Tilbage til HIFI4ALL.DK 19. maj 2024 | 00:18   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af min hjemmebiograf
 HIFI4ALL Forum : Billeder af min hjemmebiograf
Emne Emne: NYT SS anlæg: Steffens anlæg (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Steffen BDE
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 11 Oktober 2005
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 68
Sendt: 03 November 2006 kl. 09:16 | IP-adresse registreret  

Så er det vist ved at være min tur til at vise mit anlæg frem. Jeg er ingeniørstuderende så lever af SU + små jobs og bor samme med kæresten i en 50kvm lejlighed.

Jeg har hovedsagligt samlet mit anlæg gennem et år nu hvor jeg selv synes jeg har været heldig at finde gode brugte tilbud.

Mit anlæg består af:

Receiver:              NAD 753 v2

DVD:                   Yamaha (4 år gammel)

Front:                 B&W 604 S3 

Center:               B&W LCR600 S3

Bag:                   B&W 601 S3

TV:                    Thomson 100hz 32'' widescreen

Kabler:               lidt af hvert der er fuldt med højtalerne.

Rack:         Hjemmebygget med 20mm gevindstænger og 45mm bjælker (er selv ret godt tilfreds)

Lydkort til Bærbar:       OPTO Play

Yndlings disk:                 Eagles – Hell Freezes Over

DVD'en der sættes på når anlægget skal vises frem:-)

 

 

Ønsker for fremtiden:

Små ting:

Biwire højtalere

Coaxialt kabel mellem DVD ßà receiver

 

Store ting:

Ny dvd (kigget på DENON DVD-1930)

Sub

 

Som i nok kan forstå er jeg ikke tilfreds med placeringen af mine baghøjtalere, men indtil videre er det lidt et kompromis med kæresten. Jeg gemmer denne højtaler væk når den ikke bruges og sætter den frem på reolen når der skal ses film.