
Jeg har valgt begge efter at det er godt tæt, så det er svært at puste igennem. Det er også et projekt du sagtens
selv kan realisere. Husk det er afstanden bag isoleringsmaterialet, som er afgørende for hvor godt det virker   


Hej Roky
Kan desværre ikke se dit link, men det lyder da interessant det du har fået lavet! Angående tæt materiale, troede
jeg det
skulle være muligt at puste igennem? Og gerne sådan, at det ligefrem var let?
Jo, mine lydmoduler har omkring 6 cm til væggen (absorbanter, når de kommer op). Er det også sådan ved
diffusere? For
tror det er lidt mere kritisk at få dem sat op med en afstand imellem dem og væg

Er der en subjektiv tommelfingerregel, som kan bruges til at vurdere hvor meget isoleringsmateriale- og hvor
meget luft
bagved der skal være? Ser bare de fleste tweaks med hjørne bastraps, som går hele vejen ned ad et hjørne i en
trekant, at
de fylder HELE hjørnet med isoleringsmateriale - og så ellers bare noget stof udenom. Er det her bedst at spare
lidt, og have
6cm luft bagved igen? De bastraps i hjørnerne er jo lidt svære at optimere. Hvis der skal mindre eller mere luft
bagved efter
du har sat dem op, skal de jo rives helt ned igen. Det vil jeg helst spares for


Link er rettet nu. Jeg har ikke tommelfinger for hvor meget bagved. Har ikke sat dem op i mit eget rum endnu,
men jeg kan høre de virker ved klaptest.

Man kan godt puste igennem mit - Der er bare godt med modstand. Det dobbelte lag stof så at sige, er for at
være sikker på at der ikke slipper noget igennem (jeg skal sove i samme rum)

Bass traps i hjørnerne dæmper dybere end almindelige bredbåndsabsorbere. Jeg har ikke haft måling på endnu.
Men det er klart den billigste måde at forbedre akustikken med rockwool/isover eller lignende

Jeg har lagt ud med at lave 4 til at starte med


Der skal også to gange stof udover mit, da jeg skal sove i samme rum - og samtidig rimelig tæt på
Grunden til jeg laver dem i hjørnerne er, at der er begrænset plads hen ad væggen, hvor jeg skal have diffusere
Og spændende du har lavet nogle allerede, jeg hører gerne fra dig med lytteindtryk
Til top Vis Frolger's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Frolger
 
Roky
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 Januar 2007
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 1974
Sendt: 23 August 2013 kl. 22:00 | IP-adresse registreret  

Jeg har selv længe holdt igen med at lave dem, fordi jeg var bange for at der skulle slippe noget igennem. Når nu jeg
har lavet dem, er den tvivl gjort til skamme, så du kan roligt gå i gang

Jeg har ikke kastet mig ud i hjørnetraps, fordi det er et noget mere omfattende projekt- Og er i tvivl om hvor meget
det giver.

Jeg skal nok give lyd fra mig - Ellers så send en pm, hvis jeg glemmer det.

Jeg vil umiddelbart tro det virker bedst for dig at spille så højttalerne står på den lange led. Det fungerer i hvert fald
klart bedst for mig, selvom det ikke er det mest optimale pladsmæssigt
Til top Vis Roky's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Roky
 
Frolger
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 23 Maj 2012
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 671
Sendt: 24 August 2013 kl. 08:38 | IP-adresse registreret  

Roky, det lyder rigtig godt
Nu da jeg har alt træ, kan jeg ligeså godt udnytte det    Og så har jeg alt for meget, hvis ikke for meget fritid.
Til top Vis Frolger's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Frolger
 
Frolger
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 23 Maj 2012
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 671
Sendt: 03 September 2013 kl. 19:38 | IP-adresse registreret  

Hej hifihoveder!!
ENDELIG! Er jeg rykket ind på det nye værelse - det er bare super lækkert
Havde fået sat racket op, og da jeg så tændte, gav dac'en lige en lyd fra sig som den plejer at gøre i begge kanaler. Dog et
meget højlydt "DUNK" denne gang. Jeg tænkte, at det var mærkeligt, for volumen var helt nede - dog finder jeg et minut
senere ud af, at potmeteret på min Acurus er kaput? Elleeer?? Det virkede for 1 time siden..

Synes det er vildt frustrerende at spille, når man ved, at der er noget som ikke rigtigt virker optimalt.. er lidt af en tøsedreng.
Noget jeg kunne have gjort forkert minsandten?
Mvh Frolger
Til top Vis Frolger's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Frolger
 
Frolger
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 23 Maj 2012
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 671
Sendt: 05 September 2013 kl. 18:26 | IP-adresse registreret  

Med henvisning til den kommentar lige ovenover, kan jeg hermed tilføje et par billeder
Det er meget større og rummeligt end sidst, dog er der heller ikke nogen møbler derinde endnu, bortset fra 2 stk diffusere

Det lyder utrolig godt, dog lidt koldt og for langt væk (absorbere er på vej!!) - håber de kan hjælpe lidt med at få noget
nærvær
i musikken Dog har jeg, som skrevet ovenover, ikke rigtig turde at gå i gang med den store lyttesession. Læs venligst
indlæg lige ovenover

Et lille stemningsbillede fra i formiddags:


EDIT TIL BEGGE INDLÆG: Min balanceknap virker heller ikke? Det er ligesom min forforstærker ikke virker længere, men
det er vel urealistisk, når musikken stadig spiller? Jeg finder det utrolig mærkeligt. Lyder også som om den er skruet fuldt op
på volumen, så der er lidt forvrænging.
Kan man intet gøre?
Til top Vis Frolger's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Frolger
 

<< Forrige Side af 57 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes