Tilbage til HIFI4ALL.DK 3. maj 2024 | 07:06   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af min hjemmebiograf
 HIFI4ALL Forum : Billeder af min hjemmebiograf
Emne Emne: Flarup’s Hjemmebio (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Flarup
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 17 April 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 9
Sendt: 25 Februar 2007 kl. 12:57 | IP-adresse registreret  

Nu da jeg næsten er færdig med at samle min hjemmebio vil gerne fremvise lidt billeder af den så jeg kan få noget respons af den ene eller anden art, så jeg evt kan gøre det endnu bedre på sigt :)

De billeder jeg viser er fundet på nettet da jeg ikke lige pt har mulighed for at tage billeder af mine egne produkter, men håber i kan bruge det alligevel :)

Flarup's Hjemmebio

  • Subwoofer: JBL SCS 138 (har desværre ikke noget link til denne)

Fremtidige indkøb: Pioneer DV-696 AVS

 

Til top Vis Flarup's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Flarup
 
phan2m
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 Februar 2005
Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline
Indlæg: 82
Sendt: 25 Februar 2007 kl. 13:04 | IP-adresse registreret  

hey flarup, umiddelbart så ser det da ud at det hele matcher hinanden meget godt. der skal da helt sikkert også komme godt gang i den når du skal se film :)

jeg tænkte på hvilke kabler vil du bruge. hvorn ser det ud med din stue, sådanne størrelses mæssigt ?



__________________
Til top Vis phan2m's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af phan2m Besøg phan2m's Websted
 
Flarup
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 17 April 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 9
Sendt: 25 Februar 2007 kl. 13:10 | IP-adresse registreret  

phan2m skrev:

hey flarup, umiddelbart så ser det da ud at det hele matcher hinanden meget godt. der skal da helt sikkert også komme godt gang i den når du skal se film :)

jeg tænkte på hvilke kabler vil du bruge. hvorn ser det ud med din stue, sådanne størrelses mæssigt ?

Lige PT er det eneste nævneværdige kabel jeg har et Scartkabel med guldbelægning jeg købte for ca 5-6 år siden i Hifiklubben til 700 kr ellers har jeg nogle biwirekabler jeg bruger til højtalerne nogle røde grimme nogle jeg købte i TC :) Jeg ved ikke så meget om kabler, men skal da have købt mig et godt HDMI kabel når jeg får min nye afspiller far Pioneer :)

 

Min stue er kvadratisk og er ca 20-25 km2 og jeg sidder ca 3-4 meter fra skærmen :)

Til top Vis Flarup's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Flarup
 
TeeZaZ
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 Juni 2006
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 52
Sendt: 25 Februar 2007 kl. 16:52 | IP-adresse registreret  

Hvordan spiller Monitor Audio Bronze så?? Jeg glæder mig til at se en helhedsbilled.. :P 

Til top Vis TeeZaZ's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af TeeZaZ
 
Flarup
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 17 April 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 9
Sendt: 27 Februar 2007 kl. 08:36 | IP-adresse registreret  

TeeZaZ skrev:

Hvordan spiller Monitor Audio Bronze så?? Jeg glæder mig til at se en helhedsbilled.. :P 

Jeg synes faktisk de spiller rigtig godt, da jeg købte dem brugte jeg dem som front da jeg dengang ikke havde mine Dali, og har siden hen også haft dem med til en familiefest eller to, hvor de har spillet festen fint op :)

PÅ sigt kunne jeg dog godt tænke mig at høre en anden center, da jeg synes den jeg har måske er lidt tung i det ;)

Jeg skla nok få taget nogle billeder af min stue her når det hele er blevet sat :)

Til top Vis Flarup's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Flarup
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes