Tilbage til HIFI4ALL.DK 19. april 2024 | 04:50   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af min hjemmebiograf
 HIFI4ALL Forum : Billeder af min hjemmebiograf
Emne Emne: Audioholic´s Yamaha/Dali Surround Set-up (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Audioholic
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 Maj 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 208
Sendt: 25 Maj 2005 kl. 19:46 | IP-adresse registreret  

Pænt goddag

Jeg synes efterhånden det var tid at vise mit setup frem, eller det er faktisk kun delvist sandt – har bestilt et Sony KV-32CS70 32” widescreen og et Philips trådløs antenne anlæg fra Tyskland og det ligger og kører rundt et eller andet sted på den tyske Autobahn 

Men for at komme til sagen så kunne jeg altså ikke vente de 14 dage på at tv´et og min trådløse forbindelse skulle komme så her får i lige et indblik i mit grej …..

Det skal siges at jeg har solgt det meste af hvad jeg havde og har måttet starte forfra med at opbygge et anlæg for små 2 år siden, men synes da selv det begynder at se lovende ud – men bedøm selv …

Elektronik:

  • TV: Schneider 22” Stereo tv som snart får en tiltrængt afløsning af et Sony KV-32CS70 http://www.mediacheckpoint.de/cgi-bin/mediacheckpoint.storef ront/4294ab6200de535a27450a32b8950689/Product/View/490178090 7892
  • Receiver: Yamaha RX-V 650 (Købte den som en midlertidig da jeg ikke havde penge til en Denon 3805, men man får faktisk overraskende meget for pengene bl.a. måle mic. 
  • DVD: LG DVC5931 kombi maskine (Vil ikke ofre mange penge på dvd før jeg ved hvilken receiver jeg endelig vil ha) 
  • Yamaha MDX-595
  • Supertech cd-afspiller (Puha, det er fars gamle og den skal _snart_ skiftes, samme historie er knyttet til den som dvd afspilleren)
  • Sennheiser HD200 høretelefoner.

Højttalere:

  • Front: Dali Blue 6006
  • Center Dali Blue C1000 LE
  • Rear: Dali Blue R1000  
  • Subwoofer: Audio Pro Impact 12” med 200watts forstærker

Kabler:

  • Front: Bi-wire med Dali Blue Wave
  • Center: Dali Blue Wave
  • Rear: Black Rhodium First Base T25
  • Subwoofer: Black Rhodium Rhytm 5m
  • Phono til 5.1 mellem DVD & Receiver: Black Rhytm Allegro
  • Scart: Ukendt Vivanco Scart
  • Signal mellem CD og receiver: AudioQuest Sidewinder
  • Signal mellem MD og receiver: Vivanco SIRR 2203 x2

Tilbehør:

  • Thommesen Subwoofer X-over som skal bruges til en fremtidigt sub projekt.
  • JBL 12” W-horn bygget efter originale tegninger på en 18”, går ned til 18Hz, men bruger det ikke rigtig til noget mere da jeg ikke har plads.
  • Valhalla VT feets
  • Skifer plader til højtaler stands (Bruger dem ikke da den fremhæver diskanten for meget)

Fremtiden:

Alt alt for meget skal skiftes, men jeg har ca 15K til at stå som skal fyres af :D

1.      Ny receiver, som nok bliver en Denon AVR 3805.

2.      Ny DVD og CD fra Denon.

3.      Nye fronter så jeg kan bruge de nuværende som baghøjtalere og få opgraderet til 7.1 – har kigget efter Dali Grand og Dali Evidence 870.

Billeder:

Mit ydmyge setup som godt kunne bruge lidt mere plads - er utrolig glad for mine 6006´ere som gør det super godt 

Her ser vi den lækre Audip pro sub som virkelig gør det godt i forhold til prisen (3K) den er måske en anelse langsom, men hva 

Panorama

Nærbillede af min Audio pro uden frontstof (Bemærk den fede lille diode på fronten, nogle der sagde Dali SWA  ?)

Min trofaste yamaha receiver som jeg snart skal skille mig af med igen til fordel for en Denon AVR 3805

Nærbillede af en af mine 6006´ere som gør det super godt - d´apolitto konstruktionen med de 3 6,5" går faktisk dybere end man lige regner med.

Sweetspot og redekasse - man kan lige skimte en R1000 oppe i hjørnet (Bemærk den pæne kabelførelse, mangler jeg bag racket)

Close up af en R1000 - de sidder en anelse for højt, men det virker

Min center med opgraderet delefilter etc. er blevet forhøjet vha. en udslidt Puma sok (Hjemmefusk længe leve )

Sidste billede skal i heller ikke snydes for - min ydmyge dvd samling som tæller en 80 stykker - ikke meget, men den vokser støt.

Ellers fedt forum og NØØØJ hvor er der nogle fine anlæg imellem ... savle savle

P.S : VED godt at jeg har et værre kabelrod bag racksne, men det skal jeg nok få styr på i nærmeste fremtid

Mvh Audioholic

 



__________________
Dali Evidence surround, Marantz SR7000
Marantz DV7010
DIY 12" SLS cylindersub
3 x BassPump III i sofaen
+ diverse gode sager ..
Til top Vis Audioholic's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Audioholic
 
tonyax
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 Oktober 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 2705
Sendt: 25 Maj 2005 kl. 20:02 | IP-adresse registreret  

Audioholic skrev:

bla bla

  • Receiver: Sony RX-V 650 (Købte den som en midlertidig da jeg ikke havde penge til en Denon 3805, men man får faktisk overraskende meget for pengene bl.a. måle mic. 

bla bla bla 

skal der ikke så Yamaha istedet for Sony



__________________
Tony

H/K & B&W snurrerundt
Til top Vis tonyax's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tonyax
 
Audioholic
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 Maj 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 208
Sendt: 25 Maj 2005 kl. 20:49 | IP-adresse registreret  

tonyax skrev:
Audioholic skrev:

bla bla

  • Receiver: Sony RX-V 650 (Købte den som en midlertidig da jeg ikke havde penge til en Denon 3805, men man får faktisk overraskende meget for pengene bl.a. måle mic. 

bla bla bla 

skal der ikke så Yamaha istedet for Sony

Det var en smutter

Det er rettet nu og jeg har fået sat billeder ind - ris, ros og alle kommentarer er mere end velkomne



__________________
Dali Evidence surround, Marantz SR7000
Marantz DV7010
DIY 12" SLS cylindersub
3 x BassPump III i sofaen
+ diverse gode sager ..
Til top Vis Audioholic's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Audioholic
 
NitroBlast
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Januar 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1036
Sendt: 25 Maj 2005 kl. 22:02 | IP-adresse registreret  

Jeg kan slet ikke se, hvorfor du tilstræber den denon-receiver...? Din Yamaha er da bedre (eller sammenlignelig) end denon, hvis du tager prisen og sammenligner den med ydelsen... Men hvis du er hifiklub-fan, så må du jo op med lammeskindet.... ;o) Har du overvejet andre receivere?

Dit rum virker ikke ret stort, og det virker i mine øjne ret overdrevet at køre 7.1 kanal... Men du må jo nok hellere vende tilbage med mere info om det senere... Ellers tillykke med dit grej, og jeg håber, at hvert minut med plastikskive i snurrebassen er en fornøjelse!



__________________
Mit grej!

WATT er et udtryk for kvantitet - ikke kvalitet ;o)
Til top Vis NitroBlast's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af NitroBlast Besøg NitroBlast's Websted
 
Audioholic
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 Maj 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 208
Sendt: 25 Maj 2005 kl. 22:09 | IP-adresse registreret  

NitroBlast skrev:

Jeg kan slet ikke se, hvorfor du tilstræber den denon-receiver...? Din Yamaha er da bedre (eller sammenlignelig) end denon, hvis du tager prisen og sammenligner den med ydelsen... Men hvis du er hifiklub-fan, så må du jo op med lammeskindet.... ;o) Har du overvejet andre receivere?

Dit rum virker ikke ret stort, og det virker i mine øjne ret overdrevet at køre 7.1 kanal... Men du må jo nok hellere vende tilbage med mere info om det senere... Ellers tillykke med dit grej, og jeg håber, at hvert minut med plastikskive i snurrebassen er en fornøjelse!

Synes bare den lyder godt - men der er bestemt også noget i marants der tiltaler mig - andre forslag er velkomne :)

7.1 er også ment som fremtidsplaner da jeg snart skal flytte hjemmefra - skulle jeg nok have skrevet.

Plastikskive i snurrebassen - pudsigt udtryk, men jeg takker for dit indlæg og jeg vil overveje hvilken receiver det bliver næste gang 



__________________
Dali Evidence surround, Marantz SR7000
Marantz DV7010
DIY 12" SLS cylindersub
3 x BassPump III i sofaen
+ diverse gode sager ..
Til top Vis Audioholic's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Audioholic
 
Filmtossen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 November 2004
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 2022
Sendt: 25 Maj 2005 kl. 22:15 | IP-adresse registreret  

Det ser da rigtigt lækkert ud. Godt at du selv er opmærksom på det med kablerne, det giver efter min mening et meget bedre indtryk når der er styr på dem.

Mht. ny receiver, hvorfor ikke vente da der jo er helt nye formater på vej, og den du har nu fejler da intet, tværtimod! Det samme gælder efter min mening også DVD afspiller...det ville da være skammeligt at investere i noget nu og skulle købe noget helt nyt indenfor en meget nær fremtid......

Velkommen til iøvrigt!

 



__________________

*Mit setup*

*Mit gamle setup*


Til top Vis Filmtossen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Filmtossen
 
NitroBlast
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Januar 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1036
Sendt: 25 Maj 2005 kl. 22:16 | IP-adresse registreret  

Det burde ikke komme som en overraskelse, at jeg kan anbefale dig, at kigge på en Onkyo TX-SR702E receiver - fedeste lyd. Derudover burde du helt sikkert kigge på en Yamaha RX-V1500 eller RX-V2500, som har samme (eller bedre) lydbillede som din nuværende receiver. Sidst men ikke mindst er Harman Kardon et bud, sammen med Marantz.

Jeg vil for mit vedkommende dog sige, at jeg ikke har de bedste erfaringer med Marantz, som efter mine forhold er for mørk i lyden, og ret diskantsvag (i mit setup lød det, som om der var viklet en dyne om højtalerne, da jeg havde en marantz sr8500 tilsluttet). Men det er igen et spørgsmål om højtalere. Prøv lidt forskelligt hifi-slik derhjemme med dine egne højtalere, og køb det der har den fedeste lyd ;o)

Håber du finder en fed lejlighed, når du flytter, og jeg ser frem til nogle nye "indtryk" af dit grej, når du kommer så vidt :o)



__________________
Mit grej!

WATT er et udtryk for kvantitet - ikke kvalitet ;o)
Til top Vis NitroBlast's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af NitroBlast Besøg NitroBlast's Websted
 
gromkaellen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 Maj 2005
Lokalitet: Norge
Status: Offline
Indlæg: 152
Sendt: 25 Maj 2005 kl. 22:38 | IP-adresse registreret  

Hei Nitro... Skjønner ikke hvordan du kan prestere å si at 3805 ikke er bedre til prisen enn Onkyo!! Denon har de beste Surround-prossesorene i prisklassen, og den vinner jo alt som er av priser... Bare se Engelske magasiner, der prisnivået på Denon er likt som her i norden! Trenger ikke slakte produktene til Hi-Fi klubben, selvom du ikke liker HFK.... Velg produkter, ikke butikker! 

__________________
HK
Til top Vis gromkaellen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gromkaellen
 
NitroBlast
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Januar 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1036
Sendt: 25 Maj 2005 kl. 22:58 | IP-adresse registreret  

Følgende linx har jeg refereret til før, men jeg bringer dem gerne igen:

http://www.areadvd.de/hardware/avr_mastertest.shtml

Desuden kan følgende anbefales:

http://www.eu.onkyo.com/products/product_tests_en_62071.html

Jeg vil gerne bede "gromkaellen" oplyse linket til éen eneste test, hvor denon overgår onkyo...???

Det er uden tvivl en kendsgerning, at onkyo's overklasse er sammenlignelig med denon's overklasse... Forskellen er blot at onkyo er ca. 25% billigere... Jeg ved, at onkyo er langt bedre end denon's opreklamerede #%!!!!&#??!!... Men igen - Hver sin smag!



__________________
Mit grej!

WATT er et udtryk for kvantitet - ikke kvalitet ;o)
Til top Vis NitroBlast's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af NitroBlast Besøg NitroBlast's Websted
 
gromkaellen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 Maj 2005
Lokalitet: Norge
Status: Offline
Indlæg: 152
Sendt: 25 Maj 2005 kl. 23:14 | IP-adresse registreret  

Vel, for å referere til årets priser som What Hifi har gitt ut, ble 1705 årets forsterker opp til 250£
AVR2105 ble beste opp til 500£ og 2805 ble beste i sin prisklasse ( husker ikke hvor mye ) I tillegg er 3805 referanse til begge de store Hifi-magasin her i Norge, se blant annet dette link... fra Lyd&Bilde
http://www.hifiklubben.com/files/test/L&B_AVR3805.pdf

Kommer med mer snart... Har sett maaaange tester! Men finner ikke alle på nett!


__________________
HK
Til top Vis gromkaellen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gromkaellen
 
gromkaellen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 Maj 2005
Lokalitet: Norge
Status: Offline
Indlæg: 152
Sendt: 25 Maj 2005 kl. 23:21 | IP-adresse registreret  

Her kommer test på 1705

http://www.homecinemachoice.com/cgi-bin/outputpdf.php?file =WP/010/107_WP_010.pdf


__________________
HK
Til top Vis gromkaellen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gromkaellen
 
gromkaellen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 Maj 2005
Lokalitet: Norge
Status: Offline
Indlæg: 152
Sendt: 26 Maj 2005 kl. 00:06 | IP-adresse registreret  

Test av AVR2105, og onkyo 601e

__________________
HK
Til top Vis gromkaellen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gromkaellen
 
gromkaellen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 Maj 2005
Lokalitet: Norge
Status: Offline
Indlæg: 152
Sendt: 26 Maj 2005 kl. 00:12 | IP-adresse registreret  

Kan sikkert finne mer til deg, men ser ikke helt poenget med det...

Tviler ikke på at du kan finne tester der Onkyo også slår Denon, men det er helt fair! Smak og behag.... Men dine meninger er ikke basert på smak og behag...
Du legger ikke skjul på nag ovenfor HFK, og at det er overpriset. Noen av de testene jeg har her, tester produkter i samme prisklasse, og det sier jo alt!




__________________
HK
Til top Vis gromkaellen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gromkaellen
 
gromkaellen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 Maj 2005
Lokalitet: Norge
Status: Offline
Indlæg: 152
Sendt: 26 Maj 2005 kl. 00:18 | IP-adresse registreret  

Men har jeg funnet en link eller?

__________________
HK
Til top Vis gromkaellen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gromkaellen
 
MichaelWB
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 Januar 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 2993
Sendt: 26 Maj 2005 kl. 09:25 | IP-adresse registreret  

gromkaellen skrev:
Men har jeg funnet en link eller?

Ja og du er godt igang med at hijacke Audioholics tråd - ikke særlig pænt af dig!

@ Audioholic

Det ser rigtig godt ud og de planer du har lyder rigtig godt, specielt kan jeg godt li´din idé om at bruge dine 6006 som baghøjttalere

Jeg vil dog nok give dem ret der siger du skal vente lidt med at købe ny reciever. Vent til du ved hvordan du kommer til at bo og hvor meget plads du har. Det giver dig også tid til at lytte til de forskellige produkter og til at spare endnu flere penge op



__________________
Parasound-Micromega-Royd-SVS-Panasonic-PS3

Se hvad der gemmer sig i Pejsestuen
Til top Vis MichaelWB's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MichaelWB
 
gromkaellen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 Maj 2005
Lokalitet: Norge
Status: Offline
Indlæg: 152
Sendt: 26 Maj 2005 kl. 10:16 | IP-adresse registreret  

Hei igjen!
Beklager ærbødigst hvis jeg leder tråden inn på feil spor her. Det er ikke meningen!
Beklager!!

Men alikevel mente jeg at jeg først kom med et saklig innlegg i debatten om hvilken receiver Audioholic skulle velge. Så fikk jeg en utfordring på strak arm, og jeg tok den... Skulle jeg så ikke gjøre det??!??

Mener også alle innleggene mine om receivere er tips til Audioholic, slik at han velger mitt favoritt-merke Denon.. Er det galt?

Og Audioholic: Nok en gang beklager jeg...


__________________
HK
Til top Vis gromkaellen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gromkaellen
 
Audioholic
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 Maj 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 208
Sendt: 26 Maj 2005 kl. 11:26 | IP-adresse registreret  

MichaelWB skrev:

gromkaellen skrev:
Men har jeg funnet en link eller?

Ja og du er godt igang med at hijacke Audioholics tråd - ikke særlig pænt af dig!

@ Audioholic

Det ser rigtig godt ud og de planer du har lyder rigtig godt, specielt kan jeg godt li´din idé om at bruge dine 6006 som baghøjttalere

Jeg vil dog nok give dem ret der siger du skal vente lidt med at købe ny reciever. Vent til du ved hvordan du kommer til at bo og hvor meget plads du har. Det giver dig også tid til at lytte til de forskellige produkter og til at spare endnu flere penge op

Endnu engang er det bevist at man ikke kan sætte folks smag og preferencer over en kam og det er vel egentlig godt nok for så ville det jo være det samme skidt der ville stå i enhver hjemmebio i DK

Jeg har ihvertfald fået noget at tænke over og det bliver nok et par nye fronter der bliver indkøbt som det første :)

Glæder mig som et lille barn til at mit Sony tv ankommer

Og jeg takker igen for fornem kommentering af mit ydmyge setup .. 



__________________
Dali Evidence surround, Marantz SR7000
Marantz DV7010
DIY 12" SLS cylindersub
3 x BassPump III i sofaen
+ diverse gode sager ..
Til top Vis Audioholic's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Audioholic
 
NitroBlast
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Januar 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1036
Sendt: 26 Maj 2005 kl. 12:34 | IP-adresse registreret  

gromkaellen skrev:
Test av AVR2105, og onkyo 601e

Det er klart at du kan finde en test, hvor denon foretrækkes fremfor onkyo på denon's egen hjemmeside.... Det ville da være underligt alt andet. Jeg synes desuden, at spørgsmålet onkyo vs. denon hører hjemme i en anden tråd, men jeg ville bare gøre opmærksom på at onkyo rent faktisk laver super udstyr til gode priser!

Audioholic-> Glæder mig til at se dit nye TV, når du har fået det integreret i setuppet :o)



__________________
Mit grej!

WATT er et udtryk for kvantitet - ikke kvalitet ;o)
Til top Vis NitroBlast's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af NitroBlast Besøg NitroBlast's Websted
 
gromkaellen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 Maj 2005
Lokalitet: Norge
Status: Offline
Indlæg: 152
Sendt: 26 Maj 2005 kl. 12:42 | IP-adresse registreret  

NitroBlast skrev:

gromkaellen skrev:
Test av AVR2105, og onkyo 601e

Det er klart at du kan finde en test, hvor denon foretrækkes fremfor onkyo på denon's egen hjemmeside.... Det ville da være underligt alt andet. Jeg synes desuden, at spørgsmålet onkyo vs. denon hører hjemme i en anden tråd, men jeg ville bare gøre opmærksom på at onkyo rent faktisk laver super udstyr til gode priser!

Audioholic-> Glæder mig til at se dit nye TV, når du har fået det integreret i setuppet :o)


Nå var vel spørsmålet ditt, om jeg kunne finne en test! Jeg fant flere, og kan finne flere.... Nå er det et magasin der heter Komputer, som har laget den testen, at den så ligger ute på Denon sin nettside er jo ett fett! Men har ikke noen hensikt i å diskutere videre med en som er så trangsynt mht. sine oppgjorte meninger.

Audioholic: Hvordan spiller den Audio Pro sub med Dali'ene?


__________________
HK
Til top Vis gromkaellen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gromkaellen
 
Audioholic
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 Maj 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 208
Sendt: 26 Maj 2005 kl. 13:40 | IP-adresse registreret  

gromkaellen skrev:
NitroBlast skrev:

gromkaellen skrev:
Test av AVR2105, og onkyo 601e

Det er klart at du kan finde en test, hvor denon foretrækkes fremfor onkyo på denon's egen hjemmeside.... Det ville da være underligt alt andet. Jeg synes desuden, at spørgsmålet onkyo vs. denon hører hjemme i en anden tråd, men jeg ville bare gøre opmærksom på at onkyo rent faktisk laver super udstyr til gode priser!

Audioholic-> Glæder mig til at se dit nye TV, når du har fået det integreret i setuppet :o)


Nå var vel spørsmålet ditt, om jeg kunne finne en test! Jeg fant flere, og kan finne flere.... Nå er det et magasin der heter Komputer, som har laget den testen, at den så ligger ute på Denon sin nettside er jo ett fett! Men har ikke noen hensikt i å diskutere videre med en som er så trangsynt mht. sine oppgjorte meninger.

Audioholic: Hvordan spiller den Audio Pro sub med Dali'ene?

Nitroblast <-- Jeg skal nok opdatere så snart det ankommer og tage masser af screenshots

Angående Audio pro subben så vil jeg sige at den er en smule langsom til det musik jeg plejer at høre (Trance osv) og der er de "kun" 200watt ikke helt nok til at holde styr på den - den tenderer til at løbe løbsk, men det skal fremhæves at for kun 3000kr er det en utrolig velspillende sub som er let at integrere i de fleste systemer - en vigtig detalje er at det ikke kun er film, men også i stereo delen at den udmærker sig.

Jeg tror ikke man finder nogle subwoofere der kan det for kun 3000,-



__________________
Dali Evidence surround, Marantz SR7000
Marantz DV7010
DIY 12" SLS cylindersub
3 x BassPump III i sofaen
+ diverse gode sager ..
Til top Vis Audioholic's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Audioholic
 

Side af 2 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes