Tilbage til HIFI4ALL.DK 15. maj 2024 | 05:32   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af min hjemmebiograf
 HIFI4ALL Forum : Billeder af min hjemmebiograf
Emne Emne: MichaelJDKs snurrerundt lyd (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
MichaelJDK
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 November 2004
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 674
Sendt: 01 April 2007 kl. 17:05 | IP-adresse registreret  

Så er det ved at være tid til at vise mit lille surround frem. Håber der er nogen som vil smide en kommentar.
Her er mit bud på at vise at et surround-anlæg ikke behøver at koste det samme som en god brugt bil for at levere en ganske hæderlig lyd.


Forstærker: Pioneer VSX-916-S. Intet system spiller som det skal hvis forstærkeren ikke har musklerne til at styre det. Denne fætter er opgivet til at levere 7x100watt  og byder bl.a. på Auto-kalibrering som er et rigtigt smart værktøj som gør det nemt og hurtigt at sætte skidtet op - så kan man selv fintrimme skidtet bagefter. En lækker forstærker som på ingen måde mangler overskud i mit setup - uanset lydstyrke.



Signal-kilde: Harman/Kardon DVD23. En super lækker DVD-afspiller, som leverer et godt billede og en god lyd. Sammenlignet med min tidl. Prosonic DVD er her tale om guf til øjn og ører!



Højttalere: Eltax Universe. Et 5.0 system som gør det ganske godt. De spiller højt nok hvis man ønsker det, og så længe man ikke spiller musik på dem, så lyder de til prisen ikke så tosset. Til surround leverer de faktisk en ganske ok lyd og ser man på pris/ydelse, så er der ikke meget som kan røre dette sæt! (jeg gav 500 kr - for et komplet og nyt sæt!)
De mangler dog en subwoofer til at tage sig af bunden.



Subwoofer: Eltax Atomic A-8.2. Min første subwoofer  En prisvenlig sub. Subben er aktiv og er opgivet til at levere 120 watt.

Billede: 28" skod TV . Det skal udskiftes... en dag... En projektor er jo drømmen, men der går nok lidt tid endnu
Kabler: Lidt forskelligt. HT kabler fra Harald nyborg. 2,5 kvm til bagkanalerne og 4kvm til fronter+center.
På billedsiden er der brugt Clicktronic kabler, som gør det ganske ok :)

Ja, det var så mit filmudstyr. Hvad synes I? Jeg smider nogle "rigtige" billeder når flytterodet har lagt sig lidt mere...



__________________
Mvh, Michael Jensen
Til top Vis MichaelJDK's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MichaelJDK Besøg MichaelJDK's Websted
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes