Tilbage til HIFI4ALL.DK 20. april 2024 | 14:50   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: Reparation hos Vassago (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
hvalen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 03 Februar 2004
Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline
Indlæg: 117
Sendt: 09 Maj 2014 kl. 23:15 | IP-adresse registreret  

Vil lige slå på tromme for skal man have serviceret sit hifi så vælg Vassago i Odense.

Jeg havde min forstærker inde til reparation. Selvom det tog lang tid, er jeg meget glad for jeg valgte Vassago, prisen var yderst rimmelig og nu spiller forstærkeren som ny. Jeg har tidligere haft forstærkeren inden hos (det gamle Tape Connection, hvor den var købt) og de sagde man ikke kunne lave det brum der var i forstærkeren. Ikke at det har generet mig, mens jeg hørte musik, men alligevel irriterede brum lyden mig.

Når man så får sin forstærker serviceret pga. af en anden skade( påført af ens baby) og Vassago´s reparatør så finder flere dårlige lodninger, så er det lidt ufedt. Jeg fik fortalt, at man de ved den tidligere reparation ikke havde gidet at fjerne de gamle defekte dele!! Men de havde valgt at loddet noget nyt uden om. Det er lidt skuffende, men sådan er det. Nu er det rettet igen.

Skal lige siges jeg ikke tror det "nye" Tape Connection i Århus har noget som helst at gøre med den gamle version, så har I tillid til de laver det ordentlig, så er det ikke en kritik af det nye Tape Connection, med mindre de bruger det samme værksted, som de gjorde for 10 år siden.

Så jeg vil anbefale Vassago for de har en mand på som kan sit kram.

Til top Vis hvalen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hvalen
 
Live21
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 December 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 2377
Sendt: 09 Maj 2014 kl. 23:23 | IP-adresse registreret  

Der er ingen tvivl om at Rene først og fremmest er hifi entusiast og det er grunden til at han har så mange glade kunder, altid
godt at tage sig tid til at rose dem der fortjener det
Til top Vis Live21's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Live21
 
wildstyle
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum


Bruger siden: 04 Januar 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 2249
Sendt: 10 Maj 2014 kl. 00:13 | IP-adresse registreret  

Jeg har også kun positive ting, at sige om René og hans service.

For nogle år tilbage købte jeg en brugt forstærker, hvor de balancerede indgange viste sige at være defekte. Handlen var
foretaget privat og havde ikke på nogen måde været linket til Vassago Hifi. Alligevel tilbød René, at få den sendt til
reparation. Det viste sig at være en større operation og noget der ikke kunne klares herhjemme i DK, hvilket betød, at
forstærkeren skulle sendes tilbage til fabrikken i Italien, hvor den var produceret.

Desværre tog det næsten tre måneder, før jeg fik forstærkeren tilbage. Fabrikken i Italien var meget lang tid om at røre på
sig, noget de er notorisk kendt for. Desuden formåede fragtselskabet også at smide forstærkeren væk (som ellers var
pakket i en stor trækasse, som samlet vejede omkring 35-40 kg), hvilket gjorde hele forløbet endnu længere.

Men da René, langt om længe, havde fået forstærkeren tilbage fra Italien, så fik jeg prompte besked om, at han ville
komme over med den snarest muligt - og at den iøvrigt også lige var blevet opgraderet til nyeste udgave og havde fået nyt
låg (det gamle havde et par ridser). Og det bedste af det hele? Jeg betalte ikke en rød reje for hverken reparation,
opgradering eller fragt. Se dét er hvad jeg kalder god service!
Til top Vis wildstyle's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af wildstyle
 
Pjevert
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 04 Juni 2014
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 10
Sendt: 09 Juni 2014 kl. 01:09 | IP-adresse registreret  


Jamen det er jo dejligt at i har haft gode oplevelser med Vassago. Det er rart med forhandlere man kan stole på,
Og som yder en god service. Desværre har jeg så også oplevet flere gange at det kan være svært at få et klart svar derfra.
Blev eks på et tidspunkt lovet reparation af min cd, men hørte efterfølgende intet i meget lang tid. Kontaktede ham og nu var det uden forklaring ikke
muligt mere. Der var vel at mærke tale om en ganske enkel reparation.
Til top Vis Pjevert's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Pjevert
 
jan_stevns
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 16 December 2005
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 3852
Sendt: 09 Juni 2014 kl. 05:20 | IP-adresse registreret  

Pjevert skrev:
..... Der var vel at mærke tale om en ganske enkel reparation.


Det er også en meget "enkel" operation at skifte videohovederne på en Videomaskine - HVIS man kan få nye hoveder til den :)

Men cadeau til Vassago for tilfredse kunder !

__________________
-Jan@tecdata.dk
..... en Rigtig Receiver vejer over 30 Kg
Til top Vis jan_stevns's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jan_stevns Besøg jan_stevns's Websted
 
Stanley
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 Januar 2006
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 3344
Sendt: 09 Juni 2014 kl. 08:52 | IP-adresse registreret  

hvalen skrev:
Vil lige slå på tromme for skal man have serviceret sit hifi så vælg Vassago i Odense.

Jeg havde min forstærker inde til reparation. Selvom det tog lang tid, er jeg meget glad for jeg valgte Vassago, prisen var yderst rimmelig og nu spiller forstærkeren som ny. Jeg har tidligere haft forstærkeren inden hos (det gamle Tape Connection, hvor den var købt) og de sagde man ikke kunne lave det brum der var i forstærkeren. Ikke at det har generet mig, mens jeg hørte musik, men alligevel irriterede brum lyden mig.

Når man så får sin forstærker serviceret pga. af en anden skade( påført af ens baby) og Vassago´s reparatør så finder flere dårlige lodninger, så er det lidt ufedt. Jeg fik fortalt, at man de ved den tidligere reparation ikke havde gidet at fjerne de gamle defekte dele!! Men de havde valgt at loddet noget nyt uden om. Det er lidt skuffende, men sådan er det. Nu er det rettet igen.

Skal lige siges jeg ikke tror det "nye" Tape Connection i Århus har noget som helst at gøre med den gamle version, så har I tillid til de laver det ordentlig, så er det ikke en kritik af det nye Tape Connection, med mindre de bruger det samme værksted, som de gjorde for 10 år siden.

Så jeg vil anbefale Vassago for de har en mand på som kan sit kram.



Ja det er da skønt at du har fået en god service og er tilfreds med resultatet.       

Men jeg var også reparatør i branchen for over 10 år siden ( dog ikke hos TC ). Jeg skiftede så branche og har ikke haft noget med det at gøre siden.

Når jeg læser dit indlæg og andre i denne tråd, kan jeg ikke lade være med at tænke på hvor hurtige folk er til at dømme og generalisere.

Jeg ved ikke hvem der reparerer for Vassago nu eller hvem der reparerede for TC for 10 år siden, så mit svar har ikke noget specifikt med dem at gøre.

Men jeg ved at mange forhandlere sender reparationer videre til leverandører eller til større centralværksteder. Og i mange tilfælde er det forskelligt efter hvilket mærke vi taler om. I teorien kunne det sagtens være samme værksted der har kigget på din forstærker begge gange, måske endda samme tekniker. Og det kan også være at den næste reparation du indleverer bliver sendt til et andet værksted.

Du har fået fortalt at Vassago har fået fortalt at .......... Vi er altså ude i fjerde led nu hvor vi læser din "historie". Og vi kender jo alle den med fjeren der blev til fem høns. Er det overhovedet rimeligt at vi skal vurdere kvaliteten af TC´s reparation på det grundlag ?

Hvad er "dårlige lodninger" ? Den betegnelser dækker meget bredt og behøver altså ikke at være noget TC´s reparatør burde have opdaget for 10 år siden.

Selv på det samme værksted kan der være forskel på de enkelte teknikere. Jeg havde også kolleger som sagtens kunne finde på at lodde en ny modstand hen over en afbrudt i nogle tilfælde. Jeg har også set meget der var langt værre fra en kollega eller andre værksteder. Jeg ville være ked af at blive hængt ud på nettet for noget en kollega havde lavet og som ingen reelt kan vurdere uden selv at have set det med egne øjne.

Jeg tror at alle forhandlere har både tilfredse og utilfredse kunder. I begge tilfælde kan det være berettiget, men ikke nødvendigvis.

Og til Pjevert der mente at der var tale om en enkel reparation. Noget af det jeg oftest hørte når kunderne kom med apparatet var " det er nok bare en løs forbindelse ". I kundens øjne betød det at det var en enkel reparation som ikke kunne koste ret meget at udbedre. For mig betød det ofte at der var tale om en periodisk fejl som kunne være noget af det mest umulige at have med at gøre.

Hvem reparerer for Vassago ?
Til top Vis Stanley's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Stanley
 
HOLBERG
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Eget ønske!

Bruger siden: 17 April 2003
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 1987
Sendt: 09 Juni 2014 kl. 09:04 | IP-adresse registreret  

Jeg har også kun godt at sige om Vassago. Jeg er altid blevet behandlet yderst fair. Jensen er meget behjælpelig og ekstraordinært
serviceminded. Vil ikke liste konkrete eksempler. Men jeg har oplevet denne service over flere omgange. Faktum er, at jeg aldrig
har følt mig "parkeret" som kunde, tværtimod. Det giver tryghed i handlen, hvilket gør at jeg vender tilbage. Udover det, er der
altid en hyggelig atmosfære i shoppen, plads til en god snak samt kaffe på kanden

__________________
De bedste hilsner
Holberg
Til top Vis HOLBERG's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af HOLBERG
 
jan_stevns
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 16 December 2005
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 3852
Sendt: 09 Juni 2014 kl. 09:56 | IP-adresse registreret  

Stanley skrev:
Selv på det samme værksted kan der være forskel på de enkelte teknikere. Jeg havde også kolleger som sagtens kunne finde på at lodde en ny modstand hen over en afbrudt i nogle tilfælde. Jeg har også set meget der var langt værre fra en kollega eller andre værksteder. Jeg ville være ked af at blive hængt ud på nettet for noget en kollega havde lavet og som ingen reelt kan vurdere uden selv at have set det med egne øjne.


Der er forskelle overalt - nogle laver dælme flot arbejde, andre lader til at have udfordringer

"Dimsen" til højre er pillet ud af en Revox PR99, der havde været sendt til et værksted i København - som åbenbart ikke
er ret gode til mekanisk arbejde - man havde limet en pind fast i hullet.

Som man kan se til venstre sidder den originale arm, med en skrue - hvor svært havde det lige været at lave korrekt ?

Kunden der havde fået reparationen udført havde bestemt ikke ønsker om at spare, men havde bare fået anbefalet det
forkerte værksted.








__________________
-Jan@tecdata.dk
..... en Rigtig Receiver vejer over 30 Kg
Til top Vis jan_stevns's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jan_stevns Besøg jan_stevns's Websted
 
Stanley
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 Januar 2006
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 3344
Sendt: 09 Juni 2014 kl. 10:47 | IP-adresse registreret  

Ja teknikere er lige så forskellige som andre mennesker.      

Jeg har da set mange alternative løsninger og den du viser der er nok ikke den mest smarte.    

Det sværeste ved at lave det korrekt må vel næsten være at skaffe den originale reservedel. Men hvis det ikke har været muligt for ham skulle han nok hellere have ladet være.
Til top Vis Stanley's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Stanley
 
jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 6631
Sendt: 09 Juni 2014 kl. 14:17 | IP-adresse registreret  

Stanley skrev:
Hvem reparerer for Vassago ?


Jeg bruger en person jeg stoler 100% på, bruger ikke serviceværksted har lavet en del for nogle af dem.


Til top Vis jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jensen
 
Pjevert
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 04 Juni 2014
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 10
Sendt: 11 Juni 2014 kl. 12:55 | IP-adresse registreret  

Lad mig lige slå fast at min anke ikke går på kvaliteten af reparationer som er foretaget. Det konkrete tilfælde drejer sig om reparation af cd skuffe/løbeværk på en Opera Consonance. Får tilsagn om at det godt kan lad sig gøre, men at han lige vil tale med værkstedet. Så går der Laaaang tid. Jeg henvender mig igen, hvor det så handler om at løbeværk evt ikke kan skaffes. Jeg afventer igen laaaang tid. Rykker igen og får bare at vide at det kan ikke lad sig gøre. Det er helt fair hvis man ikke kan klare den pågældende opgave, men at man skal vente og vente og selv hele tiden rykke er mildest talt skide irriterende.

Til top Vis Pjevert's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Pjevert
 
jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 6631
Sendt: 11 Juni 2014 kl. 16:41 | IP-adresse registreret  

Ja kedeligt der ikke kunne komme svar fra Opera, men det er der ikke noget nyt i, sådan er det for en del mærker.

Til top Vis jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jensen
 
hifiigen
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 05 Februar 2005
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 980
Sendt: 11 Juni 2014 kl. 16:46 | IP-adresse registreret  

Det lyder måske som et bøvs, men når jeg skal anskaffe nyt grej, er et af mine kriterier, at det skal være fra en større anerkendt og langvarrigtlevende producent, kendt for reservedelsleverance, og ikke en superspecial nicheproducent, som ikke kan garantere reservedele i en del år, endsige overlevelse af virksomheden. Så lydkvaliteten er ikke mit eneste valgkriterie. det er hamrende ærgerligt at stå med et 45.000,- apparat efter 3 år, og så bare kunne bruge det som brevvægt.

__________________
Er nu passiv og sporadisk læser
Til top Vis hifiigen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hifiigen
 
Stanley
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 Januar 2006
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 3344
Sendt: 11 Juni 2014 kl. 17:18 | IP-adresse registreret  

Pjevert skrev:

Lad mig lige slå fast at min anke ikke går på kvaliteten af reparationer som er foretaget. Det konkrete tilfælde drejer sig om reparation af cd skuffe/løbeværk på en Opera Consonance. Får tilsagn om at det godt kan lad sig gøre, men at han lige vil tale med værkstedet. Så går der Laaaang tid. Jeg henvender mig igen, hvor det så handler om at løbeværk evt ikke kan skaffes. Jeg afventer igen laaaang tid. Rykker igen og får bare at vide at det kan ikke lad sig gøre. Det er helt fair hvis man ikke kan klare den pågældende opgave, men at man skal vente og vente og selv hele tiden rykke er mildest talt skide irriterende.



Der er ingen opgave der er enkel hvis man ikke kan få de nødvendige reservedele fra leverandøren/producenten. Og på det punkt kunne det også i min tid være meget svært at få en hurtig og klar besked. Jeg oplevede da ofte at bestille en reservedel og når man rykkede fordi man synes at det tog for lang tid fik man at vide at den var i restordre til levering i uge xx. Når det så ikke holdt og man rykkede igen, fik man en ny forventet leveringsdato. I nogle tilfælde kunne det så ende med en besked om at reservedelen var udgået og ikke længere kunne skaffes.

Som forhandler/reparatør kan man vel ikke gøre meget andet end at viderebringe de informationer man får fra leverandøren ?

Jeg kan da sagtens forstå at du syntes at det var irriterende at vente og at få forskellige meldinger. Men Vassago kunne næppe have gjort andet.

Til top Vis Stanley's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Stanley
 
Stanley
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 Januar 2006
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 3344
Sendt: 11 Juni 2014 kl. 17:21 | IP-adresse registreret  

hifiigen skrev:
Det lyder måske som et bøvs, men når jeg skal anskaffe nyt grej, er et af mine kriterier, at det skal være fra en større anerkendt og langvarrigtlevende producent, kendt for reservedelsleverance, og ikke en superspecial nicheproducent, som ikke kan garantere reservedele i en del år, endsige overlevelse af virksomheden. Så lydkvaliteten er ikke mit eneste valgkriterie. det er hamrende ærgerligt at stå med et 45.000,- apparat efter 3 år, og så bare kunne bruge det som brevvægt.



Så enkelt er det desværre bare ikke. Jeg har da haft masser af tilfælde som ovennævnte med kendte mærker som f.eks. Akai og Sony.
Til top Vis Stanley's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Stanley
 
Pjevert
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 04 Juni 2014
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 10
Sendt: 11 Juni 2014 kl. 21:00 | IP-adresse registreret  

Det er jo nemt at nedgøre et produkt som argument. Nu forholder det sig sådan at Opera ganske rigtig ikke pt er repræsenteret i DK. Deres Europa
service er placeret i Tyskland. Sjovt nok har det været nemt nok at få kontakt med dem, men da jeg tror at der er tale om en bagatel og derfor ville
jeg ikke til at sende den til Tyskland. Mig bekendt er der tale om et ganske anerkendt Philips løbeværk som jo nok skulle kunne laves - eller i det
mindste været kigget på - hos et dansk værksted.
Til top Vis Pjevert's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Pjevert
 
jan_stevns
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 16 December 2005
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 3852
Sendt: 11 Juni 2014 kl. 21:12 | IP-adresse registreret  

Pjevert skrev:
...men da jeg tror at der er tale om en bagatel og derfor ville jeg ikke til at sende den til Tyskland.


Det er jo et valg du selv har gjort - men du valgte en anden løsning.

Citér:
Mig bekendt er der tale om et ganske anerkendt Philips løbeværk som jo nok skulle kunne laves -
eller i det mindste været kigget på - hos et dansk værksted.


Det er tænkeligt at værket stammer fra Phillips (eller en anden producent) men det giver jo ingen garanti for at ting udenoms er lavet til formålet , og måske derfor ikke kan findes andre steder end hos fabrikanten.

Og ja - i teorien kan alle da kigge på det, det kan du uheldigtvis bare ikke bruge til noget, hvis den defekte del ikke kan fremskaffes. Møgsurt !

__________________
-Jan@tecdata.dk
..... en Rigtig Receiver vejer over 30 Kg
Til top Vis jan_stevns's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jan_stevns Besøg jan_stevns's Websted
 
hifiigen
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 05 Februar 2005
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 980
Sendt: 11 Juni 2014 kl. 22:42 | IP-adresse registreret  

Stanley skrev:
hifiigen skrev:
Det lyder måske som et bøvs, men når jeg skal anskaffe nyt grej, er et af mine kriterier, at det skal være fra en større anerkendt og langvarrigtlevende producent, kendt for reservedelsleverance, og ikke en superspecial nicheproducent, som ikke kan garantere reservedele i en del år, endsige overlevelse af virksomheden. Så lydkvaliteten er ikke mit eneste valgkriterie. det er hamrende ærgerligt at stå med et 45.000,- apparat efter 3 år, og så bare kunne bruge det som brevvægt.



Så enkelt er det desværre bare ikke. Jeg har da haft masser af tilfælde som ovennævnte med kendte mærker som f.eks. Akai og Sony.


Det er enkelt for mig: de store mærker, som du giver eksempler på, sælger almindeligt køb-og-smid-væk udstyr (ikke alle deres modeller, men det meste) så der forventer jeg ikke noget udover 2 år, men high-end er det noget andet.


__________________
Er nu passiv og sporadisk læser
Til top Vis hifiigen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hifiigen
 
Pjevert
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 04 Juni 2014
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 10
Sendt: 12 Juni 2014 kl. 00:51 | IP-adresse registreret  

Ja jeg tog det valg i første omgang, at jeg ikke vil sende den til Tyskland. Nu er det godt nok ikke super High end, men trods alt en maskine til 14.000
som iøvrigt spiller fremragende. Modellen produceres endnu, så nej, der er ikke tale om "smid væk" udstyr. Jeg bad bare om et værksted her hjemme
som gad og se om det bare var en bagatel, det gad Vassago så ikke. Jeg har heldigvis fået en kontakt til et dansk værksted som vil se på den, samt
kontakt til Opera i Tyskland som gerne vil servicere den, men det betyder så en noget længere tid uden maskine
Til top Vis Pjevert's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Pjevert
 
jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 6631
Sendt: 12 Juni 2014 kl. 07:11 | IP-adresse registreret  

Pjevert skrev:
Ja jeg tog det valg i første omgang, at jeg ikke vil sende den til Tyskland. Nu er det godt nok ikke super High end, men trods alt en maskine til 14.000
som iøvrigt spiller fremragende. Modellen produceres endnu, så nej, der er ikke tale om "smid væk" udstyr. Jeg bad bare om et værksted her hjemme
som gad og se om det bare var en bagatel, det gad Vassago så ikke. Jeg har heldigvis fået en kontakt til et dansk værksted som vil se på den, samt
kontakt til Opera i Tyskland som gerne vil servicere den, men det betyder så en noget længere tid uden maskine


Jo gider jeg godt, men gider ikke laver noget hvor jeg med sikkerhed ikke ved om det kommer til at køre 100%, har set så meget af det.

Du kan også bare selv søger på det drev, købe det et sted og sætte det i, men ingen ved om det kommer til at virke 100%.

Derfor jeg ikke ville have dne over bare for at se på den, vil være sikker på man kunne få det rigtige drev før man spilder tid på at se på ting, det laver ikke sig selv ved at se på det, andet det koster penge for kunden.



Til top Vis jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jensen
 

Side af 2 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes