Tilbage til HIFI4ALL.DK 28. marts 2024 | 14:27   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af min hjemmebiograf
 HIFI4ALL Forum : Billeder af min hjemmebiograf
Emne Emne: 12 kvm bio - nye billeder side 20 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 20
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
MC_Disko
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 August 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 383
Sendt: 12 Oktober 2006 kl. 17:54 | IP-adresse registreret  

Nye billeder side 3. (fra begyndelsen)

Nye billeder side 4. (nye baghøjttalere)

Nye billeder side 5. (spikes)

Nyt billede side 6. (Dali SWA12 og Silver Wave kabel)

Nye billeder side 6. (Film plakater)

Nye billeder side 7. (nyt HIFI rack og nye omgivelser)

Nyt udstyr side 9.

Nyt side 11

Nyt side 14


Hej alle sammen, tænkte at jeg, nu efter at havde set på mange af jeres surround systemer, ville smide midt ind. det er dog ikke færdigt endnu (men færdig bliver man jo nok aldrig).

det er første gang jeg for alvor prøver at smide noget op her inde, så tag lige godt i mod mig

mit setup består indtil videre af følgende:


NAD T763v2 surround receiver.

NAD T-533 DVD-afspiller.

DALI Concept 10 fronthøjttaler.

DALI Concept CT centerhøjttaler.

DALI Concept 1 baghøjttalere.

Dali SWA12 subwoofer

TV'et er et gammelt JVC 28"
forbliver det et stykke tid endnu.

og selvfølgelig Nad HTR2 universal fjernbetjeningen som styre det hele, incl lys.

og så til alle billederne


Aftenens film, Superman Returns






ved ik lige hva idéen skulle være med de her to billeder, men meget sjov er det da










og så lige lidt screenshot's, sorry jeg ik lige har et 40" LCD eller en projekter, så i må nøjes med mit 28" JVC








og lige til sidst.. en samling af de FEDESTE serier, samt et par Special edition box'sets

Smallville og Prison Break styre

og nu du har kæmpet dig helt her ned.. så smid da lige en lille kommentar, hva syntes du ? ved godt det langt fra er færdigt, men ting tar jo tid. rom blev jo heller ik bygget på en dag

MVH / Michael



__________________
Se min lille bio her.
Til top Vis MC_Disko's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MC_Disko
 
him self
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 Marts 2006
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 142
Sendt: 12 Oktober 2006 kl. 18:20 | IP-adresse registreret  

hej.. lækkert anlæg, men kan du ikke prøve at trække fronterne lidt ud? det ser ikke ud til de får ret meget luft! så du liga dk og beverly idag 

 

lugter så dejligt af f**** i fiskebutikken

 

 

mvh him self

Til top Vis him self's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af him self
 
Ascari
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 Juni 2004
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 3329
Sendt: 12 Oktober 2006 kl. 18:22 | IP-adresse registreret  

Helt sikkert et flot setup, god stil

Dine C10'ere ser ud til at tage en del plads, og de står meget klemt synes jeg, tror ikke det er så tosset at gå over til Suite serien, da højttalerene er mindre og derfor vil få mere luft. Dog synes jeg stadigt det er utroligt flot dit anlæg, og godt at se at du har sørget for massere af effekt til dine højttalere, det er den eneste vej frem

Nu hvor du snakker om at du vil have en sub, er du så sikker på at du overhovedet har brug for en, jeg kører selv med et sæt 850 på 16 kvm. og kan klare det uden, selvom jeg da gerne så en velvoksen sub stå herinde , men man må jo prioritere. Jeg tror et bedre billede vil give mere, men jeg kan jo umuligt vide hvad der er bedst for dig.

mvh. Ascari

Flot billede af Saleen S7 by the way, lækker bil  

Til top Vis Ascari's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ascari
 
MC_Disko
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 August 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 383
Sendt: 12 Oktober 2006 kl. 18:25 | IP-adresse registreret  

him self skrev:

hej.. lækkert anlæg, men kan du ikke prøve at trække fronterne lidt ud? det ser ikke ud til de får ret meget luft! så du liga dk og beverly idag


højtalerne står faktis 15 cm fra vægen, men kan man ik rigtig se på billederne. Jeg kunne nok trække den længere ud, men syntes de spiller godt hvor de står. syntes heller ik de skal stå helt ude i rummet, det er et forholdsvis lille rum
Til top Vis MC_Disko's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MC_Disko
 
MC_Disko
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 August 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 383
Sendt: 12 Oktober 2006 kl. 18:34 | IP-adresse registreret  

hvordan laver jeg så jeg kan linke til mit hifi når jeg skriver i et indlæg ?

lige som du har Ascari:

Og andet se her ---> Mit hifi

hvor sætter jeg det ind ? kan ik rigtig finde det under mine bruger indstillinger.
Til top Vis MC_Disko's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MC_Disko
 
Nobody
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Maj 2006
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 693
Sendt: 12 Oktober 2006 kl. 18:47 | IP-adresse registreret  

Inde under rediger profil er der et "link" der hedder forumkoder. Jeg kan ikke huske 100% hvordan det virker. Prøv dig frem. Det gjorde jeg, og efter ca. 15 min. var det kørende

__________________
Nobody is perfect. I´m Nobody !

Til top Vis Nobody's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nobody Besøg Nobody's Websted
 
him self
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 Marts 2006
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 142
Sendt: 12 Oktober 2006 kl. 18:53 | IP-adresse registreret  

MC_Disko skrev:
him self skrev:

hej.. lækkert anlæg, men kan du ikke prøve at trække fronterne lidt ud? det ser ikke ud til de får ret meget luft! så du liga dk og beverly idag


højtalerne står faktis 15 cm fra vægen, men kan man ik rigtig se på billederne. Jeg kunne nok trække den længere ud, men syntes de spiller godt hvor de står. syntes heller ik de skal stå helt ude i rummet, det er et forholdsvis lille rum

 

15 cm. er heller ikke ret meget... mit råd: forsøg lidt med placeringen, der vil ofte være en del at vinde, især på bas siden...

mine egne højtalere står ca 50 cm fra bagvæggen, og det gav for mit vedkommende det klart bedste resultat, og jeg er nu helt fri for mudret pludre bas.

tror også de ville have godt af lidt plads til siderne...

Til top Vis him self's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af him self
 
MC_Disko
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 August 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 383
Sendt: 12 Oktober 2006 kl. 18:55 | IP-adresse registreret  

him self skrev:
MC_Disko skrev:
him self skrev:

hej.. lækkert anlæg, men kan du ikke prøve at trække fronterne lidt ud? det ser ikke ud til de får ret meget luft! så du liga dk og beverly idag


højtalerne står faktis 15 cm fra vægen, men kan man ik rigtig se på billederne. Jeg kunne nok trække den længere ud, men syntes de spiller godt hvor de står. syntes heller ik de skal stå helt ude i rummet, det er et forholdsvis lille rum

 

15 cm. er heller ikke ret meget... mit råd: forsøg lidt med placeringen, der vil ofte være en del at vinde, især på bas siden...

mine egne højtalere står ca 50 cm fra bagvæggen, og det gav for mit vedkommende det klart bedste resultat, og jeg er nu helt fri for mudret pludre bas.

tror også de ville have godt af lidt plads til siderne...



ja tror jeg du har helt ret i.. men hvis jeg rykker dem så langt ud i rummet, kan man ik komme rundt i rummet men når jeg flytter hjemmefra skal de stå mere optimalt
Til top Vis MC_Disko's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MC_Disko
 
him self
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 Marts 2006
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 142
Sendt: 12 Oktober 2006 kl. 19:06 | IP-adresse registreret  

kender kun problemet alt for godt... men der er en løsning som virkede fint til mig... få et større rum...

mit første værelse blev fyldt op med 4 højtalere der alle var lidt større end dine.. for at have plads til dem skulle min seng så stå i midten af rummet, og for at komme over på den anden side af sengen (hvor der i øvrigt også stod en højtaler) skulle man hoppe over sengen. men pyt med det.. der var sgu feeeeed bas.... ved ikke om du kan forestille dig hvad 4x10"+6x8" kan gøre ved et værelse på 9 kvm... nå lidt off topic men jeg ville lige nævne det?!

Til top Vis him self's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af him self
 
Ascari
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 Juni 2004
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 3329
Sendt: 12 Oktober 2006 kl. 20:03 | IP-adresse registreret  

MC_Disko skrev:
hvordan laver jeg så jeg kan linke til mit hifi når jeg skriver i et indlæg ?

lige som du har Ascari:

Og andet se her ---> Mit hifi

hvor sætter jeg det ind ? kan ik rigtig finde det under mine bruger indstillinger.

Gå ind i profil, redigere profil, og så gå ned til hvor der står "underskrift" der smider du "[URL"= dit link [/U"RL]" husk at slette alle " de er der kun for at de ikke laver det til et link nu. 

Håber det virker

Til top Vis Ascari's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ascari
 
Mikkel
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 11 April 2003
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 224
Sendt: 12 Oktober 2006 kl. 20:09 | IP-adresse registreret  

Hey!

Fede billeder og anlæg!

Men jeg har lige et spørgsmål til dine box sets. Er de prison break i reg2? Hvis ja, hvor har du købt dem?

 

Mvh og tak

 

Til top Vis Mikkel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mikkel
 
zirio
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 02 Oktober 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1256
Sendt: 12 Oktober 2006 kl. 22:10 | IP-adresse registreret  

 

Hey MC velkommen til!..

Jeg synes sgu det ser super lækkert ud!.. Dejligt at se nogle folk med nogle store ht'er.. men altså som de andre også siger, ville jeg nok se om din 10'er kunne komme lidt væk fra væggen, hvis det var muligt, selvom du synes det lyder godt!..også din center, måske lidt mere centreret, ville du også få lidt mere ud af!..men det ser altså totalt pænt ud alt i alt.. altså super godt herfra i hvert fald..men har du overvejet at bygge til noget surround?? - tror det ville være super lækkert.. hvor på vestsjælland bor du?.. og det der THX-pic hvor har du skaffet det??

mvh Henrik

NAD 753v2

JBsystems C2-800, NAD 216 THX

CV AL-1000, Dali 109, Dali SC-7 og JBL E250P

Mit Hifi

Til top Vis zirio's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af zirio
 
AndreasCB
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 December 2004
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 436
Sendt: 12 Oktober 2006 kl. 22:21 | IP-adresse registreret  

Ser rigtig godt ud. Rigtig stilrent. Men som de andre siger så prøv og se om du ikke kan få noget mere luft bag dine fronter..
Til top Vis AndreasCB's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af AndreasCB
 
MC_Disko
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 August 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 383
Sendt: 13 Oktober 2006 kl. 01:51 | IP-adresse registreret  

Mikkel skrev:

Hey!

Fede billeder og anlæg!

Men jeg har lige et spørgsmål til dine box sets. Er de prison break i reg2? Hvis ja, hvor har du købt dem?

 

Mvh og tak

 



Dvdcity.dk søg efter Prison break, så vælger du bare dem, som ikke er import, det er reg 2




og omkring luften bag mine fronte, jeg har prøvet lidt, med at rygge dem frem og tilbage, men som de står nu, spiller de forholdsvis godt, tror det bliver svært at få dem til at stå bedre, sådan som mit rum er udformet i øjeblikket, har overhoved ik nok plads til mine små højtalere


__________________
Se min lille bio her.
Til top Vis MC_Disko's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MC_Disko
 
Ascari
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 Juni 2004
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 3329
Sendt: 13 Oktober 2006 kl. 08:46 | IP-adresse registreret  

MC_Disko skrev:
Mikkel skrev:

Hey!

Fede billeder og anlæg!

Men jeg har lige et spørgsmål til dine box sets. Er de prison break i reg2? Hvis ja, hvor har du købt dem?

 

Mvh og tak

 



Dvdcity.dk søg efter Prison break, så vælger du bare dem, som ikke er import, det er reg 2




og omkring luften bag mine fronte, jeg har prøvet lidt, med at rygge dem frem og tilbage, men som de står nu, spiller de forholdsvis godt, tror det bliver svært at få dem til at stå bedre, sådan som mit rum er udformet i øjeblikket, har overhoved ik nok plads til mine små højtalere

cdon.com kører tilbud på boxsæt i øjeblikket, ved ikke om det gælder prison break, men du kan da lige smutte ind og kigge, det kan være det er billigere

Til top Vis Ascari's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ascari
 
Audi A3
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 24 September 2003
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 833
Sendt: 13 Oktober 2006 kl. 11:12 | IP-adresse registreret  

Det ser godt ud med dine print af DTS/DD skilte.

Smallville er faktisk en rigtigt fed serie . Bare synd at den kun er i stereo, for der er faktisk mange fede special effects.



__________________
Audi A3

Denon/Dali Grand & Euphonia
Til top Vis Audi A3's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Audi A3 Besøg Audi A3's Websted
 
MC_Disko
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 August 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 383
Sendt: 13 Oktober 2006 kl. 12:05 | IP-adresse registreret  

Audi A3 skrev:

Det ser godt ud med dine print af DTS/DD skilte.

Smallville er faktisk en rigtigt fed serie . Bare synd at den kun er i stereo, for der er faktisk mange fede special effects.



ja har du ret i og det er på tros af, at den i USA bliver vist i HD med 5,1 surround..


__________________
Se min lille bio her.
Til top Vis MC_Disko's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MC_Disko
 
Audi A3
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 24 September 2003
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 833
Sendt: 13 Oktober 2006 kl. 12:56 | IP-adresse registreret  

MC_Disko skrev:
Audi A3 skrev:

Det ser godt ud med dine print af DTS/DD skilte.

Smallville er faktisk en rigtigt fed serie . Bare synd at den kun er i stereo, for der er faktisk mange fede special effects.



ja har du ret i og det er på tros af, at den i USA bliver vist i HD med 5,1 surround..

Det var jeg ikke klar over. Nå men så er der håb forud, så vi kan få lov til at købe serien en gang mere på HD-DVD / BR.



__________________
Audi A3

Denon/Dali Grand & Euphonia
Til top Vis Audi A3's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Audi A3 Besøg Audi A3's Websted
 
MC_Disko
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 August 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 383
Sendt: 13 Oktober 2006 kl. 13:00 | IP-adresse registreret  

Audi A3 skrev:
MC_Disko skrev:
Audi A3 skrev:

Det ser godt ud med dine print af DTS/DD skilte.

Smallville er faktisk en rigtigt fed serie . Bare synd at den kun er i stereo, for der er faktisk mange fede special effects.



ja har du ret i og det er på tros af, at den i USA bliver vist i HD med 5,1 surround..

Det var jeg ikke klar over. Nå men så er der håb forud, så vi kan få lov til at købe serien en gang mere på HD-DVD / BR.



Præcis men det vare jo nok lidt.. men bliver fedt, hvis man kommer til at kunne købe alle sæsonerne på enten HD-dvd eller BR.. men det vare nok lidt tid, inden de finder ud af hvilket format som slår sig fast, HD-dvd eller BR


__________________
Se min lille bio her.
Til top Vis MC_Disko's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MC_Disko
 
interfacelift
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket, eget ønske!

Bruger siden: 07 Oktober 2006
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 2226
Sendt: 13 Oktober 2006 kl. 15:15 | IP-adresse registreret  

synes bestemt ikke det er et "lille biograf" ( som du betgener ) synes derimod at det ser vældig fedt ud, måske engang et fladskærm eller lærred og projektor. ( ved det koster kasser  )

Til top Vis interfacelift's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af interfacelift
 

Side af 20 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes