Tilbage til HIFI4ALL.DK 16. april 2024 | 19:25   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Analog lyd
 HIFI4ALL Forum : Analog lyd
Emne Emne: Lille forstærker effektive ht? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
gasolin
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum


Bruger siden: 08 Januar 2009
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 2385
Sendt: 15 April 2014 kl. 18:01 | IP-adresse registreret  

Jeg har nogen adam A5X købt i fredags jeg overvejer at returnere og få pengene igen (4sound).

Jeg har set på denne forstærker med indbygget dac som kan stå eller ligge på mit skrivebord istedet for den monitor
controller jeg har som støjer når jeg skruer op og ned for lyden, som er irreterende (kunne også være en anden tilsvarrende
stor,dyr forstærker med indbygget dac)

Nuforce

Test


Hvilken højtaler med høj følsomhed vil passe med den?

Vil de her Klipsch passe?

Klipsch RF 51 II

Anden combination i vil anbefale?

Max pris for højtaler forstærker og højtalerkabel ca 5000-6000kr Vigtigt at der ikke er front porte, for når jeg spiller
electronisk musik ved høj lydstyrke blæser det meget fra portene på a5x'erne
Til top Vis gasolin's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gasolin
 
damkel
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 23 September 2007
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 365
Sendt: 15 April 2014 kl. 22:40 | IP-adresse registreret  

Der står en Nuforce Icon-2 på mit skrivebord.
Den spiller 8 timer hver dag (hjemmearbejdsplads) og er en ren fornøjelse :-)

Mht. højttalere, så er det vel et spørgsmål om hvor højt du ønsker at kunne spille.
Har haft dem på mine Vienna Mozart med følsomhed på 91db og det spillede imponerende godt.
Klipsch vil sikkert spille fint på dem - der burde i hvertfald komme masser af lyd ud.
Jeg har opfattelsen af Klipsch, at det sikkert ikke er alle der syntes lige god om dem pga. deres horn til diskanten - lyt til
dem, før du køber.

Hvis du er villig til at kaste dig over noget selvbyg, kunne et horn måske være interessant - så får du i hvertfald lydtryk

Personligt spiller min Nuforce på disse:
Link til HT

Fantastisk lille højttaler til pengene - men, jeg ved ikke helt hvad dit behov er...
Til top Vis damkel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af damkel
 
gasolin
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum


Bruger siden: 08 Januar 2009
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 2385
Sendt: 15 April 2014 kl. 23:25 | IP-adresse registreret  

Har tænkt på den her forstærker istedet for så jeg kan bruge mine nye strømkabler og mit dyre xlr stik

Audiolab M-PWR

Og Boston A26.

Min 50 watt til ca 88db har omkring 75 watt til mine dali zensor 1 og det er nok

Klipsch 51 II er på tilbud til 2799kr og desværre har de dem ikke hos av connection i Odense og ingen andre steder på fyn har
dem, så desværre kan jeg ikke lytte til dem, hos komplett med fri fragt begge veje er de ikke på tilbud.
Dali zensor 3 er rigtig gode men de er en lille smule for store, men kun ca 88db er der ikke nok power
Til top Vis gasolin's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gasolin
 
Janop
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 16 Marts 2008
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 432
Sendt: 16 April 2014 kl. 09:06 | IP-adresse registreret  

Du skriver i første indlæg forstærkeren skal have indbygget dac det har Audiolab ikke

__________________
Jan O. Pedersen
Til top Vis Janop's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Janop
 
Lukas2711
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 04 December 2013
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 49
Sendt: 16 April 2014 kl. 10:30 | IP-adresse registreret  

Janop skrev:
Du skriver i første indlæg forstærkeren skal have indbygget dac det har Audiolab ikke


M-pwr er en effektforstærker, der er lavet til at fungere sammen med audiolabs serie a dacs/pre Q-Dac, M-dac & 8200dq. så dette
er altså ikke en traditionel integreret forstærker, men kun selve effektdelen.

Mvh
Thomsen
Til top Vis Lukas2711's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Lukas2711
 
gasolin
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum


Bruger siden: 08 Januar 2009
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 2385
Sendt: 16 April 2014 kl. 10:40 | IP-adresse registreret  

Janop skrev:
Du skriver i første indlæg forstærkeren skal have indbygget dac det har Audiolab ikke


Ja det vil være nemmeste (xlr kablet som jeg har er der som alt købt på nettet 14 dages returret, så det kunne jeg
returnere og få pengene igen så jeg ikke behøver at have et dyrt kabel liggende jeg ikke bruger).

Et usb kabel fra min pc op i forstærkeren som så skal stå på mit skrivebord og som jeg kan bruge til at skrue op for lyden
med, istedet for den specielle volumen knap fra t c electonic som støjer lidt når jeg skruer op og ned for lyden.

Men nuforce icon 2 og bla den nye nad D3020 kræver begge to kun et usb kabel (passer ikke med mine nye strømkabler fra
clearer audio), de er bare ikke så effektive, har ikke så mange watt og kan desuden ikke li udseendet på volumen knappen
på nad'en (men i følge whathifi skulle naden være rigtig god).

Med Audiolab M-PWR er der xlr indgange og alm iec 13 indgang(strøm) så der kan jeg bruge mit xlr kabel og den volumen
knap jeg har, som ikke fylder så meget og er meget praktisk, + mit nye strømkabel hvor jeg endda for et til min pc da jeg
har købt 2 (aktive højtaler), med en opgradering er der kun en forstærker istedet for 2 aktive højtaler.

Er ellers fristet af en nad D3020 til 3200kr (rigtig god lyd ifølge whathifi) et sæt dali zensor 3 (spiller en del bedre i bunden
end mine zensor 1 som jeg bruger til mit tv med en jamo subwoofer), men det er lidt for dyrt,fylder lidt for meget (dalierne)
og der er ikke så meget power, 90 db højtaler fra klubben er måske ikke det de har fleste af i budget klassen til under
1500kr pr stk.

Hos hififreaks med rabat koster det 5185kr
Til top Vis gasolin's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gasolin
 
gasolin
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum


Bruger siden: 08 Januar 2009
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 2385
Sendt: 16 April 2014 kl. 10:46 | IP-adresse registreret  

Lukas2711 skrev:
Janop skrev:
Du skriver i første indlæg forstærkeren skal have indbygget dac det har Audiolab
ikke


M-pwr er en effektforstærker, der er lavet til at fungere sammen med audiolabs serie a dacs/pre Q-Dac, M-dac & 8200dq. så
dette er altså ikke en traditionel integreret forstærker, men kun selve effektdelen.

Mvh
Thomsen


De skriver om forstærkeren. Du kan forbinde M-PWR til din pre-amp, din CD/DVD afspiller eller endda din computers
hovedtelefon-udgang. Eneste krav er, at der er mulighed for at justere volumen

Har denne her til at justere volumen med
4sound
Til top Vis gasolin's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gasolin
 
Peter X
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 December 2009
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 335
Sendt: 16 April 2014 kl. 15:48 | IP-adresse registreret  

Hvad med Marantz MCR 510 til 2500kr, eneste fejl er at der ikke er en digital udgang

Højttalerne kunne være nogle der er lidt mere behagelige at høre på:
Dali, Lektor 3 til 2800kr
System Audio, Saxo 10 til 3200kr
Dynaudio, DM 2/6 til 4000kr

bare til inspiration

Til top Vis Peter X's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Peter X
 
gasolin
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum


Bruger siden: 08 Januar 2009
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 2385
Sendt: 16 April 2014 kl. 19:06 | IP-adresse registreret  

Peter X skrev:

Hvad med streamer-p-1044.html">Marantz MCR 510 til 2500kr, eneste fejl er at der ikke er en digital udgang


Højttalerne kunne være nogle der er lidt mere behagelige at høre på:lektor-2-kompakthojttaler-27613/">Dali, Lektor 3 til 2800krDK/Hoejttalere/Kompakthoejttalere/SA_saxo_10">System Audio, Saxo 10 til
3200krDynaudio, DM 2/6 til 4000kr


bare til inspiration



For dyrt med dynaudierne

Marantz forstærkeren fås billigere og skulle jeg vælge den, bliver det denne her
Marantz


Marantz forstækeren er lidt for dyb til den hylde jeg har bag min pc skærm og vil gerne have en fysisk knap at regulere
volumen med, har prøvet med en lille denon reciver (bruges med dali zensor 1 til mit tv) at bruge en fjernbetjening og det er
ikke er så praktisk siddende ved min pc.

Lektor for lav følsomhed (85 db) og har lige afleveret nogen aktive højtaler som godt nok føles som en hårtørre med de 2x2
bas porte der er når jeg spiller lidt høj elektronisk musik og det gør jeg kun nogen få gange, men føle man sidder ved siden
af en hårtørre, nej tak.

SA Saxo 10. Har haft saxo 1 med en denon DRA F109 ca 55watt pr kanal i 8 ohm og ca 90watt i 4 ohm, bassen var rimelig
dyb/fyldig, men højtalerne kunne på ingen måder spille højt (tåle max effekt(eller næsten) fra reciveren som den kunne
levere uden at den forvrænger)diskanten og den højfrekvente mellemtone skreg som en i h...... ved høj lydstyrke, det var
ikke en rar oplevelse.

Dynaudio DM 2/6, har ville have den Dynaudio DMB50 som thomann har til ca 4500kr pr sæt
Dynaudio DMB50 de er bare alt for store til mit skrivebord,
har ikke noget imod Dynaudio men har ikke regnet med at ofre mere end ca 5000kr på det hele, har så noget kabel der er
dyrt og nyt som jeg kunne levere tilbage og få pengene igen, men har købt det for at opgrader det jeg har og vil gerne blive
ved med at bruge det, det begrænser mig jo en del når jeg vil opgradere, men der er ingen der siger det hele skal være lige
nemt hver gang.

Dynaudierne har en helt acceptabel størrelse, men i følge whathifi fortjener de en kraftig forstærker for at skinne(Needs a
punchy amp to shine) og det er vidst ikke lige noget som marantz forstærkeren er, regner med at et standard qed original
højtaler kabel ikke kan bruges (ikke er godt nok) så der skal måske bruges 500kr på det og så er prisen over 6500kr.


Max pris 5000-5500kr incl fragt og evt højtaler kabel

f.eks 2x50 watt til nogen højtaler med min 88db i følsomhed, mulighed for at tilslutte lyden fra min pc enten via usb kabel
eller xlr og gerne IEC 13 strømindgang, så jeg kan
bruge mine nye strømkabler til det(en til forstærkeren og den sidste til min pc).

26-28 cm dybe højtaler er lige på grænsen til at være for store så helst under 26 cm i dybden.

Ok aktive krk rp 5 g3 jeg har,har ikke fundet noget alternativ i den kategori. Derfor hifi højtaler og seperat forstærker. Så
kan jeg næste gang enten opgradere forstærker eller højtaler og skal ikke opgradere begge dele fordi der er forstærker i
højtalerne.



Højtalerne jeg har koster ca 2200-2300kr for et sæt i de alm farver og til prisen er de gode, min x spurgte her sidste år har
du ikke en bærbar de vil sælge, jo den her for 3000kr (mindes ikke hun er blondine) så skriver hun her den anden dag om
jeg stadig vil sælge og til 3000kr vil jeg gerne, blev hurtigt enig med mig selv om at de penge skulle bruges på opgradering
af mine højtaler/forstærker for at få noget bedre lyd, for jeg elsker at høre musik,gør det mange timer hver dag, selv om
min krk har en god lyd så er det langt fra den bedste lyd højtalerne har.
Til top Vis gasolin's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gasolin
 
gasolin
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum


Bruger siden: 08 Januar 2009
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 2385
Sendt: 17 April 2014 kl. 16:46 | IP-adresse registreret  

Hvilken højtaler med en høj følsomhed vil passe med en 61528/">Nad D3020?

Pris max størrelse som et sæt Q Acoustics 2020I,Monitor audio BX1. Forestiller mig min en følsomhed på 88db
Til top Vis gasolin's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gasolin
 
rskriver
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 November 2006
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 2315
Sendt: 17 April 2014 kl. 16:59 | IP-adresse registreret  

Det du søger hænger sjældent sammen. Tror ikke du finder et alternativ til Klipsch'erne i standerhøjttaler størrelsen på
baggrund af det du søger.
Hvordan de iøvrigt formår at presse 92db følsomhed og en F3 på 50hz ud af den lille højttaler snakker imod fysikkens love.

Hvis den i sandhed formår som dens specs hentyder, er der ikke noget bedre alternativ!

Kan ikke komme i tanker om andre standerhøjttalere med høj følsomhed, netop fordi at producenter ofte prioritere dybere bas
end høj følsomhed.

Eneste alternativ jeg kan komme på er DIY for at opnå det du søger :)
Til top Vis rskriver's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rskriver
 
gasolin
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum


Bruger siden: 08 Januar 2009
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 2385
Sendt: 17 April 2014 kl. 18:30 | IP-adresse registreret  

Høj følsomhed min 89db, meget ofte er den på 86-88 db og helt ned til 83-85 db ofte med små højtaler.

Min Denon Dra F109 er på ca 70 watt i 6 ohm og min dali zensor 1 er på 86.5 db og det er nok
Til top Vis gasolin's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gasolin
 
rskriver
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 November 2006
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 2315
Sendt: 17 April 2014 kl. 18:36 | IP-adresse registreret  

Har været ved at lure lidt rundt på nettet, men kan ikke lige finde nogle andre end klipsch i prislejet. Går ud fra du har
overvejet brugt, men af en årsag har valgt at købe nyt? :)

Monitor Audios standerhøjttalere var måske interessant at kigge nærmere på. Det spiller i hvert fald godt!

MA MR2

MA BX2

De har dog fremadrettet refleks.

Et sæt Audioengine A5+, samt en god DAC kunne ikke fange din interesse?
Til top Vis rskriver's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rskriver
 
gasolin
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum


Bruger siden: 08 Januar 2009
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 2385
Sendt: 17 April 2014 kl. 19:50 | IP-adresse registreret  

Klipsch RF 51 II er på tilbud hos av connection og der spare man 1000kr pr sæt og det jo ikke så ringe.

Den mindre model koster kun 500kr mindre pr sæt, men går kun ned til 85hz, den større model (61) er ikke på tilbud, er dyr
og helt klart for store, specielt i dybden, med med 95 db i følsomhed så er der ca 110 db kontinuerligt med kun 2x30 watt og
der er rigeligt

Nogen skriver at mellemtonen kan være øretrættende så vel som toppen (men ingen i Odense har dem).

Mindes til kt radios hifi udstilling at nogen gange så lød toppen lidt påtrængende og gav mig en fornemmelse af de har høj
lyttetræthed, andre gange lød det fint, men lød altid som om de har masser af power,kan spille meget højt.

MA BX2 er lidt for store.

Jeg er ikke til halv aktive højtaler som Audioengine A5+ hvor de ikke er som studio monitors,hifi højtaler 100% ens
opbygget. Den ene højtaler har forstærker, det har den anden ikke og der skal lige en meter længere signalvej før den
passive højtaler spiller.

De højtaler jeg skal have skal være 100% ens ikke de halve løsninger som sa saxo 1 og Q Acoustics (halv) active højtaler
begge til lige under 4000kr. Tror heller ikke en Audioengine 5 er bedre end dem jeg har, har desuden læst en test af begge,
imellem den gamle krk rokit 5 og audioengine 5 var der ikke en entydig vinder.

(Har hørt audioengine 5 spille)

Forstærker tænker jeg på Argons lille forstærker med indbygget dac til ca 1800kr,nad D3020 3299kr, Audiolab M-PWR som
er på tilbud hos hififreaks til kun 2999kr (normal pris 4999kr), måske en lille nuforce forstærker eller noget tilsvarende
(scansonics (av connection) med 2x100watt til 1999kr har jeg også overvejet, trods det den er lidt for lang til mit skrivbord,
ihvertfald på den ene side pga musemåtte, men levere masse af power og er mnimalistisk til kun 1999kr).

Højtaler har jeg overvejet Q acoustics 2010i,2020i (om de kan stå på mine stander og om 2020i er for stor ved jeg ikke), Ma
BX1,Boston a25/26 og andre tilsvarende som klipsch RF 51 II, ja jeg har endda overvejet de billigste Dynaudio dm2/6 men
hvis de ikke er på tilbud kan det med en ny forstærker blive meget dyrt, specielt da jeg har læst der anbefales en kraftig
forstærker til dynaudierne og hvad skulle det være brugt?

Brugt har jeg ikke overvejet pga jeg ikke kan leverer det jeg har købt tilbage, hvis nu det ikke passer til min stue,musik
smag og hvis forstærkeren,højtalerne ikke passer sammen.
Til top Vis gasolin's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gasolin
 
rskriver
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 November 2006
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 2315
Sendt: 17 April 2014 kl. 22:45 | IP-adresse registreret  

Næ men er det brugt udvides dine muligheder mange gange, samt at du kan sælge det igen uden tab hvis det ikke passer
dig, plus selvfølgelig at få bedre højttalere til samme pris.

Kan se du går meget op i hvor mange watt og hvor meget følsomhed der står på papiret, men en ting er hvad producenten
skriver på sine spec sheets, en anden ting er hvad produktet egentlig formår.

Eks. er det typisk for producenter af små klasse D forstærkere at angive målinger på strømformåen der er vildledende.
pt=UK_AudioTVElectronics_HomeAudioHiFi_Amplifiers&hash=item5 1a0fbd675">ebay

Ovenstående praler med 2*15w. Nærlæses dette lidt nærmere viser det sig at de 15w er i 4ohm og med 10%THD

Det samme gør sig gældende for højttalere. Eksempelvis kan en producent opgive højttalernes følsomhed anderledes end en
andens. Noget ala en 4ohms højttaler der er opgivet til 90db/2,87v har reelt set en følsomhed på 87db.

Du er sikkert klar over alt dette, men ville lige skrive det for en sikkerheds skyld. Man skal ski være på vagt

Glæder mig til at høre hvad dit valg falder på og din oplevelse heraf.

Edit: Har hørt RF-52 kortvarrigt og kan kun nikke genkendende til at den skulle have en fremme-i-skoene lyd. Det kommer
jo alt sammen an på ørene der lytter, og jeg er selv til den varmere sound så jeg er måske ikke et godt udgangspunkt. Plus
at lytteforholdene var elendige (hos elgiganten) så kan ikke rigtig dømme den.
Til top Vis rskriver's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rskriver
 
gasolin
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum


Bruger siden: 08 Januar 2009
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 2385
Sendt: 18 April 2014 kl. 02:00 | IP-adresse registreret  

Kunne ikke se de have nogen klipsch hos elgiganten som de nogen gange har haft, så der var ikke en mulighed for at lytte til
klipsch der.

Det sådan ca hvor mange watt og db følsomhed jeg ca har brug for, altså omkring 50 watt og min 87-88db, med 92 db kan jeg
sagtens nøjes med 30 watt pr kanal. Ja de fleste små forstærker forvrænger meget ved max udgangseffekt, så derfor er høj
følsomhed eller mange watt en god ting for at have masser ad dynamisk headroom.

Med klipsch RF 51 II med 92 db må man gå ud fra at den spiller højere med 1 watt end dali zensor 1/3. boston a25/25, ma
bx1/2 Q acoustics 2010i/2020i og så videre, hvor en af modellerne måske lige kan snige sig op på 90 db

Til top Vis gasolin's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gasolin
 
rskriver
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 November 2006
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 2315
Sendt: 18 April 2014 kl. 09:52 | IP-adresse registreret  

Joeh, men hvis den ene producent opgiver sin højttalers følsomhed til 90db/2,87v og det er en 4 ohms højttaler, så er
konkurrentens 8ohms højttaler på 88db/2,87v mere følsom ved 1w.

Klipsch højttaleren er opgivet til 92db/2,87 som 8ohms, så dens følsomhed ved 1w er 92db. Temmelig højt for en højttaler i
den størrelse hvis den også skal producere bas. Lyder som sagt lidt for godt til at være sandt.

RB-61II specs lover 95db følsomhed.

RB-61II



RB-61II målinger 90,5db.

RB-61II Maalinger
Til top Vis rskriver's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rskriver
 
gasolin
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum


Bruger siden: 08 Januar 2009
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 2385
Sendt: 18 April 2014 kl. 10:31 | IP-adresse registreret  

Ved ikke hvordan klipsch måler, måske de opgiver følsomheden som den højeste de har målt imellem 20-20.000hz.

Kan også tit være forskel på frekvensområdet en højtaler er opgivet til at kunne spille.

F.eks er min dali zensor 1 opgivet til -3 db ved 53hz men de er ihvartfald ikke bedre end -10 db ved 50hz
http://www.hifiklubben.com/files/Test/Dali/2011
10_AUDIO_ZENSOR1.pdf
Til top Vis gasolin's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gasolin
 
rskriver
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 November 2006
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 2315
Sendt: 18 April 2014 kl. 10:37 | IP-adresse registreret  

Nej det er jo det. Men heldigvis kan du som du selv påpeger altid returnere produktet hvis det ikke lever op til forventningerne.
Uanset bør Klipschene spille højere på 1w end fx Dali Zensor 1. Det er trods alt det de er bygget til i første omgang.

Du kunne evt. læse dette skrevet af Troels Gravesen:
High Effeciency Speakers

Det giver et godt indblik i hvad man kan forvente.
Til top Vis rskriver's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rskriver
 
gasolin
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum


Bruger siden: 08 Januar 2009
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 2385
Sendt: 21 April 2014 kl. 02:22 | IP-adresse registreret  

Tror jeg vælger nogen Q acoustics 2010i eller 2020I. der
er også en der har et sæt Q Acoustics 2020i til salg for kun
900kr, men er meget i tvivl om de passe med de her stander
Isoacoustics 155 stander
Bunden af højtalerne ser sådan ud

Eller dem her Boston A26
fri fragt og 14dages returret trods det der er demomodel

Forstærker kunne være denne her
Argon
Til top Vis gasolin's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gasolin
 

Side af 3 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes