Bruger siden: 27 September 2007 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 347
Sendt: 15 Januar 2008 kl. 20:14 | IP-adresse registreret
Jeg syntes også det ser meget spændende ud - overvejer at bestille en imorgen. Prisen tiltaler mig meget. Har ellers også kig på en Musical Fidelity X-DAC V.3. Gad vide om den er bedre ? DAC er meget nyt for mig.
Bruger siden: 08 August 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 225
Sendt: 15 Januar 2008 kl. 20:55 | IP-adresse registreret
Er der nogen der kan lure den store forskel på Spitfire'en og denne: http://www.ciaudio.com/vda2.html
Andet end den dobbelte pris.
Kan se Spitfire er med Burr Brown PCM1793 + CL CS8414, men den fra CI Audio er med Burr Brown PCM1794 + CL CS8416. Nogen der lige ved hvor stor forskel der er på de kredse?
Kunne nemlig selv vildt godt tænke mig at få fat i en DAC. CI Audio ser kanon lækker ud, men det dobbelte i pris?
Bruger siden: 27 September 2007 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 347
Sendt: 15 Januar 2008 kl. 21:38 | IP-adresse registreret
Jeg bruger DAC'en i min CD afspiller - det er en DENON CD 1500. Der findes desværre ingen DAC i min forstærker, da det er en alm. stereo forstærker. Valgte denne da jeg primært høre meget musik. Vil gerne have god lyd
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum