Tilbage til HIFI4ALL.DK 20. april 2024 | 09:37   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af min hjemmebiograf
 HIFI4ALL Forum : Billeder af min hjemmebiograf
Emne Emne: Magnus’ værelse (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
MagnusHolm
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 02 Juli 2004
Lokalitet: Fyn Øst
Status: Offline
Indlæg: 554
Sendt: 04 Juni 2005 kl. 17:50 | IP-adresse registreret  

Hejsa..

 

 

opdateret med nye billeder på side 2

 

 

Nu vil jeg også prøve at oprette en tråd herinde, som løbende vil blive opdateret med nye ting. Jeg har f. eks. ikke fået alle mine højttalere endnu, og jeg mangler også at komme nogle kabelbakker op osv.

ustyrs lidste:

Receiver: Denon avr 1905

DVD afspiller: Denon 1910

Front højttalere: Jamo e360

TV: Phillips 28 "

Højttaler kabler: tara labs til ca. 80 kr./meter

Scart stik: argon fra hifiklubben

 

billeder:

 

 

 

 

kritik ønskes gerne,

med venlig hilsen magnus

 

Til top Vis MagnusHolm's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MagnusHolm Besøg MagnusHolm's Websted
 
denon avr-1804
Forum Bruger
Forum Bruger

Konto lukket efter ønske fra bruger

Bruger siden: 01 Juli 2004
Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline
Indlæg: 205
Sendt: 04 Juni 2005 kl. 18:33 | IP-adresse registreret  

det ser sku fint ud...jeg har selv haft nogen jamo E350 semmen med denon og det holder altså især til prisen...men skal du ikke have nogen baght' og en center?...jeg har selv jamo E3cen og E3sur....tror jeg nok de hedder...de er ikke helt vildt gode, men de er billige og passer godt sammen med E350..så passer de vel også til E360...
Til top Vis denon avr-1804's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af denon avr-1804
 
MagnusHolm
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 02 Juli 2004
Lokalitet: Fyn Øst
Status: Offline
Indlæg: 554
Sendt: 04 Juni 2005 kl. 19:34 | IP-adresse registreret  

denon avr-1804 skrev:
det ser sku fint ud...jeg har selv haft nogen jamo E350 semmen med denon og det holder altså især til prisen...men skal du ikke have nogen baght' og en center?...jeg har selv jamo E3cen og E3sur....tror jeg nok de hedder...de er ikke helt vildt gode, men de er billige og passer godt sammen med E350..så passer de vel også til E360...

 

hey  tak!

mine højttalere er også e350, jeg skrev forkert ..

Jeg vil gerne have en subwoofer først, og så skal jeg have nye højttalere, så jeg køber en dali subwoofer, og derefter køber jeg nok dali blue 6006 og så dali blue center og baghøjttalere.

Men hvor kan man købe de bahøjttalere og center som du har ? og hvad koster de ?

Mvh Magnus

Til top Vis MagnusHolm's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MagnusHolm Besøg MagnusHolm's Websted
 
AndreasCB
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 December 2004
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 436
Sendt: 04 Juni 2005 kl. 20:04 | IP-adresse registreret  

Ser da fedt ud! Men hvorfor flytter du ikke dit grej ned under fjernsynet? Det ser lidt tomt ud 
Til top Vis AndreasCB's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af AndreasCB
 
MagnusHolm
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 02 Juli 2004
Lokalitet: Fyn Øst
Status: Offline
Indlæg: 554
Sendt: 05 Juni 2005 kl. 00:26 | IP-adresse registreret  

AndreasCB skrev:
Ser da fedt ud! Men hvorfor flytter du ikke dit grej ned under fjernsynet? Det ser lidt tomt ud 

det gør jeg nok også.. hylden er jo p***e grim

Til top Vis MagnusHolm's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MagnusHolm Besøg MagnusHolm's Websted
 
KasperP
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 Februar 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 567
Sendt: 05 Juni 2005 kl. 07:54 | IP-adresse registreret  

Det ser fint ud, men som AndreasCB også siger ville jeg nok flytte grejet ned under TV'et.

Du mangler måske lige at få lidt styr på dine kabler.

Sød plakat du har på væggen.
Til top Vis KasperP's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af KasperP
 
Mumrik
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 27 December 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 161
Sendt: 05 Juni 2005 kl. 08:35 | IP-adresse registreret  

Du må være MEGET glad for Jessica Biel for det er vel de færreste der har varme følelser for Blade: Trinity 
Til top Vis Mumrik's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mumrik
 
NitroBlast
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Januar 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1036
Sendt: 05 Juni 2005 kl. 09:23 | IP-adresse registreret  

Det ser fint ud, og jeg glæder mig til at se, når du får resten af højtalerne tilsluttet - hvad er det forresten for højtalere du vil bruge til bag & center?

En anden ting der undrer mig er, om den lille denon receiver ikke får sved på panden af at trække de fronter?

Der hvor din receiver står nu, der får den helt sikkert mere luft, end den ville gøre under tv'et. Det ville se bedre ud, hvis det stod under tv'et, men et par kabelskinner til at skjule kablerne ville også være en løsning :o)



__________________
Mit grej!

WATT er et udtryk for kvantitet - ikke kvalitet ;o)
Til top Vis NitroBlast's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af NitroBlast Besøg NitroBlast's Websted
 
KaZZ
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 Oktober 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 460
Sendt: 05 Juni 2005 kl. 10:02 | IP-adresse registreret  

hva er det for et kabel (det røde) hun er lidt sød hende Jessica Biel



__________________
Rotel RSP1066/RMB1075
Pioneer DV668/PS3
Pana 37pv600/DMR EH65
B&W DM604 S3/602 S2/CC6 S2
Sanyo Z3/Lissau ProScreen gråt motor.
Technics 1210mkII/Cambridge 640P
Taralabs Axiom
Supra
Van den hul
Til top Vis KaZZ's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af KaZZ
 
denon avr-1804
Forum Bruger
Forum Bruger

Konto lukket efter ønske fra bruger

Bruger siden: 01 Juli 2004
Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline
Indlæg: 205
Sendt: 05 Juni 2005 kl. 13:30 | IP-adresse registreret  

MagnusHolm skrev:

denon avr-1804 skrev:
det ser sku fint ud...jeg har selv haft nogen jamo E350 semmen med denon og det holder altså især til prisen...men skal du ikke have nogen baght' og en center?...jeg har selv jamo E3cen og E3sur....tror jeg nok de hedder...de er ikke helt vildt gode, men de er billige og passer godt sammen med E350..så passer de vel også til E360...

 

hey  tak!

mine højttalere er også e350, jeg skrev forkert ..

Jeg vil gerne have en subwoofer først, og så skal jeg have nye højttalere, så jeg køber en dali subwoofer, og derefter køber jeg nok dali blue 6006 og så dali blue center og baghøjttalere.

Men hvor kan man købe de bahøjttalere og center som du har ? og hvad koster de ?

Mvh Magnus

 

hehe..jeg har også selv en dali swa12 sub og bali blue 6006......jeg købte hele mit jamo sæt (E350, E3cen og E3sur) på tilbud i expert til 2500kr. for lidt under 2 år siden...Men jeg har lige vært inde på jamo's hjemme side og der er de slet ikke..så du kan nok ikke få nogen nye..

Til top Vis denon avr-1804's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af denon avr-1804
 
MagnusHolm
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 02 Juli 2004
Lokalitet: Fyn Øst
Status: Offline
Indlæg: 554
Sendt: 05 Juni 2005 kl. 18:15 | IP-adresse registreret  

KasperP skrev:
Det ser fint ud, men som AndreasCB også siger ville jeg nok flytte grejet ned under TV'et.

Du mangler måske lige at få lidt styr på dine kabler.

Sød plakat du har på væggen.

Jeg tror måske jeg skal have mit grej på et rack istedet for, for jeg skal alligevel have en spillemaskine på et tidpsunkt, og jeg har også en cd afspiller jeg skal have plads til.

Mumrik skrev:
Du må være MEGET glad for Jessica Biel for det er vel de færreste der har varme følelser for Blade: Trinity 

Ja hun er sød.

NitroBlast skrev:

Det ser fint ud, og jeg glæder mig til at se, når du får resten af højtalerne tilsluttet - hvad er det forresten for højtalere du vil bruge til bag & center?

En anden ting der undrer mig er, om den lille denon receiver ikke får sved på panden af at trække de fronter?

Der hvor din receiver står nu, der får den helt sikkert mere luft, end den ville gøre under tv'et. Det ville se bedre ud, hvis det stod under tv'et, men et par kabelskinner til at skjule kablerne ville også være en løsning :o)

mange tak!

Jeg vil bruge dali blue 2002 som rear eller dali blue rear, og dali blue center. men jeg tror måske først jeg vil have dali 6006 dom nye fronter :)

ang. denon receiveren så ved jeg det faktisk ikke, jeg synes det lyder okay.. i forholdt til prisen på højttalerne så synes jeg. Men det kan godt være jeg måske skal vælge nogle mindre højttalere end dali blue 6006, jeg synes bare de lød ret godt til prisen da jeg var i hifiklubben og høre dem :)

som sagt tror jeg jeg vil have et rack, hvis jeg kan få plads. ellers ved jeg ikke hvad jeg skal gøre, for jeg synes også selv det ser grimt ud med den hylde.

KaZZ skrev:

hva er det for et kabel (det røde) hun er lidt sød hende Jessica Biel

Jeg kan ikke huske det, men det kostede 600 kr. i hifiklubben..

denon avr-1804 skrev:
MagnusHolm skrev:

denon avr-1804 skrev:
det ser sku fint ud...jeg har selv haft nogen jamo E350 semmen med denon og det holder altså især til prisen...men skal du ikke have nogen baght' og en center?...jeg har selv jamo E3cen og E3sur....tror jeg nok de hedder...de er ikke helt vildt gode, men de er billige og passer godt sammen med E350..så passer de vel også til E360...

 

hey  tak!

mine højttalere er også e350, jeg skrev forkert ..

Jeg vil gerne have en subwoofer først, og så skal jeg have nye højttalere, så jeg køber en dali subwoofer, og derefter køber jeg nok dali blue 6006 og så dali blue center og baghøjttalere.

Men hvor kan man købe de bahøjttalere og center som du har ? og hvad koster de ?

Mvh Magnus

 

hehe..jeg har også selv en dali swa12 sub og bali blue 6006......jeg købte hele mit jamo sæt (E350, E3cen og E3sur) på tilbud i expert til 2500kr. for lidt under 2 år siden...Men jeg har lige vært inde på jamo's hjemme side og der er de slet ikke..så du kan nok ikke få nogen nye..

Jeg vil gerne have en swa15 tror jeg den hedder, og så ellers det samme som dig :)

Det gør ikke noget med jamo højttalerne, jeg vil gerne have dali :)

Til top Vis MagnusHolm's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MagnusHolm Besøg MagnusHolm's Websted
 
wrong
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 30 August 2003
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 3644
Sendt: 05 Juni 2005 kl. 18:31 | IP-adresse registreret  

Hej Magnus.

Fint lille setup du har fået skrabt sammen der. MHT til en sub ville jeg gå uden om SWA12/15. Jeg har selv haft 12eren og bevares, det er da en udemærket sub. men den den giver altså for hurtigt op. Hvis jeg var dig kiggede jeg efter en B&W asw600/650/675. Dem er der meget mere smæk i og dee kan presses hårdere end dalierne.

MVH WRONG



__________________
Vinyl er hyl!
Skateboarding kicks ass...
Til top Vis wrong's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af wrong Besøg wrong's Websted
 
MagnusHolm
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 02 Juli 2004
Lokalitet: Fyn Øst
Status: Offline
Indlæg: 554
Sendt: 05 Juni 2005 kl. 18:35 | IP-adresse registreret  

wrong skrev:

Hej Magnus.

Fint lille setup du har fået skrabt sammen der. MHT til en sub ville jeg gå uden om SWA12/15. Jeg har selv haft 12eren og bevares, det er da en udemærket sub. men den den giver altså for hurtigt op. Hvis jeg var dig kiggede jeg efter en B&W asw600/650/675. Dem er der meget mere smæk i og dee kan presses hårdere end dalierne.

MVH WRONG

 

okay, det vil jeg da have med i mine overvejelser, og tak for rådet. Men det har også lidt at gøre med hvor meget de koster, for jeg har ikke så mange penge.. Det er nemlig fordi man tit kan købe den der swa15 for omkring 2-3k i den blå avis.

Til top Vis MagnusHolm's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MagnusHolm Besøg MagnusHolm's Websted
 
wrong
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 30 August 2003
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 3644
Sendt: 05 Juni 2005 kl. 19:17 | IP-adresse registreret  

Jeg vil gætte på du kan fåe en asw650 til ca det samme. Hvor stor er dit rum??

MVH WRONG



__________________
Vinyl er hyl!
Skateboarding kicks ass...
Til top Vis wrong's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af wrong Besøg wrong's Websted
 
denon avr-1804
Forum Bruger
Forum Bruger

Konto lukket efter ønske fra bruger

Bruger siden: 01 Juli 2004
Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline
Indlæg: 205
Sendt: 05 Juni 2005 kl. 19:30 | IP-adresse registreret  

MagnusHolm skrev:
wrong skrev:

Hej Magnus.

Fint lille setup du har fået skrabt sammen der. MHT til en sub ville jeg gå uden om SWA12/15. Jeg har selv haft 12eren og bevares, det er da en udemærket sub. men den den giver altså for hurtigt op. Hvis jeg var dig kiggede jeg efter en B&W asw600/650/675. Dem er der meget mere smæk i og dee kan presses hårdere end dalierne.

MVH WRONG

 

okay, det vil jeg da have med i mine overvejelser, og tak for rådet. Men det har også lidt at gøre med hvor meget de koster, for jeg har ikke så mange penge.. Det er nemlig fordi man tit kan købe den der swa15 for omkring 2-3k i den blå avis.

der er mere smæk i B&W'erne end i dali, men efter min mening er dali MEGET beder til at spille musik (især swa12)....og de passer beder sammen med dali blue....og din forstærker kan godt trække dali blue 6006 det er dog ikke helt optimalt....men hvis du en gang køber en større forstærker vil du få mere ud at det end hivs du køber nogen små ht....bare min mening..og jeg er ikke den store ekspert i hifi....

 

Til top Vis denon avr-1804's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af denon avr-1804
 
Rapper
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 27 Januar 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 706
Sendt: 05 Juni 2005 kl. 19:47 | IP-adresse registreret  

wrong skrev:

Jeg vil gætte på du kan fåe en asw650 til ca det samme.



Du må fandme gerne finde en ASW650 til mig til den pris (held og lykke)

Magnus: Nice setup. Eneste negative kritik jeg kan finde på er at du har en Blade Trinity plakat, men den er lovligt undskyldt pga. tøsen, og så er du en dårlig fotograf  Ej, kunne godt tænke mig nogle lidt bedre billeder, evt. også at dit "sweetspot" osv.

Men det ser jo godt ud ellers


__________________
Mvh Rasmus
www.therasmus.dk
Friends are the family we choose for ourselves.
Til top Vis Rapper's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Rapper Besøg Rapper's Websted
 
MagnusHolm
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 02 Juli 2004
Lokalitet: Fyn Øst
Status: Offline
Indlæg: 554
Sendt: 06 Juni 2005 kl. 00:16 | IP-adresse registreret  

jeg kan sagtens tage flere billeder, det gør jeg lige imorgen når jeg har tid
Til top Vis MagnusHolm's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MagnusHolm Besøg MagnusHolm's Websted
 
Tylle
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 15 Maj 2005
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 490
Sendt: 06 Juni 2005 kl. 18:44 | IP-adresse registreret  

Undskyld for OT:

Hvor har du fundet den plakat med Blade III henne? Den er jo rigtig fed

Til top Vis Tylle's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Tylle
 
MagnusHolm
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 02 Juli 2004
Lokalitet: Fyn Øst
Status: Offline
Indlæg: 554
Sendt: 06 Juni 2005 kl. 23:14 | IP-adresse registreret  

Tylle skrev:

Undskyld for OT:

Hvor har du fundet den plakat med Blade III henne? Den er jo rigtig fed

den har jeg fået af en rigtig flink ven som arbejder i en biograf

Jeg fik også med de to andre, altså 3 i alt

Og til jer andre så kommer de nye billeder først imorgen, har glemt mit kamera på arbejdet :(

Til top Vis MagnusHolm's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MagnusHolm Besøg MagnusHolm's Websted
 
MagnusHolm
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 02 Juli 2004
Lokalitet: Fyn Øst
Status: Offline
Indlæg: 554
Sendt: 19 Juli 2005 kl. 07:54 | IP-adresse registreret  

Undskyld jeg ikke har holdt mit løfte om nye billeder, men jeg venter lige til jeg har fået rykket mit grej ned under bordet, og fået styr på min kabler.

Desuden bliver der nok ogsp råd til nye højttalere efter d. 1. - så der kommer nok også lidt nye billeder der

Til top Vis MagnusHolm's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MagnusHolm Besøg MagnusHolm's Websted
 

Side af 3 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes