Tilbage til HIFI4ALL.DK 3. maj 2024 | 04:22   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af min hjemmebiograf
 HIFI4ALL Forum : Billeder af min hjemmebiograf
Emne Emne: Snurrerundt med Atoll, DLS og LG (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 4
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
taz123456
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 December 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 482
Sendt: 02 August 2006 kl. 23:36 | IP-adresse registreret  

DLS r55 og ny universialremote side 3

"Gør det selv" med baghøjtalere side 2

Ny effektforstærker og center på side 2

Update Update: Nye Dali Evidence på side 2

Update: Billeder af nyt udstyr nederst på billedet

Hej alle

Tjaa nu er det vel ved at være min tur til at vise mit system frem, selvom det ikke er noget pragende da jeg studerende.

Mit sytem består af følgende:

Yamaha rx vx596rds

Arcam Alpha 9 effektforstærker som styrer mine fronthøjttalere

Oppo opdv971 dvdafspiller

Dali sl-7 fronthøjttalere

Center, sub og baghøjttalere er fra KEF KHT 2005 serien, som løbende står for udskiftning

LG pc1r 42tommer plasmaskærm

Det er langt fra det bedste digicam jeg har, så jeg beklager den ringe billedkvalitet

 

Det er så hele mit setup I ser her

Det er så mine fronthøjttaler. Dali sl-7, som jeg for nyligt købte brugt for 2000kr. Synes det var en

okay pris.

Her igen uden frontstof.

Her er så mine 2 forstærkere:(lidt svært at se på billedet kan jeg se

Yamaha 596 og arcam alpha 9

Efter jeg fik de 2 dalihøjttalere, synes jeg at mellemtonen var ret blurret og langt fra præcis. Videre havde Yamahaforstærkeren heller ikke helt styr på bassen længere. Derfor købte jeg

en Arcam Alpha 9 brugt for 1100, via brugtforummet herinde. Og er du sindssyg det hjalp.

Lydbilledet fik et gevalidigt ryk opad. Det er en meget musikalsk forstærker som har sin force indenfor aukustisk musik. Og det kan virkelig høres. Mellemtonen er blevet så meget mere præcis end tidligere, diskanten er klart tydeligere og der er meget mere styr på bassen. Dog er lyden stadigvæk afrundet og behagelig, dvs det er ikke en "up on front" oplevelse, som jeg heldigvis heller ikke har præference for.

Her er min oppo dvsafspiller

Flere af jer har sikkert hørt om den før. Den ser ikke ud af meget, men den leverer et pragtfuldt billede via DVI, som den også er tilsluttet med.

Her er min sub fra mit KEF kht 2005 sæt. Selvom der kun sidder en 8" bas  synes jeg den gør et godt stykke arbejde. Min stue er ca 25kvm og det spiller den fint op. Det skal lige pointeres at det ikke er en ridste der er i toppladen. Det er støv:-)

Tvét er jeg rigtig glad for. Det lever super gode billed. Og har god lyd. MEN og dette er et stort men: Købte det hos digitalo. Det første tv jeg fik havde en stor bule i bagsiden og hvis man sidder i en lytteposition, i samme højde som tvét og sidder lige foran det er det er høj metallisk tone(kun når man sidder i denne position). Fik det byttet til et nyt, men det nye tv laver samme tricks. Det er tilsyneladende et genererelt problem med denne skærm, efter jeg har tjecket lidt op på det på nettet. Det er ret frusterende da det er en super skærm, men den metallisk snurren er virkelig generende. Så skal lige have taget stilling til om jeg skal have byttet tvét til en anden model

Efter at have læst en post herinde om at man selv kan lave et vægbeslag for små 200kr, smuttede jeg ned i Bauhaus og købte det nødvendige. Det var ligetil at lave. Dog var det lidt bøvlet at bore de 2 nederste huller i skinnen, da der i forvejen var nogle "aflange" huller i skinnen som skulle bores "udenom". Som det kan ses har jeg sat et par møtrikker ind imellem skinnen og skærmen, for at opfylde kravet om at skærmen skal være x antal cm fra væggen. pga lufttilstrømning.

Jeg sidder godt 3 meter fra tvét, og man kan vist lige skimte mine 2 baghøjttalere, som er fra KEF KHT 2005 serien. Der står en lamp og spærrer lidt for den høre baghøjttalere. Jeg skal lige have fundet en mere fornuftig placering af denne skærm, for det ser lidt tosset ud:-)

Synes lige det skulle et billede med af min elskede sony 232 23" pcskærm:-)

Det var så det. Ikke noget vildt, men ifht. jeg er studerende og først for nyligt er begyndt at interessere mig for semi hifi, så er jeg godt tilfreds

Mine fremtidige ønsker er som følger i prioteret rækkefølge:

Logitech harmony 885 så jeg kun skal nøjes med én fjernbetjening:-)

Vil gerne se om jeg kan erstatte mine bag, center og sub med den samme serie, som mine dalifronthøjtalere er fra. De skal selvfølgelig findes brugt, og kan ikke rigtig finde ud af hvad modelnavnene er på disse, da det tilsyneladende ikke er en så udbredt serie



__________________
Mit grej: Musical Fidelity A5 integreret, DLS R55 mk2, Squeezebox(fremragende maskine), Oppo dvd, LG 42PC1R Plasma. Se mere på: http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=75120&KW=ta z123456
Til top Vis taz123456's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af taz123456
 
taz123456
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 December 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 482
Sendt: 03 August 2006 kl. 14:15 | IP-adresse registreret  

Det skal lige pointeres at min skærm er sat op med skinner fra bauhaus af. Samlet set kostede beslaget ca 170kr. Jeg kan lige oploade nogle billeder af det når jeg kommer hjem fra job
Til top Vis taz123456's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af taz123456
 
Clive
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 April 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 265
Sendt: 03 August 2006 kl. 14:39 | IP-adresse registreret  

Det ser ellers rigtig godt ud, dit setup. Men hvordan syntes du, at Dali og KEF spiller sammen i frontkanalerne?



__________________
Mvh. Clive
Til top Vis Clive's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Clive
 
taz123456
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 December 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 482
Sendt: 03 August 2006 kl. 14:49 | IP-adresse registreret  

Clive skrev:

Det ser ellers rigtig godt ud, dit setup. Men hvordan syntes du, at Dali og KEF spiller sammen i frontkanalerne?

Synes det lyder okay. men man kan tydeligt høre at dali er lidt mere sprød i lyden og lidt mere lys.

Om det er pga. de har deres seperate forstærker kan jeg ikke helt finde ud af. Men Jeg skal have fat en en anden center, som helst skal være dali evt. en sc5 eller sc7. Vil bare gerne have en der passer i designet, men det er desværre ikke lige til at finde. Men tjecker div. brugtforummer ofte:-)

her en af dagene skal jeg have lånt en dbmåler af en af mine venner, således jeg kan få sat surroundlyden op præcist som det skal være:-)



__________________
Mit grej: Musical Fidelity A5 integreret, DLS R55 mk2, Squeezebox(fremragende maskine), Oppo dvd, LG 42PC1R Plasma. Se mere på: http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=75120&KW=ta z123456
Til top Vis taz123456's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af taz123456
 
MichaelWB
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 Januar 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 2993
Sendt: 03 August 2006 kl. 17:50 | IP-adresse registreret  

Det ser fint ud, men dine billeder er alt for brede!!

__________________
Parasound-Micromega-Royd-SVS-Panasonic-PS3

Se hvad der gemmer sig i Pejsestuen
Til top Vis MichaelWB's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MichaelWB
 
taz123456
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 December 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 482
Sendt: 04 August 2006 kl. 09:16 | IP-adresse registreret  

hehe ja lagde billederne ind mens jeg arbejdede på min 23"skærm. Jeg laver lige nogle nye billeder her i weekenden og oploader dem istedet. Ser også lige om de så ikke kan blive lidt bedre kvalitet



__________________
Mit grej: Musical Fidelity A5 integreret, DLS R55 mk2, Squeezebox(fremragende maskine), Oppo dvd, LG 42PC1R Plasma. Se mere på: http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=75120&KW=ta z123456
Til top Vis taz123456's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af taz123456
 
taz123456
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 December 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 482
Sendt: 05 August 2006 kl. 17:52 | IP-adresse registreret  

Btw datoen på billederne skal i bare ignorere. Billederne blev taget idag:-)

__________________
Mit grej: Musical Fidelity A5 integreret, DLS R55 mk2, Squeezebox(fremragende maskine), Oppo dvd, LG 42PC1R Plasma. Se mere på: http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=75120&KW=ta z123456
Til top Vis taz123456's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af taz123456
 
Nobody
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Maj 2006
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 693
Sendt: 05 August 2006 kl. 22:21 | IP-adresse registreret  

Flot og "ren" bif du har dig. Jeg startede selv op med KEF 2005.2 efter at have hørt dem hos Fona. Jeg synes de spiller rigtigt godt, men mangler selvfølgeligt masser af bund. Men subben er ikke tosset. Jeg havde den med 10" godt nok. Det er ikke længe siden de sidste og subben blev afløst af Dali. Hvilke HT´er skal afløse dine KEF ?



__________________
Nobody is perfect. I´m Nobody !

Til top Vis Nobody's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nobody Besøg Nobody's Websted
 
taz123456
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 December 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 482
Sendt: 07 August 2006 kl. 09:31 | IP-adresse registreret  

Nobody skrev:

Flot og "ren" bif du har dig. Jeg startede selv op med KEF 2005.2 efter at have hørt dem hos Fona. Jeg synes de spiller rigtigt godt, men mangler selvfølgeligt masser af bund. Men subben er ikke tosset. Jeg havde den med 10" godt nok. Det er ikke længe siden de sidste og subben blev afløst af Dali. Hvilke HT´er skal afløse dine KEF ?

Det har været meget vigtigt for mig at biffen er "ren" som du så fint skriver:-) Hvis man ikke har så mange penge at gøre godt med så synes jeg helt klart at KEF 2005 giver meget value for money.Da det kun er en 8"sub jeg har mangler den nok lige det sidste power i bunden, men synes nu den får gjort jobbet fint, set i relation til størrelsen.

Designmæssigt vil jeg gerne have nogle højttalere der matcher min front. baghøjttalerne der tilhøjrer samme serie hedder vist nok ss-5 og centeren hedder sc-5. Men har kun kunne finde dem med trækabinet. Mit ønske ville jo være at hvis de var i sølv, ligesom mine front. Så nu skal jeg have taget stilling til om jeg kan acceptere center og baghøjttalere i sort trækabinet eller jeg skal se om jeg kan finde nogle andre højttalere med ordentlig performance, som kan matche mine front designmæssigt. Men Dali er helt klart at foretrække. Mht. udskiftning af subben varer det nok lidt endnu, hvorfor der ikke er taget stilling til hvilken en det skal være



__________________
Mit grej: Musical Fidelity A5 integreret, DLS R55 mk2, Squeezebox(fremragende maskine), Oppo dvd, LG 42PC1R Plasma. Se mere på: http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=75120&KW=ta z123456
Til top Vis taz123456's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af taz123456
 
Batemandk
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 22 Januar 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 990
Sendt: 08 August 2006 kl. 09:05 | IP-adresse registreret  

 Hold da op.. Det pyntede da gevaldigt med nye billeder... Nu ser det jo rigtig godt ud  De er egentlig ret lækre de SL-7'ere... Jeg mener der er en der har 2 stk DALI Skyline til salg her på siden.. Det kunne da være et blæret set up, med skyline som front og dine SL-7'er som bag

Mvh Tim



__________________
Noget vellydende :p
Anything in parenthesis can (not) be ignored.
Stuen
Til top Vis Batemandk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Batemandk
 
taz123456
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 December 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 482
Sendt: 08 August 2006 kl. 12:15 | IP-adresse registreret  

Batemandk skrev:

 Hold da op.. Det pyntede da gevaldigt med nye billeder... Nu ser det jo rigtig godt ud  De er egentlig ret lækre de SL-7'ere... Jeg mener der er en der har 2 stk DALI Skyline til salg her på siden.. Det kunne da være et blæret set up, med skyline som front og dine SL-7'er som bag

Mvh Tim

Haha ja det kunne da være lækkert. De er ihvertfald i samme designserie. Meeen må nok tilstå jeg ikk har plads til det.(Negativ WAF faktor) Må nok nøjes med satelitter som baghøjttalere i første omgang:-)



__________________
Mit grej: Musical Fidelity A5 integreret, DLS R55 mk2, Squeezebox(fremragende maskine), Oppo dvd, LG 42PC1R Plasma. Se mere på: http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=75120&KW=ta z123456
Til top Vis taz123456's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af taz123456
 
taz123456
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 December 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 482
Sendt: 09 Oktober 2006 kl. 17:27 | IP-adresse registreret  

Så er det sket lidt nyt

Har fået følgende nyt i mit system

Center: Dali suite 1.5 sort

Baghøjttalere: Dali blue r1000 sort

Sub: Dali suite s1.2 sølv

I mit gamle system manglende jeg noget kraft i min center. Min KEF center kunne foreståeligt nok ikke følge med mine dali sl7 front. Jeg faldt over denne højttaler brugt. Den kostede 800, men fik ham presset ned i 500kr. RØVERKØB:-) Og den fremstår som ny. Og den spiller max. Det er meget mere punch og detajler. Hørte lige EAGLES dvdudgivelse, og det var en helt ny oplevelse.

VIRKELIG lækker sub, som jeg gav 3000kr for inkl levering(brugt). Den er i et lukket kabinet, så har stillet den ved siden af min sofa, som er min foretrukne lytteposition. Der er bare ét problem. Jeg synes ikke den tager alle de frekvenser med, som jeg ønsker, hvorfor jeg vil prøve at ændre indstillingerne i min receiver(den har monitor out men kan ikk få noget billede på mit tv, og faciliteten står heller ikke omtalt i manualen). Men dette er tilsyneladende ikke muligt. Det er ikke et problem ved musik, men når jeg ser film, får jeg kun de allerlaveste frekvenser med, og det er ikke helt tilfredsstillende.

Min ene dali blue r1000 baghøjttaler. Gav 1000kr brugt for sættet. Som i kan se har jeg prøvet at lege handyman, men er langt fra helt tilfreds med den måde den hænger på, og beslaget er jo heller ikke ligefrem WAF-venlig. Så med tiden skal jeg nok have lavet et beslag som er mere hensigtsmæssig.

Den anden baghøjttaler, som hænger på en gipsvæg. Gipsravpluks er guds straf til menneskeligheden. Det var nærmest umuligt at få ravpluksene til at virke efter hensigten. HMM

Det er så hele systemet samlet. Jeg er ret godt tilfreds med systemet. Dog skal jeg have sparet sammen til en ny receiver. Nok enten Marantz 8500 eller en Yamaha et eller andet. Er ikke tilfreds med at jeg ikke kan indstille hvilken frekvenser min sub skal afspille.

I morgen får jeg en universial remote; Remotec bw6150, som er en touchscreen. Jeg skal give 800kr inkl dockinstation, hvor jeg selv kan lave knapperne med logo og det hele. Det var meningen at jeg skulle have en logitech harmony 885,  men kunne ikke stå for dette tilbud.

Så vender nok snart tilbage med billeder og erfaringer med mit nye legetøj..

I er velkommen med kritik:-) 

 

 



__________________
Mit grej: Musical Fidelity A5 integreret, DLS R55 mk2, Squeezebox(fremragende maskine), Oppo dvd, LG 42PC1R Plasma. Se mere på: http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=75120&KW=ta z123456
Til top Vis taz123456's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af taz123456
 
Schrammelll
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Maj 2003
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 817
Sendt: 27 Oktober 2006 kl. 22:20 | IP-adresse registreret  

Hejsa.

Jeg studsede lige over din måde at hænge baghøjttalerne op på. Er der en speciel grund til du ikke hænger dem fladt indtil væggen, som de er beregnet til?
Til top Vis Schrammelll's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Schrammelll
 
taz123456
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 December 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 482
Sendt: 28 Oktober 2006 kl. 13:25 | IP-adresse registreret  

Schrammelll skrev:
Hejsa.

Jeg studsede lige over din måde at hænge baghøjttalerne op på. Er der en speciel grund til du ikke hænger dem fladt indtil væggen, som de er beregnet til?

 

Det var også planen i første omgang, men min sidde position er så langt tilbage, at højttalerne ikke vil være vinklet korrekt til lyttepositionen, hvis jeg hængte dem direkte på bagvæggen.

Jeg var meget i tvivl om placeringen, men efter jeg kiggede i manualen kom jeg frem til at det ville være optimalt at hænge dem som de gør nu. Og kan efterfølgende høre at det helt klart er den rigtige beslutning.:-)



__________________
Mit grej: Musical Fidelity A5 integreret, DLS R55 mk2, Squeezebox(fremragende maskine), Oppo dvd, LG 42PC1R Plasma. Se mere på: http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=75120&KW=ta z123456
Til top Vis taz123456's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af taz123456
 
mathias 2
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 03 Juni 2006
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 1669
Sendt: 28 Oktober 2006 kl. 13:29 | IP-adresse registreret  

wow! nu begynder det da at ligne noget hva'?? det er bare super så ville en bedre dvd-afspiller bare sætte prikken over i'et.

__________________
Til top Vis mathias 2's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mathias 2
 
Jacob AN
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket efter ønske fra bruger.

Bruger siden: 05 Juni 2004
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 203
Sendt: 28 Oktober 2006 kl. 13:53 | IP-adresse registreret  

Hej

Tillykke med dine Dali`er de spiller virkelig godt, har hørt dem i Hifi- klubben.



__________________
Med Venlig Hilsen
Jacob
-----------------------------------
Hjemmebio er fedt
min hjemmebio
Til top Vis Jacob AN's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jacob AN Besøg Jacob AN's Websted
 
taz123456
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 December 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 482
Sendt: 29 Oktober 2006 kl. 12:26 | IP-adresse registreret  

Jo tak:-)

 

Mht. til dvdafspilleren så er den faktisk langt fra ringe.. Det performer ca. lige så godt som Denon 1920, så helt dårlig er den ikke:-)

Er også rigtig glad for mine dalihøjttalere.  Men de fortjener snart en ny receiver, så det er det næste der skal udskiftes.

Men men inden da er der faktisk sket et par nye ting så hold øje med tråden. Indenfor de næste par dage vil der komme update med nye billeder:-)



__________________
Mit grej: Musical Fidelity A5 integreret, DLS R55 mk2, Squeezebox(fremragende maskine), Oppo dvd, LG 42PC1R Plasma. Se mere på: http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=75120&KW=ta z123456
Til top Vis taz123456's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af taz123456
 
taz123456
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 December 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 482
Sendt: 20 November 2006 kl. 17:16 | IP-adresse registreret  

Tjaa jeg lovede jo der ville komme noget nyt, men jeg kan desværre ikke få mit digicam til at virke:-(

Anyways har fået følgende:

  • Xbox 360
  • Samsung HD decoder.

Det er virkeligt fedt at spille gears of war online. Alt for fedt billede, og god surroundlyd.
Den xbox var vist en god investering

Videre har jeg fået samsungdecoderen( igennem stofa). Discovery HD ser alt for vildt ud. selvom der ikke er så mange spændende programmer, så er det alligevel en fornøjelse at se på det flotte billede..

Jeg har haft nogle tanker om at købe en integreret surroundforstærker. Grunden her til er følgende årsager.

  • Træt at effektforstærkeren ikke kan tænde og slukke for via fjernbetjening 
  • Jeg kan ikke vælge hvilke frekvenser min sub skal spille. (vil gerne have muligheden for at man kan se indstillingerne på min fladskærm)
  • Synes jeg mangler noget punch i rockmusik( min effekt har sin force i musikalsk musik, ikk rock)

Det er ikke noget jeg vil købe nu og her, men tjecker markedet. jeg vil købe brugt og har overvejet følgende:

Harman Kardon avr 7000

Marantz 7500 eller 8500

Noget Yamaha...

Men vil en af disse modeller forbedre mit stereobillede. Jeg bruger jo effektforstærker på nuværende tidspunkt. Selvom den har sin force ved musikalsk musik, ved jeg ikk om den stadigvæk er bedre stereomæssigt end de forslag jeg kommer med.

Videre gør jeg brug af en forholdvis dårlig lydkilde. MP3 fra pcén som bliver overført via coax( i så høj bitrate som muligt). Derfor skal jeg heller ikke have en forstærker der "afslører" min dårlige lydkilde. Har hørt at Thule f.eks. har en tendens til dette, da den leverer musikken  "UP FRONT".

Ville de nævnte forstærkere have en tendens til dette, således at jeg måske skulle overveje andre alternativer.

Det skal pointeres at min DAli s1.2 sub også bliver brugt til stereo. Jeg overvejer at udskifte mine front til dali suite 2.5, 2.8 eller 3.5

 

 

Har planer om at mine front måske skal udskiftes til dali 2.5, 2.8 eller 3.5



__________________
Mit grej: Musical Fidelity A5 integreret, DLS R55 mk2, Squeezebox(fremragende maskine), Oppo dvd, LG 42PC1R Plasma. Se mere på: http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=75120&KW=ta z123456
Til top Vis taz123456's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af taz123456
 
taz123456
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 December 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 482
Sendt: 20 November 2006 kl. 17:30 | IP-adresse registreret  

Og forresten hvad tror I jeg kan få for min aram effekt og yamaha surroundforstærker?

__________________
Mit grej: Musical Fidelity A5 integreret, DLS R55 mk2, Squeezebox(fremragende maskine), Oppo dvd, LG 42PC1R Plasma. Se mere på: http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=75120&KW=ta z123456
Til top Vis taz123456's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af taz123456
 
mathias 2
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 03 Juni 2006
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 1669
Sendt: 20 November 2006 kl. 17:47 | IP-adresse registreret  

taz123456 skrev:
Og forresten hvad tror I jeg kan få for min aram effekt og yamaha surroundforstærker?

omkring 1500-2000 kr. altså for surroundreceiver og effekt sammen.



__________________
Til top Vis mathias 2's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mathias 2
 

Side af 4 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes